850 2 litry s turbem

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Jirrka »

Ahoj kolegove. Protoze mi je 480tka mala tak zacinam pomalu uvazovat o vetsim vozitku. Co jsem tu procetl tak se mi vykonove a spotrebou libi 850 2litr turbo, 126 kW. Prijde mi to jako auto s dostatecnym vykonema a pritom pokud clovek chce muze jezdit pod 10 l/na 100. Nebo se mylim? Je to dobra volba? Ktery rocnik? A nevite o nejake pekne? Cenove tak 70tis. Postupem casu bych byl schopen vic, ale taky by se videlo kolik kdo by dal za moji 480tkuj. Jinak asi spis sedan. Díky za info. Neco jsem tu precetl, ale chtel bych info konkretne k teto motorizaci.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 305
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoffi »

Jirrka píše:Ahoj kolegove. Protoze mi je 480tka mala tak zacinam pomalu uvazovat o vetsim vozitku. Co jsem tu procetl tak se mi vykonove a spotrebou libi 850 2litr turbo, 126 kW. Prijde mi to jako auto s dostatecnym vykonema a pritom pokud clovek chce muze jezdit pod 10 l/na 100. Nebo se mylim? Je to dobra volba? Ktery rocnik? A nevite o nejake pekne? Cenove tak 70tis. Postupem casu bych byl schopen vic, ale taky by se videlo kolik kdo by dal za moji 480tkuj. Jinak asi spis sedan. Díky za info. Neco jsem tu precetl, ale chtel bych info konkretne k teto motorizaci.
Jen bych opravil,že dvoulitr turbo má 155kw(210PS).Taky se mi prvně líbylo,ale časem jsem vyměk a hlavně jsem nenašel co jsem hledal.Držím palce ať seženeš něco pořádnýho
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 305
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoffi »

Ještě jsem zapoměl,pokud budeš koukat po těhlech kárách,dávej bacha jak vypadaj a pokud budeš kupovat,vem si někoho kdo tomu rozumí.Daj se sehnat pěkný kousky,ale většinou to bejvaj otlučený a životem dost opotřebovaný auta.Záleží kdo stím jezdil a rozhodně nekupuj pokud to nebude mít servisku! :twisted:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Jirrka »

Jsem nasel na netu, ze ma 126 kW. Uvadi to prodejce. Je to se serviskou prvni majitel r.v. 1993 kombi. Sice nejsem automechanik, ale myslim, ze poznam slusny auto. A to co neni videt nevidí ani mechanik ;-) Si teda myslim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 305
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoffi »

Jirrka píše:Jsem nasel na netu, ze ma 126 kW. Uvadi to prodejce. Je to se serviskou prvni majitel r.v. 1993 kombi. Sice nejsem automechanik, ale myslim, ze poznam slusny auto. A to co neni videt nevidí ani mechanik ;-) Si teda myslim.
Nahoď link na to auto,podíváme se :mrgreen: Hodně prodejců neví ani co prodávaj :evil:
Naposledy upravil(a) hoffi dne 02 srp 2007 18:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 305
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoffi »

Jirrka píše:Jsem nasel na netu, ze ma 126 kW. Uvadi to prodejce. Je to se serviskou prvni majitel r.v. 1993 kombi. Sice nejsem automechanik, ale myslim, ze poznam slusny auto. A to co neni videt nevidí ani mechanik ;-) Si teda myslim.
Ono je třeba vědět kam se má člověk podívat a hlavně bych to nechal připojit na diagnostiku,ta taky dost řekne ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850 2 litry s turbem

Příspěvek od dali »

On je totiž rozdíl mezi 2,0T 126kW(nízkotlaký turbo) vs 2,0T5 155kW (normální vysokotlaký turbo) . V tom bych řek, že je jádro pudla ;-)

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 305
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoffi »

dali píše:On je totiž rozdíl mezi 2,0T 126kW(nízkotlaký turbo) vs 2,0T5 155kW (normální vysokotlaký turbo) . V tom bych řek, že je jádro pudla ;-)
Kráva karkulka jsem,na to jsem zapoměl,ale stejně mám občas pocit,že někteří nevědí co prodávají ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvky: 327
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Strakonice

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Bobika »

Osobně bych do 2.0 turbo nebo 2.0 T5 nešel. Jsou to motory speciálně dělaný pro Itálii. Buď 2.3 T5 nebo 2.5 20V atmosférický motor. T5 hodně jede, ale musíš ho nakrmit (I když to tak strašný není, 9-14 litrů podle toho kde s tím jezdíš). 2.5 20V je asi ideální komprosmis mezi výkonem a spotřebou. Oba mnou doporučené motory jsou vyzkoušené a spolehlivé (při správné údržbě). Ty dvoulitry pro Italy jsou vlastně seškrcené 2.3 a 2.5 - může být problém s díly nebo něco jiného. Kromě Itálie se jinam moc nevozily.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3702
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850 2 litry s turbem

Příspěvek od wickey »

2,0T jsem opet este nevidel - tech bylo asi hodne malo v 850kach - neco jako 2,5T. 2,0 T5 je priskrcene, vsechno dovoz z italie a podivej se na prumerneho taliana - od nej bych auto nechtel... :roll:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850 2 litry s turbem

Příspěvek od dali »

wickey píše:vsechno dovoz z italie a podivej se na prumerneho taliana - od nej bych auto nechtel... :roll:
Průměrnej Ital nejezdí Volvem ;-) Podívej se na tamní kvalitu silnic, připočti si to, že nasolenou silnici tam má auto pramalou šanci potkat. Jediný co mu tam hrozí jsou ťukance díky chaotické dopravní situaci. Další argument je cena. Ty nejlevnější auta budou vždycky ty italský. Když někdo bude mít na T5 připraveno řekněme 120 tisíc Kč, tak si může vybírat z dvatrojek. Když má ale 70 tisíc, bude se holt muset spokojit s tou italskou, která bude nezřídka v lepším stavu, než leckterá plná 2,3/2,5 za 100 tisíc. Takže tak.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3702
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

850 2 litry s turbem

Příspěvek od wickey »

njn osobne bych v te kategorii sel do 2,5 170 PS co mam i ja a je klid. Je jich hodne, jsou z normalnich krajin a je tam o vec mene co se muze pos*at (turbo), pricem je vykonove stejna - 125 kW. holt jedinej problem je vyssi pojistka.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

LADA11
Offline
Příspěvky: 290
Registrován: 19 roků
Vůz: C 70

850 2 litry s turbem

Příspěvek od LADA11 »

s tou solí bych si nebyl tak jistej....takový přímořský mikroklima je dobrý svinstvo.....sůl 326 dní v roce.....kdysi jsem tam byl 14 dní na dovolený a to si mel vydet kolik bylo soli na aute usazený a kotouče atd...a kdo bydli v italskýck kopcích tak si urco nekoupil 2 litra...itala nebrat....taky shanim pro brachu 850 v automatu a 4 mesice nikde nic....jedine tak za 12O -150 tis to jo to se da sehnat ale to uz je dost penez :roll:
_________________
Volv

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850 2 litry s turbem

Příspěvek od dali »

No je fakt, že jestli auto parkuje v přístavu, tak bude sežraný. Pořád ale na je v Itálii spousta vnitrozemských nehorských oblastí. Typicky třeba okolo Milána, který je centrum všeho, včetně největší koncentrace majetku (takovej italskej ekvivalent německýho Mnichova, kterej taky neni hlavním městem), takže luxus v podobě Volva tam je vidět častějc. Z prémiovejch značek tam stejně nejvíc frčí BMW, takže heclý machýrci který sou radši mrtvý než druhý, šáhnou spíš po modrobílej vrtuli. A pořád zůstává argumentem poměr cena/stav. Já bych asi taky do 2l nešel, ale věřím, že může nadělat spoustu radosti za málo peněz.

Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Jirrka »

Do 2litru s turbem chci hlavne kvuli spotrebe. Myslim si totiz, ze s mensim obsahem se da jezdit uspornejis, kdyz clovek chce, ale na druhou stranu turbo dá patricny vykon, kdyz clovek potrebuje. 2,5 20V spadá uz do jine kategorie pojistení nez 2l? Jsem myslel, ze se jeste vejde do stejne kategorie. Zalezi teda na presnem obsahu s technicaku.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

hoby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 17 roků
Bydliště: Rýmařov

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoby »

No chlapi, já nevím. Já mám 2l,T5 taky od taliánů, ale nějaký zásadní problém jsem s ní za dva roky neměl. A co se týče dílů, vždy bez problémů, ale bohužel origo.
_________________
Volvo 850 2.0 T5 kombi, 1996, modrá

LADA11
Offline
Příspěvky: 290
Registrován: 19 roků
Vůz: C 70

850 2 litry s turbem

Příspěvek od LADA11 »

pojištění je stejný u 2l tak u 2,5l..... spotřeba taky auto je těžký a musíš mu šlapat na plyn více při rozjezdech a do kopce .... známej má moc pěknou 850 2l a je trochu zklamanej...
_________________
Volv

derek
Ověřený

850 2 litry s turbem

Příspěvek od derek »

ahojky,

já jsem taky vlastníkem taliána. čili 2,0 turbo benzín. po městě s tím jezdím za 9,3l/100km. zatím jsem upelášil jen 2000 ( 194 000 ) a všechno naprosto ok. a PC ? 77000kč, to podle mě jde...

stav je dobrej - při koupi jsem na zkušební jízdě zajel hned do servisu napíchnout to na počítač a ten má čistý rejstřík. jen na všech rozích je odřený nárazník ( pan makaron asi neuměl parkovat ). klima byla v itálii používaná denně, takže je v 100% stavu

a jak to jezdí ? jako když to má 155kw :) když je potřeba předjet, tak se jede kopec nekopec. jinak si to v klídku bere kolem 2200rpm asi 7 litříků ( na 5. je to asi 80-90 ). motor papá u OMW a zapíjí to plnou syntetikou mobil 1. je to tichounký jak se sluší a patří a hlavně, je v tom plno místa...

takže co se mě týče...je to stále VOLVO a proto plně doporučuju :)

p.s. i volva pro itálii jsou z goteborgu ( aspoň to moje, má to v techničáku )
p.s.s náhradní díly najdeš i na autokelly

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1471
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Jarda S40 »

Čistě na okraj - znám lidi, co pro pěknou dvojku jedou do Iatl a tvrděj, že v Německu je vše zkorodované odspodu, i když napovrch ty auta vypadaj skvěle (zdravím Standu! ;-) ). Jinak moje Florinda pro neinformované pochází z Floridy, kde asi mořskej vzduch bejvá a moc koroze na ní nenajdeš ani po 17 letech. Takže 10 letá 850 z přímořského kraje Itálie bude určitě O. K. :palec: co se koroze týká.Jo a potom jsem ještě párkrát v Itálii byl, ale nezdálo se mi, že by tam jezdili divočeji než u nás.

Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Jirrka »

NO uvidim zitra. Proklepnu to a pak se s nima pripadne domluvim pripadne na navsteve u Marry. Dneska to pry privezli. Takze jestli to bylo servisovane do posledni chvile tak asi vahat nebudu. Ma to servisku, prvni majitel, jen je to rocnik 1993. Pokud se mi bude libit tak bude na prodej moje 480tka. Pokud jsou zajemci. Je v hodne dobrym stavu. Neb jsem ji cely rok daval do kupy. Resp. to co bylo spatny a ted to je az na rozvody ok.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 305
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoffi »

Jirrka píše:NO uvidim zitra. Proklepnu to a pak se s nima pripadne domluvim pripadne na navsteve u Marry. Dneska to pry privezli. Takze jestli to bylo servisovane do posledni chvile tak asi vahat nebudu. Ma to servisku, prvni majitel, jen je to rocnik 1993. Pokud se mi bude libit tak bude na prodej moje 480tka. Pokud jsou zajemci. Je v hodne dobrym stavu. Neb jsem ji cely rok daval do kupy. Resp. to co bylo spatny a ted to je az na rozvody ok.
Není to náhodou 850 z Auto Dublovice u Příbramy?

https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5824266
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Jirrka »

JO jo. Trosku se mi to zda podezrely, ale uvidime. Udelame s pritelkyni výlet. Tak jako tak, kdyby byla nejak pekna 850 na predej tak sem s ni. 480tka je pro me moc mala, i kdyz ji miluju. Je to s turbem super auto. Jinak díky, že jsi to dal všem na vědomost :? Je tu par lidi, ktery tu sbiraji dobry kousky aby je pak vyhodneji prodali :twisted:
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 305
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

850 2 litry s turbem

Příspěvek od hoffi »

Jirrka píše:JO jo. Trosku se mi to zda podezrely, ale uvidime. Udelame s pritelkyni výlet. Tak jako tak, kdyby byla nejak pekna 850 na predej tak sem s ni. 480tka je pro me moc mala, i kdyz ji miluju. Je to s turbem super auto. Jinak díky, že jsi to dal všem na vědomost :? Je tu par lidi, ktery tu sbiraji dobry kousky aby je pak vyhodneji prodali :twisted:
Taky mi dnes volal,že jí přitáhli :mrgreen: Zajímal jsem se co je to za káru a pán mi před týdnem psal,že je to ve velice pěkném stavu,ale že je ještě v Itálii a že to přitáhnou tak za měsíc.No uvidíš,já už brouzdám v jiných vodách.Přeju hodně štěstí! :palec:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Jirrka
Offline
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

850 2 litry s turbem

Příspěvek od Jirrka »

Tak aspon vim, ze mi nekecal, ze ji dneska privezli. Se mi to zdalo divný, kdyz uz je to tydne na netu minimalne
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

850 2 litry s turbem

Příspěvek od dali »

>Jirrka: nechci ti brát naděje, ale v inzerátu nikde nestojí, že je to Turbo. GLT je jen stupeň výbavy a obávám se, že se mohla vloudit chybička v popisu: 93kW = 126PS. Že prostě spletli koně a kilowatty. Teď sem koukal, že 2,0T v 850ce má mít 129kW.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé