940 vs. 850 kombi

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#1 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

Nadešel čas, kdy se pomalu rozhoduji pro nákup velkého auta (bude třeba vozit věci, které 480 nezvládne). Byl jsem jasně rozhodnut pro Volvo 850 T5 nebo 2.5 20V. Říkám si, že možná zbytečná motorizace, ale proč ne.
Problém nastal, že jsem v poslední době viděl několik 940...nóó a to auto je také skvělé, tolik místa jsem nikdy neviděl :shock: Poměrně velká část jich je ve skvělém stavu a i ceny jsou poměrně slušné. Sice bych asi musel upustit od Koženého nebo světlého interiéru, který se mi tak líbí, ale klimačku mají skoro všechny ;-) Všechny mají ale 2,0 s 82 kw (to je výkon 480) což si nemysllím, že bude 1500kg těžkému autu stačit. Na druhou stranu, abych přišel o papíry mám motorku a autech bych mohl jezdit slušně.
Chtěl jsem poprosit jestli mi můžete napsat pro a proti obou uváděných aut....spolehlivost, ceny ND, jízdní vlastnosti, no prostě jak je kdo spokojen a vlastní zkušenosti.
Hlavně mi nepište ať si koupím dvojku nebo mi už vážně hrábne :lol: No a V90 je slintačka :D Díky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 330
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Strakonice

#2 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od Bobika »

Můj názor je takový :

940 :
- je zadohrab (někomu to vyhovuje a někomu zase ne)
- levnější náhradní díly
- motor 2.0 na tak velké auto je dost málo, maximálně tak na styl jízdy "klobouk"
- celkově menší možnost ideální motorizace (v můj favorit - 2.0 turbo), né moc úsporný diesel 2.4 TIC
- zastaralý vzhled interiéru (na dnešní dobu, někomu se může líbit)
- dost se vyskytují ve verzi "social edition - kromě serva, ABS a centrálu NIC
- v drtivé většině auta do 100.000,- Kč
- hranatější design (věc názoru co se komu líbí)

850 :
- má některé ND dražší, ale spolehlivost je stále ještě na vynikající úrovni, tak jich asi moc potřebovat nebudeš
- předohrab
- výběr motorizace je podstatně lepší než u 9XX, ideálně 2.5 20V (výborný poměr spotřeba x výkon), svižná jízda s dostatkem výkonu na předjetí je T5 za cenu vyšší spotřeby ale ne o moc (tak o 1 - 2 l na 100 km vyšší) anebo provoz s výborným a úsporným motorem TDI (možná o něco vyšší servisní náklady oproti benzínům), který je akorát hlučnější a má oproti benzínům podstatně větší vibrace (ale co se dá čekat od ropáka)
- estetičtější interiér (i když na dnešní dobu již také zastaralý)
- celkově modernější koncepce auta, lepší využití obestavěného prostoru
- většinou výrazně bohatší výbava než řady 7XX a 9XX
- většina aut dražší než 100.000 anebo něco kolem 75.000 ale vyžadující spoustu investic
- uhlazenější design, ale stále je to klasické Volvokrabice

Pokud to shrnu, tak pokud máš na auto do 100.000 Kč bude asi lepší voňavka řady 9 anebo budeš mít štěstí a seženeš pěknou 850, ale bude to spíše náhoda. Jinak kdybych se rozhodoval, dal bych jednoznačně přednost autu s pravidelným servisem a vudržovaném stavu. Počet najetých kilometrů bych neřešil. Rozdíl ve velikosti interiéru a kufru je mezi 850 a 940 zanedbatelný.
Přeji šťastnou ruku při výběru :palec: :palec:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#3 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

Děkuji moc, přesně to co jsem potřeboval vědět :palec:

1. Ropáka nechci, tolik zase nenajezdím.
2. Kromě klimatizace nemusím mít nic extra (to extra mám ve 480 :D )
3. 850 je snad nejhezčí Volvo kombík hned po P 1800 ES, ale do 940 jsem se také zamiloval
4. Po Mercedesu se zase svezu se zadokolkou, bohužel nebude mít výkon :( Zase se tam vejde kočárek ;-)
5. Rozhodně bude do 100tis lepší 940 než 850.

No třeba tahle je nádherná........... :tlesk:

http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 61088.html

Stejně bych něco dovezl.........
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1480
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#4 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od Jarda S40 »

No já bych k tomu dodal, že Devítku seženeš podstatně levněji než 100kKč. Motor si můžeš časem vyměnit za 16 ventilovou 2,3-ku nebo nějaké turbíčko (tuším Adam nabízí asi za 5 kKč, což je zadarmo). V autě je ještě relativně málo elektroniky, lépe se opravuje. To platí i pro veškeré mechanické opravy, kdo měnil třeba jen olej v převodovce u 850 ví o čem mluvím. Podle mě jeden předohrab máš, kup si zadohrab a užívej si pohodlí (když už teda si nedáš říct a nechceš Dvojku - mimochodem nechceš si jit přijet vyzkoušet, abys věděl oč přicházíš??? ;-) )

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3714
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#5 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od wickey »

mel jsem oba.

940 je lod, 850 je proti ni stisnene vozitko (provozoval jsem obe najednou asi 2 mesice a presedaval - moznost primeho srovnani..)
Volil bych 940 v nejake nadupane motorizaci - idealne 2,3 turbinku, kolem 150 koniku, at to trochu jede :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 501
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#6 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od drewid »

Tak nemam zkusenost s devitkou, ale zas mi neprijde ze je neralny sehnat 850 pod 100. Ja ji mel za 65 a to si nemyslim ze je to vrazda. A asi kdyz uz tak T5, rozdil 1L neni nic podstatnyho a rozdil v performance tady asi bude 8)

A komu se zda 850 mala, je rozmazleny slovak ! :mrgreen:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#7 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od selap »

ta 940 vypadá fakt pěkně,trošku zastaralejší interier,nic méně pohodlný.A s kombajnem přece nemusíš závodit.
A tohle bys nechtěl?To zase pojede :D
http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 49368.html
a tohle novější... http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 56726.html
však už si nějak poradíš.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 306
Registrován: 17 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

#8 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od hoffi »

Každé z těch aut je Volvo a každé má svoje pro a proti,ale stejně jsou krásná :mrgreen:
Je třeba si to okouknout,popřípadě vyzkoušet a pak se rozhodnout.Dá se sehnat i 850 do sto tisíc a pěkná.Je třeba hledat ,nebo si počkat.Pokud 850 v benzinu tak buď 2,3 T ,nebo 2,5 10v či 20v.I ten deseti ventil jede docela pěkně a za slušnou spotřebu(je mi jasné,že někteří nebudou souhlasit :mrgreen: ).Pokud máš rád víc koníčků pod kapotou a neřešíš o trochu větší spotřebu,tak jedině T5 :twisted: :twisted: :twisted:
Ten dvoulitr je slabota,ale taky to jede.Není to závoďák,ale poklidná jízda krjinou v pěkným a velkým autě.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky :mrgreen: :mrgreen:
Na tu 940 je těch 82 kw docela málo,ale je fakt pěkná.Musíš vědět co chceš a konečné rozhodnutí stejně zůstane na tobě ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#9 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

Jarda S40 píše:No já bych k tomu dodal, že Devítku seženeš podstatně levněji než 100kKč. Motor si můžeš časem vyměnit za 16 ventilovou 2,3-ku nebo nějaké turbíčko (tuším Adam nabízí asi za 5 kKč, což je zadarmo). V autě je ještě relativně málo elektroniky, lépe se opravuje. To platí i pro veškeré mechanické opravy, kdo měnil třeba jen olej v převodovce u 850 ví o čem mluvím. Podle mě jeden předohrab máš, kup si zadohrab a užívej si pohodlí (když už teda si nedáš říct a nechceš Dvojku - mimochodem nechceš si jit přijet vyzkoušet, abys věděl oč přicházíš??? ;-) )
Kdybych Jardo přijel, tak odjíždím s tím, že musím mít dvojku. Je ale pravda, že třeba ta Standy se mi moc líbila :palec: Hlavně nikam nechvátám, takže klidně koupím v zimě nebo až na jaře, hezky si počkám, nic mě netlačí.
Nemám trochu jasno ve velokosti kufrů po sklopení sedadel:

850 - 1580 litrů?
940 - 2150 litrů?
2xx - ???

Ten rozdíl mezi 850 a 940 je nějak moc, nezdá se mi to.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#10 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od jojo »

Kup si dvojku a máš po dilematu! 8) :mrgreen:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#11 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

jojo píše:Kup si dvojku a máš po dilematu! 8) :mrgreen:
Když to má být auto na každodení ježdění, v létě, v zimě, déšť a sníh a sůl na silnici a já bych se o dvojku asi moc bál.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1083
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#12 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od tnemec »

Bobika píše:Můj názor je takový :

940 :
- je zadohrab (někomu to vyhovuje a někomu zase ne)
- levnější náhradní díly
- motor 2.0 na tak velké auto je dost málo, maximálně tak na styl jízdy "klobouk"
- celkově menší možnost ideální motorizace (v můj favorit - 2.0 turbo), né moc úsporný diesel 2.4 TIC
- zastaralý vzhled interiéru (na dnešní dobu, někomu se může líbit)
- dost se vyskytují ve verzi "social edition - kromě serva, ABS a centrálu NIC
- v drtivé většině auta do 100.000,- Kč
- hranatější design (věc názoru co se komu líbí)

850 :
- má některé ND dražší, ale spolehlivost je stále ještě na vynikající úrovni, tak jich asi moc potřebovat nebudeš
- předohrab
- výběr motorizace je podstatně lepší než u 9XX, ideálně 2.5 20V (výborný poměr spotřeba x výkon), svižná jízda s dostatkem výkonu na předjetí je T5 za cenu vyšší spotřeby ale ne o moc (tak o 1 - 2 l na 100 km vyšší) anebo provoz s výborným a úsporným motorem TDI (možná o něco vyšší servisní náklady oproti benzínům), který je akorát hlučnější a má oproti benzínům podstatně větší vibrace (ale co se dá čekat od ropáka)
- estetičtější interiér (i když na dnešní dobu již také zastaralý)
- celkově modernější koncepce auta, lepší využití obestavěného prostoru
- většinou výrazně bohatší výbava než řady 7XX a 9XX
- většina aut dražší než 100.000 anebo něco kolem 75.000 ale vyžadující spoustu investic
- uhlazenější design, ale stále je to klasické Volvokrabice

Pokud to shrnu, tak pokud máš na auto do 100.000 Kč bude asi lepší voňavka řady 9 anebo budeš mít štěstí a seženeš pěknou 850, ale bude to spíše náhoda. Jinak kdybych se rozhodoval, dal bych jednoznačně přednost autu s pravidelným servisem a vudržovaném stavu. Počet najetých kilometrů bych neřešil. Rozdíl ve velikosti interiéru a kufru je mezi 850 a 940 zanedbatelný.
Přeji šťastnou ruku při výběru :palec: :palec:

Chtěl jsem Ti odpovědět, ale Bobika to shrnul dokonale.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1083
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#13 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od tnemec »

LukášM píše:
850 - 1580 litrů?
940 - 2150 litrů?
2xx - ???

Ten rozdíl mezi 850 a 940 je nějak moc, nezdá se mi to.
Ta 850 bude do výše oken nebo tak něco... Dvojka je na tom skoro stejně jako 9...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

GDPR_user

#14 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od GDPR_user »

selap píše:ta 940 vypadá fakt pěkně,trošku zastaralejší interier,nic méně pohodlný.A s kombajnem přece nemusíš závodit.
A tohle bys nechtěl?To zase pojede :D
http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 49368.html
a tohle novější... http://www.bestauto.cz/osobni-automobil ... 56726.html
však už si nějak poradíš.....
Ta devítka v turbu je dle mého velice dobrá volba,zvláštěpak když není problém nakrmit přes 200 šemíků!!! :palec: :palec: :palec:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 17
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Rýmařov

#15 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od hoby »

hoffi píše:Každé z těch aut je Volvo a každé má svoje pro a proti,ale stejně jsou krásná :mrgreen:
Je třeba si to okouknout,popřípadě vyzkoušet a pak se rozhodnout.Dá se sehnat i 850 do sto tisíc a pěkná.Je třeba hledat ,nebo si počkat.Pokud 850 v benzinu tak buď 2,3 T ,nebo 2,5 10v či 20v.I ten deseti ventil jede docela pěkně a za slušnou spotřebu(je mi jasné,že někteří nebudou souhlasit :mrgreen: ).Pokud máš rád víc koníčků pod kapotou a neřešíš o trochu větší spotřebu,tak jedině T5 :twisted: :twisted: :twisted:
Ten dvoulitr je slabota,ale taky to jede.Není to závoďák,ale poklidná jízda krjinou v pěkným a velkým autě.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky :mrgreen: :mrgreen:
Na tu 940 je těch 82 kw docela málo,ale je fakt pěkná.Musíš vědět co chceš a konečné rozhodnutí stejně zůstane na tobě ;-)
Tak čoveče nevím. Jel jsi v 850 T5? Nevím, jestli by jsi řekl že je to slabý.
_________________
Volvo 850 2.0 T5 kombi, 1996, modrá

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#16 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

filippe píše:3. 850 je snad nejhezčí Volvo kombík hned po P 1800 ES, ale do 940 jsem se také zamiloval

Myslím,že jsi se s 940kou spíš smířil kvůli financím,než zamiloval :( .Zvol 850 a budeš mít autí,který budeš sám sobě závidět :D .Nenastane situace,že potkáš 850tku na silnici a budeš přemýšlet,že sis měl pořídit tu hezčí srdcovku.
Jinak technické parametry nechám na někom jiném,machr nejsem.
Prostě neuspěchat a seženeš třeba i nadupanou 850ku ;-)
A pokud chceš dovoz,doporučuji https://www.mobile.de Je jich tam plno do 5000eur
O peníze nejde, jde spíše o to, že nevím co chci. 850 T5 kombi má soused takže vím o co jde, ale 940 jsem byl prohlédnout (předtím žádné osobní setkání bližšího druhu), prostě mě dostal ten prostor, celková velikost a hranatost auta. Také myslím, že světla a mřížka chladiče je více volvácká.....to ale neznamená že nekoupím úplně něco jiného ;-) A furt problém, rád bych více válců než 4 a náhon na zadek = BMW..... :roll:
BTW: denně potkávám na silnici různé srdcovky, ale opravdu víc než 6 aut mít nemůžu....no už nechci!
Naposledy upravil(a) LukášM dne 08 zář 2007 10:52, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#17 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

hoby píše:
hoffi píše:Každé z těch aut je Volvo a každé má svoje pro a proti,ale stejně jsou krásná :mrgreen:
Je třeba si to okouknout,popřípadě vyzkoušet a pak se rozhodnout.Dá se sehnat i 850 do sto tisíc a pěkná.Je třeba hledat ,nebo si počkat.Pokud 850 v benzinu tak buď 2,3 T ,nebo 2,5 10v či 20v.I ten deseti ventil jede docela pěkně a za slušnou spotřebu(je mi jasné,že někteří nebudou souhlasit :mrgreen: ).Pokud máš rád víc koníčků pod kapotou a neřešíš o trochu větší spotřebu,tak jedině T5 :twisted: :twisted: :twisted:
Ten dvoulitr je slabota,ale taky to jede.Není to závoďák,ale poklidná jízda krjinou v pěkným a velkým autě.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky :mrgreen: :mrgreen:
Na tu 940 je těch 82 kw docela málo,ale je fakt pěkná.Musíš vědět co chceš a konečné rozhodnutí stejně zůstane na tobě ;-)
Tak čoveče nevím. Jel jsi v 850 T5? Nevím, jestli by jsi řekl že je to slabý.
To tady nikdo netvrdí ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1480
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#18 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od Jarda S40 »

4LukášM - nenech se ovlivnit skalními 850-káři! Kup si Devítku (nebo Dvojku ;-) ). Máš možnost možná naposled v životě se projíždět v relativně levném (provozně i pořizovací cenou) klasickém Volvu. Zadokolky mizej ze světa, až ti bude co mě, budeš mít na co vzpomínat. Předokolek od Volva i jiných výrobců si užiješ ještě moc a moc. Za 5 nebo 10 let snadno koupíš nějakou V70, ale Devítku už asi těžko. Myslím že ty jsi ten typ, kterej chce poznat opravdový Volvo - t.j. starou osvědčenou klasiku, kterou překotně se měnící svět mířící kamsi do nepochopitelna pomalu likviduje.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#19 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

Jarda S40 píše:4LukášM - nenech se ovlivnit skalními 850-káři! Kup si Devítku (nebo Dvojku ;-) ). Máš možnost možná naposled v životě se projíždět v relativně levném (provozně i pořizovací cenou) klasickém Volvu. Zadokolky mizej ze světa, až ti bude co mě, budeš mít na co vzpomínat. Předokolek od Volva i jiných výrobců si užiješ ještě moc a moc. Za 5 nebo 10 let snadno koupíš nějakou V70, ale Devítku už asi těžko. Myslím že ty jsi ten typ, kterej chce poznat opravdový Volvo - t.j. starou osvědčenou klasiku, kterou překotně se měnící svět mířící kamsi do nepochopitelna pomalu likviduje.
V70 nechci a nikdy chtít nebudu, jsem ještě ze staré školy (i když jsem chodil do nové). Máš pravdu, klasika to je moje ;-)
No a nebudu muset poslouchat stále kecy od strýce, že nafta patří do traktoru, plyn do kotle a benzín jedině do auta a to musí mít zadní náhon jinak to není ani auto :lol:
Dvojka se mi líbí moc Jardo, jen si myslím, že na běžné ježdění je jí již škoda.......
Přílohy
j2.JPG
j2.JPG (19.48 KiB) Zobrazeno 790 x
j.JPG
j.JPG (38.85 KiB) Zobrazeno 789 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1480
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#20 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od Jarda S40 »

Jasan, na běžné ježdění bude opravdu lepší ta Devítka. Vyber si nějakou v pěkné výbavě, zajímavé motorizaci a dobrém stavu a budeš určitě nadšen! Vydrží ti minimálně jako nová Dacie a není to o ceně v první řadě. Nakonec pěkná Devítka tě přijde na tolik, co horší 850. Ale žijeme jen jednou a měl by sis umět udělat radost ;-) I když koukám v tvém podpisu, že si jí udělat umíš :lol: V70 ti nenutím, chraň bůh. Líbí se mi, ale nechci ji. Kdybych ji chtěl, určitě bych na ní měl, v ceně to není (minimálně za S40 a Spitfira by byla velice hezká). To spíš pokukuju po starším Rolsu 8) No ale k věci, z 850 vznikla právě 70-ka, proto říkám, že těchto aut si ještě užiješ až až. Ono nám za pár let stejně nic jiného nezbude, pokud budemem chtít opět Volvo s příchutí klasiky. Ty staré dobré tanky jednou dosloužej nebo nám je Ekoteroristi znechutěj novejma daněma a podobně. Tak když máš potřebu koupit auto, užij si to starší. Stejně tě k tomu srdce táhne, tak si přiznej jakej jsi a nevzdoruj tomu. ;-)

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#21 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

A to nemám v podpisu všechno ;-) Rolls je dobrá volba, nechybělo moc a jezdil jsem se Silver Shadow - výhoda je celkem dobrá dostupnost ND a velmi dobrá investice do tohoto vozu. Nevýhoda: Řídí to jen blbý američan!!!
V70 znám, je v rodině, ale prostě mě to nebere, zdá se mi celkem jako jiné dobře vybavené běžné auto. Takže pánové i dámy je rozhodnuto: bude 940!!!
Jardo pokud stále platí nabídka podívat se na dvojku, rád ji využiju, popovídáme a tak ;-) Musíme se domluvit!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1480
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#22 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od Jarda S40 »

4Lukáš - nabídka platí kdykoliv pojedeš na Prahu, pojedu li na Tábor, dám ti vědět. :palec:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3714
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#23 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od wickey »

jo panove, kdyz se clovek diva na Silver Shadow od nejakych 5000 liber, tak ma ruzne choutky :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 501
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#24 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od drewid »

wickey píše:jo panove, kdyz se clovek diva na Silver Shadow od nejakych 5000 liber, tak ma ruzne choutky :)
A jake ? Vis na kolik mesicne prijde provoz cernosskeho ridice v bilem obleku? 8)

Anebo by to byl stylovej taxik...Pocitam ze mnoho Rolls-Taxi ani po praze nejezdi :mrgreen:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1867
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#25 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

wickey píše:jo panove, kdyz se clovek diva na Silver Shadow od nejakych 5000 liber, tak ma ruzne choutky :)
Máš úplnou pravdu :!: Ceny v UK za opravdu krásný vůz jsou 6-9 tis liber. Jen si neumím představit, jak bych tím jezdil.
Kamarád má toto, to je jiná třída :palec:
Přílohy
Snímek 040.jpg
Snímek 040.jpg (51.53 KiB) Zobrazeno 680 x
Snímek 033.jpg
Snímek 033.jpg (59.98 KiB) Zobrazeno 681 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“