úhlová bruska se temu říká ( http://www.zbozi.cz/?q=%C3%BAhlov%C3%A1+bruska )
a nevymlouvat nějakej dobrák se vždy najde k odvezení
finance , to znám, jsem na tom podobně
Renovace plecháčů
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#26 Renovace plecháčů
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
#27 Renovace plecháčů
No já jsem to brousil kartáčem na vrtačce. Dobrák by se možná našel, ale nevím jak bych auto stavěl na špalky...David.j píše:úhlová bruska se temu říká ( http://www.zbozi.cz/?q=%C3%BAhlov%C3%A1+bruska )
a nevymlouvat nějakej dobrák se vždy najde k odvezení
finance , to znám, jsem na tom podobně
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
#28 Renovace plecháčů
kazdopadne to vypada to hur nez ty pred tim...
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
#29 Renovace plecháčů
No když jsi zvyklý jezdit s rezavýma kolama tak můžeš mít takový názorrozcos píše:kazdopadne to vypada to hur nez ty pred tim...
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#30 Renovace plecháčů
ta velká flexa má něco kolem 13-15tis otáček průměr daleko větší a tak obvodová rychlost je úplně nekde jinde , sílu takovou že můžeš tlačit co zvládneš a jen se kartáčem dotkneš máš to na kov ale díky členitosti to trvá a ten brajgl , a ty rozpíchaný roce od ulítlech kusů ocelovýho drátu cca za 8 hodin jsem měl 4 kola včetně demontáže v dědině mě známej shodil pneu hned jak jsem došel a zvládl jsem tam dát 3 vrstvy , ale vypadal jsem jak ježek a proklatě bolelo to tahání ostnů z pod kůže (chtělo to spíš koženou kombinézu na motorku a helmu) jo a bez štítu bych to nedal , napřed jsem si vzal jen brejle a jen jsem přitlačil měl jsem osten zaraženej ve rtu
můj názor na stříbřenku je teda taky takovej jak má rozcos ta nepatří ani na vejfuk, vejfuk mám taky raději černej as nebo rezavej jen ne stříbřenku.
můj názor na stříbřenku je teda taky takovej jak má rozcos ta nepatří ani na vejfuk, vejfuk mám taky raději černej as nebo rezavej jen ne stříbřenku.
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#31 Renovace plecháčů
Tak pokud jsi ty ráfky ještě nijak nepořešil, určitě se na opískování domluvíš ve firmě Gavas Hodonín v Lužici a na povrchovou úpravu bych ti doporučil komaxit. Já to před lety dělal na zimních plecháčích na Audinu a vydrží to sůl apod. rozhodně líp, než nějaký spreje, stříbřenky atd. A navíc to vypadá líp, než zacákaný gumy od barvy. (jinak až budeš zase stříkat obutý kola, rozmíchej si obyčejnej kuchyňskej škrob, štětkou natři na pneumatiky a pak to normálně spláchneš teplou vodou i s barvou. taky se prodávají za pár korun maskovací pasty). Ten komaxit mi dělali v Brně na výstavišti (tu lakovnu bys určitě našel na netu a je jich fůra i jiných) a stálo to asi 7 kil.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 3791 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 10 Odpovědi
- 2142 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 126 Odpovědi
- 12862 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq
-
- 14 Odpovědi
- 2597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fritzko
-
- 10 Odpovědi
- 1063 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2