
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ale co? 

_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
v manualy nedostatkova a vsetko zalezi na cene auta. Ak bude 1,8 po roku 2000 za polovicu... jedine comu sa vyhni je 1,6ka.
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky moc za odpověď 

_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pánové a nadšenci značky Volva, zdravím vás.
Po x letech užívání vozidla Škoda Octavia I (musím říci, že je to opravdu držák), které ovšem pomalu dosluhuje. Optické vady na kráse, které se hromadí a navíc bychom rádi zvýšili jízdní komfort
Po několika diskuzích s kolegy, výpravách po bazarech atd. jsme se s manželkou nadchli pro precizní provedení vozidel Volvo. Bohužel finanční situace nám dovoluje šáhnout eventuálně pouze na V 50 do cca 150 tis.
Otázka zní zda-li šáhnout po dieslovém nebo benzínovém motoru a v jakém provedení. Jako dlouhodobý uživatel naftových motorů jsem dlouho kopal za dieslové provedení. Momentálně ovšem nalítáme za rok něco kolem 12 tis. km a navíc ze 75% v městském provozu - takže .... Navíc v benzínu je řešením i přestavba na LPG.
Možnosti jsou:
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-35392667.html
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-48150199.html
Mohl bych poprosit o vyjádření k těmto vozům? Děkuji
Ten diesel jsme již viděli osobně a jsem domluven i na důkladnější prohlídku.
Po x letech užívání vozidla Škoda Octavia I (musím říci, že je to opravdu držák), které ovšem pomalu dosluhuje. Optické vady na kráse, které se hromadí a navíc bychom rádi zvýšili jízdní komfort

Po několika diskuzích s kolegy, výpravách po bazarech atd. jsme se s manželkou nadchli pro precizní provedení vozidel Volvo. Bohužel finanční situace nám dovoluje šáhnout eventuálně pouze na V 50 do cca 150 tis.
Otázka zní zda-li šáhnout po dieslovém nebo benzínovém motoru a v jakém provedení. Jako dlouhodobý uživatel naftových motorů jsem dlouho kopal za dieslové provedení. Momentálně ovšem nalítáme za rok něco kolem 12 tis. km a navíc ze 75% v městském provozu - takže .... Navíc v benzínu je řešením i přestavba na LPG.
Možnosti jsou:
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-35392667.html
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-48150199.html
Mohl bych poprosit o vyjádření k těmto vozům? Děkuji
Ten diesel jsme již viděli osobně a jsem domluven i na důkladnější prohlídku.
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14049
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Vítej, myslím, že ani jedna motorizace není na městský provoz příliš vhodná. T5 tě sežere a diesel může mít na couračky problémy. Uvažoval bych spíše nad 2.4i.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak děláme i výjezdy 40 - 80 km dlouhé. Cca 3x do měsíce.raolsa píše:Vítej, myslím, že ani jedna motorizace není na městský provoz příliš vhodná. T5 tě sežere a diesel může mít na couračky problémy. Uvažoval bych spíše nad 2.4i.
Doporučuju kontaktovat uživatele Martinopel a vzít si ho sebou na prohlídku vozů. Do Ostravy to má kousek.
Ale je fakt ze bych se rad s potřebou dostal aspoň pod 10 litru

S dieslu mam respekt - hlavně člověk neví jak s tím jezdil předchozí majitel atd. Atd.
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Takže teoreticky by sel i ten diesel
co? 


_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky... 

-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak já někde četl, ze u tech 2,0D do nějakého roku filtry pevných částic není, ale Nevím to jistě. O zbytku problémů u dieslu netuším, samozřejmě rád se nechám vtahnout do diskuze. Nerad bych koupil něco čeho bych litoval...Haben píše:1,6D a 2,0D tady většina kritizuje jako průserové motory. Já nemám osobní zkušenost, musí poradit jiní. Nicméně je prý jen otázkou času, kdy odejdou vstřikovače a další náchylné komponenty na motoru. Takže raději volit benzín. Nebo naftu D5, ale ta bude po městě žrát to, co menší benzín... A bude asi taky s DPF. U DPF je problém, že nevíš, kdy ti začala regenerace a x-krát ji přerušíš a postupně se ti zadělá filtr a pak už je jen na výměnu. A regenerace probíhá myslím každých cca 800 km??? Kdyby regenerace byla signalizovaná, tak je to v pohodě, uděláš si delší výlet cestou domů a je klid. Dle mne je to ale "skryté" schválně, neb servis je v současnosti prakticky jediný zdroj výdělků pro automobilky...
_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.
Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný
Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej.
Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný

Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej.

_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka?Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.
Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný
Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej.

_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14049
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jenom taková vsuvka: když srovnám pohodlí V50 a V70II tak V70 je o hodně pohodlnější.



_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
taky mě překvapila spotřeba, já jezdím podle palubáku okolo 5,7 a na klobouka nejezdím 

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No pokud jde o spotrebu ve meste, jak psal wunti, ze se v 75% bude pohybovat, tak je to na styl brzda-plyn odpovidajici. Jako kombinace mesto-okreska by ty jizdy museli byt snad na hranici neustaleho praseni. Porovnavm se stejne objemovou Octou, ktera i pri neustalem praseni pres 7,5 nevyleze
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pánové, pěkně se nám to rozjíždí.
Každopádně pls co jsem nastudoval, někdy v roce 07 došlo k reirkarnaci V50.
Pls nej motorizaci před faceliftem a po?
Ohledně km , klasická rodina. Jednou za týden za 14 dni delší výlet, 2x do týdně nějaké pojizdky po městě do 10 km. Do prace se snažím řešit dopravu po své linii.
)))
Danke za vase příspěvky. Začínám si dělat pomalu obrázek. A samozřejmě se začíná šetřit.
Varianty do 150 tis. a nebo nasetrime do 200
Každopádně pls co jsem nastudoval, někdy v roce 07 došlo k reirkarnaci V50.
Pls nej motorizaci před faceliftem a po?
Ohledně km , klasická rodina. Jednou za týden za 14 dni delší výlet, 2x do týdně nějaké pojizdky po městě do 10 km. Do prace se snažím řešit dopravu po své linii.

Danke za vase příspěvky. Začínám si dělat pomalu obrázek. A samozřejmě se začíná šetřit.
Varianty do 150 tis. a nebo nasetrime do 200

_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak ono těch 81Kw není jak moc sportovních, ale mě to stačí. 140 km za hodinu při 3t ot/m je akorát. Nejsem závodník, ale žádná brzda provozuwunti píše:Supr dik za vstup. Není ta 1,6D slaboucka?Z.Paul píše:Já mám tu 1.6D motor od PSA/Ford. Má najeto cca 210tkm, je dovezený z říše v cca 175t. Němec to poslal dál nejspíš když se to začalo srát, koupil to čech a chvíli do toho asi rval prachy než se na to vykašlal, pak jsemt o kupil já, mam najeto asi 5 tisíc.
Za mě:
- zatím v pohodě - jen jsem měl podtlakový ventil turba - auto padalo do nouzáku při jízdě nad 3t otáček
- pochybuju, že někdo měnil už vstřiky turbo nebo cokoliv - ale turbo je v naprostém pořádku
- čekám kdy odejde DPF
- spotřeba cca 7.5l na 100 - ale jezdím brzda plyn
- je to chrochtací motor ale oproti Oct. není tak hlučný - zvlášt uvnitř
- to pohodlí je neskutečný
Nevím co víc bych řek, kdybys chtěl vědět víc tak se zeptej.

Ale kdybych měl vybírat znova tak jdu do 2.0D, tam je myslim 100Kw a 6q přeovodovka. Ale asi nejlepší volba z dieslů je D5 jak už bylo řečeno

Ještě k tomu pohodlí - já do V50 přesedlal z Peugeotu 205 1.9D 47Kw r. v. 1991

_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim pokoukavam po tom ze bych svoje Dieslove volvo vymenil za benzinove například takove http://tinyurl.com/qxoke9h co by jste mi rekli na toto konkretni ci na to ze je to T5 a AWD ? Nebo nějake jiné v cca cenové kategorii prodeje mého viz : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=48470
Diky za každý názor ci doporuceni.
Diky za každý názor ci doporuceni.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 3052
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
K tomu konkretnimu budes si kupovat kombika anebo dodavku?
Z myho pohledu pokud awd nevyuziju je to jen dalsi vec na aute kerou sebou vetsinu casu vozim jako zavazi,a vec kera kdyz se pokazi tak bude stat dalsi peniz na opravu...a co ze chces menit?

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diesla jsem kupoval protože jsem s nim dojizdel do práce do Německa ted už asi budu pracovat v místě bydliště a na to mi ten diesel prijde zbytecnej a nechci ten motor trápit s tím ze budu dene jezdit do práce po městě 3 km.. Takže mi prijde ze ten benal bude lepší ze ?
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 3052
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na 3km po praze bude skoda i toho benzinu...
To jezdi na kole a nebo pesky
To jezdi na kole a nebo pesky

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No je to po plzni ale furt to neřeší ze chci koupit benzin místo dieslu.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já byl dycky na benzíny, ideálně s plynem. Proto mam doma 3 naftový auta a pažravej benzín. 
Osobně jsem dycky preferoval stav jednotlivýho kusu, případně znalost majitele, před jakymkoliv jinym kriteriem. Poslední přírůstek měla bejt V40 nebo V50, případně jedničková V70 v benzínu. No a naskytla se možnost mít velmi pěknou V70II D5, tak jí mam.
wunti: takže muj názor je kup si benzín.

Osobně jsem dycky preferoval stav jednotlivýho kusu, případně znalost majitele, před jakymkoliv jinym kriteriem. Poslední přírůstek měla bejt V40 nebo V50, případně jedničková V70 v benzínu. No a naskytla se možnost mít velmi pěknou V70II D5, tak jí mam.
wunti: takže muj názor je kup si benzín.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hele chlape děkuji za výborný příspěvek - pobavilsUrvanej píše:Já byl dycky na benzíny, ideálně s plynem. Proto mam doma 3 naftový auta a pažravej benzín.
Osobně jsem dycky preferoval stav jednotlivýho kusu, případně znalost majitele, před jakymkoliv jinym kriteriem. Poslední přírůstek měla bejt V40 nebo V50, případně jedničková V70 v benzínu. No a naskytla se možnost mít velmi pěknou V70II D5, tak jí mam.
wunti: takže muj názor je kup si benzín.

Inu já mam představu o motorizaci, ale stejně to dopadne tak, že pojedu do Náchoda k r-speedovi a vyberu to co padne do voka

Ještě musím prodat velblouda a poresit finance

_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zravím,
nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.
Díky za tipy.
nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.
Díky za tipy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
martinopel
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé