Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 2.0D MY08
- Bydliště: Trenčín, Slovensko
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Aha, tak Vam zatial dakujem!
_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud vše sedí, tak bych se toho nebál.
Najeté Km jsou nezajímavé pakliže auto dostávalo pravidelnou údržbu od řádného servisu
Najeté Km jsou nezajímavé pakliže auto dostávalo pravidelnou údržbu od řádného servisu

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1659
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
vypadá dobře. je tam i serviska, tak možná ty km půjdou i dohledat. mě se líbí.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1305
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud tam nenajdeš nějakou jinou krpu,tak by to mohlo být dobrý.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No 1.6D ma prevodovku s 5 prevodovymi stupni, 2.0D s 6 prevodovymi stupni. Tudiz s 2.0D si muzete vice pohrat, motor na posledni prevedovy stupen obvykle toci mensi otacky, nebot je tento delany velmi do rychla. U petistupne je ten paty sice take do rychla, ale z pravidla ne az tolik tak jako sesty prevodovy stupen. Obecne plati, ze cim vic stupnu, tim si clovek muze vice pohrat se spotrebou, nemusi motor tolik vytacet pred razenim dalsiho stupne atp. Jinak receno vice stupnu umozni lepsi vyuziti potencialu motoru. Presne prevodove pomery u danych prevodovek bohuzel nevim, ac jsem sam hledal na netu jeste pred koupi volvika.
Mno k te lenivosti. Tezko soudit, zalezi to na vykonu te benzinove 1.6i prubehu vykonu a krouticiho momentu a take prevodovych stupnich.Nicmene paklize 1.6i pohani pouze 1000kg tezke (lehke) auto a V50 ma krasnych 1416kg, troufam si rict, ze na rovince by mohla byt 1.6i sviznejsi, v kopci by zas diesel tezil z davky kroutaku a byl lepsi. Bud jak bud podle me si vyrazne nepomuzete, jestli vubec. Pokud totiz vezmu v potaz, ze primo ve V50 je 1.6i(74kW) a 1.6D(80kW) prakticky nastejno, tak by lehci auto mohlo byt sviznejsi. Plusem pak tedy zustava ochota motoru 1.6D v jizkych otackach (neni nutne ho nejak vic vytacet) a nizsi spotreba. A take 1.6D bude mit podstatne vetsi zatah. Prevaha cca 100Nm (odhadujic ze 1.6i muze mit tak 140Nm a 1.6D ma 240Nm) je znat.
Stale vam radim bezte spis do 2.0D. Vas nastavajici volvik si zaslouzi preci jen krapet silnejsi motor
Mno k te lenivosti. Tezko soudit, zalezi to na vykonu te benzinove 1.6i prubehu vykonu a krouticiho momentu a take prevodovych stupnich.Nicmene paklize 1.6i pohani pouze 1000kg tezke (lehke) auto a V50 ma krasnych 1416kg, troufam si rict, ze na rovince by mohla byt 1.6i sviznejsi, v kopci by zas diesel tezil z davky kroutaku a byl lepsi. Bud jak bud podle me si vyrazne nepomuzete, jestli vubec. Pokud totiz vezmu v potaz, ze primo ve V50 je 1.6i(74kW) a 1.6D(80kW) prakticky nastejno, tak by lehci auto mohlo byt sviznejsi. Plusem pak tedy zustava ochota motoru 1.6D v jizkych otackach (neni nutne ho nejak vic vytacet) a nizsi spotreba. A take 1.6D bude mit podstatne vetsi zatah. Prevaha cca 100Nm (odhadujic ze 1.6i muze mit tak 140Nm a 1.6D ma 240Nm) je znat.
Stale vam radim bezte spis do 2.0D. Vas nastavajici volvik si zaslouzi preci jen krapet silnejsi motor

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 2.0D MY08
- Bydliště: Trenčín, Slovensko
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No ja som sa tiez rozhodoval medzi 1.6D a 2.0D. Vzal som 2.0D a som spokojny. Pri predbiehani je to svizne, inak jazdim predpisovo, kludne.
Pri akych otackach sa uz motor dusi, resp. ake otacky su optimalne pre ten motor? Predtym som mal benzin. Kolko km sa motor zabehava? Mam este len 600km, takze jazdim opatrnne.
Pri akych otackach sa uz motor dusi, resp. ake otacky su optimalne pre ten motor? Predtym som mal benzin. Kolko km sa motor zabehava? Mam este len 600km, takze jazdim opatrnne.
_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
V40 T4
Ahoj Volvisti, už nějakou dobu pročítám forum, právě stojím před koupí nového auta, jsem rozhodnutý pro V40 po faceliftu (tj od poloviny 2000 dal) s T4. Našel jsem teď toto, zdá se mi to fajn, jen bych rád jestli k tomu můžete někdo hodit comment, jestli je to za dane auto hodně/malo/odpovidajici..? Momentalně jich totiž moc není, ani v Německu, ale zase mi to zase tak nehoří, mám čím jezdit..
https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6506425
Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc, jak se od sebe poznají nové a starší verze V40 zvenku. Třeba v roce 2000 se to lámalo a podle dat je to jen objem motoru. Má to nejaké poznávací znamení? Já našel jen lízátko na předním nárazníku u starších modelů, u novějších už není.. je to tak?
Za tipy předem díky
https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6506425
Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc, jak se od sebe poznají nové a starší verze V40 zvenku. Třeba v roce 2000 se to lámalo a podle dat je to jen objem motoru. Má to nejaké poznávací znamení? Já našel jen lízátko na předním nárazníku u starších modelů, u novějších už není.. je to tak?
Za tipy předem díky
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 1305
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Poznáš to podle světel,ale hlavně podle palubky+pár dalších věcí,to co tam máš je po faceliftu,nevypadá zle,ale stejně to musíš vidět sám.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky moc, měl jsem naplánovanou cestu přes Prahu ale aspoň se tam nemusím motat. Asi to dopadne Německem nebo Itálií.. Každopádně jsi mi ušetřil mnoho času a starostí, takže děkuji.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
a do ceho myslis ze jdes kdyz ne do renaultu? jeste jsi to auto nekoupil a uz ho chces prasit cipem? proc to tedy kupujes? zkuste mi nekdo vysvetlit proc si nekdo koupi auto a pak hned do neho nasere cip?w.geronimo píše:Tak vas znova zdravim.Peknou V40 t4 asi nesezenu tak jsem nakonec polevil v narocich na vykon a sel bych do 1,9tdi 85kw(samozrejme od roku vyroby 2000 do renaultu bych nesel).Ma otazka se tyka chiptuningu.Cetl jsem spousty informaci od firem ktere se timto zivi.Zajimal by mne nazar primo nekoho se zkusenosti z praxe.85kw(115koni) se da nacipovat na 148koni(toto deklaruji firmy).Cena upravy cca. 9 az 12 tisic.Podelite se tu o sve nazory??Dekuji.
k tem "informacim od firem ktere se tim zivi"... jen formulace te otazky ve mne vyvolava pochybnosti...
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Naprostý souhlas. To je jako koupit si S40 a vzápětí nechat přestavět na kombíkakoch píše:a do ceho myslis ze jdes kdyz ne do renaultu? jeste jsi to auto nekoupil a uz ho chces prasit cipem? proc to tedy kupujes? zkuste mi nekdo vysvetlit proc si nekdo koupi auto a pak hned do neho nasere cip?
k tem "informacim od firem ktere se tim zivi"... jen formulace te otazky ve mne vyvolava pochybnosti...

A vůbec, obecně jakýkoliv tuning Volva bych zakázal. Tuhle "výsadu" bych nechal debilním puberťákům, ať si to dělají se svým trojkovým golfem, kterého jim koupí rodiče... Každé Volvo je výjimečné samo o sobě a hyzdit ho rádoby drsnými doplňky je hřích. Aby se nestalo, že zapadneme do tuctové řady fabií, golfů, passatů, jejichž majitelé si tím kompenzují různé věci a taky to podle toho na silnicích vypadá...
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvky: 1305
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Chce to-tak ho nech,každý svého štěstí strojvůdce.....
Mimochodem,proč nechceš 2.0T,výkon slušný,spotřeba taktéž.Podle mě asi nejlepší volba do S/V40.
Mimochodem,proč nechceš 2.0T,výkon slušný,spotřeba taktéž.Podle mě asi nejlepší volba do S/V40.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sokolnice u Brna
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Čau lidi,
prosím o stručnou radu ( nechci Vás tady zdržovat věcma, co už se určitě nekolikrát probíraly )
Chci si pořídit S40 r.v. 2006-2007, benzín.
V čem váhám je motorizace. Dealeři bohužel nemají předváděčky v 2,0 nebo 2,4i nebo T5.
Který z těchto motorů byste mi doporučili ? Jsme momentálně zvyklý na cca 160hp v dieslu, takže nemám vůbec představu, co bude dělat atmosférický benzín. Přeplňovaný 5-ti válec bude asi bomba. Váhám jen, jestli nebude příliš velký rozdíl ve spotřebě a servisu ?
Jak jsou na tom tyto motory ohledně spolehlivosti ?
Díky moc za rady. Každopádně, až koupím, určitě se zase objevím.
Jirka Zemek, Brno
prosím o stručnou radu ( nechci Vás tady zdržovat věcma, co už se určitě nekolikrát probíraly )

Chci si pořídit S40 r.v. 2006-2007, benzín.
V čem váhám je motorizace. Dealeři bohužel nemají předváděčky v 2,0 nebo 2,4i nebo T5.
Který z těchto motorů byste mi doporučili ? Jsme momentálně zvyklý na cca 160hp v dieslu, takže nemám vůbec představu, co bude dělat atmosférický benzín. Přeplňovaný 5-ti válec bude asi bomba. Váhám jen, jestli nebude příliš velký rozdíl ve spotřebě a servisu ?
Jak jsou na tom tyto motory ohledně spolehlivosti ?
Díky moc za rady. Každopádně, až koupím, určitě se zase objevím.
Jirka Zemek, Brno
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ja mam tu cest s 2.4i (170hp) benzinem v automatu. Motor jde relativne dobre odspodu, nema problem jet po meste na nakejch 1500 otacek, jinak zatahuje plynule od cca 2000, 2200 otacek. Coz je na benzin pekne. Neni to zadnej vysokootackovej zavodak, predjizdeni do prudkejch kopcu dava uplne v pohode od 3000 ot je citit sila jako opravdu ma. Samozrejme se to co se tyce pocitu ze zatahu neda srovnat, holt nema nakejch 320Nm ci vic, ale "jen" 230Nm. Mel jsem tu cest jezdit s 2.5TDI 24v a co se rychlosti tyce je to tak nastejno, na rovinkach je benzin sviznejsi, v kopcich ma samozrejme diesel navrch. Nicmene stovku do kopce i ten benzin na petku udrzi a nezpomaluje.
Pokud clovek jede po dalkovych okreskach nejakejch 100-120 (nemyslim klikatice) aby neprekazel, tak to bumba 5.5-6.5 litru.
Kombinace je kolem 8 - 8.5 litru. Pokud s tim clovek jezdi jen ve meste, bere to kolem 10 litru. Zalezi vse na stylu jizdy, preci je to jen haklivejsi na slapani na pedal nez turbodiesel. Ta T5 bude zrat o neco vic, ale zase je podstatne vice dynamicka. Otazkou je, zda-li je to vubec potreba. Nemluve o vetsim povinnem ruceni, nebot dnesni T5 je nad 2500ccm
2.0i nevim jakej bude. O te 2.0i nevim nic
Asi pojede dobre, ale vzhledem k nizsimu kroutaku a jeho horsim prubehu a take nizsimu vykonu nez ma 2.4i bude zrat plusminus na stejno, ale to take zalezi na cestach a stylu jizdy.
Pokud clovek jede po dalkovych okreskach nejakejch 100-120 (nemyslim klikatice) aby neprekazel, tak to bumba 5.5-6.5 litru.
Kombinace je kolem 8 - 8.5 litru. Pokud s tim clovek jezdi jen ve meste, bere to kolem 10 litru. Zalezi vse na stylu jizdy, preci je to jen haklivejsi na slapani na pedal nez turbodiesel. Ta T5 bude zrat o neco vic, ale zase je podstatne vice dynamicka. Otazkou je, zda-li je to vubec potreba. Nemluve o vetsim povinnem ruceni, nebot dnesni T5 je nad 2500ccm


_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No je to podezrele ... a hlavne onech typickych +-120k km
To nema ani nahodou, mozna tak 200 bo vic. Sice je na fotkach videt, ze interier a motor asi nekdo vypucoval, ale venek je nakej seslej, ikdyz byl asi taky umytej. Tezko rict podle fotek. Tohle by chtelo navstevu, odbornou kontrolu a poradne to projet.

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jojo, tak nějak,.... a ještě jeden dotaz...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
je úplně stejný jako náš volvik
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
je úplně stejný jako náš volvik

_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mno dobre je, ze testovaci jizda neni problem
Bohuzel uz ho trosku ochutnala koroze na lemech blatniku a pod maskou
Otazkou vsak je, co vse se u turbodieselu meni kolem 200k km. Asi toho nebude malo. Ale je to tu nekde na foru tusim diskutovane a to hojne.


_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: 916 Bošany, Slovensko
Kúpa ojazdenky volva v50
Toto fórum som našiel úplne náhodou ale je super. Planujem kúpiť volvo v50 rok 04/05 2.OD.
Chcem sa len spýtať aké máte skúsenosti s týmto autom a na čo by som si mal dať pozor pri kúpe.
Zaujala ma táto ponuka http://autobazar.zoznam.sk/detail_car.php?coid=508538. Čo si o ňom myslíte.Na fóre som sa dočítal že navigácia nie je až tak dobre spracovaná a v inzeráte je že to má mp3 ale asi to nemá. :?:
toto fórum je

Chcem sa len spýtať aké máte skúsenosti s týmto autom a na čo by som si mal dať pozor pri kúpe.
Zaujala ma táto ponuka http://autobazar.zoznam.sk/detail_car.php?coid=508538. Čo si o ňom myslíte.Na fóre som sa dočítal že navigácia nie je až tak dobre spracovaná a v inzeráte je že to má mp3 ale asi to nemá. :?:
toto fórum je


_________________
Volvo zatial nemám, ale v najbližšej dobe bube............
Volvo zatial nemám, ale v najbližšej dobe bube............
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Kúpa ojazdenky volva v50
Zkušeností je zatím sice málo, ale jsou jen nejlepšímirmen56 píše:Toto fórum som našiel úplne náhodou ale je super. Planujem kúpiť volvo v50 rok 04/05 2.OD.
Chcem sa len spýtať aké máte skúsenosti s týmto autom a na čo by som si mal dať pozor pri kúpe.
Zaujala ma táto ponuka http://autobazar.zoznam.sk/detail_car.php?coid=508538. Čo si o ňom myslíte.Na fóre som sa dočítal že navigácia nie je až tak dobre spracovaná a v inzeráte je že to má mp3 ale asi to nemá. :?:


_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Za ty prachy...
nečekej zázrak, ale pokud vše sedí a funguje tak jak má (to je takové alibistické, ale co čekáš za odpověď na základě pár fotek a minima infa k tomu...), tak proč ne

nečekej zázrak, ale pokud vše sedí a funguje tak jak má (to je takové alibistické, ale co čekáš za odpověď na základě pár fotek a minima infa k tomu...), tak proč ne

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1305
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Min.1 bag mít bude,nebylo li bouráno a ty km-pokud to ma servisku až doteď tak by taky neměl být problém a za ty prachy....Jo a máš tam loketku,to je +:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Z toho mála (co jsem zde zaregistroval) se v Ostrave nevyplácí šetřit, na Svencar jsou vcelku dobré reference.
Jinak pak mě ještě napadá Martinopel z Kopřivnice (člen tohoto fóra), anebo oslov přímo lidi z Ostravy a okolí - při té příležitosti si doplň bydliště (v profilu)
L.
Jinak pak mě ještě napadá Martinopel z Kopřivnice (člen tohoto fóra), anebo oslov přímo lidi z Ostravy a okolí - při té příležitosti si doplň bydliště (v profilu)
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud bylo auto řádně servisované, měli by ve značkovém servise dohledat kompletní historii (datum každé prohlídky + počet km). Pokud budeš V50 kupovat na Slovensku, určitě by jsi měl trvat na tom, že v rámci testovací jízdy s prodejcem dojedeš do nejbližšího Volvo servisu, kde si toto necháš zkontrolovat (na vlastní náklady). Pokud ti to neumožní, vůbec bych se s ním dál nebavil, protože v téhle cenové relaci musí mít člověk 100% jistotu.hado píše:Zdravim vsetkych.
Chcem si kupit Volvo V50 2.0D. Nejake som uz nasiel cez https://www.mobile.de, ale nasiel som cosi zaujimave aj na Slovensku:
http://www.autovia.sk/autobazar/VOLVO-V ... tum-512906
http://volvo-v50.autobazar.eu/20-d-summum-id690018.html
Vsetko co som nasiel ma servisne knizky, ale aj tak su mi podozrive pocty kilometrov na uvedenych dvoch autach zo Slovenska (teda predavanych na Slovensku). Chcem sa preto opytat na nazor, ci servisna knizka je zarukou najazdenych kilometrov, popripade da sa napr. priamo v servisoch Volvo zistit podla VIN skutocna servisna historia este predtym ako kupim auto? Ma s tym niekto skusenosti? Co hovorite na tie dve Volva?
Ty dva odkazy vypadají na fotkách dobře, ale je pravda, že 81 000 km za tuto cenu je docela podezřelé. Chtělo by to vidět na vlastní oči, z obrázků toho člověk mnoho nevyčte. Jinak chválím výběr, určitě do 2.0D jdi, koupí tohoto auta ještě nikdy nikdo nic nezkazil.
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Když si projdeš starší topiky, tak zcela určitě najdeš ten, který o tomhle všem pojednává i s fotkamaDiner píše:Zdravim panove, jsem tu novy. Zalibila se mi V40, chtel bych sehnat nejakou slusnou nad rok 1996 cca do 70 tisic, ale chtel bych se zeptat na jednu vec, ktera je pro me dulezita: jak dlouha je lozna plocha pri slozeni zadnich sedadel? Je lozna plocha rovna? Jaka je nejmensi sirka v kufru(mezi tlumici)? Jde mi o to, jestli je mozne v kufru v pripade nutnosti prespat? Mam 174 cm. Diky moc. Je to jeden z rozhodujicich faktoru pri koupi auta.

Se svojí výškou se tam vejdeš zcela bezpečně

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé