Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 14 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majtinek »

Ale co? :-)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1466
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

v manualy nedostatkova a vsetko zalezi na cene auta. Ak bude 1,8 po roku 2000 za polovicu... jedine comu sa vyhni je 1,6ka.

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 14 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majtinek »

Díky moc za odpověď ;-)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

wunti
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Pánové a nadšenci značky Volva, zdravím vás.

Po x letech užívání vozidla Škoda Octavia I (musím říci, že je to opravdu držák), které ovšem pomalu dosluhuje. Optické vady na kráse, které se hromadí a navíc bychom rádi zvýšili jízdní komfort :-)
Po několika diskuzích s kolegy, výpravách po bazarech atd. jsme se s manželkou nadchli pro precizní provedení vozidel Volvo. Bohužel finanční situace nám dovoluje šáhnout eventuálně pouze na V 50 do cca 150 tis.
Otázka zní zda-li šáhnout po dieslovém nebo benzínovém motoru a v jakém provedení. Jako dlouhodobý uživatel naftových motorů jsem dlouho kopal za dieslové provedení. Momentálně ovšem nalítáme za rok něco kolem 12 tis. km a navíc ze 75% v městském provozu - takže .... Navíc v benzínu je řešením i přestavba na LPG.
Možnosti jsou:
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-35392667.html
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-48150199.html

Mohl bych poprosit o vyjádření k těmto vozům? Děkuji
Ten diesel jsme již viděli osobně a jsem domluven i na důkladnější prohlídku.
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14049
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Vítej, myslím, že ani jedna motorizace není na městský provoz příliš vhodná. T5 tě sežere a diesel může mít na couračky problémy. Uvažoval bych spíše nad 2.4i.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

wunti
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

raolsa píše:Vítej, myslím, že ani jedna motorizace není na městský provoz příliš vhodná. T5 tě sežere a diesel může mít na couračky problémy. Uvažoval bych spíše nad 2.4i.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
Tak děláme i výjezdy 40 - 80 km dlouhé. Cca 3x do měsíce.
Ale je fakt ze bych se rad s potřebou dostal aspoň pod 10 litru :))) a samozřejmě pokud půjde i ta přestavba na plyn.
S dieslu mam respekt - hlavně člověk neví jak s tím jezdil předchozí majitel atd. Atd.
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,

wunti
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Takže teoreticky by sel i ten diesel ;) co? ;)
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6076
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky... :(
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

wunti
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Haben píše:1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky... :(
Tak já někde četl, ze u tech 2,0D do nějakého roku filtry pevných částic není, ale Nevím to jistě. O zbytku problémů u dieslu netuším, samozřejmě rád se nechám vtahnout do diskuze. Nerad bych koupil něco čeho bych litoval...
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,

Z.Paul
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 40
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: V50

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Z.Paul »

Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

wunti
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka? ;)
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14049
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Jenom taková vsuvka: když srovnám pohodlí V50 a V70II tak V70 je o hodně pohodlnější. :wink: :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3592
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

taky mě překvapila spotřeba, já jezdím podle palubáku okolo 5,7 a na klobouka nejezdím :oops:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6076
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

No pokud jde o spotrebu ve meste, jak psal wunti, ze se v 75% bude pohybovat, tak je to na styl brzda-plyn odpovidajici. Jako kombinace mesto-okreska by ty jizdy museli byt snad na hranici neustaleho praseni. Porovnavm se stejne objemovou Octou, ktera i pri neustalem praseni pres 7,5 nevyleze
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

wunti
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Pánové, pěkně se nám to rozjíždí.
Každopádně pls co jsem nastudoval, někdy v roce 07 došlo k reirkarnaci V50.
Pls nej motorizaci před faceliftem a po?
Ohledně km , klasická rodina. Jednou za týden za 14 dni delší výlet, 2x do týdně nějaké pojizdky po městě do 10 km. Do prace se snažím řešit dopravu po své linii. :))))
Danke za vase příspěvky. Začínám si dělat pomalu obrázek. A samozřejmě se začíná šetřit.
Varianty do 150 tis. a nebo nasetrime do 200 :)
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,

Z.Paul
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 40
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: V50

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Z.Paul »

wunti píše:
Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.

Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný :D

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej. ;)
Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka? ;)
Tak ono těch 81Kw není jak moc sportovních, ale mě to stačí. 140 km za hodinu při 3t ot/m je akorát. Nejsem závodník, ale žádná brzda provozu :)

Ale kdybych měl vybírat znova tak jdu do 2.0D, tam je myslim 100Kw a 6q přeovodovka. Ale asi nejlepší volba z dieslů je D5 jak už bylo řečeno ;) je to Volvácký motor, 1.6 a 2.0 jsou PSA/Ford.

Ještě k tomu pohodlí - já do V50 přesedlal z Peugeotu 205 1.9D 47Kw r. v. 1991 :D pro mě bylo pohodlný i MHD.
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum

pilsner87
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 61
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

Zdravim pokoukavam po tom ze bych svoje Dieslove volvo vymenil za benzinove například takove http://tinyurl.com/qxoke9h co by jste mi rekli na toto konkretni ci na to ze je to T5 a AWD ? Nebo nějake jiné v cca cenové kategorii prodeje mého viz : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=48470

Diky za každý názor ci doporuceni.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3052
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od 3m3 »

K tomu konkretnimu budes si kupovat kombika anebo dodavku?Z myho pohledu pokud awd nevyuziju je to jen dalsi vec na aute kerou sebou vetsinu casu vozim jako zavazi,a vec kera kdyz se pokazi tak bude stat dalsi peniz na opravu...a co ze chces menit?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

pilsner87
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 61
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

Diesla jsem kupoval protože jsem s nim dojizdel do práce do Německa ted už asi budu pracovat v místě bydliště a na to mi ten diesel prijde zbytecnej a nechci ten motor trápit s tím ze budu dene jezdit do práce po městě 3 km.. Takže mi prijde ze ten benal bude lepší ze ?
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3052
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od 3m3 »

Na 3km po praze bude skoda i toho benzinu...
To jezdi na kole a nebo pesky :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

pilsner87
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 61
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pilsner87 »

No je to po plzni ale furt to neřeší ze chci koupit benzin místo dieslu.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12659
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

Já byl dycky na benzíny, ideálně s plynem. Proto mam doma 3 naftový auta a pažravej benzín. :-D
Osobně jsem dycky preferoval stav jednotlivýho kusu, případně znalost majitele, před jakymkoliv jinym kriteriem. Poslední přírůstek měla bejt V40 nebo V50, případně jedničková V70 v benzínu. No a naskytla se možnost mít velmi pěknou V70II D5, tak jí mam.
wunti: takže muj názor je kup si benzín.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

wunti
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od wunti »

Urvanej píše:Já byl dycky na benzíny, ideálně s plynem. Proto mam doma 3 naftový auta a pažravej benzín. :-D
Osobně jsem dycky preferoval stav jednotlivýho kusu, případně znalost majitele, před jakymkoliv jinym kriteriem. Poslední přírůstek měla bejt V40 nebo V50, případně jedničková V70 v benzínu. No a naskytla se možnost mít velmi pěknou V70II D5, tak jí mam.
wunti: takže muj názor je kup si benzín.
Hele chlape děkuji za výborný příspěvek - pobavils ;)
Inu já mam představu o motorizaci, ale stejně to dopadne tak, že pojedu do Náchoda k r-speedovi a vyberu to co padne do voka :)))
Ještě musím prodat velblouda a poresit finance ;)
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,

maniakovzostravy
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha/Ostrava
Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od maniakovzostravy »

Zravím,

nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.

Díky za tipy.

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3640
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

martinopel
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé