Vzhledem k tomu,že se zákazníky jezdím na prohlídky aut,tak za poslední 4 roky jsme v AAA nekoupili ani jedno auto.maniakovzostravy píše:S tím čekáním a servisem pro zákazníky je to horší. Ale když člověk narazí na dobré auto, tak to rád zvládne. Nejlépe je vzít si někoho sebou, kdo rozumí autům nebo se domluvit na prohlídku ve svém autoservise.
Se smlouváním na ně musí člověk tvrdě - když neuspěje na poprvé, tak se mi jednou stalo, že se po týdnu sami ozvali a zkoušeli nabídnou lepší cenu.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No minimálně u nich je dobré s opatrností nešetřit. To plně podporuju.VOLVOzajíc píše:Já je nehájím, jen se domnívám, že pokud se kupující vyzná, může dobře koupit i tam. Já se moc nevyznám, takže jsem možná extrémně opatrný.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13290
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pročpak asi nesedí přední dveře a okno u řidiče je zalepené igelitem. ![Crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
![Crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj ve spolek.
Můžete mi prosím na hrubo objastnit technické rozdíly mezi benzíny 2.4(103kW), 2.4i(125kW) a 2.4T ? Ano vím že to T je turbo, ale to je bohužel asi tak všechno. Nejvíc je těch 103kW a já bych šel nejraději zlatou střední 2.4i, kterých zase tak moc není a 2.4T jsem snad ani ještě neviděl. Samozřejmě mě zajímá i výbava a malinko i barva. Nechci černou, tedy pohřebáka, resp. odložené managéří montérky.
Ale zpět k motorům. Hypotetická situace:
Dejme tomu že by se vynořila zajímavá 2.4(103kW), já bych do ní šel a chtěl přidat nějakou výkonovou rezervu. Ne pro blbnutí na okruhu, nebo tak něco, ale pro občasné předjetí nebo tak. Jak je technicky a finančně náročné udělat utěchto motorů výkonový upgrade? Třeba ze 103 na 125kW?
Koukám po V50kách s těmito motory.
Ty hustý T5 a T5 AWD asi budou mít i votuněný ceny dílů včetně spotřebních, počítám. A ikdyž lákají (výkonu není niky dost
), tak "závodnické roky" mám za sebou.
Můžete mi prosím na hrubo objastnit technické rozdíly mezi benzíny 2.4(103kW), 2.4i(125kW) a 2.4T ? Ano vím že to T je turbo, ale to je bohužel asi tak všechno. Nejvíc je těch 103kW a já bych šel nejraději zlatou střední 2.4i, kterých zase tak moc není a 2.4T jsem snad ani ještě neviděl. Samozřejmě mě zajímá i výbava a malinko i barva. Nechci černou, tedy pohřebáka, resp. odložené managéří montérky.
Ale zpět k motorům. Hypotetická situace:
Dejme tomu že by se vynořila zajímavá 2.4(103kW), já bych do ní šel a chtěl přidat nějakou výkonovou rezervu. Ne pro blbnutí na okruhu, nebo tak něco, ale pro občasné předjetí nebo tak. Jak je technicky a finančně náročné udělat utěchto motorů výkonový upgrade? Třeba ze 103 na 125kW?
Koukám po V50kách s těmito motory.
Ty hustý T5 a T5 AWD asi budou mít i votuněný ceny dílů včetně spotřebních, počítám. A ikdyž lákají (výkonu není niky dost
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem se dozvěděl, že v mém hypotetickém případě, tedy že bych koupil 2.4 103kW, tak by (když by bylo hezky) "to šlo". Sice mne stále zajímají technické rozdíly těchto tří verzí 2.4, resp. hlavně těch prvních dvou a to co jsem zjistil je asi neorigo řešení, ale dám jej v plen.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Něco málo technických parametrů V50 motorů včetně tvých 2.4 jsem našel zde http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=942VOLVOzajíc píše:Tak jsem se dozvěděl, že v mém hypotetickém případě, tedy že bych koupil 2.4 103kW, tak by (když by bylo hezky) "to šlo". Sice mne stále zajímají technické rozdíly těchto tří verzí 2.4, resp. hlavně těch prvních dvou a to co jsem zjistil je asi neorigo řešení, ale dám jej v plen.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky moc. Kouknu.
Já doufal že mi odpoví někdo ve stylu: 103 má jiný to, tamto, ono a upgrade by stál xxx, šlo by to/zapomeň na to, ...
Já doufal že mi odpoví někdo ve stylu: 103 má jiný to, tamto, ono a upgrade by stál xxx, šlo by to/zapomeň na to, ...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hľadaný inzerát Volvo S40 1.6D DRIVe Start-Stop Momentum Max sme bohužiaľ nenašli, zopár podobných inzerátov, ktoré by Vám mohli vyhovovať:alfonz píše:čaute,
chcel by som si kúpiť jazdené volvo S40 r.2009-10 našiel som si to http://volvo-s40.autobazar.eu/16d-drive-start-stop-momentum-max-id5774727.html
čo naň poviete, prip. čo by ste mi odporučili a načo sí dať pozor pri kúpe. Voziť sa budeme prevažne dvaja a dvakrát do týždňa 4.
Ďakujem
Každopádně tyhle nafťáci tu myslim neměli moc kladné hodnocení. Aspoň starší verze, novější nevím
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahojte, chtěl bych poradit s výběrem Volva. Moc se mi líbí V50 2.0d a 1.6d, bohužel, co jsem četl, tak se jim ta motorizace moc nepovedla. Jednou za 3 měsíce jezdím velké dálky, Norsko-ČR, zpět, jinak denně okolo 70km přesuny do práce. To, co potřebuju, tak je úsporný a spolehlivý motor - z těchto dvou podmínek nemůžu slevit. Auto nemám na závody, jen na dojíždění. Proto jsem doposud měl Škodovku 1,9 SDI 47 kw
, někdo se mi teď bude smát, ale na té motorizaci se nemá co pokazit. Popravdě bych nejradši vzal ten motor a nasoukal ho do kastle od Volva. Mno, končím s rouháním, chci Volvo, ale mám ty dvě podmínky, můžete poradit?
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud jsi rozhodnuty pro radu S40/V50, tak jedine benziny a dat tam LPG. Idealne 2.4 atmosferu se 125 kw. Pokud muze byt rada S60/V70/S80, tak D5 120 kw - to je nafta. U plynu bude na ceste do Norska blbe, ze co 400 km, tak budes na benzince
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
LPG nepřichází v úvahu, potřebuji ujet na nádrž minimálně 800km, tak jak to mám teď u Fabky.. Benzinky jsou to rozmístěny skromně a hodně jich LPG nemá,časté jsou tu samoobsluhy na kartu v tankovacím stojanu, jednou jsem jel úsek, kdy 150km žádná nebyla a nádrž těsně před rezervou. V70 D5 2,4 120 kw? To by snad přicházelo v úvahu i ohledně té spotřeby. Lidi udávají od 6 do 7 litrů spotřebu. Jak se ty motory chovají od 300 000 výš najetých? Vidím tu zrovna jedno: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51302207&searchclickthrough=true
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ano, 2,4 120kw bez DPF, pak je jeste 93 kw, ta by ti taky mohla stacit. S predokolkou a manualem je na dalku 6 litru realnych, 7 l by jsi nemel prelest ani, ani pri rychlejsi jizde Nemeckem. AWD ti tak 1,5 l prida, automat litr navrch. Zkusenosti s V70 a vice jak 300 000 km ma na priklad uzivatel 3M3
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Moc díky za rady, kdyby jsme se měli vrátit k té motorizaci 1.6d u Volva V50 rok 2005-6. Na co si dát pozor při koupi? Neříkám, že se mi V70 nelíbí, ale opravdu řeším spotřebu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5068
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hlavně aby to nebyla stočena kára a raději 06trek píše:Moc díky za rady, kdyby jsme se měli vrátit k té motorizaci 1.6d u Volva V50 rok 2005-6. Na co si dát pozor při koupi?
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ok, já myslím, že mi ten motor bude stačit.. Karavan za sebou ještě netahám, teď asi jen dobře vybrat.
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ještě bych se zamyslel nad tím, zda je často udávaná spotřeba 5-6 l u 1.6d či 2.0d skutečně reálná. Palubní počítač je totiž hodně optimistickej a ve finále bys měl třeba o 0,5 až 1 litr menší spotřebu oproti té D5, ale za jakou cenu (hlavně spolehlivost a životnost), možná ten rozdíl bude zcela minimální....
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já nad tím přemýšlím pořád. Celkově. Zatím jsem se dostal k tomu, že Volvo se mi neskutečně líbí, ale ani jeden z těch dvou modelů nesplňuje ty moje dvě podmínky. 1.6d je podle Vás ne moc spolehlivé auto s malou životností - zase je moc hezké ( ale to není v podmínkách) V70 2,4 120kw - spolehlivé,hezké, ale na můj vkus to už moc žere - když teď budu moc přehánět, tak rozdíl mezi žravostí V50 drive a V70 by byl 3 litry na 100km? Já ročně najedu tak 45-50k. To je rozdíl 1500 litrů nafty? Takže když to shrnu, do oprav V50 bych dal 70k ročně při smůle, a do žravosti V70 70k ročně jen za rozdíl v naftě. To je moje jedna výplata, takže asi nebudu cílová skupina Volva, zatím ![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12117
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Stejnou matematikou dojdeš k tomu, že ježděním na skútru bys ušetřil každej rok na cestu kolem světa na měsíc.
Takže je to o dalších faktorech, který ovlivňují výběr vozidla. Pokud je pro tebe cena paliva primární za všech okolností, tak skutečně není volvo pro tebe nejvhodnější volbou.
Takže je to o dalších faktorech, který ovlivňují výběr vozidla. Pokud je pro tebe cena paliva primární za všech okolností, tak skutečně není volvo pro tebe nejvhodnější volbou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3651
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Urvanej, nejsi daleko od pravdy. Moje žena je z Filipín, takže 1x-2x do roka se to musí otočit podívat se za rodinou ![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Moc Vám všem díky za rady, pomohli jste mi se rozhodnout. Musím tedy začít hledat mezi jinými značkami, ty dvě podmínky musím dodržet (všechno nebo nic), to nejhorší co se Vám může stát, je skončit někde v noci v horách v -35 s nepojízdným autem.
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Moc Vám všem díky za rady, pomohli jste mi se rozhodnout. Musím tedy začít hledat mezi jinými značkami, ty dvě podmínky musím dodržet (všechno nebo nic), to nejhorší co se Vám může stát, je skončit někde v noci v horách v -35 s nepojízdným autem.
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dve podminky vime - spolehlivost a mala spotreba. Spolehlive motory pri bezne udrzbe doporucit asi dokazeme, ale co je mala spotreba? 6l na sto? Nebo min nebo vic? Za kolik jezdis dalky ted?
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na dálky má ta Fabie 1,9 SDI průměr 4,6 litru, cestovní rychlost 110-120km/h se zaplou klimou o litr víc. Po pravdě, nic by mě nenutilo to auto měnit, jen to dostat na norské značky je problém. Takže si musím auto koupit přímo na norských.
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pri tvem najezdu nemit zaplou klimu, to je dobry masochismus
Takze abych mohl srovnavat, tak beru spotrebu se zaplou klimou 5,6 l. Mel jsem 4 roky V70 I. generace s dieslem 2,5 tdi 103 kw. I pres to, ze jsem vzdy jezdil na hrane rychlostnich limitu a radeji o neco vic, tak jsem byl schopen dalky jezdit za 6,1 - 6,2 a to s plne nalozenym autem ve 2 dospelych a 2 detech. Kdybych jezdil trochu pod limity, tak se na 6 ci mirne pod dostanu. A motor 2,5 tdi spolehlivy pri bezne peci je a rozdil oproti Fabii tak cini cca 0,5 l. Takze i spotreba unosna dle mne. Predpokladam, ze to pak 2 zakladni parametry splnuje a design auta je vedlejsi ![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To auto je krasny.
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: Škoda 1,9 SDI
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Haben dobře jsis rýpl, chce se mi brečet když tu V70 vidím, jak je nádherná
Chápu, že láska je někdy i o kompromisu...
Kolik by podle Tebe žrala tato? 131 hk, takže to bude asi ta 96kw, najeto 261 000 km - mohla by ještě něco vydržet.. ?
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51525916&searchclickthrough=true
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Kolik by podle Tebe žrala tato? 131 hk, takže to bude asi ta 96kw, najeto 261 000 km - mohla by ještě něco vydržet.. ?
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51525916&searchclickthrough=true
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé