940 vs. 850 kombi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
Nadešel čas, kdy se pomalu rozhoduji pro nákup velkého auta (bude třeba vozit věci, které 480 nezvládne). Byl jsem jasně rozhodnut pro Volvo 850 T5 nebo 2.5 20V. Říkám si, že možná zbytečná motorizace, ale proč ne.
Problém nastal, že jsem v poslední době viděl několik 940...nóó a to auto je také skvělé, tolik místa jsem nikdy neviděl Poměrně velká část jich je ve skvělém stavu a i ceny jsou poměrně slušné. Sice bych asi musel upustit od Koženého nebo světlého interiéru, který se mi tak líbí, ale klimačku mají skoro všechny Všechny mají ale 2,0 s 82 kw (to je výkon 480) což si nemysllím, že bude 1500kg těžkému autu stačit. Na druhou stranu, abych přišel o papíry mám motorku a autech bych mohl jezdit slušně.
Chtěl jsem poprosit jestli mi můžete napsat pro a proti obou uváděných aut....spolehlivost, ceny ND, jízdní vlastnosti, no prostě jak je kdo spokojen a vlastní zkušenosti.
Hlavně mi nepište ať si koupím dvojku nebo mi už vážně hrábne No a V90 je slintačka Díky
Problém nastal, že jsem v poslední době viděl několik 940...nóó a to auto je také skvělé, tolik místa jsem nikdy neviděl Poměrně velká část jich je ve skvělém stavu a i ceny jsou poměrně slušné. Sice bych asi musel upustit od Koženého nebo světlého interiéru, který se mi tak líbí, ale klimačku mají skoro všechny Všechny mají ale 2,0 s 82 kw (to je výkon 480) což si nemysllím, že bude 1500kg těžkému autu stačit. Na druhou stranu, abych přišel o papíry mám motorku a autech bych mohl jezdit slušně.
Chtěl jsem poprosit jestli mi můžete napsat pro a proti obou uváděných aut....spolehlivost, ceny ND, jízdní vlastnosti, no prostě jak je kdo spokojen a vlastní zkušenosti.
Hlavně mi nepište ať si koupím dvojku nebo mi už vážně hrábne No a V90 je slintačka Díky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
940 vs. 850 kombi
Můj názor je takový :
940 :
- je zadohrab (někomu to vyhovuje a někomu zase ne)
- levnější náhradní díly
- motor 2.0 na tak velké auto je dost málo, maximálně tak na styl jízdy "klobouk"
- celkově menší možnost ideální motorizace (v můj favorit - 2.0 turbo), né moc úsporný diesel 2.4 TIC
- zastaralý vzhled interiéru (na dnešní dobu, někomu se může líbit)
- dost se vyskytují ve verzi "social edition - kromě serva, ABS a centrálu NIC
- v drtivé většině auta do 100.000,- Kč
- hranatější design (věc názoru co se komu líbí)
850 :
- má některé ND dražší, ale spolehlivost je stále ještě na vynikající úrovni, tak jich asi moc potřebovat nebudeš
- předohrab
- výběr motorizace je podstatně lepší než u 9XX, ideálně 2.5 20V (výborný poměr spotřeba x výkon), svižná jízda s dostatkem výkonu na předjetí je T5 za cenu vyšší spotřeby ale ne o moc (tak o 1 - 2 l na 100 km vyšší) anebo provoz s výborným a úsporným motorem TDI (možná o něco vyšší servisní náklady oproti benzínům), který je akorát hlučnější a má oproti benzínům podstatně větší vibrace (ale co se dá čekat od ropáka)
- estetičtější interiér (i když na dnešní dobu již také zastaralý)
- celkově modernější koncepce auta, lepší využití obestavěného prostoru
- většinou výrazně bohatší výbava než řady 7XX a 9XX
- většina aut dražší než 100.000 anebo něco kolem 75.000 ale vyžadující spoustu investic
- uhlazenější design, ale stále je to klasické Volvokrabice
Pokud to shrnu, tak pokud máš na auto do 100.000 Kč bude asi lepší voňavka řady 9 anebo budeš mít štěstí a seženeš pěknou 850, ale bude to spíše náhoda. Jinak kdybych se rozhodoval, dal bych jednoznačně přednost autu s pravidelným servisem a vudržovaném stavu. Počet najetých kilometrů bych neřešil. Rozdíl ve velikosti interiéru a kufru je mezi 850 a 940 zanedbatelný.
Přeji šťastnou ruku při výběru
940 :
- je zadohrab (někomu to vyhovuje a někomu zase ne)
- levnější náhradní díly
- motor 2.0 na tak velké auto je dost málo, maximálně tak na styl jízdy "klobouk"
- celkově menší možnost ideální motorizace (v můj favorit - 2.0 turbo), né moc úsporný diesel 2.4 TIC
- zastaralý vzhled interiéru (na dnešní dobu, někomu se může líbit)
- dost se vyskytují ve verzi "social edition - kromě serva, ABS a centrálu NIC
- v drtivé většině auta do 100.000,- Kč
- hranatější design (věc názoru co se komu líbí)
850 :
- má některé ND dražší, ale spolehlivost je stále ještě na vynikající úrovni, tak jich asi moc potřebovat nebudeš
- předohrab
- výběr motorizace je podstatně lepší než u 9XX, ideálně 2.5 20V (výborný poměr spotřeba x výkon), svižná jízda s dostatkem výkonu na předjetí je T5 za cenu vyšší spotřeby ale ne o moc (tak o 1 - 2 l na 100 km vyšší) anebo provoz s výborným a úsporným motorem TDI (možná o něco vyšší servisní náklady oproti benzínům), který je akorát hlučnější a má oproti benzínům podstatně větší vibrace (ale co se dá čekat od ropáka)
- estetičtější interiér (i když na dnešní dobu již také zastaralý)
- celkově modernější koncepce auta, lepší využití obestavěného prostoru
- většinou výrazně bohatší výbava než řady 7XX a 9XX
- většina aut dražší než 100.000 anebo něco kolem 75.000 ale vyžadující spoustu investic
- uhlazenější design, ale stále je to klasické Volvokrabice
Pokud to shrnu, tak pokud máš na auto do 100.000 Kč bude asi lepší voňavka řady 9 anebo budeš mít štěstí a seženeš pěknou 850, ale bude to spíše náhoda. Jinak kdybych se rozhodoval, dal bych jednoznačně přednost autu s pravidelným servisem a vudržovaném stavu. Počet najetých kilometrů bych neřešil. Rozdíl ve velikosti interiéru a kufru je mezi 850 a 940 zanedbatelný.
Přeji šťastnou ruku při výběru
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
Děkuji moc, přesně to co jsem potřeboval vědět
1. Ropáka nechci, tolik zase nenajezdím.
2. Kromě klimatizace nemusím mít nic extra (to extra mám ve 480 )
3. 850 je snad nejhezčí Volvo kombík hned po P 1800 ES, ale do 940 jsem se také zamiloval
4. Po Mercedesu se zase svezu se zadokolkou, bohužel nebude mít výkon Zase se tam vejde kočárek
5. Rozhodně bude do 100tis lepší 940 než 850.
No třeba tahle je nádherná...........
http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 61088.html
Stejně bych něco dovezl.........
1. Ropáka nechci, tolik zase nenajezdím.
2. Kromě klimatizace nemusím mít nic extra (to extra mám ve 480 )
3. 850 je snad nejhezčí Volvo kombík hned po P 1800 ES, ale do 940 jsem se také zamiloval
4. Po Mercedesu se zase svezu se zadokolkou, bohužel nebude mít výkon Zase se tam vejde kočárek
5. Rozhodně bude do 100tis lepší 940 než 850.
No třeba tahle je nádherná...........
http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 61088.html
Stejně bych něco dovezl.........
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
940 vs. 850 kombi
No já bych k tomu dodal, že Devítku seženeš podstatně levněji než 100kKč. Motor si můžeš časem vyměnit za 16 ventilovou 2,3-ku nebo nějaké turbíčko (tuším Adam nabízí asi za 5 kKč, což je zadarmo). V autě je ještě relativně málo elektroniky, lépe se opravuje. To platí i pro veškeré mechanické opravy, kdo měnil třeba jen olej v převodovce u 850 ví o čem mluvím. Podle mě jeden předohrab máš, kup si zadohrab a užívej si pohodlí (když už teda si nedáš říct a nechceš Dvojku - mimochodem nechceš si jit přijet vyzkoušet, abys věděl oč přicházíš??? )
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
940 vs. 850 kombi
mel jsem oba.
940 je lod, 850 je proti ni stisnene vozitko (provozoval jsem obe najednou asi 2 mesice a presedaval - moznost primeho srovnani..)
Volil bych 940 v nejake nadupane motorizaci - idealne 2,3 turbinku, kolem 150 koniku, at to trochu jede
940 je lod, 850 je proti ni stisnene vozitko (provozoval jsem obe najednou asi 2 mesice a presedaval - moznost primeho srovnani..)
Volil bych 940 v nejake nadupane motorizaci - idealne 2,3 turbinku, kolem 150 koniku, at to trochu jede
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
940 vs. 850 kombi
Tak nemam zkusenost s devitkou, ale zas mi neprijde ze je neralny sehnat 850 pod 100. Ja ji mel za 65 a to si nemyslim ze je to vrazda. A asi kdyz uz tak T5, rozdil 1L neni nic podstatnyho a rozdil v performance tady asi bude
A komu se zda 850 mala, je rozmazleny slovak !
A komu se zda 850 mala, je rozmazleny slovak !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
940 vs. 850 kombi
ta 940 vypadá fakt pěkně,trošku zastaralejší interier,nic méně pohodlný.A s kombajnem přece nemusíš závodit.
A tohle bys nechtěl?To zase pojede
http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 49368.html
a tohle novější... http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 56726.html
však už si nějak poradíš.....
A tohle bys nechtěl?To zase pojede
http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 49368.html
a tohle novější... http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 56726.html
však už si nějak poradíš.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 304
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
940 vs. 850 kombi
Každé z těch aut je Volvo a každé má svoje pro a proti,ale stejně jsou krásná
Je třeba si to okouknout,popřípadě vyzkoušet a pak se rozhodnout.Dá se sehnat i 850 do sto tisíc a pěkná.Je třeba hledat ,nebo si počkat.Pokud 850 v benzinu tak buď 2,3 T ,nebo 2,5 10v či 20v.I ten deseti ventil jede docela pěkně a za slušnou spotřebu(je mi jasné,že někteří nebudou souhlasit ).Pokud máš rád víc koníčků pod kapotou a neřešíš o trochu větší spotřebu,tak jedině T5
Ten dvoulitr je slabota,ale taky to jede.Není to závoďák,ale poklidná jízda krjinou v pěkným a velkým autě.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky
Na tu 940 je těch 82 kw docela málo,ale je fakt pěkná.Musíš vědět co chceš a konečné rozhodnutí stejně zůstane na tobě
Je třeba si to okouknout,popřípadě vyzkoušet a pak se rozhodnout.Dá se sehnat i 850 do sto tisíc a pěkná.Je třeba hledat ,nebo si počkat.Pokud 850 v benzinu tak buď 2,3 T ,nebo 2,5 10v či 20v.I ten deseti ventil jede docela pěkně a za slušnou spotřebu(je mi jasné,že někteří nebudou souhlasit ).Pokud máš rád víc koníčků pod kapotou a neřešíš o trochu větší spotřebu,tak jedině T5
Ten dvoulitr je slabota,ale taky to jede.Není to závoďák,ale poklidná jízda krjinou v pěkným a velkým autě.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky
Na tu 940 je těch 82 kw docela málo,ale je fakt pěkná.Musíš vědět co chceš a konečné rozhodnutí stejně zůstane na tobě
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
Kdybych Jardo přijel, tak odjíždím s tím, že musím mít dvojku. Je ale pravda, že třeba ta Standy se mi moc líbila Hlavně nikam nechvátám, takže klidně koupím v zimě nebo až na jaře, hezky si počkám, nic mě netlačí.Jarda S40 píše:No já bych k tomu dodal, že Devítku seženeš podstatně levněji než 100kKč. Motor si můžeš časem vyměnit za 16 ventilovou 2,3-ku nebo nějaké turbíčko (tuším Adam nabízí asi za 5 kKč, což je zadarmo). V autě je ještě relativně málo elektroniky, lépe se opravuje. To platí i pro veškeré mechanické opravy, kdo měnil třeba jen olej v převodovce u 850 ví o čem mluvím. Podle mě jeden předohrab máš, kup si zadohrab a užívej si pohodlí (když už teda si nedáš říct a nechceš Dvojku - mimochodem nechceš si jit přijet vyzkoušet, abys věděl oč přicházíš??? )
Nemám trochu jasno ve velokosti kufrů po sklopení sedadel:
850 - 1580 litrů?
940 - 2150 litrů?
2xx - ???
Ten rozdíl mezi 850 a 940 je nějak moc, nezdá se mi to.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
940 vs. 850 kombi
Kup si dvojku a máš po dilematu!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
Když to má být auto na každodení ježdění, v létě, v zimě, déšť a sníh a sůl na silnici a já bych se o dvojku asi moc bál.jojo píše:Kup si dvojku a máš po dilematu!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
940 vs. 850 kombi
Bobika píše:Můj názor je takový :
940 :
- je zadohrab (někomu to vyhovuje a někomu zase ne)
- levnější náhradní díly
- motor 2.0 na tak velké auto je dost málo, maximálně tak na styl jízdy "klobouk"
- celkově menší možnost ideální motorizace (v můj favorit - 2.0 turbo), né moc úsporný diesel 2.4 TIC
- zastaralý vzhled interiéru (na dnešní dobu, někomu se může líbit)
- dost se vyskytují ve verzi "social edition - kromě serva, ABS a centrálu NIC
- v drtivé většině auta do 100.000,- Kč
- hranatější design (věc názoru co se komu líbí)
850 :
- má některé ND dražší, ale spolehlivost je stále ještě na vynikající úrovni, tak jich asi moc potřebovat nebudeš
- předohrab
- výběr motorizace je podstatně lepší než u 9XX, ideálně 2.5 20V (výborný poměr spotřeba x výkon), svižná jízda s dostatkem výkonu na předjetí je T5 za cenu vyšší spotřeby ale ne o moc (tak o 1 - 2 l na 100 km vyšší) anebo provoz s výborným a úsporným motorem TDI (možná o něco vyšší servisní náklady oproti benzínům), který je akorát hlučnější a má oproti benzínům podstatně větší vibrace (ale co se dá čekat od ropáka)
- estetičtější interiér (i když na dnešní dobu již také zastaralý)
- celkově modernější koncepce auta, lepší využití obestavěného prostoru
- většinou výrazně bohatší výbava než řady 7XX a 9XX
- většina aut dražší než 100.000 anebo něco kolem 75.000 ale vyžadující spoustu investic
- uhlazenější design, ale stále je to klasické Volvokrabice
Pokud to shrnu, tak pokud máš na auto do 100.000 Kč bude asi lepší voňavka řady 9 anebo budeš mít štěstí a seženeš pěknou 850, ale bude to spíše náhoda. Jinak kdybych se rozhodoval, dal bych jednoznačně přednost autu s pravidelným servisem a vudržovaném stavu. Počet najetých kilometrů bych neřešil. Rozdíl ve velikosti interiéru a kufru je mezi 850 a 940 zanedbatelný.
Přeji šťastnou ruku při výběru
Chtěl jsem Ti odpovědět, ale Bobika to shrnul dokonale.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
940 vs. 850 kombi
Ta 850 bude do výše oken nebo tak něco... Dvojka je na tom skoro stejně jako 9...LukášM píše:
850 - 1580 litrů?
940 - 2150 litrů?
2xx - ???
Ten rozdíl mezi 850 a 940 je nějak moc, nezdá se mi to.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
940 vs. 850 kombi
Ta devítka v turbu je dle mého velice dobrá volba,zvláštěpak když není problém nakrmit přes 200 šemíků!!!selap píše:ta 940 vypadá fakt pěkně,trošku zastaralejší interier,nic méně pohodlný.A s kombajnem přece nemusíš závodit.
A tohle bys nechtěl?To zase pojede
http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 49368.html
a tohle novější... http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 56726.html
však už si nějak poradíš.....
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rýmařov
940 vs. 850 kombi
Tak čoveče nevím. Jel jsi v 850 T5? Nevím, jestli by jsi řekl že je to slabý.hoffi píše:Každé z těch aut je Volvo a každé má svoje pro a proti,ale stejně jsou krásná
Je třeba si to okouknout,popřípadě vyzkoušet a pak se rozhodnout.Dá se sehnat i 850 do sto tisíc a pěkná.Je třeba hledat ,nebo si počkat.Pokud 850 v benzinu tak buď 2,3 T ,nebo 2,5 10v či 20v.I ten deseti ventil jede docela pěkně a za slušnou spotřebu(je mi jasné,že někteří nebudou souhlasit ).Pokud máš rád víc koníčků pod kapotou a neřešíš o trochu větší spotřebu,tak jedině T5
Ten dvoulitr je slabota,ale taky to jede.Není to závoďák,ale poklidná jízda krjinou v pěkným a velkým autě.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky
Na tu 940 je těch 82 kw docela málo,ale je fakt pěkná.Musíš vědět co chceš a konečné rozhodnutí stejně zůstane na tobě
_________________
Volvo 850 2.0 T5 kombi, 1996, modrá
Volvo 850 2.0 T5 kombi, 1996, modrá
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
O peníze nejde, jde spíše o to, že nevím co chci. 850 T5 kombi má soused takže vím o co jde, ale 940 jsem byl prohlédnout (předtím žádné osobní setkání bližšího druhu), prostě mě dostal ten prostor, celková velikost a hranatost auta. Také myslím, že světla a mřížka chladiče je více volvácká.....to ale neznamená že nekoupím úplně něco jiného A furt problém, rád bych více válců než 4 a náhon na zadek = BMW.....filippe píše:3. 850 je snad nejhezčí Volvo kombík hned po P 1800 ES, ale do 940 jsem se také zamiloval
Myslím,že jsi se s 940kou spíš smířil kvůli financím,než zamiloval .Zvol 850 a budeš mít autí,který budeš sám sobě závidět .Nenastane situace,že potkáš 850tku na silnici a budeš přemýšlet,že sis měl pořídit tu hezčí srdcovku.
Jinak technické parametry nechám na někom jiném,machr nejsem.
Prostě neuspěchat a seženeš třeba i nadupanou 850ku
A pokud chceš dovoz,doporučuji https://www.mobile.de Je jich tam plno do 5000eur
BTW: denně potkávám na silnici různé srdcovky, ale opravdu víc než 6 aut mít nemůžu....no už nechci!
Naposledy upravil(a) LukášM dne 08 zář 2007 10:52, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
To tady nikdo netvrdíhoby píše:Tak čoveče nevím. Jel jsi v 850 T5? Nevím, jestli by jsi řekl že je to slabý.hoffi píše:Každé z těch aut je Volvo a každé má svoje pro a proti,ale stejně jsou krásná
Je třeba si to okouknout,popřípadě vyzkoušet a pak se rozhodnout.Dá se sehnat i 850 do sto tisíc a pěkná.Je třeba hledat ,nebo si počkat.Pokud 850 v benzinu tak buď 2,3 T ,nebo 2,5 10v či 20v.I ten deseti ventil jede docela pěkně a za slušnou spotřebu(je mi jasné,že někteří nebudou souhlasit ).Pokud máš rád víc koníčků pod kapotou a neřešíš o trochu větší spotřebu,tak jedině T5
Ten dvoulitr je slabota,ale taky to jede.Není to závoďák,ale poklidná jízda krjinou v pěkným a velkým autě.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky
Na tu 940 je těch 82 kw docela málo,ale je fakt pěkná.Musíš vědět co chceš a konečné rozhodnutí stejně zůstane na tobě
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
940 vs. 850 kombi
4LukášM - nenech se ovlivnit skalními 850-káři! Kup si Devítku (nebo Dvojku ). Máš možnost možná naposled v životě se projíždět v relativně levném (provozně i pořizovací cenou) klasickém Volvu. Zadokolky mizej ze světa, až ti bude co mě, budeš mít na co vzpomínat. Předokolek od Volva i jiných výrobců si užiješ ještě moc a moc. Za 5 nebo 10 let snadno koupíš nějakou V70, ale Devítku už asi těžko. Myslím že ty jsi ten typ, kterej chce poznat opravdový Volvo - t.j. starou osvědčenou klasiku, kterou překotně se měnící svět mířící kamsi do nepochopitelna pomalu likviduje.
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
V70 nechci a nikdy chtít nebudu, jsem ještě ze staré školy (i když jsem chodil do nové). Máš pravdu, klasika to je mojeJarda S40 píše:4LukášM - nenech se ovlivnit skalními 850-káři! Kup si Devítku (nebo Dvojku ). Máš možnost možná naposled v životě se projíždět v relativně levném (provozně i pořizovací cenou) klasickém Volvu. Zadokolky mizej ze světa, až ti bude co mě, budeš mít na co vzpomínat. Předokolek od Volva i jiných výrobců si užiješ ještě moc a moc. Za 5 nebo 10 let snadno koupíš nějakou V70, ale Devítku už asi těžko. Myslím že ty jsi ten typ, kterej chce poznat opravdový Volvo - t.j. starou osvědčenou klasiku, kterou překotně se měnící svět mířící kamsi do nepochopitelna pomalu likviduje.
No a nebudu muset poslouchat stále kecy od strýce, že nafta patří do traktoru, plyn do kotle a benzín jedině do auta a to musí mít zadní náhon jinak to není ani auto
Dvojka se mi líbí moc Jardo, jen si myslím, že na běžné ježdění je jí již škoda.......
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
940 vs. 850 kombi
Jasan, na běžné ježdění bude opravdu lepší ta Devítka. Vyber si nějakou v pěkné výbavě, zajímavé motorizaci a dobrém stavu a budeš určitě nadšen! Vydrží ti minimálně jako nová Dacie a není to o ceně v první řadě. Nakonec pěkná Devítka tě přijde na tolik, co horší 850. Ale žijeme jen jednou a měl by sis umět udělat radost I když koukám v tvém podpisu, že si jí udělat umíš V70 ti nenutím, chraň bůh. Líbí se mi, ale nechci ji. Kdybych ji chtěl, určitě bych na ní měl, v ceně to není (minimálně za S40 a Spitfira by byla velice hezká). To spíš pokukuju po starším Rolsu No ale k věci, z 850 vznikla právě 70-ka, proto říkám, že těchto aut si ještě užiješ až až. Ono nám za pár let stejně nic jiného nezbude, pokud budemem chtít opět Volvo s příchutí klasiky. Ty staré dobré tanky jednou dosloužej nebo nám je Ekoteroristi znechutěj novejma daněma a podobně. Tak když máš potřebu koupit auto, užij si to starší. Stejně tě k tomu srdce táhne, tak si přiznej jakej jsi a nevzdoruj tomu.
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
A to nemám v podpisu všechno Rolls je dobrá volba, nechybělo moc a jezdil jsem se Silver Shadow - výhoda je celkem dobrá dostupnost ND a velmi dobrá investice do tohoto vozu. Nevýhoda: Řídí to jen blbý američan!!!
V70 znám, je v rodině, ale prostě mě to nebere, zdá se mi celkem jako jiné dobře vybavené běžné auto. Takže pánové i dámy je rozhodnuto: bude 940!!!
Jardo pokud stále platí nabídka podívat se na dvojku, rád ji využiju, popovídáme a tak Musíme se domluvit!
V70 znám, je v rodině, ale prostě mě to nebere, zdá se mi celkem jako jiné dobře vybavené běžné auto. Takže pánové i dámy je rozhodnuto: bude 940!!!
Jardo pokud stále platí nabídka podívat se na dvojku, rád ji využiju, popovídáme a tak Musíme se domluvit!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
940 vs. 850 kombi
4Lukáš - nabídka platí kdykoliv pojedeš na Prahu, pojedu li na Tábor, dám ti vědět.
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
940 vs. 850 kombi
jo panove, kdyz se clovek diva na Silver Shadow od nejakych 5000 liber, tak ma ruzne choutky
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
940 vs. 850 kombi
A jake ? Vis na kolik mesicne prijde provoz cernosskeho ridice v bilem obleku?wickey píše:jo panove, kdyz se clovek diva na Silver Shadow od nejakych 5000 liber, tak ma ruzne choutky
Anebo by to byl stylovej taxik...Pocitam ze mnoho Rolls-Taxi ani po praze nejezdi
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
940 vs. 850 kombi
Máš úplnou pravdu :!: Ceny v UK za opravdu krásný vůz jsou 6-9 tis liber. Jen si neumím představit, jak bych tím jezdil.wickey píše:jo panove, kdyz se clovek diva na Silver Shadow od nejakych 5000 liber, tak ma ruzne choutky
Kamarád má toto, to je jiná třída
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé