Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Tak jsem si pořídil své první auto. Volvo. Jak jinak.
Shodou mnoha náhod se mi podařilo sehnat Volvo 240 GL z roku 1988 v kombíku.
Mám ho ode dneška, později připíšu více.
První dojmy:
Naprosto se mi líbí mohutnost a velikost auta. Trčí mi vždy nejmíň půl metru z řady aut
Zatím se zdá chvalaBohu v bezproblémovém technickém stavu, předchozí majitel na tuto věc dbal, teda zatím to tak vypadá a také to tvrdí.
Zato moc nedbal na kosmetické věci, takže to je zase moje parketa.
Budu muset vyměnit přední sedačky, beztak tam už jsou z jiné dvojky.
U spolujezdce funguje to druhé kolečko na záda, ale u řidiče to bude ruplé, celkem je to na zádech cítit (rozdíl oproti spolujezdci)
Jinak chci přišrubovat zadní opěrky, myslíte, že když je seženu tak to s čalouníkem nějak provedu? Jsou na to pod čalouněním otvory?
Už se těším až auto zbavím té špíny uvnitř. Ne přímo bahno, ale o čistotě nemůže být moc řeč.
Taky je fajn, že je intr v béžové. To se mi MOC líbí.
Rez moc není, začíná na dveřích, a kufru, to budu muset pořešit. Taky jsou rezavé plecháče, ty taky "vyleštím".
Úplně mě dostaly ty všechny vychytávky. Zrcátko ve schránce spolujezdce, redukce hlasitosti mezi zadním a předním repro, regulace podsvětlení přístrojů, taky kontrolka pásu i vzadu (mimochodem, to čidlo platí jen pro řidiče, u ostatních sedadel čidla nejsou?)
Až to zaparkuju za týden u dědy v garáži tak se zavřu s vysavačem a kbelíkem a celý den asi nevylezu
Motor, síla naprosto v pohodě, po startu to trošinku klepe s autem, ale když jsem ho v Praze projížděl tak na křižovatce jsem myslel, že mi zhasl (jel tak tiše)
víc budu dopisovat postupně
Shodou mnoha náhod se mi podařilo sehnat Volvo 240 GL z roku 1988 v kombíku.
Mám ho ode dneška, později připíšu více.
První dojmy:
Naprosto se mi líbí mohutnost a velikost auta. Trčí mi vždy nejmíň půl metru z řady aut
Zatím se zdá chvalaBohu v bezproblémovém technickém stavu, předchozí majitel na tuto věc dbal, teda zatím to tak vypadá a také to tvrdí.
Zato moc nedbal na kosmetické věci, takže to je zase moje parketa.
Budu muset vyměnit přední sedačky, beztak tam už jsou z jiné dvojky.
U spolujezdce funguje to druhé kolečko na záda, ale u řidiče to bude ruplé, celkem je to na zádech cítit (rozdíl oproti spolujezdci)
Jinak chci přišrubovat zadní opěrky, myslíte, že když je seženu tak to s čalouníkem nějak provedu? Jsou na to pod čalouněním otvory?
Už se těším až auto zbavím té špíny uvnitř. Ne přímo bahno, ale o čistotě nemůže být moc řeč.
Taky je fajn, že je intr v béžové. To se mi MOC líbí.
Rez moc není, začíná na dveřích, a kufru, to budu muset pořešit. Taky jsou rezavé plecháče, ty taky "vyleštím".
Úplně mě dostaly ty všechny vychytávky. Zrcátko ve schránce spolujezdce, redukce hlasitosti mezi zadním a předním repro, regulace podsvětlení přístrojů, taky kontrolka pásu i vzadu (mimochodem, to čidlo platí jen pro řidiče, u ostatních sedadel čidla nejsou?)
Až to zaparkuju za týden u dědy v garáži tak se zavřu s vysavačem a kbelíkem a celý den asi nevylezu
Motor, síla naprosto v pohodě, po startu to trošinku klepe s autem, ale když jsem ho v Praze projížděl tak na křižovatce jsem myslel, že mi zhasl (jel tak tiše)
víc budu dopisovat postupně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
S tou S 60 to nemyslíš vážně viď ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
No tak kdyby byla i S60, tak bych jí nepohrdljarek.krizan píše:S tou S 60 to nemyslíš vážně viď ?
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Ta musí bejt , to je nějakej prototyp? Když tak by to byla C60 ale měl jsi asi na mysli C70.VTMafian píše:A kdo by jo, mě se líbí S60 kabrio, ta je mazecká
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
GratulujuStaňa H. píše:Až to zaparkuju za týden u dědy v garáži tak se zavřu s vysavačem a kbelíkem a celý den asi nevylezu
Motor, síla naprosto v pohodě, po startu to trošinku klepe s autem, ale když jsem ho v Praze projížděl tak na křižovatce jsem myslel, že mi zhasl (jel tak tiše)
víc budu dopisovat postupně
byla už i na srazu v Pikovicích ale majitele si nepamatuji, tušim Martin.
To čištění nech na jindy a přijeď ji vyluftovat na Seč.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Honza píše:GratulujuStaňa H. píše:Až to zaparkuju za týden u dědy v garáži tak se zavřu s vysavačem a kbelíkem a celý den asi nevylezu
Motor, síla naprosto v pohodě, po startu to trošinku klepe s autem, ale když jsem ho v Praze projížděl tak na křižovatce jsem myslel, že mi zhasl (jel tak tiše)
víc budu dopisovat postupně
byla už i na srazu v Pikovicích ale majitele si nepamatuji, tušim Martin.
To čištění nech na jindy a přijeď ji vyluftovat na Seč.
Já bych přijel, jenže mamce o tom autě řeknu až 2. října ( ) takže až po tomto datu budu moct jezdit, beztak ještě musím zajít na úřad příští týden a nechat vyřídit papíry. Kolik stojí registrace tohoto auta? Jestli víc jak 3000 Kč tak jsem v kaši. Počítám ještě s dalšíma 2000 Kč za ručení na čtvrtletí.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Řada 60 je už jen běžná sériovka, žádná srdcovka, ale to časem pochopíš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
No já bych řekl to nejdůležitější a to je "Gratuluji velice a přeju hodně v pohodě najetejch km" Jinak nechápu o čem je řeč s těma opěrkama. To myslíš hlavové opěrky? Kontrolka je opravdu jen na řidiče, aspoň u mě. Motor máš jakej? Dneska jsem si všiml u Bídákova karburátorového, že se opravdu trochu klepe, než se ohřeje, pak se naprosto zklidní. Motory se vstřikováním běží klidně od začátku.
P.S. škoda že ses neozval, byli u mě kluci z Brna, mohli jsme pokecat a okouknout o auto víc
P.S. škoda že ses neozval, byli u mě kluci z Brna, mohli jsme pokecat a okouknout o auto víc
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
No motor 230 K s karburátorem. Opravdu to při nahození klepe s autem, ale po zahřátí je naprosto klidný. Tak zase já to beru jako výhodu, čím míň elektroniky, tím jednodušší bude případná oprava.Jarda S40 píše:No já bych řekl to nejdůležitější a to je "Gratuluji velice a přeju hodně v pohodě najetejch km" Jinak nechápu o čem je řeč s těma opěrkama. To myslíš hlavové opěrky? Kontrolka je opravdu jen na řidiče, aspoň u mě. Motor máš jakej? Dneska jsem si všiml u Bídákova karburátorového, že se opravdu trochu klepe, než se ohřeje, pak se naprosto zklidní. Motory se vstřikováním běží klidně od začátku.
P.S. škoda že ses neozval, byli u mě kluci z Brna, mohli jsme pokecat a okouknout o auto víc
Jo myslím hlavové opěrky, potřebuju teda aspoň ty 2, když se nedělaly 3. Nějak je tam namontovat.
Jak neozval? Tebe ani neznám, prodejce byl z Prahy a já kousek od Hodonína
A pojištění nevím, martiopel mi poradil ČSOB.
Kolik stojí ta registrace vozu? (značky)
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Takže motor s karburáterem je určitě jednodušší na opravy, ale také občas potřebuje seřízení. Je trochu žravější, ale zase dravější.Staňa H. píše:No motor 230 K s karburátorem. Opravdu to při nahození klepe s autem, ale po zahřátí je naprosto klidný. Tak zase já to beru jako výhodu, čím míň elektroniky, tím jednodušší bude případná oprava.
Jo myslím hlavové opěrky, potřebuju teda aspoň ty 2, když se nedělaly 3. Nějak je tam namontovat.
Kolik stojí ta registrace vozu? (značky)
-Ozvat si se mohl, třeba to hodit na fórum "jedu do Prahy, byl by zájem o minisrázek?". Pro příště.
-Hlavové opěrky prober se Standou z Brna, určitě nějaké bude mít.
-Přihlášení tuším stojí 800 Kč, ale nejsem si už 100% jist. Každopádně to bude njěak okolo +-200Kč.
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
A kde je ten Standa z Brna? Já jsem Standa od HodonínaJarda S40 píše:Takže motor s karburáterem je určitě jednodušší na opravy, ale také občas potřebuje seřízení. Je trochu žravější, ale zase dravější.Staňa H. píše:No motor 230 K s karburátorem. Opravdu to při nahození klepe s autem, ale po zahřátí je naprosto klidný. Tak zase já to beru jako výhodu, čím míň elektroniky, tím jednodušší bude případná oprava.
Jo myslím hlavové opěrky, potřebuju teda aspoň ty 2, když se nedělaly 3. Nějak je tam namontovat.
Kolik stojí ta registrace vozu? (značky)
-Ozvat si se mohl, třeba to hodit na fórum "jedu do Prahy, byl by zájem o minisrázek?". Pro příště.
-Hlavové opěrky prober se Standou z Brna, určitě nějaké bude mít.
-Přihlášení tuším stojí 800 Kč, ale nejsem si už 100% jist. Každopádně to bude njěak okolo +-200Kč.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Stando s Hodonína, projev trochu tvůrčí píle, vem si seznam účastníků fóra, najdi uživatele jménem a nickem Standa (má v avataru dvojku) a napiš mu SZ. Jinak je to jeden z největších odborníků na Dvojky široko daleko, super člověk a rejpal jakýho jinde nenajdeš. Jo a většinou světe div se je v Brně.
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Také gratuluji,tyto auta jsou prej skvělá ,tak se těším až mě svezeš :!:
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Gratuluju k dvojce a přidám malý podnět k úvaze - nebyla by místo opěrek hlavy na zadní sedadla lepší mříž oddělující zavazadelník? Má totiž v modernější verzi opěrky integrované a navíc lze velice jednoduše a rychle vyjmout / když potřebuje člověk sklopit lavici a naložit nějakou tu pohovku apod. /...
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80, T6, AWD
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Moc gratuluji a preji aby bezproblemove "slapala" a abyste spolu ujeli moc a moc kilometru.
_________________
leokadie
S80 - T6 - 224kW, r.v. 2011 ZDENDA (neposlusnej)
Bylo:
S60 2,0 T - 132kW, r.v. 2003 ALBINA (zahadna)
S80 D5 - 120kW, r.v. 2002 VIKTOR (citliFka)
S80 D5 - 136kW, r.v. 2007 JAROMIR (srdcoFka)
leokadie
S80 - T6 - 224kW, r.v. 2011 ZDENDA (neposlusnej)
Bylo:
S60 2,0 T - 132kW, r.v. 2003 ALBINA (zahadna)
S80 D5 - 120kW, r.v. 2002 VIKTOR (citliFka)
S80 D5 - 136kW, r.v. 2007 JAROMIR (srdcoFka)
-
Offline
- Příspěvky: 2124
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nižbor
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Blahopřeju k pořízení dvojky a vítám tě mezi pacienty.
Dvojky z roku 88 neměly zadní opěrky, to až ty mladší. Takže jedině nějaký samo domo. Viděl jsem kdysi zadní opěrky mazácky přibastlený na mříži a vůbec to nevypadalo špatně a navíc nemusíš dělat díry do zadní lavice.
Motor B230K je dobrej když se "K" nepodělá pak obvykle následuje downgrade na verzi B230A.
A nebo najít machra na ty pseudokarburátory.
Jinak souhlas s Jardou. Standa je na dvojky vyhlášená veličina.
Dvojky z roku 88 neměly zadní opěrky, to až ty mladší. Takže jedině nějaký samo domo. Viděl jsem kdysi zadní opěrky mazácky přibastlený na mříži a vůbec to nevypadalo špatně a navíc nemusíš dělat díry do zadní lavice.
Motor B230K je dobrej když se "K" nepodělá pak obvykle následuje downgrade na verzi B230A.
A nebo najít machra na ty pseudokarburátory.
Jinak souhlas s Jardou. Standa je na dvojky vyhlášená veličina.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Intergrované opěrky v mříži? Máš foto???LBJohnson píše:Gratuluju k dvojce a přidám malý podnět k úvaze - nebyla by místo opěrek hlavy na zadní sedadla lepší mříž oddělující zavazadelník? Má totiž v modernější verzi opěrky integrované a navíc lze velice jednoduše a rychle vyjmout / když potřebuje člověk sklopit lavici a naložit nějakou tu pohovku apod. /...
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Prozradíš cenu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Ale 244 z roku 1981 opěrky měly.jojo píše:
Dvojky z roku 88 neměly zadní opěrky, to až ty mladší. T
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Fotku mříže s opěrkami jsem viděl v katalogu origo příslušenství Volvo. Hledal jsem jí chvíli na netu, ale nějak se nepodařilo.... Já mám v autě verzi bez opěrek, jestli máš zájem, můžu vyfotit a poslat mailem.
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
-
Offline
- Příspěvky: 2124
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nižbor
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Limuzíny je mít mohly. Třeba já je v Gneisenau mám. Jsou origo přiheftovaný do plata za sedačkama. Ale kombíky je nemívaly.
Co vlastně ten Stáňa má? Kombíka nebo limuzínu? Z té fotky se to nedá poznat.
Co vlastně ten Stáňa má? Kombíka nebo limuzínu? Z té fotky se to nedá poznat.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Tož já taky kratuluji !!! :pij:
jsem rád, že těch pacientů je povícero
Ohledně opěrek, mám r.v. 1988 a jsou tam, takže asi jak říká JoJo:
v lemozínách, a tady soudruh Standa ma kombi.
jsem rád, že těch pacientů je povícero
Ohledně opěrek, mám r.v. 1988 a jsou tam, takže asi jak říká JoJo:
v lemozínách, a tady soudruh Standa ma kombi.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Vyfotit jen tu mříž? Tu jsem viděl na videu na youtube.com, jen budu muset pořešit ty opěrky celkem brzo, věřím, že mi Standa z Brna pomůže, už jsem ho kontaktovalLBJohnson píše:Fotku mříže s opěrkami jsem viděl v katalogu origo příslušenství Volvo. Hledal jsem jí chvíli na netu, ale nějak se nepodařilo.... Já mám v autě verzi bez opěrek, jestli máš zájem, můžu vyfotit a poslat mailem.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Já mám KOMBAJN, lepší fotky dodám co nejdřív, možná dnes, možná to týdnejojo píše:Limuzíny je mít mohly. Třeba já je v Gneisenau mám. Jsou origo přiheftovaný do plata za sedačkama. Ale kombíky je nemívaly.
Co vlastně ten Stáňa má? Kombíka nebo limuzínu? Z té fotky se to nedá poznat.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Tak konečně. Mám dvojku a jsem šťastný jako blecha.
Díky za gratulaci, doufám, že se s nějakýma dvojkařama uvidím brzo na nějakém srazulookens píše:Tož já taky kratuluji !!! :pij:
jsem rád, že těch pacientů je povícero
Ohledně opěrek, mám r.v. 1988 a jsou tam, takže asi jak říká JoJo:
v lemozínách, a tady soudruh Standa ma kombi.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé