http://autobazar.avizo.cz/online/osobni ... 0#markfoto
Na obidvoch zadných dverách a tiež aj na spolujazdcových dverách sú nejaké "bubliny" pod tapacirkov okolo klučky na otvaranie dverý, okolo ovládania okien. Je to mo nejakom mechanickom zásahu do dverý alebo sa to po case robi vzdy.
Inac len tak co hovorite na auto:?
a mozte ma niekto zasvatit co je toto....
thanx , Dusan
čo je toto:?:
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: je: volvo v40 2004 1.9td 170.000km
- Bydliště: bracknell - UK
čo je toto:?:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
-
Offline
- Příspěvky: 4084
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
čo je toto:?:
Na fotce je prostor mezi motorem a přepážkou kabiny, ve kterým je vidět turbo. Zleva přepážka kabiny pak obrovská díra v níž je akorát turbo a vpravo kryt motoru. Až tolik je tam místa za motorem
.
Zvednutej potah na tapecírunku je po čase normální. Rozhodně to nevidím poprvé.
Jinak auto za ty peníze vypadá dobře. Eště se zeptat jestli bylo někdy bouraný - I když chtít nikdy nebouraný za tyhle peníze už je možná trochu moc.

Zvednutej potah na tapecírunku je po čase normální. Rozhodně to nevidím poprvé.
Jinak auto za ty peníze vypadá dobře. Eště se zeptat jestli bylo někdy bouraný - I když chtít nikdy nebouraný za tyhle peníze už je možná trochu moc.
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: C 70
čo je toto:?:
odlepenejn tapecirunk...pro tento rocnik nic neobvykleho...plast se teplem smrstuje a tak se odlepuje a dela boule ba dokonce u kliky otvirani dveri se smrskne tak ze tam nedrzi vubec...dusledek stani vozu ve vdrech na slunci...prevazne vozy z jihu evropy... 

_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: je: volvo v40 2004 1.9td 170.000km
- Bydliště: bracknell - UK
čo je toto:?:
dakujem, aj som si myslel len som si nebol sure. .
to s tym tapacirungom, vsade bubliny len na vodicovej strane akosi nic, to preto sa mi to nezdalo.
ale uz teraz viem.
diky.
mimochodom aku zivotnost ma turbo, niekde v recenzii som cital ze po 200.000km mozno ocakavat (problemy) vymenu ale tu na fore som nikde nevidel ani riadok o tom ze by mal niekto nejaky problem.
aky je rozdiel v ceny noveho turba od volva a popripade repas. alebo druhovyroba??
diky profici.

to s tym tapacirungom, vsade bubliny len na vodicovej strane akosi nic, to preto sa mi to nezdalo.
ale uz teraz viem.
diky.
mimochodom aku zivotnost ma turbo, niekde v recenzii som cital ze po 200.000km mozno ocakavat (problemy) vymenu ale tu na fore som nikde nevidel ani riadok o tom ze by mal niekto nejaky problem.
aky je rozdiel v ceny noveho turba od volva a popripade repas. alebo druhovyroba??
diky profici.

_________________
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
-
Offline
- Příspěvky: 319
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
čo je toto:?:
Turbo v TDI může klidně vydržet 500.000 km, osobně jedno takový znám. Pokud motor nepapá olej a turbo ho nepropouští, tak se není čeho obávat. Jinak v druhovýrobě se turba nedělají, je to natolik přesné a složité zařízení, že ho vyrábějí pouze originální výrobci. Jinak se turbo nechá úspěšně repasovat a repase vyjde od cca 7.000,- Kč do 25.000,- Kč podle rozsahu měněných dílů a výrobce.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé