Renovace plecháčů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
David.j
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Renovace plecháčů

Příspěvek od David.j »

úhlová bruska se temu říká ( http://www.zbozi.cz/?q=%C3%BAhlov%C3%A1+bruska )

a nevymlouvat nějakej dobrák se vždy najde k odvezení ;-)

finance , to znám, jsem na tom podobně
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Staňa H.
Offline
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bílé Karpaty

Renovace plecháčů

Příspěvek od Staňa H. »

David.j píše:úhlová bruska se temu říká ( http://www.zbozi.cz/?q=%C3%BAhlov%C3%A1+bruska )

a nevymlouvat nějakej dobrák se vždy najde k odvezení ;-)

finance , to znám, jsem na tom podobně
No já jsem to brousil kartáčem na vrtačce. Dobrák by se možná našel, ale nevím jak bych auto stavěl na špalky...
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: PRAHA

Renovace plecháčů

Příspěvek od rozcos »

kazdopadne to vypada to hur nez ty pred tim...
_________________
245 / 1991 / B230F

Staňa H.
Offline
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bílé Karpaty

Renovace plecháčů

Příspěvek od Staňa H. »

rozcos píše:kazdopadne to vypada to hur nez ty pred tim...
No když jsi zvyklý jezdit s rezavýma kolama tak můžeš mít takový názor :shock:
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988

David.j
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

Renovace plecháčů

Příspěvek od David.j »

ta velká flexa má něco kolem 13-15tis otáček průměr daleko větší a tak obvodová rychlost je úplně nekde jinde , sílu takovou že můžeš tlačit co zvládneš a jen se kartáčem dotkneš máš to na kov ale díky členitosti to trvá a ten brajgl , a ty rozpíchaný roce od ulítlech kusů ocelovýho drátu cca za 8 hodin jsem měl 4 kola včetně demontáže v dědině mě známej shodil pneu hned jak jsem došel a zvládl jsem tam dát 3 vrstvy , ale vypadal jsem jak ježek a proklatě bolelo to tahání ostnů z pod kůže (chtělo to spíš koženou kombinézu na motorku a helmu) jo a bez štítu bych to nedal , napřed jsem si vzal jen brejle a jen jsem přitlačil měl jsem osten zaraženej ve rtu

můj názor na stříbřenku je teda taky takovej jak má rozcos ta nepatří ani na vejfuk, vejfuk mám taky raději černej as nebo rezavej jen ne stříbřenku.
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Kopeček
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

Renovace plecháčů

Příspěvek od Kopeček »

Tak pokud jsi ty ráfky ještě nijak nepořešil, určitě se na opískování domluvíš ve firmě Gavas Hodonín v Lužici a na povrchovou úpravu bych ti doporučil komaxit. Já to před lety dělal na zimních plecháčích na Audinu a vydrží to sůl apod. rozhodně líp, než nějaký spreje, stříbřenky atd. A navíc to vypadá líp, než zacákaný gumy od barvy. (jinak až budeš zase stříkat obutý kola, rozmíchej si obyčejnej kuchyňskej škrob, štětkou natři na pneumatiky a pak to normálně spláchneš teplou vodou i s barvou. taky se prodávají za pár korun maskovací pasty). Ten komaxit mi dělali v Brně na výstavišti (tu lakovnu bys určitě našel na netu a je jich fůra i jiných) a stálo to asi 7 kil.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé