To je mi jasny, spis bych chtel slyset nejaky zkusenosti co se tyka zivotnosti, poruchovosti, pripadne ceny nahr. dilu, spotrebu atd.Harry píše:to je s40 II, motor PSA
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
- Vůz: V70
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
-
Offline
- Příspěvky: 1659
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
já ho mám krátce, spotřebu mám v profilu. najeto má taky málo, takže jsem zatím problém řešit nemusel.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Tak to jo, pak ti tam neštymuje ta V40jenousch píše:2005

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
- Vůz: V70
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Jojo, chybicka se vloudilayoby píše:Tak to jo, pak ti tam neštymuje ta V40jenousch píše:2005

-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: S40 1.9TD 98´
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Páni, neviete mi poradiť, koľko stojí hadica od turba do medzichladiča a kde ju kúpiť? Zistil som, že je deravá, bola už pri kúpe. Zatiaľ som to len provizórne zalepil lepiacou páskou
, ale to asi nebude dlhodobo udržateľný stav. Auto zrazu "ťahá", už to je celkom príjemné vezenie.

-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlučín u Opavy
- Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
- Bydliště: Hlučín u Opavy
dieslové motory ve 40-kách
Deshi píše:diesly 75 kW a 85 kW si myslím , že jsou velice dobré. Já mám 75, najeto svých cca 100tis km a naprosto v pohodě, pravidelně měním olej(vždy cca po 15tis km podle předpisů), nechám vychládat turbo před dojezdem a nem,ůžu sai naprosto stěžovat. Je to sïce ta slabší verze, ale pokud nebudeš jezdit furt extra naložený, tak nebudeš mít problém. Není to na honičky s novejma ochcáfkama nebo Golfama f TDI na hlínách s Foliema, ale zrychlení není špatný. Cokoliv potřebuju tak předjedu. a po dálnici to 180 valí taky v pohopitris píše:Zdravím, mám dotaz ohledně výběru motoru. Který motor myslíte, že je lepší? 70kW, 75kW nebo 85kW? Jestli by tady majitelé mohli napsat jak je motor živý, hlučnost a celkovou spokojenost, případně spotřebu, abych mohl porovnat. Četl jsem (http://www.tipcar.cz/recenze_ojetin_vol ... -1907.html), že prý diesly 75 a 85 kW nejsou moc kvalitní, ale moc tomu nevěřím.... Asi bych dle čísel volil 85kW TD. Co myslíte? Díky![]()
mám taktéž V40,rv.2001 1.9 Tdi 75kW najeto 335 550Km a motorově skoro 100%, až na pár kapek aleje, kterej mi teče ,,čert vi odkud,, mě nikdy nezklamalo tzn.1.9.TDi, 75kW mohu jen doporučit
-
Offline
- Příspěvky: 815
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Prave jsem prijel z Italie a docela mne prekapilo, ze nejcastejsi Volvo je V50 1.6D/2.0D/D2. Za celou cestu, 2500km, jsem potkal jen nekolik jen jednu V50 D3 a jednu benzinovou.
PS: Pred Prahou jsem se prehoupl pres 260tis km se svou V50
PS: Pred Prahou jsem se prehoupl pres 260tis km se svou V50

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Tohle mě taky docela překvapuje, ale holt asi všichni šetří..::Philip::.. píše:Prave jsem prijel z Italie a docela mne prekapilo, ze nejcastejsi Volvo je V50 1.6D/2.0D/D2. Za celou cestu, 2500km, jsem potkal jen nekolik jen jednu V50 D3 a jednu benzinovou.
PS: Pred Prahou jsem se prehoupl pres 260tis km se svou V50

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
To říkám pořád že 8 nebo i 9 z 10-ti V50-tek žere naftu tak proto snad mají nárok se semtam pokazit !Deshi píše:Tohle mě taky docela překvapuje, ale holt asi všichni šetří..::Philip::.. píše:Prave jsem prijel z Italie a docela mne prekapilo, ze nejcastejsi Volvo je V50 1.6D/2.0D/D2. Za celou cestu, 2500km, jsem potkal jen nekolik jen jednu V50 D3 a jednu benzinovou.
PS: Pred Prahou jsem se prehoupl pres 260tis km se svou V50
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
To že žerou naftu mi nevadí, ale hlavně nikdo nekoupil pořádnou D5karelvolvo píše:To říkám pořád že 8 nebo i 9 z 10-ti V50-tek žere naftu tak proto snad mají nárok se semtam pokazit !Deshi píše: Tohle mě taky docela překvapuje, ale holt asi všichni šetří

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
pořádná D5 se tam ani nedávala !?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
já mám dojem, že se do V50 D5 dávala, ze začátku jen s automatem - D5 132kW nebo kolik to mákarelvolvo píše:pořádná D5 se tam ani nedávala !?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Jo ale to není pořádná D5 !! Tady už je DPF, vířivé klapky ...Deshi píše:já mám dojem, že se do V50 D5 dávala, ze začátku jen s automatem - D5 132kW nebo kolik to mákarelvolvo píše:pořádná D5 se tam ani nedávala !?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 815
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
V50 D5 byla i s manualem..
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
to vím, ale až později, začátek byl jen s automatem, manuál byl snad až od 2006 nebo od kdy..::Philip::.. píše:V50 D5 byla i s manualem..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 815
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
D5 prisla v 2006. Manual i automat. Pozdeji uz jen D5 Automat. Stejne tak to bylo s T5. (jen T5 byla dostupna jiz drive)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Napřed byl jen automat, později obojí. Máme ve firmě spoustu V50-tek dřív převážně 2.0D, teď nějaká D2 (nic moc) , Ale D3 to je raketa..::Philip::.. píše:D5 prisla v 2006. Manual i automat. Pozdeji uz jen D5 Automat. Stejne tak to bylo s T5. (jen T5 byla dostupna jiz drive)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Zdravím tak jsem si udělal radost a koupil jsem si V50 2.0 D dovezeno z Holandska r.v.07 najeto 158 tis. tak snad to bude ještě dlouho sloužit a já budu spokojený.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
- Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Ahoj,
Mám stejný nebo spíše podobný problém, vyměnil jsem trysky, přepadové hadičky, podložky, okroužky po vstřkama.
Dělal jsem kompletní repas hlavy, vyvaření, ventily, zvihátka, hydroštely, vyvaření mezi komůrkami, těsnění, rozvody, vod. pumpu.
Nové žhaviče a nová baterka.
Před opravou se mi ztrácela voda a kouřilo to, čili těsnění pod hlavou. Spotřeba byla v poruše 4,5l/100Km a jelo to jako blázen.
Po opravě, kouřivost stále do bíla ale smrdí to po nespálené naftě, voda se neztrácí ani olej.
Je línější a žere cca 7-8l.
Prohlédl jsem, vyčistil a podotahoval veškeré hadice turba a sání, rozchýbal táhlo na turbu k baňce(už chodí výborně), měl jsem starty na 3 válce, tak jsem vyměnil 3 a 4 žhavič dále se mi nechtěli sundávat vstřiky a už to startuje dobře, ale stále problém setrvává.
Vyměněný palivový i olejový filtr, palivová soustava odvzdušněná kompletně i s čerpadlem.
Kolísali otáčky a zůstavali trčet na 1100. Seřízení čerpadla a úprava volnoběhu, vše v pořádku po této stránce ale problém s kouřením a spotřebou je stále.
Takže zkus postupovat podle toho co jsem vše udělal, zkontoluj hadice, táhlo turba, egr ventil jestli chodí, kontroluj vodu a jestli to smrdí po naftě ten kouř. Může to být vstřikovačem, nebo padající nafta snad, ještě jsem dostal radu na výměnu zpětných hadic z čerpadla, ale k tomu jsem se nedostal ještě. Nechal bych zkontrolovat předvsřik jestli za studena po otočení klíčku necvaká bude špatný, já ho mám prej dobrý.
Kdyby si problém nějak vyřešil dej mi vědět
Mám stejný nebo spíše podobný problém, vyměnil jsem trysky, přepadové hadičky, podložky, okroužky po vstřkama.
Dělal jsem kompletní repas hlavy, vyvaření, ventily, zvihátka, hydroštely, vyvaření mezi komůrkami, těsnění, rozvody, vod. pumpu.
Nové žhaviče a nová baterka.
Před opravou se mi ztrácela voda a kouřilo to, čili těsnění pod hlavou. Spotřeba byla v poruše 4,5l/100Km a jelo to jako blázen.
Po opravě, kouřivost stále do bíla ale smrdí to po nespálené naftě, voda se neztrácí ani olej.
Je línější a žere cca 7-8l.
Prohlédl jsem, vyčistil a podotahoval veškeré hadice turba a sání, rozchýbal táhlo na turbu k baňce(už chodí výborně), měl jsem starty na 3 válce, tak jsem vyměnil 3 a 4 žhavič dále se mi nechtěli sundávat vstřiky a už to startuje dobře, ale stále problém setrvává.
Vyměněný palivový i olejový filtr, palivová soustava odvzdušněná kompletně i s čerpadlem.
Kolísali otáčky a zůstavali trčet na 1100. Seřízení čerpadla a úprava volnoběhu, vše v pořádku po této stránce ale problém s kouřením a spotřebou je stále.
Takže zkus postupovat podle toho co jsem vše udělal, zkontoluj hadice, táhlo turba, egr ventil jestli chodí, kontroluj vodu a jestli to smrdí po naftě ten kouř. Může to být vstřikovačem, nebo padající nafta snad, ještě jsem dostal radu na výměnu zpětných hadic z čerpadla, ale k tomu jsem se nedostal ještě. Nechal bych zkontrolovat předvsřik jestli za studena po otočení klíčku necvaká bude špatný, já ho mám prej dobrý.
Kdyby si problém nějak vyřešil dej mi vědět

_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Čerpadlem se pohybovat (otáčet) dá, je na to speciální klíč takový trojzubec obejdeš se tam kde dělají Renaulty.kmautodily píše:Já ted řeším naprosto stejný problém a už nevím kam dál V40 1.9td 66kw rv1998,vyměnil jsem co šlo,diagnostika v pořádku,voda ani olej se neztrácí,výkon to má slušný a je to prostě jako když je špatný předvstřik,za studena to kouří bíle-je to jako když to špatne spaluje,slabě to vynechává,jak se to zahřeje tak to pak je v pohodě,u jiného auta jsem vždy hnul s čerpadlem a byl pokoj,tady je čerpadlo na pevno a nevím jestli se dá nastevit třeba na rozvodovém kole?Jinak ten bazmek na čerpadle co řídí předvstřik elektricky mám taky v pořádku.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
stroboskop
-
Offline
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
Ahoj, mám dotaz na motor ve S40 1.9D 85 kW. Měnil jsem olej, u šroubu na olejové vaně je měděná podložka, zatím jsem tam nechal tu starou, ale příště už bych ji chtěl vyměnit. Mohl by mi někdo napsat jaké jsou rozměry podložky nebo aspoň jaký závit je na šroubu? Zapomněl jsem to odměřit
Nebo je to speciální podložka, kde to koupit? Dík!

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
je specialna, volvo cislo 3121867,
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/Tesneni-vypousteni-oleje-1-4.html?listtype=search&searchparam=3121867
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/Tesneni-vypousteni-oleje-1-4.html?listtype=search&searchparam=3121867
-
Offline
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
šroub je tam tenhle:
http://www.granex.cz/autodily/volvo/v40-kombik-vw/1.9-di-85kw/motor?productTecDocId=200187&do=redraw
http://www.granex.cz/autodily/volvo/v40-kombik-vw/1.9-di-85kw/motor?productTecDocId=200187&do=redraw
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
no, veci co si vymenoval
Motorceky rozobrat, vymachat v petroleji, ultrazvuku a namazat napr olejom na zbrane, a chvylu budu fungovat. Alebo vymen servomotorceky a malo by to fungovat hned. (su rozne druhy podla farby a poctu pinov v konektore)
Spojka, asi vymenit komplet aj s dvohmotou a loziskm (ale to uz nieco stoji).

Motorceky rozobrat, vymachat v petroleji, ultrazvuku a namazat napr olejom na zbrane, a chvylu budu fungovat. Alebo vymen servomotorceky a malo by to fungovat hned. (su rozne druhy podla farby a poctu pinov v konektore)
Spojka, asi vymenit komplet aj s dvohmotou a loziskm (ale to uz nieco stoji).
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé