Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Moderátor: wickey

  • Autor
  • Zpráva
old.fashioned
Offline
Příspěvky: 1153
Registrován: 08 dub 2008 20:05
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Re: V50 bazos

Příspěvek od old.fashioned »

xhugos píše:
Ano, pokud se vykašlu na údržbu anebo koupím stočenku, nemůžu se potom divit.
Nic takovýho tady bohužel pozorováno nebylo, že by šlo o zanedbanou údržbu nebo jen následek stáří/stočení auta.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

PINĎABC
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4006
Registrován: 31 led 2012 18:31
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD Executive
Bydliště: Bílovec

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od PINĎABC »

Častěji řesim problém u 2.4t u robky, než u své dízlové mrdky. Je tu plno mrdek co mají na tacho slabých 200k a ve finále skoro půl mega převážně služební flotila takk si vytahnete mozky z prdele. Každé auto při tom nájezdu a servisním intervalu 20k bude v 3.14.. :P
_________________
S80 3,2 AWD Executive V60 MY2018
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG
S80 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG

GDPR_user

Re: V50 bazos

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše:Tento motor je dle mnohaletého převládajícího mínění na fóru skutečná mr*ka. O jiném motoru se tu takto nebavíme.
Nemáš pravdu!!! Zapomněl jsi na 1,6D. Ale je fakt že ten bych pojmenoval jako Ultramr*ku :D

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 1153
Registrován: 08 dub 2008 20:05
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od old.fashioned »

:lol:
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Majkl155
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 30 zář 2012 11:57
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 D2, MY2012, Summum

Re: V50 bazos

Příspěvek od Majkl155 »

martinopel píše:
old.fashioned píše:Tento motor je dle mnohaletého převládajícího mínění na fóru skutečná mr*ka. O jiném motoru se tu takto nebavíme.
Nemáš pravdu!!! Zapomněl jsi na 1,6D. Ale je fakt že ten bych pojmenoval jako Ultramr*ku :D

Zajímají mě Tvoje zkušenosti s tímto motorem, když to nazýváš Ultramrdkou :no: :%)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2451
Registrován: 26 led 2009 11:03
Bydliště: Rudice/BK

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mr1 »

Tak a teď to teprve dostane ten správný ráz :lol: :lol: :lol:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Apofys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 08 lis 2016 07:09
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 D5 AWD, 2008

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Apofys »

Zdravím Vás,

jsem tu nový a zatím bez Volva. Nějakou dobu teda už prohlížím místní nabídky a teď se na Vás zkušenější obracím s prosbou o radu:
Na co si dát pozor a co všechno vyměnit při případné koupi téhle V50:
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=57333


Tatík je šikovný lakýrník, takže kastli mi opraví, ale spíš co se týká techniky.
Je mi jasné, že obutí a zadní tlumiče, filtry, možná brzdy, ale co třeba turbo nebo .....?

Pán mi na dotaz o podrobnosti napsal:
Technická kontrola je do 12/2017. Revizi na plyn udělám, chtěl jsem ještě nechat vyměnit nějaká těsnění na plynovém systému.Muj mechanik mi řekne ve středu, jestli to do víkendu stihne.Pripadne jsem ochotný dát slevu, ve výši této běžné opravy. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem otevřel motor, že jsem loni kupoval baterku. Jediné co bych doporučil udělat jsou zadní tlumiče. Za výměnu předních jsem platil cca 6000,- komplet. Zadní budou levnější. K auto dávám i střešní nosiče - příčníky.


Předem díky za postřehy :)
_________________
Je: Volvo V70 D5 AWD 158kW od VolvoCesky, EGR OFF, 2008, 250t. km
Bylo: FF 2000 1.8 TDDi 66kW
Vida Dice k dispozici

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1841
Registrován: 10 čer 2008 12:06
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Podle mě, zajímavé auto.
Řádně proklepnout podvozek, poslouchat motor a svést se.
Pak vyměnit standardní věci a jezdit, ne?
Tenhle motor má návykový zvuk...
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, BSR + PPC3
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

MaraKM
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 08 lis 2016 19:00
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi 132kW Titanium; Z5

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od MaraKM »

Zdravím volvisté,
chtěl bych Vás požádat o radu / pomoc při zesumírování požadavků a představ na nové (čti ojeté) vozidlo pro mou ženu.
Není to sice úplně aktuální, ale tak cca za rok bych rád vyměnil 206-tkového Rolanda Garrose za Volvo.
:Search:
Celkem bez problému jsme se shodli na volvu v kombiku a oko nám padlo na V50.
Při čtení zdejších románů, bájí a názvosloví jsem došel k výsledku, že by mělo obsahovat patrně motor D3 nebo D4 (chceme nejspíše naftu, žena jezdí denně 21km do a z práce + sem tam něco navíc jako obvykle) a nejraději s automatickou klimatizací, vyhříváním předních sedaček a parkovací senzory alespoň vzadu. Zbytek je tak nějak +- jedno, resp. by mne zajímal názor zkušenějších.
Pokud se nepletu, tak D3 a D4 nahradily předchozí 2.0D a D5 a tudíž se musím dívat na vozy od roku 2010, resp. MY2011 ?! což bohužel způsobuje, že dané vozy nejsou ještě dostatečně ojeté... Mnou předpokládaná cena by byla v ideálním případě cca 150k + 20-30k na výměnu provozních kapalin, možná rozvodů a určitě "všeho" pod označením "to ještě vydrží". =@
Nevadí mi ani si zajet pro auto někam za kopečky (na cestách trávím hodně času).
Předpokládám ale, že ani za rok se na podobnou cenu vozy 5-7 let staré nedostanou (?!?) (nevadí mi vůz i 10let starý, nicméně starší bych spíše kupovat již nechtěl)

Existuje reálná možnost na použití daného motoru třeba z bouračky do starší V50?

Jaké má parametry na kouli V50? Hlavně mě zajímá, co dokáže utáhnout v případě brzděného přívěsu. :kuchta:

Pegos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 311
Registrován: 08 čer 2013 18:43
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Pegos »

V50 nekupuj te se vyhni obloukem bez radeji do V70 nebo kup novejsi mondeo na to jses zvyklej a je to vlastne uz take volvo. :ROFL:
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 13 říj 2013 10:27
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zedik »

opravím pegose..V50 si klidně kup ale rozhodně ne s ford motorama (1,6 - 2,0) . ber buď D5 nebo benzín 2,4.ty jsou bezproblémové
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

GDPR_user

Re: V50 bazos

Příspěvek od GDPR_user »

Majkl155 píše: Zajímají mě Tvoje zkušenosti s tímto motorem, když to nazýváš Ultramrdkou :no: :%)
Mé osobní zkušeosti nejsou naštěstí žádné.Ale mohu Ti dát kontakty např na pána,který se také čertil,než mu vyskočila ojnice.Nebo na mrak ylidí,kterým z tocho chčije olej,protože odvětrání to už nebere.

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1841
Registrován: 10 čer 2008 12:06
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

A já mám z Padíka stále radost a nedám na něj dopustit.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, BSR + PPC3
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

jarabmx
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 21 lis 2016 15:52
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jarabmx »

Dobrý den, zdravím Volvisty, rád bych se přidal do kluby a dnes se byl podívat na tenhle kousek:

https://auto.bazos.cz/inzerat/67573995/ ... u-2004.php

Nájezd zní opravdu dost neuvěřitelně, ale i kdyby byl o 100k vyšší, tak by to šlo. Nebyl se na něj někdo podívat? Volal jsem jednomu Volvo automechanikovi a radil mi, ať si s nájezdem 20k km ročně koupím benzin, že tenhle motor mě sežere. Může někdo rozepsat, co na těch motorech odchází a proč mají tak špatnou pověst?

Díky

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1966
Registrován: 15 dub 2006 19:50
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Petr.Chrpa »

jarabmx píše:Dobrý den, zdravím Volvisty, rád bych se přidal do kluby a dnes se byl podívat na tenhle kousek:

https://auto.bazos.cz/inzerat/67573995/ ... u-2004.php

Nájezd zní opravdu dost neuvěřitelně, ale i kdyby byl o 100k vyšší, tak by to šlo. Nebyl se na něj někdo podívat? Volal jsem jednomu Volvo automechanikovi a radil mi, ať si s nájezdem 20k km ročně koupím benzin, že tenhle motor mě sežere. Může někdo rozepsat, co na těch motorech odchází a proč mají tak špatnou pověst?

Díky
Zkus si to pročíst výše a pochopíš :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Majkl155
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 30 zář 2012 11:57
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 D2, MY2012, Summum

Re: V50 bazos

Příspěvek od Majkl155 »

martinopel píše:
Majkl155 píše: Zajímají mě Tvoje zkušenosti s tímto motorem, když to nazýváš Ultramrdkou :no: :%)
Mé osobní zkušeosti nejsou naštěstí žádné.Ale mohu Ti dát kontakty např na pána,který se také čertil,než mu vyskočila ojnice.Nebo na mrak ylidí,kterým z tocho chčije olej,protože odvětrání to už nebere.
Čekal jsem to :lol: "Jeden pán povídal" ... "Jedna paní povídala"
Už nic nepiš... :good: :friends:

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2257
Registrován: 30 čer 2007 19:29
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Re: V50 bazos

Příspěvek od kwiko »

Majkl155 píše:
Čekal jsem to :lol: "Jeden pán povídal" ... "Jedna paní povídala"
Už nic nepiš... :good: :friends:
lol,
good joke... zlepsil si mi naladu, ze niesom jediny dnes trocha mimo obrazu :good:
toto napisat majitelovi servisu specializujuceho sa na volvo. :beer:
_________________
kwiko 0949 I26 I5I

Apofys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 08 lis 2016 07:09
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 D5 AWD, 2008

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Apofys »

Zdravím Volvisté,

co si myslíte o tomhle Volvu? Rád bych posbíral info než se vypravím tak daleko s celou rodinou. Trochu mě zaráží ten nájezd:
https://auto.bazos.cz/inzerat/68118956/ ... atazne.php

Díky
_________________
Je: Volvo V70 D5 AWD 158kW od VolvoCesky, EGR OFF, 2008, 250t. km
Bylo: FF 2000 1.8 TDDi 66kW
Vida Dice k dispozici

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1841
Registrován: 10 čer 2008 12:06
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Za mě pěkný auto s velmi žádaným motorem.
Určitě stojí za to se na něj podívat s někým, kdo tomu rozumí. Teď v chladném ránu bude motor krásně slyšet.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, BSR + PPC3
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2881
Registrován: 05 srp 2012 22:33
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od 3m3 »

Teoreticky pokud budou sedet km a ikdyby nebyl meneny olej v automatu tak to nebude takova past,ale jesli bude stoceny a olej bez vymen tak almara muze ale nemusi mit na male
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1841
Registrován: 10 čer 2008 12:06
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Souhlasím
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, BSR + PPC3
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Apofys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 08 lis 2016 07:09
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 D5 AWD, 2008

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Apofys »

To jo, ale jak ty km ověřit? Napadá mě zkusit ten VIN ověřit v Německu, ale německy umím jen dobrý den :-) Zkusím někoho na tu osobní prohlídku...
_________________
Je: Volvo V70 D5 AWD 158kW od VolvoCesky, EGR OFF, 2008, 250t. km
Bylo: FF 2000 1.8 TDDi 66kW
Vida Dice k dispozici

Apofys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 08 lis 2016 07:09
Bydliště: Litoměřice
Vůz: V70 D5 AWD, 2008

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Apofys »

Tak V50 z Vlašimi už je pryč a ani se nedivím. Navíc mi do cesty k V50 přišel jeden nemilý poznatek. Máme sportovní kočár Chariot CX1 a podle dostupných údajů bude problém to do V50 rozumně nacpat. Znáte někoho s podobnou zkušenností? Zatím to nemám v okolí kde vyzkoušet. A rozměry vstupního otvoru jsem zatím nenašel. Díky :)

Edit: Tak vyzkoušeno a s rozměry 107x80x28(když nechám nasazená kola tak 50) cm se do kufru nevejde. Vstup do kufru je malý. Takže V50 pro mě není...
Naposledy upravil(a) Apofys dne 12 pro 2016 08:47, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Volvo V70 D5 AWD 158kW od VolvoCesky, EGR OFF, 2008, 250t. km
Bylo: FF 2000 1.8 TDDi 66kW
Vida Dice k dispozici

PINĎABC
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4006
Registrován: 31 led 2012 18:31
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD Executive
Bydliště: Bílovec

Re: V50 bazos

Příspěvek od PINĎABC »

martinopel píše:
Majkl155 píše: Zajímají mě Tvoje zkušenosti s tímto motorem, když to nazýváš Ultramrdkou :no: :%)
Mé osobní zkušeosti nejsou naštěstí žádné.Ale mohu Ti dát kontakty např na pána,který se také čertil,než mu vyskočila ojnice.Nebo na mrak ylidí,kterým z tocho chčije olej,protože odvětrání to už nebere.
Co to znamená že to odvětrání už nebere?
_________________
S80 3,2 AWD Executive V60 MY2018
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG
S80 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG

Koudel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 20
Registrován: 16 lis 2015 20:31
Bydliště: RpR
Vůz: V40 T4 98' automat
Bydliště: RpR

Re: S40 Turbo 147kW

Příspěvek od Koudel »

Tobi píše:tak co, máte tu někdo benzínovou T4???
čau,

já mám T4 v kombajnu. Koupeno loni v listopadu...už s ní lítám rok a nemůžu se stěžovat. koupeno ve Svitavách od převozce aut z Švýcarska. měla nájezd 245 k. Dnešním dnem už 263 k. Krom běžné údržby auto naprosto spolehlivé. Každopádně bych doporučil překopat na LPG. Pokud nebudeš potřebovat zavazadlový prostor, tak se to hodí...Spotřeba je docela vysoká...dle palubního počítače klidnou jízdou dálky dám za 8 litrů. Popojížďky po městě za 12 litrů jen to hvízdne. Nachystej si peněženku, T4ku budeš kojit jak malé děcko :-) Ovšem na 200 koňového sleepra se není čemu divit. To zrychlení Tě bude moc bavit :D Každopádně budeš zesměšňovat půl národa co si jezdí ve Mladoboleslavských TDIčkách...Jen si dej pozor na korozi prahu a blatníků. Karoserie auta pod těma plastama trpí a rezaví jak liška.
_________________
V40 T4 MY98 automat 147KW/200HP

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“