Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Bezpřezdívky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bezpřezdívky »

Díky všem za rady :)

Nakonec jsem úplně vzdal hledání druhého kandidáta na auto (ehm...Alfy 147 nebo GT) a chtěl V50, protože se mi líbila vzhledem.

A pak jsem objevil C30. Tak nepraktické a atypické, až bylo rozhodnuto. Se slabou 1.6 benzin. A v socka výbavě :Yahoo!:

Autíčko je špinavý uvnitř i venku, trochu odřený (hrany, rohy...). Ale byl jsem ho zkontrolovat s doporučeným sudním znalcem (včetně měření laku, kontroly spodku, testovací jízdy, nějaký ty kontroly TP, kontrola tlaku motoru a chladící kapaliny) Auto je v pořádku mechanicky, nebourané a km dle posudku sedí. Ve čtvrtek se pro něj jede :)
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 216
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zedik »

Bezpřezdívky píše:Díky všem za rady :)

Nakonec jsem úplně vzdal hledání druhého kandidáta na auto (ehm...Alfy 147 nebo GT) a chtěl V50, protože se mi líbila vzhledem.

A pak jsem objevil C30. Tak nepraktické a atypické, až bylo rozhodnuto. Se slabou 1.6 benzin. A v socka výbavě :Yahoo!:

Autíčko je špinavý uvnitř i venku, trochu odřený (hrany, rohy...). Ale byl jsem ho zkontrolovat s doporučeným sudním znalcem (včetně měření laku, kontroly spodku, testovací jízdy, nějaký ty kontroly TP, kontrola tlaku motoru a chladící kapaliny) Auto je v pořádku mechanicky, nebourané a km dle posudku sedí. Ve čtvrtek se pro něj jede :)
gratulace,c30 je taky peknej kousek :)
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

Bezpřezdívky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bezpřezdívky »

A je doma! :Yahoo!:

1.6 benzin, 70 500km najeto, 1. majitel, serviska komplet, CZ. Špinavý uvnitř, zvenku, lehce poškrábaný ale jede moc hezky. Není trhač asfaltu, ale zase tak zlé to není, na moje ježdění po okreskách docela svižné.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Gratulace a mnoho km :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 786
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od old.fashioned »

oceňuju volbu benzínovýho motoru a nepodlehnutí dýzlovýmu zmagoření, který by tomuhle autu fakt neslušelo
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

PLJARDA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1184
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od PLJARDA »

gratuluji ke koupi mazla , vypadá pěkně , přeji hodně šťastných kilometrů bez nehody :good: :good: :good:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

Bezpřezdívky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bezpřezdívky »

Díky, zatím objevuju, budu čistit interiér a jestli bude někdy rozumné počasí, tak exteriér. Při řízení mám oproti jiným autům pocit, že vlastně řídím víc aut :D V dobrým smyslu. Místa vpředu je dost, takže jako klasická nižší střední, ale pohled dozadu skrze skleněné víko je najednou pocit městský auto. I se mi s ním dobře parkuje. No a pak kouknu na šířku dveří a sloupků a je to prostě Volvo :)

V podstatě socka výbava (asi základní Volvo) nemá nic, co by mi chybělo, má třeba dvouzónovou klimatizaci (že by za příplatek?), AUX měly asi všechny C30, rádio jsem čekal nějaký základ, zvuk je ale naprosto v pořádku, chybí snad jen palubní Pc (spotřebu neberu jako definitivní, ale pomáhá mi jezdit za míň :) ) a světla nezvyk, svítí méně. Nevím, jestli do těch halogenů dávat Nightbreakery nebo podobné, které u jiných aut bez xenonů dost pomohly, ale neměly čočky. Tak jestli se ta změna také projeví tak razantně, nevím.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Teflon_490 »

Gratulace, at jezdi.
K tem svetlum, na halogeny je tu nekde navod na cisteni, pry to pomaha, a to hodne.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3592
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

Taky gratuluju a přeju spoustu šťastných kilometrů :good: :good:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 786
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od old.fashioned »

http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=38&t=635

návod na čištění, vřele doporučuju
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

cesnekac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 51
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od cesnekac »

Ahoj nabízí se mi ke koupi V40 combi r.v. 2002 zakoupeno v ČR po důvěryhodném majiteli se servisní historií, naj. cca 170 tis. jenom je pro mne trochu neznámá motorizace 1.6, tedy B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT co do spolehlivosti. Poradíte mi někdo, jestli to za to požadovaných 60 tisíc odpovídá ? Dík předem. :twisted:
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1466
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

je to strasne slabe, takze to len zerie a vykon nikde

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od karelvolvo »

Co si myslíte o tomto autě, nebyl jste se náhodou někdo mrknout? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/14172385?goFrom=list
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 786
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od old.fashioned »

cesnekac píše:Ahoj nabízí se mi ke koupi V40 combi r.v. 2002 zakoupeno v ČR po důvěryhodném majiteli se servisní historií, naj. cca 170 tis. jenom je pro mne trochu neznámá motorizace 1.6, tedy B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT co do spolehlivosti. Poradíte mi někdo, jestli to za to požadovaných 60 tisíc odpovídá ? Dík předem. :twisted:
tu analýzu ceny na trhu si udělej sám, na netu je materiálů dost, a ten výkon si taky můžeš posoudit sám, akceleraci si porovnej s předchozím autem dle tabulek... samozřejmě i v40 s 1,6 benzínem se dá normálně používat, má jasnou klientelu, a ve městě v podstatě splyneš s okolním provozem. Já kdybych chtěl nahradit svoji v40, kterou mám do města, tak klidně pudu do takový 1,6ky s historií. Vylítaných pleček s nejasným původem ale 2l motorem je dost.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1466
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

no skor 1.9 dizel je typicky na GO motora, a z tychto hladkych bezinov je prave 1,6ka najmenej spolahiva. Pretoze tomu dupes, co renault prevodovka nema rada, 2,0 uz ma volvacku M56, VVT remenica odchadza vsetkym kvoli neskorej vymene, ci typu oleja raz za cca 200tisic km. kedze tie motory su kostrukcne rovnake. Vychadzaju 2,4 ktorej zabudli dat jeden valec, tak su robustnejsie a kruzky, ci loziska sa kazia minimalne, zial niesu take usporne ako ked sa robi z maleho motora velky. A najviac to citit prave na 1,6ke... :pardon: :pardon:

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12659
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

kwiko: dvoulitr do faceliftu měl bohužel taky renckovou m5p, vim to, odešla na mojí bejvalý V40 :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1466
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

To mali pred fejsom vsetky okrem T4, ale s fejsom prisli do 2,0 a tusim aj 1,8 volvo prevodovky. Pri 1,6 ale ostala renault. Ale je fakt ze s 1,6kami sa moc nejazdi, tak su zachovale... netusim preco :D

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12659
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

Před ksichtozdvihem byla 2.0 poslední s m5p. LPT i T4 měly M56 obě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Bezpřezdívky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bezpřezdívky »

Havli píše:
Jak čtu ,tak jsme koupili C30 ve stejnej den. :)
Já mám černou,taky 1.6 benzin, výbavu trochu lepší > PC,mlhovky ,samotvavící zrcátko,roleta v kufru ale zase mám jen obyčejnou 1 zonovou klimu.,a co mě mrzí nejvíc> nemám tempomat :(
Ty světla jsou asi slabší,ale jsem na to zvyklej ze služební Fabie,ta má taky ty čočky.
Tak ať nám dlouho slouží........ :good:
Taky gratuluju a přeji co nejvíce km v pořádku :)

A odkud jsi koupil? Já jednu černou viděl v Olomouci, taky jsem o ní uvažoval, ale moje byla u Daimlera na Chodově v Praze, což mám kousek.

Jinak už mám auto vypucovaný k obrazu svýmu :D jen některý škrábance až na plech (bok od klíču, paní majitelka asi někoho naštvala a nárazník až na plast vzadu, nehoda při parkování) opravdu rozleštit nešly. Myslíte, že má cenu z Volva ten opravovací kit barvy a štětečku a nějak to rozleštit? Mám zkušenost jen s VW, kdy "zkumavka" barvy stála asi 900,-kč a výsledek byl o ničem, protože to člověk doma moc dobře nenanese a jde to vidět. Nebo nemá někdo doporučení na nějakou lakovnu či servis v Praze a okolí, co by to uměl dobře opravit?
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

Bezpřezdívky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Bezpřezdívky »

old.fashioned píše:http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=38&t=635

návod na čištění, vřele doporučuju
Tak jsem se do toho dnes pustil, návod perfektně zpracovaný, děkuji. Nezkoušel jsem to porovnávat před/po (auto bylo celou dobu v garáži a moc to není poznat při svícení do poliček), ale čočka skutečně byla jakoby s mléčným zákalem, což se vyčistilo. Najednou světlo v autě při pohledu není do modra (podle zákalu), ale bílé, takže asi se intenzita zlepšila.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

din
Offline
Příspěvky: 91
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od din »

dvoulitr s VVT ve V40 měl M56ku ještě před faceliftem a to od cca druhé poloviny roku 1999(tušim že od srpna), dávali je tam tedy již necelý rok před faceliftem. Je to takový "přechodový" model, a když to řeknu upřímě jsem klidnější, že jí tam mám:-D.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12659
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

Pokud zmiňujeme roky, tak se jedná o modelový rok, čili MY. Výroba srpen 99 je MY00, jukni se podle VINu, vyjde ti 2000. Facelift měl bejt 2000, ale světla si tam dávali občas jak je napadlo, to už sem zjistil taky :-O
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1466
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

zmeny sa diali skoro kazdy rok, motory s VVT nastupili v roku 99, a vpodstate spolu s nimi prisla aj zmena prevodovek na M56. jedine 1,6ka mala M3P respektive M5P az do skoncenia vyroby. Pre uplnost dodam ze pre naftu prevodvky M56 nastupili s prichodom Dci (75 a 85kW)

din
Offline
Příspěvky: 91
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od din »

jj to máš pravdu, že je to MY 2000, já furt beru facelift až po tom co změnili i masku,lišty v barvě laku, interiér atd což bylo někdy v půlce 2000,tož pokud je to braný od dříve tak dík za upřesnění.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

danny_z
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od danny_z »

Jord píše:tohle je taková bomba :) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s40/14428157?goFrom=list denně koukám, jestli se nezmění motor na d5 nebo 2.4 benzin :D

jinak fakt je ta 1.6D takovej pruser? pres to nejede vlak, skoda toho motoru, je to krásnej kousek
Tenhle inzerát už tam visí tak 3 měsíce, 2 určitě. Taky jsem na něj koukal, když jsem vybíral svoje auto, nakonec jsem koupil prakticky to samé v benzínu. Vypadá lákavě, otázka je, zda se tomu nájezdu dá věřit a v jakém je motor stavu. Pokud se na to s tebou podívá někdo vysloveně zkušený s tímto motorem a budeš ochoten nést riziko, které je u tohodle motor více méně vždy, ok.

Jnak můj osobní názor je, že 100k na diesla, kterej byl v reálném provozu téměř 6 let je dost málo.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé