Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to flaksy: díky za odkaz, to se mi hodí, zrovna jsem se domluvil s prodejcem, že chci dát V50 do Volva na prohlídku a diagnostiku na PC, ať vidíme, co s tím bylo dělaný a jestli je všechno OK. Takže to zrovna využiju. Super, díky
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Volvo V40 - jaký motor?
Ahoj všichni,
jaký benzínový mi poradíte motor do V40 (r.v. tak 1998 - 2000). Mimo T4 (ty jsou v hezkém stavu dražší a manželka ho nevyužije).
Předem díky.
jaký benzínový mi poradíte motor do V40 (r.v. tak 1998 - 2000). Mimo T4 (ty jsou v hezkém stavu dražší a manželka ho nevyužije).
Předem díky.
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4093
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Volvo V40 - jaký motor?
Asi podle toho co od něj požaduješ 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Volvo V40 - jaký motor?
tak přeci do menšího?
) všechny 1,8 krom GDI jsou pro rodinnou jízdu bez sportovních ambic dostatečné. K dvoulitrům ať se vyjádří ti, kteří je mají...

_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Volvo V40 - jaký motor?
Požaduji normální ježdění s rodinou, rozumné provozní náklady. Ale neměl by to být úplný lenoch.
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Volvo V40 - jaký motor?
možná by bylo nejlepší, aby sis tu 1,8 vyzkoušel... tak nejlíp zjistíš, jestli je ten motor pro tebe po T5 ještě snesitelnej
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Volvo V40 - jaký motor?
To bude asi nejlepší. Původně jsem uvažoval o 2 litru, přeci jenom i V40 něco váží.old.fashioned píše:možná by bylo nejlepší, aby sis tu 1,8 vyzkoušel... tak nejlíp zjistíš, jestli je ten motor pro tebe po T5 ještě snesitelnej
Jestli prodej 850ky dopadne, nevím co vybrat. Když vezmu kolik jsem do auta investoval abych byl spokojený - nerad bych to dělal znova. Obecně mi starší velká Volva přijdou hodně opotřebená - např. o stavu 850tech a starých V70 nabízených na německých serverech jsem slyšel nepěkné příběhy. To ale platí obecně o starších autech.
S 850 jsem spokojen, ale jak jsem již psal jinde je to jen auto a já potřebuji manuál.
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Volvo V40 - jaký motor?
Danniel74 píše:To bude asi nejlepší. Původně jsem uvažoval o 2 litru, přeci jenom i V40 něco váží.old.fashioned píše:možná by bylo nejlepší, aby sis tu 1,8 vyzkoušel... tak nejlíp zjistíš, jestli je ten motor pro tebe po T5 ještě snesitelnej
Jestli prodej 850ky dopadne, nevím co vybrat. Když vezmu kolik jsem do auta investoval abych byl spokojený - nerad bych to dělal znova. Obecně mi starší velká Volva přijdou hodně opotřebená - např. o stavu 850tech a starých V70 nabízených na německých serverech jsem slyšel nepěkné příběhy. To ale platí obecně o všech starších autech. I když jako zajímavá investice je auto s větším benzínovým motorem. Některá mají málo najeto a Němci se toho zbavují za srandovní ceny.
S 850 jsem spokojen, ale jak jsem již psal jinde je to jen auto a já potřebuji manuál.
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 203
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valtice
Volvo V40 - jaký motor?
Já bych šel do 2,0 ve spotřebě nebude oproti 1,6 nebo 1,8 rozdíl, ale bude znatelný v jízdě. Osobně mám vyzkoušený 2,0T V40 r.v. 2002 mají to naši a jede to pěkně svižně, ale mají automat. S manuální převodovkou to bude pohoda na rodinné cestování jako moje 850.
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Volvo V40 - jaký motor?
především záleží na konkrétním stavu motoru, že - spotřeba se může hodně lišit i u stejných motorů...
ale rozhodujou i takový drobnosti, na jaký jízdy ho potřebuješ, kolik lidí v něm bude typicky jezdit, i takové drobnosti, že dvoulitr může přecejen o malinko víc žrát, má o malinko vyšší povinné ručení atd.. každý motor je legitimní pro určitou cílovou skupinu (i 1,6, že jo goalie
)
btw pokud zvolíš 2,0, brutálně si zúžíš výběr,
to bych asi uvažoval o jakémkoliv motoru z těchhle benzínových a vybral dle konkrétního stavu, výbavy atd.
ale rozhodujou i takový drobnosti, na jaký jízdy ho potřebuješ, kolik lidí v něm bude typicky jezdit, i takové drobnosti, že dvoulitr může přecejen o malinko víc žrát, má o malinko vyšší povinné ručení atd.. každý motor je legitimní pro určitou cílovou skupinu (i 1,6, že jo goalie

btw pokud zvolíš 2,0, brutálně si zúžíš výběr,
to bych asi uvažoval o jakémkoliv motoru z těchhle benzínových a vybral dle konkrétního stavu, výbavy atd.

_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 203
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valtice
Volvo V40 - jaký motor?
To je taky pravda. Viz. výběr mojeho vozu rozhodoval stav a né typ motoru byl jsem schopen koupit i verzi 2,4 103kW, ale nakonec rozhodl celkový stav auta a vybral jsem si to nejudržovanější a jsem max. spokojen.
_________________
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG
V850 T5, 155 kW
V70II 2,4D, 96 kW
Suzuki DR 800 BIG
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Volvo V40 - jaký motor?
Trochu se bojím, že s velkou slávou prodám 850 a nakonec zůstanu bez auta.
Ale co by jeden pro tu svoji neudělal, ne?
Ale co by jeden pro tu svoji neudělal, ne?

_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Volvo V40 - jaký motor?
Jak je na tom V40 s mechanickou odolností a výdrží. Už to asi není typický Volvo tank? Nebo se pletu - drží?old.fashioned píše:především záleží na konkrétním stavu motoru, že - spotřeba se může hodně lišit i u stejných motorů...
ale rozhodujou i takový drobnosti, na jaký jízdy ho potřebuješ, kolik lidí v něm bude typicky jezdit, i takové drobnosti, že dvoulitr může přecejen o malinko víc žrát, má o malinko vyšší povinné ručení atd.. každý motor je legitimní pro určitou cílovou skupinu (i 1,6, že jo goalie)
btw pokud zvolíš 2,0, brutálně si zúžíš výběr,
to bych asi uvažoval o jakémkoliv motoru z těchhle benzínových a vybral dle konkrétního stavu, výbavy atd.
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4093
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Volvo V40 - jaký motor?
Mno u desetiletýho auta to zas bude hlavně o stavu a předchozí údržby. A je to polovolvo, takže polotank 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Volvo V40 - jaký motor?
v dnešní době s tak luxusníma cenama ojetin bez auta dlouho nezůstaneš, to se neboj
těžko tady asi říkat všobecně platný hodnocení V40... samo, že na tank 850 a jeho design nemá (btw já si na 850 pořád myslim a za pár let si ji koupím pro radost jako druhý auto domu). Pročti recenze, tady na fóru je nás tu spousta s V40 spokojených, a pokud - jak říkáš, 850 už jsou omšelé (snad se nikdo z těch šťastlivců, který tuhle klasiku tady maj, hned neozve
), tak na to reaguju tím, že V40 může i v těch ročníkách, jaký tě zajímaj, bejt pořád ještě relativní voňafka. Ale jak napsal yoby... nezbavíš se nálepky volvonedorostence 
Přesunuto tam kam to patří
Lachtan

těžko tady asi říkat všobecně platný hodnocení V40... samo, že na tank 850 a jeho design nemá (btw já si na 850 pořád myslim a za pár let si ji koupím pro radost jako druhý auto domu). Pročti recenze, tady na fóru je nás tu spousta s V40 spokojených, a pokud - jak říkáš, 850 už jsou omšelé (snad se nikdo z těch šťastlivců, který tuhle klasiku tady maj, hned neozve


Přesunuto tam kam to patří

Lachtan
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 499
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Volvo V40 - jaký motor?
Určitě buď B4204S2, případně B4184S2. Čili dvoulitr nebo jednaosmička s proměnlivým časováním ventilů.Danniel74 píše:Ahoj všichni,
jaký benzínový mi poradíte motor do V40 (r.v. tak 1998 - 2000). Mimo T4 (ty jsou v hezkém stavu dražší a manželka ho nevyužije).
Předem díky.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -![Obrázek]()
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Náchod
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdarec, potřebuji poradit jako každý nováček, bedlivě jsem četl toto forum. Chci koupit V40. Od známého můžu sehnat toto:
RV: 2000
do provozu: 2000/11
motor: 85 kw/1870 cm (D4192T3)
najeto: 275 000 km
cena: cca 120 tis (možná míň)
důvod prodeje: XC70
garážová, nebouraná, 1 majitel, servisní knížka, xenon, 6x airbag, ABS, handsfree, tempomat, palubní PC, přídavné zabezpečení, kůže, 6-7 repro s CD, zimní sada s disky, letní sada siroké elektrony s pneu s nizkým profilem, pískované skla, + přídavné obložení atd.
Rozvody měněny cca v 120 a 240tis, hadička od turba praskla (ty prý ale někdy praskají, chtěl vyměnit všechny, ale prý to bylo zbytečné).
Tento automobil byl využíván na delších trasách, chováno slušně, tzn. vychladnout, držet se v otáčkách atd.
Fotky nemám, ale vyděl jsem ho a můžu je dodat, jde mi jenom oto, co tento typ motoru, zda najeté kilometry nejsou moc vysoké a cena atd, díky
RV: 2000
do provozu: 2000/11
motor: 85 kw/1870 cm (D4192T3)
najeto: 275 000 km
cena: cca 120 tis (možná míň)
důvod prodeje: XC70
garážová, nebouraná, 1 majitel, servisní knížka, xenon, 6x airbag, ABS, handsfree, tempomat, palubní PC, přídavné zabezpečení, kůže, 6-7 repro s CD, zimní sada s disky, letní sada siroké elektrony s pneu s nizkým profilem, pískované skla, + přídavné obložení atd.
Rozvody měněny cca v 120 a 240tis, hadička od turba praskla (ty prý ale někdy praskají, chtěl vyměnit všechny, ale prý to bylo zbytečné).
Tento automobil byl využíván na delších trasách, chováno slušně, tzn. vychladnout, držet se v otáčkách atd.
Fotky nemám, ale vyděl jsem ho a můžu je dodat, jde mi jenom oto, co tento typ motoru, zda najeté kilometry nejsou moc vysoké a cena atd, díky
_________________
Ford Escord 1.6, 66kw, 96
rád bych Volvo V40
Ford Escord 1.6, 66kw, 96
rád bych Volvo V40
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jestli je to tak jak píšeš, tak bych se toho nebál.
Cenu porovnej s podobnýma nabídkama, ale i ta asi bude +/- v pohodě
Cenu porovnej s podobnýma nabídkama, ale i ta asi bude +/- v pohodě

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Náchod
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No jo, ale mně jde spíš oto, co se s tímhle typem motoru nejčastěji stává kolem těch 300tis km. Docela se bojím vstřikování a turba, to je pak pálka
_________________
Ford Escord 1.6, 66kw, 96
rád bych Volvo V40
Ford Escord 1.6, 66kw, 96
rád bych Volvo V40
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Lidí, který mají nalítáno přes 300.000 Km tady asi mnoho nebude a tím pádem ani moc zkušeností...
Nevím jak vstřikovačka, ale turbo se nechá sehnat "rozumně" a pokud s tím není doposavad problém, tak bych to neřešil takhle předčasně.
Je to starší auto, takže se ti může pokazit kdykoliv cokoliv (anebo také najedeš dalších 200.000 km pouze s běžnou údržbou) a s nějakou rezervou pro všechny případy určitě počítáš.
Nevím jak vstřikovačka, ale turbo se nechá sehnat "rozumně" a pokud s tím není doposavad problém, tak bych to neřešil takhle předčasně.
Je to starší auto, takže se ti může pokazit kdykoliv cokoliv (anebo také najedeš dalších 200.000 km pouze s běžnou údržbou) a s nějakou rezervou pro všechny případy určitě počítáš.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Náchod
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A nevíš, jestli by mi ho třeba ve Volvu někdo zkontroloval? Nebo jak se to dělá? Nemyslím generální prohlídku, ale třeba na stojan a mrknout se....a kolik to třeba stojí atd...vím že napíchnutí PC stojí cca 500
_________________
Ford Escord 1.6, 66kw, 96
rád bych Volvo V40
Ford Escord 1.6, 66kw, 96
rád bych Volvo V40
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tusim, ze do 19.12. je servisni prohlidka ve volvu za 590, je tu o tom tema zde: ...
viewtopic.php?f=9&t=15978
... v teto prohlidce je diagnostika, zvedak, kontrola tesnosti motoru, klimatizace, svetel atp ... takze by se to podle me hodilo. Pokud je to tvuj znamy, urcite by tam to auti mohl vzit jeste predtim, nez ti ho proda. Jinak auto s jasnou historii a kvalitnim servisem je podle me dobra koupe. Ano pokazit se muze kdykoli cokoli, ale tak s tim clovek musi trosku pocitat (ale to je prave u vsech aut, ktera nejsou nova).
viewtopic.php?f=9&t=15978
... v teto prohlidce je diagnostika, zvedak, kontrola tesnosti motoru, klimatizace, svetel atp ... takze by se to podle me hodilo. Pokud je to tvuj znamy, urcite by tam to auti mohl vzit jeste predtim, nez ti ho proda. Jinak auto s jasnou historii a kvalitnim servisem je podle me dobra koupe. Ano pokazit se muze kdykoli cokoli, ale tak s tim clovek musi trosku pocitat (ale to je prave u vsech aut, ktera nejsou nova).
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to T-y-g-r-i-k: na té prohlídce jsem byl před cca dvěma týdny, když jsem kupoval V50. Sice mě vzali na dílnu, ale jen když to bylo na zvedáku, pak mě zase usadili v showroomu a dali mi kafe, abych nebyl zvědavej. Nevím jak to probíhá jinde, ale v Brně třeba světla nekontrolují, protože levý přední svítilo sotva před auto, takže to jsem musel nechat seřídit jinde. Takže těžko říct, jak proběhl zbytek prohlídky, každopádně jsem rád aspoň za to, že jsem to viděl zespodu a mohl si to projít... ale asi bych do té prohlídky investoval být tebou...
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já byl na týhle prohlídce teď v pátek, v Praze ve Štěrboholech, a i ty světla mi seřídili. (aspoň podle papírůLumpy píše:to T-y-g-r-i-k: na té prohlídce jsem byl před cca dvěma týdny, když jsem kupoval V50. Sice mě vzali na dílnu, ale jen když to bylo na zvedáku, pak mě zase usadili v showroomu a dali mi kafe, abych nebyl zvědavej. Nevím jak to probíhá jinde, ale v Brně třeba světla nekontrolují, protože levý přední svítilo sotva před auto, takže to jsem musel nechat seřídit jinde. Takže těžko říct, jak proběhl zbytek prohlídky, každopádně jsem rád aspoň za to, že jsem to viděl zespodu a mohl si to projít... ale asi bych do té prohlídky investoval být tebou...

Jinak zimní akci doporučuji, zkontrolujou, seřídí, dolejou opravdu úplně všechno a člověk má na dlouho klid

_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to Jaz: tak já jsem k tomu žádný papír nedostal, takže nevím v podstatě vůbec nic
v jednom showroomu je Volvo, Mazda a Fiat (pokud teda nový Pětikilo nedávají k XC70
). A přístup mě teda nenadchl, spíš jsem měl pocit, že tam zavazím. Doufám, že návštěvy tohoto "svatostánku" omezím na minimum. Když jsem například potřeboval do V50 gumový koberce, tak to probíhalo takto. Na netu (tuším autohase) jsou v zimní akci za 1208,- (vč. DPH). Tak jsem volal do Brna, tam mi řekli: to bude něco kolem 2 500,- pane. Tak jsem řekl, že je má Autohase na netu za takovou a takovou cenu (Volvo jako Volvo, no ne?). Tak prý: to musíme prověřit. Potom volali zpět, že chtějí VIN, podle kterýho určí barvu interiéru. Nakonec z nich vypadlo, že to bude cca 1 400,- bez DPH. Tak sem si řekl, že si koberce dopřejem a objednal (prý je mají, můžu dojet hned). Tak jsem tam vyrazil, za 15 minut jsem byl tam. Tam mi řekli, že koberce mají, ale asi jsou objednaný pro nějakýho zákazníka, takže mám smůlu, prý po Novým roku. Tak to už mě nasralo, takže jsem ty koberce z nich dostal a pak mi ve finále u kasy řekli, že to stojí 1 365,- vč. DPH. To už jsem nechápal vůbec. Tak teď se bojím objednat tu gumovou vložku do kufru pro psa... 




Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé