Hláším še dobjovojně mezi ty kterejm hrabe.
S 80 Tdi 00" - už asi 2 měsíce mi něco tluče vpředu. Bylo to několikrát v autorizovaným servisu a na nic nepřišli. Celý řízení několikrát(?) rozebrali a zase složili - se stejným výsledkem - TLUČE TO. Netušíte někdo co by tam mohlo bouchat???? Tlumiče to taky nejsou!!!
Prosím poraďte [-o<
Už mi z toho hrabe II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Už mi z toho hrabe II
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Už mi z toho hrabe II
Nemas nahodou na svy S80 plovouci trmeny brzd? Pokud maji volna voditka tak nechutne tlucou - zni to stejne jako volnbe cepy v naprave a projevuje se to pri prejezdu pricnych nerovnosti... spise mensich a strednich nez nejakych velkych prikopu - perfektne je to znat treba na kostkach....tomáš píše:Hláším še dobjovojně mezi ty kterejm hrabe.
S 80 Tdi 00" - už asi 2 měsíce mi něco tluče vpředu. Bylo to několikrát v autorizovaným servisu a na nic nepřišli. Celý řízení několikrát(?) rozebrali a zase složili - se stejným výsledkem - TLUČE TO. Netušíte někdo co by tam mohlo bouchat???? Tlumiče to taky nejsou!!!
Prosím poraďte [-o<
Zjistit se to da snadno, sundat kolo, vytahnout desticky, priklopit trmen zpatky a kusit s nim zakyvat, jestli cvaka a je znatelna vule v ulozeni trmenu tak jsi doma.... pro overeni je dobre vytahnout trmen z voditek, namazat voditka silikonovou vazelinou a pokud po zpetne montazi bouchani zmizi tak jsi doma...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Ta převodovka je pravda, pokud někdo vymění novej díl o několik mnoho peněz levnějš - tak proč ne. A podložky, ty jsou mi dost jedno. Navíc v soukromých servisech mají většinou snahu problémy řešit. Nenabízejí mi třeba výměnu dílu za 30 tisíc, když stačí vyměnit ložisko za 700.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
hele co jste si se zemanem provedli, kdyz podle tebe delal zeman i servisni prace, ktery v realu nikdy nedelal?lukas píše:pokud si dobre jeste vzpominam tak ti jeste delali rozvody a ty se pak cele u nas predelavali protoze odesla napinaci kladka a zacala tect vodni pumpa.a jak se prodrela ta trubka k rizeni naces zacali vsechny problemy okolo rizeni tak za to bohuzel ma vinu zeman protoze kdyz delali tu skrin tak ty trubky nezacvakli do drzaku.takze rozvody jsi platil 2krat a nevim jestli zrovna zeman ma snhu neco resit.ten tak z nekoho dostat co nejvice penez.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
To jsou zajímavý informace, ale zase si asi pleteš auta. Ty rozvody dělali v autorizovaným servisu v Praze.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Rád bych bral tohle jako pokus o smír. Chtěl bych mít tvýho pamatováka, abych takhle vysypal z rukávu typ čehokoliv co se na autě měnilo před více než 2 lety. Na Zemana jsem si nikdy nemohl stěžovat, a teď s tím nezačnu. Když mi cestou z Německa v noci prasknul klíňák, tak mi ho přijel v půl 3 ráno na Rozvadov vyměnit (dále bez komentáře). Naopak po opravě řízení, který jsem udělal cestou z Chorvatska letos v létě a měnil mi ho značkovej servis, mi v něm bouchá a ani po 4 návštěvách v servisu se nic nezlepšilo (dále taky bez komentáře). Takže všechno má svoje pro a proti. Proto asi fungujou i značkový servisy i takoví "Zemanové".
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]