Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#826 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ja kupoval 2,4i pred mesicem v nemecku..najit se daji pokud nechces kupovat hned.bohuzel jsem to kupoval den po tom co zvysili euro ale i tak nelituju
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Volvo V50 T5 minulost; nyní XC60 T6;
- Bydliště: Táborsko
#827 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ať se ti brzy podaří najít. také jsem hledal a váhal. V50 T5 nakonec vyhrála. A zatím jsem rád a spokojený.Bezpřezdívky píše:v CZ jsou na prodej téměř všechny V50 v 1.6D a 2.0D a benzin často za vyšší cenu. Asi kouknu na Autoscout nebo tak...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#828 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky všem za rady
Nakonec jsem úplně vzdal hledání druhého kandidáta na auto (ehm...Alfy 147 nebo GT) a chtěl V50, protože se mi líbila vzhledem.
A pak jsem objevil C30. Tak nepraktické a atypické, až bylo rozhodnuto. Se slabou 1.6 benzin. A v socka výbavě
Autíčko je špinavý uvnitř i venku, trochu odřený (hrany, rohy...). Ale byl jsem ho zkontrolovat s doporučeným sudním znalcem (včetně měření laku, kontroly spodku, testovací jízdy, nějaký ty kontroly TP, kontrola tlaku motoru a chladící kapaliny) Auto je v pořádku mechanicky, nebourané a km dle posudku sedí. Ve čtvrtek se pro něj jede
Nakonec jsem úplně vzdal hledání druhého kandidáta na auto (ehm...Alfy 147 nebo GT) a chtěl V50, protože se mi líbila vzhledem.
A pak jsem objevil C30. Tak nepraktické a atypické, až bylo rozhodnuto. Se slabou 1.6 benzin. A v socka výbavě
Autíčko je špinavý uvnitř i venku, trochu odřený (hrany, rohy...). Ale byl jsem ho zkontrolovat s doporučeným sudním znalcem (včetně měření laku, kontroly spodku, testovací jízdy, nějaký ty kontroly TP, kontrola tlaku motoru a chladící kapaliny) Auto je v pořádku mechanicky, nebourané a km dle posudku sedí. Ve čtvrtek se pro něj jede
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#829 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
gratulace,c30 je taky peknej kousekBezpřezdívky píše:Díky všem za rady
Nakonec jsem úplně vzdal hledání druhého kandidáta na auto (ehm...Alfy 147 nebo GT) a chtěl V50, protože se mi líbila vzhledem.
A pak jsem objevil C30. Tak nepraktické a atypické, až bylo rozhodnuto. Se slabou 1.6 benzin. A v socka výbavě
Autíčko je špinavý uvnitř i venku, trochu odřený (hrany, rohy...). Ale byl jsem ho zkontrolovat s doporučeným sudním znalcem (včetně měření laku, kontroly spodku, testovací jízdy, nějaký ty kontroly TP, kontrola tlaku motoru a chladící kapaliny) Auto je v pořádku mechanicky, nebourané a km dle posudku sedí. Ve čtvrtek se pro něj jede
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#830 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A je doma!
1.6 benzin, 70 500km najeto, 1. majitel, serviska komplet, CZ. Špinavý uvnitř, zvenku, lehce poškrábaný ale jede moc hezky. Není trhač asfaltu, ale zase tak zlé to není, na moje ježdění po okreskách docela svižné.
1.6 benzin, 70 500km najeto, 1. majitel, serviska komplet, CZ. Špinavý uvnitř, zvenku, lehce poškrábaný ale jede moc hezky. Není trhač asfaltu, ale zase tak zlé to není, na moje ježdění po okreskách docela svižné.
- Přílohy
-
- Volvo1.jpg (66.31 KiB) Zobrazeno 490 x
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1817
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#831 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Gratulace a mnoho km
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 808
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#832 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
oceňuju volbu benzínovýho motoru a nepodlehnutí dýzlovýmu zmagoření, který by tomuhle autu fakt neslušelo
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1189
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
#833 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
gratuluji ke koupi mazla , vypadá pěkně , přeji hodně šťastných kilometrů bez nehody
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#834 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky, zatím objevuju, budu čistit interiér a jestli bude někdy rozumné počasí, tak exteriér. Při řízení mám oproti jiným autům pocit, že vlastně řídím víc aut V dobrým smyslu. Místa vpředu je dost, takže jako klasická nižší střední, ale pohled dozadu skrze skleněné víko je najednou pocit městský auto. I se mi s ním dobře parkuje. No a pak kouknu na šířku dveří a sloupků a je to prostě Volvo
V podstatě socka výbava (asi základní Volvo) nemá nic, co by mi chybělo, má třeba dvouzónovou klimatizaci (že by za příplatek?), AUX měly asi všechny C30, rádio jsem čekal nějaký základ, zvuk je ale naprosto v pořádku, chybí snad jen palubní Pc (spotřebu neberu jako definitivní, ale pomáhá mi jezdit za míň ) a světla nezvyk, svítí méně. Nevím, jestli do těch halogenů dávat Nightbreakery nebo podobné, které u jiných aut bez xenonů dost pomohly, ale neměly čočky. Tak jestli se ta změna také projeví tak razantně, nevím.
V podstatě socka výbava (asi základní Volvo) nemá nic, co by mi chybělo, má třeba dvouzónovou klimatizaci (že by za příplatek?), AUX měly asi všechny C30, rádio jsem čekal nějaký základ, zvuk je ale naprosto v pořádku, chybí snad jen palubní Pc (spotřebu neberu jako definitivní, ale pomáhá mi jezdit za míň ) a světla nezvyk, svítí méně. Nevím, jestli do těch halogenů dávat Nightbreakery nebo podobné, které u jiných aut bez xenonů dost pomohly, ale neměly čočky. Tak jestli se ta změna také projeví tak razantně, nevím.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#835 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Gratulace, at jezdi.
K tem svetlum, na halogeny je tu nekde navod na cisteni, pry to pomaha, a to hodne.
K tem svetlum, na halogeny je tu nekde navod na cisteni, pry to pomaha, a to hodne.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#836 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Taky gratuluju a přeju spoustu šťastných kilometrů
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 808
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#837 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
- Bydliště: Chomutov
#838 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj nabízí se mi ke koupi V40 combi r.v. 2002 zakoupeno v ČR po důvěryhodném majiteli se servisní historií, naj. cca 170 tis. jenom je pro mne trochu neznámá motorizace 1.6, tedy B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT co do spolehlivosti. Poradíte mi někdo, jestli to za to požadovaných 60 tisíc odpovídá ? Dík předem.
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#839 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
je to strasne slabe, takze to len zerie a vykon nikde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#840 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Co si myslíte o tomto autě, nebyl jste se náhodou někdo mrknout? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/14172385?goFrom=list
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 808
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#841 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tu analýzu ceny na trhu si udělej sám, na netu je materiálů dost, a ten výkon si taky můžeš posoudit sám, akceleraci si porovnej s předchozím autem dle tabulek... samozřejmě i v40 s 1,6 benzínem se dá normálně používat, má jasnou klientelu, a ve městě v podstatě splyneš s okolním provozem. Já kdybych chtěl nahradit svoji v40, kterou mám do města, tak klidně pudu do takový 1,6ky s historií. Vylítaných pleček s nejasným původem ale 2l motorem je dost.cesnekac píše:Ahoj nabízí se mi ke koupi V40 combi r.v. 2002 zakoupeno v ČR po důvěryhodném majiteli se servisní historií, naj. cca 170 tis. jenom je pro mne trochu neznámá motorizace 1.6, tedy B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT co do spolehlivosti. Poradíte mi někdo, jestli to za to požadovaných 60 tisíc odpovídá ? Dík předem.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#842 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
no skor 1.9 dizel je typicky na GO motora, a z tychto hladkych bezinov je prave 1,6ka najmenej spolahiva. Pretoze tomu dupes, co renault prevodovka nema rada, 2,0 uz ma volvacku M56, VVT remenica odchadza vsetkym kvoli neskorej vymene, ci typu oleja raz za cca 200tisic km. kedze tie motory su kostrukcne rovnake. Vychadzaju 2,4 ktorej zabudli dat jeden valec, tak su robustnejsie a kruzky, ci loziska sa kazia minimalne, zial niesu take usporne ako ked sa robi z maleho motora velky. A najviac to citit prave na 1,6ke...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#843 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
kwiko: dvoulitr do faceliftu měl bohužel taky renckovou m5p, vim to, odešla na mojí bejvalý V40
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#844 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To mali pred fejsom vsetky okrem T4, ale s fejsom prisli do 2,0 a tusim aj 1,8 volvo prevodovky. Pri 1,6 ale ostala renault. Ale je fakt ze s 1,6kami sa moc nejazdi, tak su zachovale... netusim preco
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#845 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Před ksichtozdvihem byla 2.0 poslední s m5p. LPT i T4 měly M56 obě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#846 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Taky gratuluju a přeji co nejvíce km v pořádkuHavli píše:
Jak čtu ,tak jsme koupili C30 ve stejnej den.
Já mám černou,taky 1.6 benzin, výbavu trochu lepší > PC,mlhovky ,samotvavící zrcátko,roleta v kufru ale zase mám jen obyčejnou 1 zonovou klimu.,a co mě mrzí nejvíc> nemám tempomat
Ty světla jsou asi slabší,ale jsem na to zvyklej ze služební Fabie,ta má taky ty čočky.
Tak ať nám dlouho slouží........
A odkud jsi koupil? Já jednu černou viděl v Olomouci, taky jsem o ní uvažoval, ale moje byla u Daimlera na Chodově v Praze, což mám kousek.
Jinak už mám auto vypucovaný k obrazu svýmu jen některý škrábance až na plech (bok od klíču, paní majitelka asi někoho naštvala a nárazník až na plast vzadu, nehoda při parkování) opravdu rozleštit nešly. Myslíte, že má cenu z Volva ten opravovací kit barvy a štětečku a nějak to rozleštit? Mám zkušenost jen s VW, kdy "zkumavka" barvy stála asi 900,-kč a výsledek byl o ničem, protože to člověk doma moc dobře nenanese a jde to vidět. Nebo nemá někdo doporučení na nějakou lakovnu či servis v Praze a okolí, co by to uměl dobře opravit?
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#847 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem se do toho dnes pustil, návod perfektně zpracovaný, děkuji. Nezkoušel jsem to porovnávat před/po (auto bylo celou dobu v garáži a moc to není poznat při svícení do poliček), ale čočka skutečně byla jakoby s mléčným zákalem, což se vyčistilo. Najednou světlo v autě při pohledu není do modra (podle zákalu), ale bílé, takže asi se intenzita zlepšila.old.fashioned píše:http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=38&t=635
návod na čištění, vřele doporučuju
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
#848 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tohle je taková bomba https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s40/14428157?goFrom=list denně koukám, jestli se nezmění motor na d5 nebo 2.4 benzin
jinak fakt je ta 1.6D takovej pruser? pres to nejede vlak, skoda toho motoru, je to krásnej kousek
jinak fakt je ta 1.6D takovej pruser? pres to nejede vlak, skoda toho motoru, je to krásnej kousek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#849 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
dvoulitr s VVT ve V40 měl M56ku ještě před faceliftem a to od cca druhé poloviny roku 1999(tušim že od srpna), dávali je tam tedy již necelý rok před faceliftem. Je to takový "přechodový" model, a když to řeknu upřímě jsem klidnější, že jí tam mám:-D.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#850 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud zmiňujeme roky, tak se jedná o modelový rok, čili MY. Výroba srpen 99 je MY00, jukni se podle VINu, vyjde ti 2000. Facelift měl bejt 2000, ale světla si tam dávali občas jak je napadlo, to už sem zjistil taky :-O
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1326 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 845 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 769 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa