Právě je 21 led 2018 03:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 11:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 46
Bydliště: Plzen
Vůz: XC70 II 2.4T benzin, rv 2000, manual
Po par letech znova uzvazuju o XC70 III (tenkrat jsem skoncil u XC90 3.2).

Je nejaky zasadni rozdil ve spolehlivosti / nakladech na servis u ruznych D5 motorizaci ? Nejradsi bych asi nejbeznejsi 136kW, ale obcas vidim pekne 151kW (dve turba) , 158kW, 133kW atd. ale nevim co od toho cekat - mam to vubec resit ?

Jezdim rocne 50k, Plzen-Praha, 90% dalnice

diky, H.

_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG , 376000Km + 4tis kazdy mesic, LGP montovan ve 190000Km, kolik engine asi vydrzi....
Toytota Previa 2,4 VVT-i+LPG+flashtube
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 12:10 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 872
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
136 je vraj najspolahlivejsia. 151 a 158 praskaju vlozky valcov. no osobnu skusenost mam len so 136.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 278
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: XC70 r.v.2011
Ja mam 151 kW a 210 tis.km zatim bez problemu. Resp.dolozeny servis po celou dobu neresil zadnou zavadu/poruchu na motoru. Kupoval jsem vsak zimni kola od cloveka,ktery se velmi rad zbavil 158 kW, ptzjen do motoru dal za 2 roky provozu udajne a postupne 120 tis.Kc...Takze to bude zase kus od kusu a zejmena o pristupu kazdeho z uzivatelu....

_________________
XC 70 D5 AWD Summum r.v. 2011 (aktuálně 210 tis.km)
P 407 SW 2.2 HDI r.v. 2007 (aktuálně 270 tis.km) -> prodáno SK
P 406 2.2 HDI r.v. 2000 (aktuálně 390 tis.km) -> prodáno v bydlišti. (vypadá unaveně)
P 205 1.9 GTI r.v. 1989 (sešrotováno na cca 300 tis.km)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 306
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08
Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít,pokud nemáš kliku a já jí neměl, koupit auto od nějakýho nadšence, co se stará.Aut jsem viděl několik, cenovka byla někde od 250 do 270 tis.Ani jedno auto v této ceně, inzerované jako top stav a bla bla bla, nestálo za nic, už mě to přestávalo pomalu bavit něco hledat.Bylo to pořád dokola,super stav,ani chybička udržované atd.Přijel jsem tam, každé mělo motor zablitej,zkušební jízda, rozsvicovaly se různé kontrolky,dobastlený světla apod.jeden byl dokonce tak línej,že ani nedoplnil olej a když jsme to jeli projet,tak se rozsvítil.O tom že každé auto mělo brzdy sotva na dojetí ani nemluvím.A to byl prý top stav...:-).
Nakonec jsem našel jeden krásnej Summum někde u Prahy.
Po koupi hned přehrát češtinu u volvo česky,pak jsem vyměnil všechny náplně v autě, od všech olejů včetně převodovky až po servo olej v řízení.
na jaře opět diagnostika,a výměna teplotních čidel u dpf, po výměně přehrání nejnovějšího firmware ve Volvu kvůli chodu filtru atd,údajně měl soft přispět k funkci dpf, to naštěstí byla také pravda:-).
Pro jistotu zpět Volvo česky a egr off.při tom jsem jsem si tam nahrál i Stage 2 tuším 158Kw.Vyčistil jsem komplet sání, fotky tu někde jsou,auto mělo při koupi asi 249 tis a bylo to pěkně přicpaný:-) pak následovaly hned vířivý klapky, táhlo klapek a vše kolem,naštěstí po sundání víka byl motor krásně čistej nikde nic upečenýho apod. i klapky byly ok,ale kdo to mohl vědět...:-) byla to prevence.
další krok výměna drážkovaných řemenů a kladky.
Komplet všechny brzdy(kotouče,desky)
Tak a teď mám pocit, že mám auto se kterým se nemusím bát jezdit....:-)
Teď mě na jaře asi čeká jen čerpadlo serva,vyměnil jsem nějakej ten SUN Senzor na palubní desce, jinak všechno maká....:-)
To byla moje zkušenost,naštěstí nic vážného, jen bežná udržba po koupi auta...:-)
Neumím si představit, co by mě čekalo, kdybych koupil něco z toho, co jsem viděl před tím....:-)
Mě z toho vyplývá: Buď to umlátit penězma a koupit opravdu něco hodně mladého a nebo po koupi,jak tu každý oprávněně doporučuje mít připraveno dalších aspoň 50 na běžnou údržbu a něco na nepředvídatelné výdaje:-)
a nebo mít velkou kliku a auto koupit od někoho kdo se o auto příkladně staral a opravdu koupit auto bez investic,ale to
je spíš sci-fi....:-)
Tak šťastnou ruku při výberu a hlavně někoho s diagnostikou sebou:-)
Diag není ani tak všemocná, ale hromadu starostí eliminuje...:-)

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 VolvoCesky 160Kw, EGR OFF
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
Volvocesky na jihu čech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
passport5 píše:
Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít....

To je krásně shrnuté :good: . Uložit a posílat všem, co se ptají na co se připravit při koupi vozidla.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 15:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 306
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08
děkuju Hajnej....:-) už mě zase popadalo, že bych vyladěnou xc70 prodal, a zase koupil XC90 D5, ale zase na druhou stranu tohle všechno dělat znova a procházet si tím,ty bezesný noci a tak.....:-) tak nevím....:-) a navíc ti tohle nikdo nezaplatí,jsem pacient asi holt :lol:

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 VolvoCesky 160Kw, EGR OFF
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
Volvocesky na jihu čech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 15:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 306
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08
Každej při koupi auta chce bezchybný auto,jen zaplatit a jezdit,jenže se jim za tak opečovávaný auto nechce zaplatit,koupí něco co na venek vypadá krásně a pak nadávaj co do toho všechno nasypali a že je to hrozný....:-)
Když tak ,tak ať vyndaj 1,5 mega a koupí funglovku,jenže na to většina lidí zase ani nemá peníze,a tak je to pořád dokola.
Pak se diví, co všechno se musí na autě udělat a hlídat, a že vlastně do toho pořád sypou,jenže to pak je třeba koupit Feli a pak budou mít klid,Jale to zase ne, kdo by v tom jezil že jo:-) a vůbec se tomu zase nedivím.Na druhou stranu se v tom švédským plechu cítím bezpečně a to je pro mě nejvíc. :jaj:
a jsou vánoce a já tu popíjím a tak nějak pohoda:-) a vůbec,ikdyž na auta pořád nadávám,mám to svý xc70 moc rád:-)

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 VolvoCesky 160Kw, EGR OFF
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
Volvocesky na jihu čech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 608
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Také něco málo napíši. Já mám 151kW a narazil jsem na ni pár hodin po podání inzerátu, ihned kontakt s majitelem, bylo to sice přes celou republiku. A majitelé byli natolik férový, že jsme si dali sraz na půl cesty v Jihlavě, spojili to s návštěvou Zoo. Takže to vypadalo, že po půl roce hledání konečně pěkná XC70. Po obhlidce a kontrole všech dolozitelnych dokladů jsme si plácli. Najeto dolozitelnych 150tis.km.,Max. výbava, nová STK, měsíc po servise, oleje, kompletní brzdy atd.
Po koupi se za cca měsíc objevila hláška, málo chladicí kapaliny. Nejdříve jsem dolil a jezdil dál, jenže za pár dní znova a znova. Nejvíce to mizelo na couračkach, při nájezdu 800km za víkend nic. Takže teď se dostaneme k tazatelovu dotazům. No naštěstí jen fouklo těsnění pod hlavou, což u těchto motorů 151 a 158 kW je ta lepší varianta. Naštěstí bývalý majitel byl natolik seriozní, že zaplatil opravu. Rovnou se udělali rozvody, kladky a řemeny, žhaviče a znovu olej motor, zkouknou odvětrání motoru. No a pak jsem ještě měnil termostat. No teď najeto dalších 30tis a vše Ok. Jen teď budu na jaře nechat dělat preventivně hydroštely. Vířivé klapky u tohoto motoru naštěstí nejsou.Takže asi opravdu to bude kus od kusů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 10 led 2018 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 3008
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V70 III D5 '08
Zacina se mi to tu opet libit, jak za starych casu cca pred 10 a vic lety.. kdyz foukala tesneni, praskali bloky, olej se lil do vody a vadna cidla resili 850-tky a prvni 70-tky.. a vznikali tady diky spolecnym trablum partie ktere se setkavaji u piva dodnes :beer: :friends: ze.. doktor, sibr, marra, elzyx atd atd..

Koupe posledni trojkove 70-tky po te jednotkove alespon u mne zapricinila, nebojim se tvrdit, po nekolika silnych letech, docasnou absenci na foru, nakolik prakticky s "novym autem" nebylo co resit.. Ale uz se to lepsi, jak tak ctu, furt jsou to nastesti, jenom auta.. a diky bohu bude hur... Na videnou v servisu hoši! :lol: :P ;-)

_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 10 led 2018 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14069
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
A pak se mi někdo diví,že doporučuji 3,2 nebo T6 :D

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 09:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 316
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
hajnej píše:
passport5 píše:
Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít....

To je krásně shrnuté :good: . Uložit a posílat všem, co se ptají na co se připravit při koupi vozidla.



Taky tak :) Hledal jsem přes půl roku a stejně jsem musel oželet A/T a dal jsem přednost jistému servisu.

PS: U prohlídky mi asistoval Pavel L. a říkal, že kdyby každé u nás prodáváné auto vypadalo takhle, bylo by hned na světě lépe. :beer: Jistý km, top stav. Jediné co bylo jasné, byly zadní desky, ale to beru jako spotřebku prostě.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @136kW (zatím)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 17 led 2018 14:15 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1412
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Ano, kdo chce mít naprostý klid kolem motoru, tak benzín.

v XC70 III - 3.2 nebo T6, ale těch je málo a navíc jsou poměrně drahý, ale úplně super mi přijde ve V70 III 2.5T.
Ta je naprosto dostačující, příjemná a spolehlivá.
Když naftu, tak 136 se jeví lépe. Pokud to nikdo netrestal studený, aby nebyla naprasklá hlava, tak je to z dnešního
pohledu velice trvanlivý motor, který při slušné údržbě vydrží 500tis. km určitě.
No stará 120 kw D5 to holt není, a už nikdy nebude.
Jasně, že se u 136 kw řeší hydroštely, klapky, klapka na sání, občas filtr DPF, někdy vstřiky, intercooler apod, a pokud žere olej, tak i pístní kroužky, ale nepraskají tam vložky válců.
U 151 kw právě praskají a je to neopravitelné, ani tzv.suchá vložka se neosvědčila.
Výrobce udělal inovaci těsnění hlavy válců a jiné šrouby, ovšem můj subjektivní pocit je stejně ten, že za to
může hlavně uživatel, když tomu nakládá za studena.
Nejvíce tím trpí auta s autom.převodovkou, tam se na to šlápne a jedééééém.
No a v závěru výroby 151 a přechodu na 158 kw, se nám zase začaly sypat vysokotlaká čerpadla, která dokonale
zničí Railovou lištu i vstřiky. Celý palivový systém plný špon, a to je taky celkem problém, že?

Tak a právě proto u ojetého auta je lepší benzín, pokud zrovna nemáte štěstí na auto po prvním majiteli v CZ, i když dáte ročně o 15tis. za palivo více, tak zase nemusíte vrážet jednou takové peníze ročně do opravy.

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 17 led 2018 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
David Patočka píše:
U 151 kw právě praskají a je to neopravitelné, ani tzv.suchá vložka se neosvědčila.
Výrobce udělal inovaci těsnění hlavy válců a jiné šrouby, ovšem můj subjektivní pocit je stejně ten, že za to
může hlavně uživatel, když tomu nakládá za studena.


Tak pravil, pořídil si XC60 D5 151kw :lol:

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 17 led 2018 23:34 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1412
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
No jasně, ale měla mrtvej motor, právě proto jsem si ji koupil.
Motor jsem měl v regále, který měl najeto 1600 km, a tak jsem ho tam dal :D :D :D
No, a teď jezdím už dva roky, a jelikož nejsem vůl, tak to nehoním studené 8)

Já to vždycky říkám jako dětem:
Představ si, že tě v 6 ráno vzbudím, vyhodím tě ven na mráz ještě v pyžamu, a budu řvát, že máš zaběhnout 3000 metrů pod 12 minut. A co se stane ????
Urveš si achylovku, nebo svalovej úpon na stehně ?
No, a to se děje v tom motoru, když mu ráno v zimě naložíš, jako blbec :D :D :D

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 18 led 2018 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 316
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
To je otázka. Po městě ráno na trojku nebo za čtyři? Těch 55km/h? Osobně jedu po rovině právě na 3, protože točím kolem 2000rpm... Ale první zima s naftou.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @136kW (zatím)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 14:58 
Offline

Registrován: listopad 2016
Příspěvky: 42
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 III Geartronic, D5 AWD, MY08
Prvních 5-10 km jezdívám nad 2000 rpm, na ruční řazení. Za studena to řadí nesmyslně brzo. Doufám, že to poladění od kluků volvočesky vyřeší.

_________________
Je: Volvo V70 D5 AWD 136kW, MY08
Bylo: FF MY00 1.8 TDDi 66kW
Vida Dice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 15:36 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1534
Bydliště: Brno
Ono není až tak důležité na jaký kvalt, klidne na 6ku, důležité je, jak máš těžkou nohu. Můžeš jet zlehýnka 80 a drtit při 50ce. Někomu napoví i měřidlo okamžité spotřeby.A ti co mají teploměr vody to vidí tam, žádný knedlík dokud rafička neztopoří.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 16:52 
Offline

Registrován: listopad 2016
Příspěvky: 42
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 III Geartronic, D5 AWD, MY08
Souhlas, už mi to nejde dopsat do minulého příspěvku. Přijde mi fajn jezdit ze začatku lehkou nohou do 2200-2400rpm a teprve pak řadit, aby otáčky nešly moc nízko. Pak to samé další kvalty. Po chvíli to začne foukat/topit, takže to už má voda nějakou??? teplotu. Pak to lechtám dalších cca 5km a noha postupně těžkne a přepínám na "D"

Podobně před vypnutím motoru je potřeba zvolnit nebo to nechat na volnoběh dochladit.

Většina lidí to sice zná, ale pořád se najdou hovada, kterým je to šumák. To jsem zvědav jak budou takhle trápený benzínový 1,0-1,4 tsi píšťalky vypadat po 200 tis. km.

_________________
Je: Volvo V70 D5 AWD 136kW, MY08
Bylo: FF MY00 1.8 TDDi 66kW
Vida Dice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 17:06 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 225
Vůz: S 80 2,4b 125kw
Apofys píše:
Souhlas, už mi to nejde dopsat do minulého příspěvku. Přijde mi fajn jezdit ze začatku lehkou nohou do 2200-2400rpm a teprve pak řadit, aby otáčky nešly moc nízko. Pak to samé další kvalty. Po chvíli to začne foukat/topit, takže to už má voda nějakou??? teplotu. Pak to lechtám dalších cca 5km a noha postupně těžkne a přepínám na "D"

Podobně před vypnutím motoru je potřeba zvolnit nebo to nechat na volnoběh dochladit.

Většina lidí to sice zná, ale pořád se najdou hovada, kterým je to šumák. To jsem zvědav jak budou takhle trápený benzínový 1,0-1,4 tsi píšťalky vypadat po 200 tis. km.

Tie sa toho nedožiju niektore už po 5000km su ko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 316
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Tak to je tak jak jsem si myslel. Nohu mám lehkou, motor nedusím podtáčením. A držím to kolem těch 2k spíš nad.

A než otevřu garáž, zaparkuji, pak ještě pobalim věci, nechám to dochladit. Problém je že posledního půl kilometru to mám do slušného kopce.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @136kW (zatím)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 21:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 608
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Já osobně se držím okolo těch 2000ot. Ale není mi se zeptat: A co jsou tedy už vysoké otáčky????
No a když už tam mám 3500ot, tak je to tak s velkým vlekem po dálnici. Jinak pří běžném provozu se více jak 2500ot prostě nedostanu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 316
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
To já zase jo, nad 2500 to krásně zní :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @136kW (zatím)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 21:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 608
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
To já nevím, poslouchám hudbu. :beer:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 19 led 2018 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 316
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
To je tak... jednou hudbu, jednou motor :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @136kW (zatím)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jaky D5 do XC70 III ?
PříspěvekNapsal: 20 led 2018 14:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2015
Příspěvky: 67
Bydliště: Liberec
Vůz: V70II D5 2002 automat
Moc to řešíte chlapi :) Prostě na to za studena nedupat, jestli to řadí při 1800 nebo 2200 je tomu motoru jedno ;)
A když je to poctivě zahřátý, tak to nechám taky na automatu. Když jedu pomalu, tak se to válí dole, když potřebuju maximální zrychlení, tak se to podívá k omezovači. Tomu motoru to nijak neuškodí.

_________________
Volvo V70 II D5244T @ 149kw (Volvocesky stage II), automat, r.v. 2002, 390k km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 18 Queries | GZIP : Off ]