Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#76 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

raději bych šel do 2.0D, 1,6D je na tohle auto lenoch a pokud chceš jezdit po městě, asi by se trocha výkonu hodila. A motory už renault nejsou, ale Fordy
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: V50 2.0D MY08
Bydliště: Trenčín, Slovensko

#77 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ivannavi »

Aha, tak Vam zatial dakujem!
_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446

Lachtan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#78 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Lachtan »

Pokud vše sedí, tak bych se toho nebál.
Najeté Km jsou nezajímavé pakliže auto dostávalo pravidelnou údržbu od řádného servisu 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1677
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#79 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Harry »

vypadá dobře. je tam i serviska, tak možná ty km půjdou i dohledat. mě se líbí.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#80 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Pokud tam nenajdeš nějakou jinou krpu,tak by to mohlo být dobrý.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#81 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

No 1.6D ma prevodovku s 5 prevodovymi stupni, 2.0D s 6 prevodovymi stupni. Tudiz s 2.0D si muzete vice pohrat, motor na posledni prevedovy stupen obvykle toci mensi otacky, nebot je tento delany velmi do rychla. U petistupne je ten paty sice take do rychla, ale z pravidla ne az tolik tak jako sesty prevodovy stupen. Obecne plati, ze cim vic stupnu, tim si clovek muze vice pohrat se spotrebou, nemusi motor tolik vytacet pred razenim dalsiho stupne atp. Jinak receno vice stupnu umozni lepsi vyuziti potencialu motoru. Presne prevodove pomery u danych prevodovek bohuzel nevim, ac jsem sam hledal na netu jeste pred koupi volvika.

Mno k te lenivosti. Tezko soudit, zalezi to na vykonu te benzinove 1.6i prubehu vykonu a krouticiho momentu a take prevodovych stupnich.Nicmene paklize 1.6i pohani pouze 1000kg tezke (lehke) auto a V50 ma krasnych 1416kg, troufam si rict, ze na rovince by mohla byt 1.6i sviznejsi, v kopci by zas diesel tezil z davky kroutaku a byl lepsi. Bud jak bud podle me si vyrazne nepomuzete, jestli vubec. Pokud totiz vezmu v potaz, ze primo ve V50 je 1.6i(74kW) a 1.6D(80kW) prakticky nastejno, tak by lehci auto mohlo byt sviznejsi. Plusem pak tedy zustava ochota motoru 1.6D v jizkych otackach (neni nutne ho nejak vic vytacet) a nizsi spotreba. A take 1.6D bude mit podstatne vetsi zatah. Prevaha cca 100Nm (odhadujic ze 1.6i muze mit tak 140Nm a 1.6D ma 240Nm) je znat.

Stale vam radim bezte spis do 2.0D. Vas nastavajici volvik si zaslouzi preci jen krapet silnejsi motor ;)
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: V50 2.0D MY08
Bydliště: Trenčín, Slovensko

#82 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ivannavi »

No ja som sa tiez rozhodoval medzi 1.6D a 2.0D. Vzal som 2.0D a som spokojny. Pri predbiehani je to svizne, inak jazdim predpisovo, kludne.

Pri akych otackach sa uz motor dusi, resp. ake otacky su optimalne pre ten motor? Predtym som mal benzin. Kolko km sa motor zabehava? Mam este len 600km, takze jazdim opatrnne.
_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#83 V40 T4

Příspěvek od hpridal »

Ahoj Volvisti, už nějakou dobu pročítám forum, právě stojím před koupí nového auta, jsem rozhodnutý pro V40 po faceliftu (tj od poloviny 2000 dal) s T4. Našel jsem teď toto, zdá se mi to fajn, jen bych rád jestli k tomu můžete někdo hodit comment, jestli je to za dane auto hodně/malo/odpovidajici..? Momentalně jich totiž moc není, ani v Německu, ale zase mi to zase tak nehoří, mám čím jezdit..

https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6506425

Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc, jak se od sebe poznají nové a starší verze V40 zvenku. Třeba v roce 2000 se to lámalo a podle dat je to jen objem motoru. Má to nejaké poznávací znamení? Já našel jen lízátko na předním nárazníku u starších modelů, u novějších už není.. je to tak?

Za tipy předem díky
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#84 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Poznáš to podle světel,ale hlavně podle palubky+pár dalších věcí,to co tam máš je po faceliftu,nevypadá zle,ale stejně to musíš vidět sám.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#85 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od hpridal »

Díky moc, měl jsem naplánovanou cestu přes Prahu ale aspoň se tam nemusím motat. Asi to dopadne Německem nebo Itálií.. Každopádně jsi mi ušetřil mnoho času a starostí, takže děkuji.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#86 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od koch »

w.geronimo píše:Tak vas znova zdravim.Peknou V40 t4 asi nesezenu tak jsem nakonec polevil v narocich na vykon a sel bych do 1,9tdi 85kw(samozrejme od roku vyroby 2000 do renaultu bych nesel).Ma otazka se tyka chiptuningu.Cetl jsem spousty informaci od firem ktere se timto zivi.Zajimal by mne nazar primo nekoho se zkusenosti z praxe.85kw(115koni) se da nacipovat na 148koni(toto deklaruji firmy).Cena upravy cca. 9 az 12 tisic.Podelite se tu o sve nazory??Dekuji.
a do ceho myslis ze jdes kdyz ne do renaultu? jeste jsi to auto nekoupil a uz ho chces prasit cipem? proc to tedy kupujes? zkuste mi nekdo vysvetlit proc si nekdo koupi auto a pak hned do neho nasere cip?
k tem "informacim od firem ktere se tim zivi"... jen formulace te otazky ve mne vyvolava pochybnosti...

jaz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 24
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Meziměstí / Praha

#87 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jaz »

koch píše:a do ceho myslis ze jdes kdyz ne do renaultu? jeste jsi to auto nekoupil a uz ho chces prasit cipem? proc to tedy kupujes? zkuste mi nekdo vysvetlit proc si nekdo koupi auto a pak hned do neho nasere cip?
k tem "informacim od firem ktere se tim zivi"... jen formulace te otazky ve mne vyvolava pochybnosti...
Naprostý souhlas. To je jako koupit si S40 a vzápětí nechat přestavět na kombíka :-)
A vůbec, obecně jakýkoliv tuning Volva bych zakázal. Tuhle "výsadu" bych nechal debilním puberťákům, ať si to dělají se svým trojkovým golfem, kterého jim koupí rodiče... Každé Volvo je výjimečné samo o sobě a hyzdit ho rádoby drsnými doplňky je hřích. Aby se nestalo, že zapadneme do tuctové řady fabií, golfů, passatů, jejichž majitelé si tím kompenzují různé věci a taky to podle toho na silnicích vypadá...
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#88 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Chce to-tak ho nech,každý svého štěstí strojvůdce.....
Mimochodem,proč nechceš 2.0T,výkon slušný,spotřeba taktéž.Podle mě asi nejlepší volba do S/V40.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 19
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Sokolnice u Brna
Kontaktovat uživatele:

#89 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jiří Zemek »

Čau lidi,
prosím o stručnou radu ( nechci Vás tady zdržovat věcma, co už se určitě nekolikrát probíraly ) :roll:

Chci si pořídit S40 r.v. 2006-2007, benzín.
V čem váhám je motorizace. Dealeři bohužel nemají předváděčky v 2,0 nebo 2,4i nebo T5.
Který z těchto motorů byste mi doporučili ? Jsme momentálně zvyklý na cca 160hp v dieslu, takže nemám vůbec představu, co bude dělat atmosférický benzín. Přeplňovaný 5-ti válec bude asi bomba. Váhám jen, jestli nebude příliš velký rozdíl ve spotřebě a servisu ?

Jak jsou na tom tyto motory ohledně spolehlivosti ?

Díky moc za rady. Každopádně, až koupím, určitě se zase objevím.

Jirka Zemek, Brno
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#90 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

Ja mam tu cest s 2.4i (170hp) benzinem v automatu. Motor jde relativne dobre odspodu, nema problem jet po meste na nakejch 1500 otacek, jinak zatahuje plynule od cca 2000, 2200 otacek. Coz je na benzin pekne. Neni to zadnej vysokootackovej zavodak, predjizdeni do prudkejch kopcu dava uplne v pohode od 3000 ot je citit sila jako opravdu ma. Samozrejme se to co se tyce pocitu ze zatahu neda srovnat, holt nema nakejch 320Nm ci vic, ale "jen" 230Nm. Mel jsem tu cest jezdit s 2.5TDI 24v a co se rychlosti tyce je to tak nastejno, na rovinkach je benzin sviznejsi, v kopcich ma samozrejme diesel navrch. Nicmene stovku do kopce i ten benzin na petku udrzi a nezpomaluje.
Pokud clovek jede po dalkovych okreskach nejakejch 100-120 (nemyslim klikatice) aby neprekazel, tak to bumba 5.5-6.5 litru.
Kombinace je kolem 8 - 8.5 litru. Pokud s tim clovek jezdi jen ve meste, bere to kolem 10 litru. Zalezi vse na stylu jizdy, preci je to jen haklivejsi na slapani na pedal nez turbodiesel. Ta T5 bude zrat o neco vic, ale zase je podstatne vice dynamicka. Otazkou je, zda-li je to vubec potreba. Nemluve o vetsim povinnem ruceni, nebot dnesni T5 je nad 2500ccm :( 2.0i nevim jakej bude. O te 2.0i nevim nic ;) Asi pojede dobre, ale vzhledem k nizsimu kroutaku a jeho horsim prubehu a take nizsimu vykonu nez ma 2.4i bude zrat plusminus na stejno, ale to take zalezi na cestach a stylu jizdy.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 121
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

#91 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

co říkáte na tohle?? Nějak moc levné ne??

https://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6602275
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#92 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

No je to podezrele ... a hlavne onech typickych +-120k km :) To nema ani nahodou, mozna tak 200 bo vic. Sice je na fotkach videt, ze interier a motor asi nekdo vypucoval, ale venek je nakej seslej, ikdyz byl asi taky umytej. Tezko rict podle fotek. Tohle by chtelo navstevu, odbornou kontrolu a poradne to projet.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 121
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

#93 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

jojo, tak nějak,.... a ještě jeden dotaz...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

je úplně stejný jako náš volvik :)
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#94 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

Mno dobre je, ze testovaci jizda neni problem :) Bohuzel uz ho trosku ochutnala koroze na lemech blatniku a pod maskou :( Otazkou vsak je, co vse se u turbodieselu meni kolem 200k km. Asi toho nebude malo. Ale je to tu nekde na foru tusim diskutovane a to hojne.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: 916 Bošany, Slovensko

#95 Kúpa ojazdenky volva v50

Příspěvek od mirmen56 »

Toto fórum som našiel úplne náhodou ale je super. Planujem kúpiť volvo v50 rok 04/05 2.OD.
Chcem sa len spýtať aké máte skúsenosti s týmto autom a na čo by som si mal dať pozor pri kúpe.
Zaujala ma táto ponuka http://autobazar.zoznam.sk/detail_car.php?coid=508538. Čo si o ňom myslíte.Na fóre som sa dočítal že navigácia nie je až tak dobre spracovaná a v inzeráte je že to má mp3 ale asi to nemá. :?:


toto fórum je :tlesk: :palec:
_________________
Volvo zatial nemám, ale v najbližšej dobe bube............

jaz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 24
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Meziměstí / Praha

#96 Kúpa ojazdenky volva v50

Příspěvek od jaz »

mirmen56 píše:Toto fórum som našiel úplne náhodou ale je super. Planujem kúpiť volvo v50 rok 04/05 2.OD.
Chcem sa len spýtať aké máte skúsenosti s týmto autom a na čo by som si mal dať pozor pri kúpe.
Zaujala ma táto ponuka http://autobazar.zoznam.sk/detail_car.php?coid=508538. Čo si o ňom myslíte.Na fóre som sa dočítal že navigácia nie je až tak dobre spracovaná a v inzeráte je že to má mp3 ale asi to nemá. :?:
Zkušeností je zatím sice málo, ale jsou jen nejlepší :-) Těžko říct, zda se musí dát pozor při koupi na něco speciálního, žádná častá závada, kterou by tyhle auta trpěla, není známa. Ten odkaz vypadá dost dobře, jen si nejsem jistý, jestli není poškrábaný přední nárazník. Je ale možné, že mi to tak přijde díky špatné kvalitě obrázku. Stejně tak na třetí fotce vypadá, že trochu nesedí v dolní části těsnění třetího skla, ale i to je nejspíš na fotce zkreslené. Jinak až na telefon, couvací asistent a lyžiny to vypadá na max.výbavu, z tohoto pohledu je to taky v pořádku. Ve 100 tkm by tě čekala prohlídka, kde bych si být tebou nechal udělat komplet diagnostiku, ať si jseš jistý, že je vše ok :-)
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX

Lachtan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#97 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Lachtan »

Za ty prachy... ;-)

nečekej zázrak, ale pokud vše sedí a funguje tak jak má (to je takové alibistické, ale co čekáš za odpověď na základě pár fotek a minima infa k tomu...), tak proč ne 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#98 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Min.1 bag mít bude,nebylo li bouráno a ty km-pokud to ma servisku až doteď tak by taky neměl být problém a za ty prachy....Jo a máš tam loketku,to je +:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Lachtan
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#99 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Lachtan »

Z toho mála (co jsem zde zaregistroval) se v Ostrave nevyplácí šetřit, na Svencar jsou vcelku dobré reference.
Jinak pak mě ještě napadá Martinopel z Kopřivnice (člen tohoto fóra), anebo oslov přímo lidi z Ostravy a okolí - při té příležitosti si doplň bydliště (v profilu)
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

jaz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 24
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Meziměstí / Praha

#100 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jaz »

hado píše:Zdravim vsetkych.

Chcem si kupit Volvo V50 2.0D. Nejake som uz nasiel cez https://www.mobile.de, ale nasiel som cosi zaujimave aj na Slovensku:
http://www.autovia.sk/autobazar/VOLVO-V ... tum-512906
http://volvo-v50.autobazar.eu/20-d-summum-id690018.html

Vsetko co som nasiel ma servisne knizky, ale aj tak su mi podozrive pocty kilometrov na uvedenych dvoch autach zo Slovenska (teda predavanych na Slovensku). Chcem sa preto opytat na nazor, ci servisna knizka je zarukou najazdenych kilometrov, popripade da sa napr. priamo v servisoch Volvo zistit podla VIN skutocna servisna historia este predtym ako kupim auto? Ma s tym niekto skusenosti? Co hovorite na tie dve Volva?
Pokud bylo auto řádně servisované, měli by ve značkovém servise dohledat kompletní historii (datum každé prohlídky + počet km). Pokud budeš V50 kupovat na Slovensku, určitě by jsi měl trvat na tom, že v rámci testovací jízdy s prodejcem dojedeš do nejbližšího Volvo servisu, kde si toto necháš zkontrolovat (na vlastní náklady). Pokud ti to neumožní, vůbec bych se s ním dál nebavil, protože v téhle cenové relaci musí mít člověk 100% jistotu.

Ty dva odkazy vypadají na fotkách dobře, ale je pravda, že 81 000 km za tuto cenu je docela podezřelé. Chtělo by to vidět na vlastní oči, z obrázků toho člověk mnoho nevyčte. Jinak chválím výběr, určitě do 2.0D jdi, koupí tohoto auta ještě nikdy nikdo nic nezkazil.
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“