Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Otázkou je jak vypadá v reálu s těmito přiznanými km, třeba by to mohla být po udělané spojce slušná koupě (xenony to asi nemá, má to jen ostřikovače a v interiéru nexenonový spínač):
https://auto.bazos.cz/inzerat/108564148/Volvo-V50-24i.php
Tahle s faceliftem už je dražší, ale také nevypadá zle a manželka by tě za Blis určitě pochválila:
https://auto.bazos.cz/inzerat/110257910/v50-24i-koupcz156tkm125kw2007.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/108564148/Volvo-V50-24i.php
Tahle s faceliftem už je dražší, ale také nevypadá zle a manželka by tě za Blis určitě pochválila:
https://auto.bazos.cz/inzerat/110257910/v50-24i-koupcz156tkm125kw2007.php
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
karelvolvo : Protože Sharan byl sobeckej povoz pouze pro mě. A to teď není na pořadu dne. Můj půlroční syn v tom nikdy nejel, manželka možná 3x. Bylo to výhradně moje auto na výlety a dovolené, kam jezdím sám.
Michl : vím o nich. Komunikuju teď ještě s jedním člověk nabídku, která je někde mezi tvými 2 uvedenými. Jak kilometry, tak cenou.
Dořešil někdo tohle do zdárného konce ? : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=61665
Michl : vím o nich. Komunikuju teď ještě s jedním člověk nabídku, která je někde mezi tvými 2 uvedenými. Jak kilometry, tak cenou.
Dořešil někdo tohle do zdárného konce ? : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=61665
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Prodejce odpověděl fotkou. Předpokládám, že vzhledem k absenci "harmoniky" a celkové tlušťky tlumiče se toto nedá ani omylem nazývat Nivomatem a tedy mnou zamýšlený kus má obyčejný tlumič pérování, je tomu tak ?
Díky
Díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Odbočka: ta prachovka na fotce je spadlá a doraz by takhle být neměl vidět.jirka87 píše:Prodejce odpověděl fotkou. Předpokládám, že vzhledem k absenci "harmoniky" a celkové tlušťky tlumiče se toto nedá ani omylem nazývat Nivomatem a tedy mnou zamýšlený kus má obyčejný tlumič pérování, je tomu tak ?
Díky
Nivomat je tlustší než normální tlumič. Podle téhle fotky to já nepoznám, protože je na autě nemám. Třeba odpoví zkušenější.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nivomat z padesátky by měl být tohoto vzhledu : https://cdn.proxyparts.com/parts/100029/1211236/large/87eae98d-6566-4166-8006-b1404a13abb1.jpg
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nebo taky takhle, net musí brát člověk s rezervou.jirka87 píše:Nivomat z padesátky by měl být tohoto vzhledu : https://cdn.proxyparts.com/parts/100029/1211236/large/87eae98d-6566-4166-8006-b1404a13abb1.jpg
https://auto.bazos.cz/inzerat/109580902/nivomat-volvo-v50.php
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle těch fotek to ale bez záruky vypadá jako moje obyčejné zadní tlumiče (bez nivomatu).jirka87 píše:Prodejce odpověděl fotkou. Předpokládám, že vzhledem k absenci "harmoniky" a celkové tlušťky tlumiče se toto nedá ani omylem nazývat Nivomatem a tedy mnou zamýšlený kus má obyčejný tlumič pérování, je tomu tak ?
Díky
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hm...Pravda.
Auto Cardion Brno na základě VIN to rozlousknul za nás. Není to NIVO. Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak obyčejný tlumič ve Volvu (holý = bez podožky/uložení, bez dorazu) je za 3500Kč/ks.
Auto Cardion Brno na základě VIN to rozlousknul za nás. Není to NIVO. Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak obyčejný tlumič ve Volvu (holý = bez podožky/uložení, bez dorazu) je za 3500Kč/ks.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Poslední prosba. Auto nemá ISOFIX. Je skutečně reálně možné tam domontovat toto ?
https://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/1-1-Nove-dily/-4-/5/63-ISOFIX-uchyty-Volvo
https://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/1-1-Nove-dily/-4-/5/63-ISOFIX-uchyty-Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je to přesně ono a práce na 5 minut (2 šrouby do připravené díry).jirka87 píše:Poslední prosba. Auto nemá ISOFIX. Je skutečně reálně možné tam domontovat toto ?
https://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/1-1-Nove-dily/-4-/5/63-ISOFIX-uchyty-Volvo
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mě jde jen o to, aby se nezjistilo, že některá auta tu přípravu měla a jiná ne. A vzhledem k tomu, že prodejce říká "ono to vypadá, že by to mohlo jít" tak se raději ptám. Možnost se svářečkou předem odmítám, to je prostě nedůstojné celkového mého postoje k bezpečnosti děcka i přesto, že ten svár, pokud by byl proveden dobře by vydržel víc, jak ten šroub.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Isofix montáž
https://www.volvopartshop.com/ekmps/shops/tmsvolvo/resources/Other/fitting-instructions-31439072.pdf
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Potreboval bych prosim info o vymene rozvodu na s40/v50 s motorizaci 2.4i 103kw. Neresim interval, ale to, zda se meni (a to doufam) rozvody normalne bez vytazeni motoru pripadne nejakeho harakiri typu - popustit napravnici atd. Protoze ten petivalec je tam fakt neskutecne naprcanej a Haynes manual zatim nemam.
+ Prosim o info ohledne MIRNEHO podtlaku ve viku ventilu. Motor si prede velmi spokojene a je velmi tichy oproti kamaradove s60, ktera trosku cvrlika od ventilu, ale po otevreni hrdla na doplneni oleje na viku ventilu je evidentni, ze tam je drobny podtlak. Obaval jsem se opacneho problemu, ale ani z merky, ani z vika ventilu nefouka. Chod motoru se nijak nemeni pokud zavickuju/odvickuju viko ventilu.
Svicky co jsem tak koukal jsou zabetonovany pod sanim
No...zkratka mam holcici auto s klucicim motorem. Tak uvidime jak nam to spolu pujde.
P.s: nedokazu si predstavit tu bidu s 1.6i nebo 1.8i. ten petivalec je pro to auto uplne akorat a to jsem klidny ridic.
+ Prosim o info ohledne MIRNEHO podtlaku ve viku ventilu. Motor si prede velmi spokojene a je velmi tichy oproti kamaradove s60, ktera trosku cvrlika od ventilu, ale po otevreni hrdla na doplneni oleje na viku ventilu je evidentni, ze tam je drobny podtlak. Obaval jsem se opacneho problemu, ale ani z merky, ani z vika ventilu nefouka. Chod motoru se nijak nemeni pokud zavickuju/odvickuju viko ventilu.
Svicky co jsem tak koukal jsou zabetonovany pod sanim

No...zkratka mam holcici auto s klucicim motorem. Tak uvidime jak nam to spolu pujde.
P.s: nedokazu si predstavit tu bidu s 1.6i nebo 1.8i. ten petivalec je pro to auto uplne akorat a to jsem klidny ridic.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podtlak tam musí být, jinak by jsi měl problém.
Rozvody normálně vyměníš, ale musíš si podložit nebo vyvěsit motor, protože musíš vymontovat držák motoru.
Rozvody normálně vyměníš, ale musíš si podložit nebo vyvěsit motor, protože musíš vymontovat držák motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diky Raolso. Ja rozvody sam delat urcite nebudu.jsem sice mechanik s maturitou, ale rozvody jsem delal naposledy pred 15lety a to jsem mel jeste navic motor ve stojanu. Zkusim kontaktovat Martina Opela, ale popravde se celkem bojim s tim nekam jezdit. Auto ma 180Tkm a rozvod podle me original. A hlavne to chci udelat hned po vikendu a v pripade Lichnova odkud se nemam jak dostat bych tam na to chtel i cekat, coz tezko...ten ma svoji prace dost
V servisu kam normalne jezdim jsou zodpovedni kluci a delaji veci tak, jak JA CHCI. Ale tenhle motor tam podle me nikdy nemeli. (D5ku jo) Dost pochybuju ze na to maji aretacni pripravky, pokud jsou treba. Takze bud Martin, nebo musim sehnat Haynese. Chci to vsechno presne jak ma byt. Ted se bavim o utahovacich momentech.
Remenici jsem na e-shopu videl, ale jestli je to 2hmotova jako na nafte si nejsem jistej. Mam ji menit taky o pokud se nevrti a nehazi?
Jinak rozvodova sada jsem si rikal jako vsude INA i s pumpou a pomocne remeny sadu s napinakem od Gatese. Svicky se asi prastim pres kapsu a koupim Volvo.
V servisu kam normalne jezdim jsou zodpovedni kluci a delaji veci tak, jak JA CHCI. Ale tenhle motor tam podle me nikdy nemeli. (D5ku jo) Dost pochybuju ze na to maji aretacni pripravky, pokud jsou treba. Takze bud Martin, nebo musim sehnat Haynese. Chci to vsechno presne jak ma byt. Ted se bavim o utahovacich momentech.
Remenici jsem na e-shopu videl, ale jestli je to 2hmotova jako na nafte si nejsem jistej. Mam ji menit taky o pokud se nevrti a nehazi?
Jinak rozvodova sada jsem si rikal jako vsude INA i s pumpou a pomocne remeny sadu s napinakem od Gatese. Svicky se asi prastim pres kapsu a koupim Volvo.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 12 říj 2019 19:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No hlavně musíš mít přípravek na povolení středové matice, bez něj to nejde, respektive povolit by to možná slušnou bouchačkou šlo, ale utáhnout na moment už ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jak rikam, ja to delat nebudu. Vzduchem to povolit celkem urcite pujde. Utazeni uz je samozrejme vec jina. Pripravky si pry maji moznost pujcit od dodavatele dilu, pokud nejaky nemaji. Servis je to velky. Jel bych nejradeji k Martinovi nebo do Amba, ale jak rikam...mam strach s tim nekam jezdit
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Rozvody v autorizaku te nevyjdou draz jak u neorigo servisu. Tak to zavez v miste bydliste
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tím bych si nebyl tak jistý.jirka87 píše:Vzduchem to povolit celkem urcite pujde.

Teď naposled co jsem dělal rozvody, tak jsem si přípravek ohnul, jak to bylo utažený. A že nemám zrovna špatnou bouchačku, ale ani si neškrtla.

Matka se dotahuje na 180 Nm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Haben : ja ale nebudu delat jen rozvody, ale soucasne i cely pohon - pomocny remeny a komplet kladky. Hadam, ze misto cca 6material a 2 prace bych u Matejky v Olmiku skoncil tak na 10material + 4 prace. Nicmene za zeptani nic nedam. Musim poridit zimaky, dalnicku, zatonovat to, radio nema AUX=pro me katastrofa, dokoupit isofix, vanu do kufru, gumove koberce na zimu....takze tech investic bude jeste vice.
-
Offline
- Příspěvky: 1303
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Vítej v klubu
Rozvody bych udělal fakt hned a bez odkladu (vodní pumpa, kladky, komplet řemeny...)+minimálně výměnu oleje spolu s filtry olej a vzduch. Ve všech autorizovaných servisech je na rozvody akce dotovaná ze Švédska (ne ta jejich klasická sleva na stáří 20-25% z materiálu a práce) a vychází to cenově lépe než v jakýchkoliv neznačkových servisech (jak psal Haben). Dá se pochopitelně koupit i sada v e-shopu, ale když si to ale nenamontuješ sám (a musíš mít i přípravky) tak tě to ve finále vyjde dráž. To ostatní jsou drobnosti a mohou počkat vyjma toho Isofixu.
Co si pamatuji tak jsi psal, že ti vyhovuje holobyt a najednou je katastrofa když auto nemá AUX
Dobrá zpráva je, že se to dá dodělat (GROM a podobné). Špatnou ale je z důvodů optiky vyšší cena. Nebo doufat, že v brzké době marekbm zprovozní tu svojí BT sadu.

Rozvody bych udělal fakt hned a bez odkladu (vodní pumpa, kladky, komplet řemeny...)+minimálně výměnu oleje spolu s filtry olej a vzduch. Ve všech autorizovaných servisech je na rozvody akce dotovaná ze Švédska (ne ta jejich klasická sleva na stáří 20-25% z materiálu a práce) a vychází to cenově lépe než v jakýchkoliv neznačkových servisech (jak psal Haben). Dá se pochopitelně koupit i sada v e-shopu, ale když si to ale nenamontuješ sám (a musíš mít i přípravky) tak tě to ve finále vyjde dráž. To ostatní jsou drobnosti a mohou počkat vyjma toho Isofixu.
Co si pamatuji tak jsi psal, že ti vyhovuje holobyt a najednou je katastrofa když auto nemá AUX

Naposledy upravil(a) Michl dne 14 říj 2019 06:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jak jsem psal. Rozvody jsou totalni priorita. Zkusim kontaktovat Matejku v Olmiku coby nejblizsi autorizak, ale neverim v cenu do 10K za rozvody+pumpu, a pomocny remen + kladky. Navic je sezona na gumy a tusim, ze mi reknou termin za 14dni a tak dlouho nemuzu cekat.
Me holobyt nevadi. Audio je ale neco uplne jineho. At to ma klidne klicky vepredu a nema klimu, ale konektivita na audio je zaklad. To si necham poradit pozdeji
Zitra to snad prihlasim, pojistim a zajistim si servis
Me holobyt nevadi. Audio je ale neco uplne jineho. At to ma klidne klicky vepredu a nema klimu, ale konektivita na audio je zaklad. To si necham poradit pozdeji
Zitra to snad prihlasim, pojistim a zajistim si servis
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5335
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jirko87 napiš si prosím do popisu auto a rok. Když to člověk začně číst od pulky tak přemýšlí co máš za auto 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Warcz - jsme v tématu o S40/V50, takže myslím, že je to v pohodě.
Trocha matematiky pro lidi, kteří by stáli o V50 nebo jiné auto , kde 2.4i 103kw už dostala Euro 4. Hádám, že níže uvedené ceny budou skutečně stejné, avšak s jistotou lze říci, že rozhodně platí pro S40 II a V50.
Zdroj : Autorizovaný servis Matějka Olomouc
Rozvody - sada 5518Kč + 73Kč šroub jedné kladky (nechápu že mají kladky bez šroubů a ten se kupuje zvlášť...)
Vodní Pumpa - 3400Kč (to teda nechápu proč mají "sada rozvodů" a ta neobsahuje pumpu)
Sada pomocného řemene (2ks) 2132Kč a napínáků (2ks) 5034Kč
Termostat - sada termostat, těnění, šrouby (bez domečku/obalu) - 827Kč
Na výše uvedené kromě termostatu je skutečně "dotace" ze Švédska jako balíček se slevou 25% na komplet. Slevu NELZE využít při odběru materiálu.
A na závěr mimo balíčkové ceny - Autobaterie - 520A - 3062Kč (moje vydržela originál 14let...)
Takže mě vychází rozvody v kompletu se vším co se tam točí na 16 157Kč v materiálu, což považuji za naprosto nechutnou cenu. Pokud uvažujeme slevu a práci, tak si myslím, že by se jednalo o částku cca 15-16tis i s výměnou...
Pro info - "balíček" složený z komponentů INA (rozvody) a Gates (řemeny, napínáky a termostat) jste za stejný rozsah dílů na ceně 5864Kč. Výměna - tedy včetně doplnění/výměny chladící kapaliny bude počítám někde okolo 2500Kč v servisu, kde takové věci normálně absolvuji já (cca 400Kč/hod práce)
Trocha matematiky pro lidi, kteří by stáli o V50 nebo jiné auto , kde 2.4i 103kw už dostala Euro 4. Hádám, že níže uvedené ceny budou skutečně stejné, avšak s jistotou lze říci, že rozhodně platí pro S40 II a V50.
Zdroj : Autorizovaný servis Matějka Olomouc
Rozvody - sada 5518Kč + 73Kč šroub jedné kladky (nechápu že mají kladky bez šroubů a ten se kupuje zvlášť...)
Vodní Pumpa - 3400Kč (to teda nechápu proč mají "sada rozvodů" a ta neobsahuje pumpu)
Sada pomocného řemene (2ks) 2132Kč a napínáků (2ks) 5034Kč
Termostat - sada termostat, těnění, šrouby (bez domečku/obalu) - 827Kč
Na výše uvedené kromě termostatu je skutečně "dotace" ze Švédska jako balíček se slevou 25% na komplet. Slevu NELZE využít při odběru materiálu.
A na závěr mimo balíčkové ceny - Autobaterie - 520A - 3062Kč (moje vydržela originál 14let...)
Takže mě vychází rozvody v kompletu se vším co se tam točí na 16 157Kč v materiálu, což považuji za naprosto nechutnou cenu. Pokud uvažujeme slevu a práci, tak si myslím, že by se jednalo o částku cca 15-16tis i s výměnou...
Pro info - "balíček" složený z komponentů INA (rozvody) a Gates (řemeny, napínáky a termostat) jste za stejný rozsah dílů na ceně 5864Kč. Výměna - tedy včetně doplnění/výměny chladící kapaliny bude počítám někde okolo 2500Kč v servisu, kde takové věci normálně absolvuji já (cca 400Kč/hod práce)
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 14 říj 2019 11:00, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A k cenám dílů si připočti marži toho, kdo ti to bude dělat + jeho práci.
Já dělal na C30 v roce 2018 komplet rozvody, olej, filtry, svíčky a cena mimo autorizák byla 16 200 Kč. Takže i mimo autorizák počítej s cenou rozvodů kolem 12 000 Kč.
Já dělal na C30 v roce 2018 komplet rozvody, olej, filtry, svíčky a cena mimo autorizák byla 16 200 Kč. Takže i mimo autorizák počítej s cenou rozvodů kolem 12 000 Kč.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé