Další fází bylo používání v l. 98-00 turbo dieslů s přímým vstřikem a také intercoolerem 72kW, tyto již byly podstatně lepší.
Po r. 2000 -04 byly osazovány commonreily značené u Renaultů 1.9 DCi s výkonem 75kW nebo 85 kW a variabilním turbem. Tyto motory se zdají být skvělé a narozdíl od jejich verze pro Renault ve Volvo úpravě nezloběj.
Po r. 2004 jsou to motory PSA používané koncernem Ford.
Značení v interním kódu je pak D4192T v letech 96-98, D4192T2 v letech 99-00 (do faceliftu), dále D4192T3 a D4192T4 Do r. 2004. Dále značení již neznám, třeba někdo doplní

Všechny motory jsou poměrně úsporné a spolehlivé, pochopitelně asi nejde srovnávat staré komůrkové turbodiesly s novejma commonreilama nebo dokonce motory od PSA. Pokud bych ale měl kupovat nejstarší komůrkáč 66kW, byl bych opatrnej na prasklou hlavu, dost lidí tento problém řeší prodejem vozu.
P.S. Toto je zpracováno na základě starých přízpěvků při jejich moderování.