
Auto jsem opravil z dílů co jsem měl doma zadarmo a už zase vesele jezdím.


vzhledem k tomu, že ses rozhodl pro z hlediska údržby a poruchovosti velmi pravděpodobně nejlepší motorizaci, jakou můžeš můžeš u tohohle modelu mít, poradil bych ze své zkušenosti asi jen, to, co nejlépe zjistit na místě stav auta a pořádně ho projet, zjistit opotřebení, jestli táhne bez cukání - lépe delší zkušebku (u prvních ročníků odcházejí čidla tlaku paliva, výměna v autorizáku cca 4000), a pak podle toho jak na tom (finančně) budeš, řešit i další kritéria - ne/bouranost, servisní historie, opotřebení interiéru, jehož části se dají vyměnit atd. Taky záleží na výbavě jakou požaduješ - s plnou výbavou jich je málo a cena dost stoupá. Po koupi doporučuju v autorizáku mj. nechat i vyjet podle VINu, jestli byla měněná spínačka, a pokud ne, preventivně bych ji tam nechal vyměnit, stojí to cca 4500, a odcházej často, a překvapení na dovolený nestojí za to.zedik píše:zdravim,chtel jsem mistni staromilce poprosit o radu pri koupi.
moje vysnene volvo je V50 (ted bude vlna kritiky,vim,chapu,ocekavam) ,snad bude kritika mirnejsi kdyz poznamenam ze chci 2.4 nebo 2.4i v benzinu.bohuzel je jich jako safranu at uz u nas nebo v nemecku.planuju spis dovoz z duvodu ze u nas jsou srovnatelny rocniky s nizsi cenou zahazne o 100 000km s mensim najezdem .je mi jasne ze je za tim jen vyjimecne stastna ruka bazarniku pri dovozu a to ze to nedelaji pro penize ale pro stesti kupujiciho
tedy..na co konkretne si dat pozor u teto motorizace? popr.kdybyste nekdo vedel o nejake pekne hodte i odkaz .jsem limitovanej cenou okolo 140 000kc coz urcite neni moc ale prijde ze v te cene by snad neco mohlo jit sehnat .diky vsem za vsechny prinosny rady a postrehy at uz pozitivni nebo negativni
některý v50 hagusy neměly, tak si koupíš příčníky ne... nefunkční CD mechanika může bejt cokoliv od vyčištění po novouzedik píše:nasel jsem tohodle mazlika.priznavam ze se mi docela libi stav a hlavne vybava..trosku se mi nelibi ze jsou sundane hagusy ktere potrebuji(netusim zda je prodavajici ma) a nefunkcni cd mechanika.cena si myslim je takova normal..uvital bych nejake nazory k tomuhle konkretnimu autu treba ohledne ceny a toho jak to vypada.doufam ze mi ho nekdo hned nevyfouknete
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=233190807&asrc=st|sr
Zdravím všechny zkušené příznivce volva. Řeším podobný problém jako kolega. Ohlížím se po S40, nakonec jsem se rozhodl pro benzin a nikoli pro diesel, jelikož můj nájezd roční není takový, aby se mi vyplatila dražší údržba a složitější motor náchylnější k poruchám (pokud tomu u volva tak je).Punkexploited píše:Je to Volvo. S40 je koncern VOLVO/Ford. S60 je pohodlnější.
takže nejlepší volba je asi 2,4-nebo se pletu?old.fashioned píše:tak aby se zase všechno nerelativizovalo, držel bych se toho, co se tady už tak nějak ví, že do těchhle modelů je lepší brát benzín, konkrétně tenhle 1,8 od fordu je super motor, ostatně i 2,0 i 1,6 jsou bezproblémové držáky, a holt ten voln(v)oběh se občas na nich řeší, tak se to vyčistí nebo se dá novej ventil ne.. Tady okolo je spousta starých hranatých plechovek se zanedbanou údržbou, která stojí ještě víc, a stejně se na to kašle.
K motoru jsem psal příspěvek - je tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=38964 pod mým nickemdanny_z píše:Punkexploited píše:Proto se zeptám: Je to takový problém, že to je koncernové auto s Fordem? Já totiž S60 ani žádný Véčko nehci, rád bych skutečně S40 a konkrétně 1.8 benzin, model 2009. Je to dobrá volba nebo je nějaký důvod se tomu vyhnout a jít třeba do dieselu? A co benzin 1.6?
Díky moc za reakce.
EDIT: Tak jsem četl tu recenzi k Fordu II a tam motor docela chválí... Ve volvu S40 1.8 benzín model 2009 je tedy také Duratec s řetěžovým rozvodem, tj. není potřeba měnit? A jaký je rozdíl mezi 1.8 a 1.8i (někde je uváděn tak, jindy tak)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé