Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#1026 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No diskuzích o nich je na netu hodně, tak to tu nebudeme zbytečně plnit, mě stačilo že jsme tam před týdnem byli omkrnout XC70, byla to katastrofa, tvrdili nám jak je auto v pořádku (na první pohled lajka lež) a chovali se k nám jak ke kusu hadru - smáli se nám na féra do obličeje.
Mít na autě nálepku "zánovní brzdy" a při tom kotouče sjeté totálně nadoraz a vedle nálepku "vyčištěný interiér" a při tom byl černej (ačkoliv měl být původně světlý) a ještě k tomu zatajování skutečností, že to bylo bouraný, což jsme z nich vypáčili až po dlouhý době a to nám pak stejně tvrdili že byla jen stříkaná kapota (ale airbag byl podle mě téměř určitě vystřelenej, vůbec neseděl ve volantu a blatník byl taky o dost výš jak kapota) a vlastně ještě ani nevěděli, proč na 5 a 6 rachtá v převodovce, i když přece při výkupu auto důkladně zkontrolují... následně nabídnutá maximální sleva 5.000,- mi bohatě stačilo, abych tam už nepáchnul, leda když se budu chtí zadarmo svézt.
A mimochodem moje auto bylo v roce 2004 dovezeno bourané ze zahraničí, dotáhnuto do Áček a tam opraveno. Já ho koupil až v roce 2011, ale to jak bylo opravené po té bouračce 2004 mě sralo ještě hodně dlouho, než jsem ho dal dohromady... do škvír mezi dílama šlo prostrčit prsty...
Ale beru že možná má někdo štěstí a nakoupí tam dobré auto, i taková se k nim občas dostanou.
Mít na autě nálepku "zánovní brzdy" a při tom kotouče sjeté totálně nadoraz a vedle nálepku "vyčištěný interiér" a při tom byl černej (ačkoliv měl být původně světlý) a ještě k tomu zatajování skutečností, že to bylo bouraný, což jsme z nich vypáčili až po dlouhý době a to nám pak stejně tvrdili že byla jen stříkaná kapota (ale airbag byl podle mě téměř určitě vystřelenej, vůbec neseděl ve volantu a blatník byl taky o dost výš jak kapota) a vlastně ještě ani nevěděli, proč na 5 a 6 rachtá v převodovce, i když přece při výkupu auto důkladně zkontrolují... následně nabídnutá maximální sleva 5.000,- mi bohatě stačilo, abych tam už nepáchnul, leda když se budu chtí zadarmo svézt.
A mimochodem moje auto bylo v roce 2004 dovezeno bourané ze zahraničí, dotáhnuto do Áček a tam opraveno. Já ho koupil až v roce 2011, ale to jak bylo opravené po té bouračce 2004 mě sralo ještě hodně dlouho, než jsem ho dal dohromady... do škvír mezi dílama šlo prostrčit prsty...
Ale beru že možná má někdo štěstí a nakoupí tam dobré auto, i taková se k nim občas dostanou.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#1027 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já je nehájím, jen se domnívám, že pokud se kupující vyzná, může dobře koupit i tam. Já se moc nevyznám, takže jsem možná extrémně opatrný.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
#1028 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Vzhledem k tomu,že se zákazníky jezdím na prohlídky aut,tak za poslední 4 roky jsme v AAA nekoupili ani jedno auto.maniakovzostravy píše:S tím čekáním a servisem pro zákazníky je to horší. Ale když člověk narazí na dobré auto, tak to rád zvládne. Nejlépe je vzít si někoho sebou, kdo rozumí autům nebo se domluvit na prohlídku ve svém autoservise.
Se smlouváním na ně musí člověk tvrdě - když neuspěje na poprvé, tak se mi jednou stalo, že se po týdnu sami ozvali a zkoušeli nabídnou lepší cenu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#1029 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No minimálně u nich je dobré s opatrností nešetřit. To plně podporuju.VOLVOzajíc píše:Já je nehájím, jen se domnívám, že pokud se kupující vyzná, může dobře koupit i tam. Já se moc nevyznám, takže jsem možná extrémně opatrný.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 13101
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1030 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pročpak asi nesedí přední dveře a okno u řidiče je zalepené igelitem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#1031 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj ve spolek.
Můžete mi prosím na hrubo objastnit technické rozdíly mezi benzíny 2.4(103kW), 2.4i(125kW) a 2.4T ? Ano vím že to T je turbo, ale to je bohužel asi tak všechno. Nejvíc je těch 103kW a já bych šel nejraději zlatou střední 2.4i, kterých zase tak moc není a 2.4T jsem snad ani ještě neviděl. Samozřejmě mě zajímá i výbava a malinko i barva. Nechci černou, tedy pohřebáka, resp. odložené managéří montérky.
Ale zpět k motorům. Hypotetická situace:
Dejme tomu že by se vynořila zajímavá 2.4(103kW), já bych do ní šel a chtěl přidat nějakou výkonovou rezervu. Ne pro blbnutí na okruhu, nebo tak něco, ale pro občasné předjetí nebo tak. Jak je technicky a finančně náročné udělat utěchto motorů výkonový upgrade? Třeba ze 103 na 125kW?
Koukám po V50kách s těmito motory.
Ty hustý T5 a T5 AWD asi budou mít i votuněný ceny dílů včetně spotřebních, počítám. A ikdyž lákají (výkonu není niky dost ), tak "závodnické roky" mám za sebou.
Můžete mi prosím na hrubo objastnit technické rozdíly mezi benzíny 2.4(103kW), 2.4i(125kW) a 2.4T ? Ano vím že to T je turbo, ale to je bohužel asi tak všechno. Nejvíc je těch 103kW a já bych šel nejraději zlatou střední 2.4i, kterých zase tak moc není a 2.4T jsem snad ani ještě neviděl. Samozřejmě mě zajímá i výbava a malinko i barva. Nechci černou, tedy pohřebáka, resp. odložené managéří montérky.
Ale zpět k motorům. Hypotetická situace:
Dejme tomu že by se vynořila zajímavá 2.4(103kW), já bych do ní šel a chtěl přidat nějakou výkonovou rezervu. Ne pro blbnutí na okruhu, nebo tak něco, ale pro občasné předjetí nebo tak. Jak je technicky a finančně náročné udělat utěchto motorů výkonový upgrade? Třeba ze 103 na 125kW?
Koukám po V50kách s těmito motory.
Ty hustý T5 a T5 AWD asi budou mít i votuněný ceny dílů včetně spotřebních, počítám. A ikdyž lákají (výkonu není niky dost ), tak "závodnické roky" mám za sebou.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#1032 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem se dozvěděl, že v mém hypotetickém případě, tedy že bych koupil 2.4 103kW, tak by (když by bylo hezky) "to šlo". Sice mne stále zajímají technické rozdíly těchto tří verzí 2.4, resp. hlavně těch prvních dvou a to co jsem zjistil je asi neorigo řešení, ale dám jej v plen.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
#1033 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Něco málo technických parametrů V50 motorů včetně tvých 2.4 jsem našel zde http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=942VOLVOzajíc píše:Tak jsem se dozvěděl, že v mém hypotetickém případě, tedy že bych koupil 2.4 103kW, tak by (když by bylo hezky) "to šlo". Sice mne stále zajímají technické rozdíly těchto tří verzí 2.4, resp. hlavně těch prvních dvou a to co jsem zjistil je asi neorigo řešení, ale dám jej v plen.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
#1034 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky moc. Kouknu.
Já doufal že mi odpoví někdo ve stylu: 103 má jiný to, tamto, ono a upgrade by stál xxx, šlo by to/zapomeň na to, ...
Já doufal že mi odpoví někdo ve stylu: 103 má jiný to, tamto, ono a upgrade by stál xxx, šlo by to/zapomeň na to, ...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#1035 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hľadaný inzerát Volvo S40 1.6D DRIVe Start-Stop Momentum Max sme bohužiaľ nenašli, zopár podobných inzerátov, ktoré by Vám mohli vyhovovať:alfonz píše:čaute,
chcel by som si kúpiť jazdené volvo S40 r.2009-10 našiel som si to http://volvo-s40.autobazar.eu/16d-drive-start-stop-momentum-max-id5774727.html
čo naň poviete, prip. čo by ste mi odporučili a načo sí dať pozor pri kúpe. Voziť sa budeme prevažne dvaja a dvakrát do týždňa 4.
Ďakujem
Každopádně tyhle nafťáci tu myslim neměli moc kladné hodnocení. Aspoň starší verze, novější nevím
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
#1036 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahojte, chtěl bych poradit s výběrem Volva. Moc se mi líbí V50 2.0d a 1.6d, bohužel, co jsem četl, tak se jim ta motorizace moc nepovedla. Jednou za 3 měsíce jezdím velké dálky, Norsko-ČR, zpět, jinak denně okolo 70km přesuny do práce. To, co potřebuju, tak je úsporný a spolehlivý motor - z těchto dvou podmínek nemůžu slevit. Auto nemám na závody, jen na dojíždění. Proto jsem doposud měl Škodovku 1,9 SDI 47 kw , někdo se mi teď bude smát, ale na té motorizaci se nemá co pokazit. Popravdě bych nejradši vzal ten motor a nasoukal ho do kastle od Volva. Mno, končím s rouháním, chci Volvo, ale mám ty dvě podmínky, můžete poradit?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1037 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud jsi rozhodnuty pro radu S40/V50, tak jedine benziny a dat tam LPG. Idealne 2.4 atmosferu se 125 kw. Pokud muze byt rada S60/V70/S80, tak D5 120 kw - to je nafta. U plynu bude na ceste do Norska blbe, ze co 400 km, tak budes na benzince
#1038 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
LPG nepřichází v úvahu, potřebuji ujet na nádrž minimálně 800km, tak jak to mám teď u Fabky.. Benzinky jsou to rozmístěny skromně a hodně jich LPG nemá,časté jsou tu samoobsluhy na kartu v tankovacím stojanu, jednou jsem jel úsek, kdy 150km žádná nebyla a nádrž těsně před rezervou. V70 D5 2,4 120 kw? To by snad přicházelo v úvahu i ohledně té spotřeby. Lidi udávají od 6 do 7 litrů spotřebu. Jak se ty motory chovají od 300 000 výš najetých? Vidím tu zrovna jedno: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51302207&searchclickthrough=true
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1039 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ano, 2,4 120kw bez DPF, pak je jeste 93 kw, ta by ti taky mohla stacit. S predokolkou a manualem je na dalku 6 litru realnych, 7 l by jsi nemel prelest ani, ani pri rychlejsi jizde Nemeckem. AWD ti tak 1,5 l prida, automat litr navrch. Zkusenosti s V70 a vice jak 300 000 km ma na priklad uzivatel 3M3
#1040 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Moc díky za rady, kdyby jsme se měli vrátit k té motorizaci 1.6d u Volva V50 rok 2005-6. Na co si dát pozor při koupi? Neříkám, že se mi V70 nelíbí, ale opravdu řeším spotřebu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1041 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hlavně aby to nebyla stočena kára a raději 06trek píše:Moc díky za rady, kdyby jsme se měli vrátit k té motorizaci 1.6d u Volva V50 rok 2005-6. Na co si dát pozor při koupi?
#1042 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ok, já myslím, že mi ten motor bude stačit.. Karavan za sebou ještě netahám, teď asi jen dobře vybrat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
#1043 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ještě bych se zamyslel nad tím, zda je často udávaná spotřeba 5-6 l u 1.6d či 2.0d skutečně reálná. Palubní počítač je totiž hodně optimistickej a ve finále bys měl třeba o 0,5 až 1 litr menší spotřebu oproti té D5, ale za jakou cenu (hlavně spolehlivost a životnost), možná ten rozdíl bude zcela minimální....
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
#1044 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já nad tím přemýšlím pořád. Celkově. Zatím jsem se dostal k tomu, že Volvo se mi neskutečně líbí, ale ani jeden z těch dvou modelů nesplňuje ty moje dvě podmínky. 1.6d je podle Vás ne moc spolehlivé auto s malou životností - zase je moc hezké ( ale to není v podmínkách) V70 2,4 120kw - spolehlivé,hezké, ale na můj vkus to už moc žere - když teď budu moc přehánět, tak rozdíl mezi žravostí V50 drive a V70 by byl 3 litry na 100km? Já ročně najedu tak 45-50k. To je rozdíl 1500 litrů nafty? Takže když to shrnu, do oprav V50 bych dal 70k ročně při smůle, a do žravosti V70 70k ročně jen za rozdíl v naftě. To je moje jedna výplata, takže asi nebudu cílová skupina Volva, zatím
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1045 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Stejnou matematikou dojdeš k tomu, že ježděním na skútru bys ušetřil každej rok na cestu kolem světa na měsíc.
Takže je to o dalších faktorech, který ovlivňují výběr vozidla. Pokud je pro tebe cena paliva primární za všech okolností, tak skutečně není volvo pro tebe nejvhodnější volbou.
Takže je to o dalších faktorech, který ovlivňují výběr vozidla. Pokud je pro tebe cena paliva primární za všech okolností, tak skutečně není volvo pro tebe nejvhodnější volbou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3667
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#1046 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#1047 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Urvanej, nejsi daleko od pravdy. Moje žena je z Filipín, takže 1x-2x do roka se to musí otočit podívat se za rodinou
Moc Vám všem díky za rady, pomohli jste mi se rozhodnout. Musím tedy začít hledat mezi jinými značkami, ty dvě podmínky musím dodržet (všechno nebo nic), to nejhorší co se Vám může stát, je skončit někde v noci v horách v -35 s nepojízdným autem.
Moc Vám všem díky za rady, pomohli jste mi se rozhodnout. Musím tedy začít hledat mezi jinými značkami, ty dvě podmínky musím dodržet (všechno nebo nic), to nejhorší co se Vám může stát, je skončit někde v noci v horách v -35 s nepojízdným autem.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1048 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dve podminky vime - spolehlivost a mala spotreba. Spolehlive motory pri bezne udrzbe doporucit asi dokazeme, ale co je mala spotreba? 6l na sto? Nebo min nebo vic? Za kolik jezdis dalky ted?
#1049 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na dálky má ta Fabie 1,9 SDI průměr 4,6 litru, cestovní rychlost 110-120km/h se zaplou klimou o litr víc. Po pravdě, nic by mě nenutilo to auto měnit, jen to dostat na norské značky je problém. Takže si musím auto koupit přímo na norských.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1050 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pri tvem najezdu nemit zaplou klimu, to je dobry masochismus Takze abych mohl srovnavat, tak beru spotrebu se zaplou klimou 5,6 l. Mel jsem 4 roky V70 I. generace s dieslem 2,5 tdi 103 kw. I pres to, ze jsem vzdy jezdil na hrane rychlostnich limitu a radeji o neco vic, tak jsem byl schopen dalky jezdit za 6,1 - 6,2 a to s plne nalozenym autem ve 2 dospelych a 2 detech. Kdybych jezdil trochu pod limity, tak se na 6 ci mirne pod dostanu. A motor 2,5 tdi spolehlivy pri bezne peci je a rozdil oproti Fabii tak cini cca 0,5 l. Takze i spotreba unosna dle mne. Predpokladam, ze to pak 2 zakladni parametry splnuje a design auta je vedlejsi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1307 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1209 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 820 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 874 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 750 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa