
Ano, jsem tu novej, právě jsem se registroval. ňákej Jindra. Jsem tykací, vy kucí doufám taky.
Začínal jsem s Moskvičem 1500, tehdá to bylo oproti škodovkách Š120 zatraceně dobrý svezení. A vydržel!
Pak už jezdím roky na Oplech karavan, nynčko zatím poslední 1,8/16V 85 kW, což je na lehký auto (1040kg) moooc příjemný svezení, krásně táhne.
Ale už roky "šilhám po Volvu, to teda jo.
No a k věci. Dneska jsem potkal inzerát:
Prodám Volvo V40 2,0 T4 1948ccm/147kw r.v. 2001 najeto 297500 km, 1. majitel v ČR (mám ho 6 roků), STK 05/2019, EURO-3, benzín, šedá metalíza, automat, ABS, klimatizace, airbagy, palubní počítač, nastavitelný volant, centrál na dálkové ovládání, dva klíče, elektrická okna, elektrická zrcátka, vyhřívaná zrcátka, vyhřívaná sedadla, potahy-kůže, rádio-CD, ALU kola zimní + letní 70%, střešní nosič, mlhovky, dělená zadní sedadla. VIN: YV1VW37691F756354. Po výměně oleje. Nová autobaterie (6. měsíců). Cena 46k.
Podle fotek krása, kombík (což chci). Koroze prý žádná (ptal jsem se). Cena 46k ujde??
Nemám to daleko, půjdu zkouknout. Na co dat bacha? Kam hlavně kouknout kvůli korozi? Najeto 300k, takže mám se "bát" toho automatu? Nevím, kolik automat vydrží (jasně, podle stylu jízdy, což nemohu soudit). A turbo - to u benzínů moc neodchází? Co ještě... Než k nim dojedu, požádám, ať je to studené, abych slyšel motor za studena a jestli bude i automat za studena správně řadit...
Dík moc!