Už mi z toho hrabe II

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 15 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Už mi z toho hrabe II

Příspěvek od tomáš »

Hláším še dobjovojně mezi ty kterejm hrabe.

S 80 Tdi 00" - už asi 2 měsíce mi něco tluče vpředu. Bylo to několikrát v autorizovaným servisu a na nic nepřišli. Celý řízení několikrát(?) rozebrali a zase složili - se stejným výsledkem - TLUČE TO. Netušíte někdo co by tam mohlo bouchat???? Tlumiče to taky nejsou!!!

Prosím poraďte [-o<
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: Už mi z toho hrabe II

Příspěvek od travex »

tomáš píše:Hláším še dobjovojně mezi ty kterejm hrabe.

S 80 Tdi 00" - už asi 2 měsíce mi něco tluče vpředu. Bylo to několikrát v autorizovaným servisu a na nic nepřišli. Celý řízení několikrát(?) rozebrali a zase složili - se stejným výsledkem - TLUČE TO. Netušíte někdo co by tam mohlo bouchat???? Tlumiče to taky nejsou!!!

Prosím poraďte [-o<
Nemas nahodou na svy S80 plovouci trmeny brzd? Pokud maji volna voditka tak nechutne tlucou - zni to stejne jako volnbe cepy v naprave a projevuje se to pri prejezdu pricnych nerovnosti... spise mensich a strednich nez nejakych velkych prikopu - perfektne je to znat treba na kostkach....

Zjistit se to da snadno, sundat kolo, vytahnout desticky, priklopit trmen zpatky a kusit s nim zakyvat, jestli cvaka a je znatelna vule v ulozeni trmenu tak jsi doma.... pro overeni je dobre vytahnout trmen z voditek, namazat voditka silikonovou vazelinou a pokud po zpetne montazi bouchani zmizi tak jsi doma...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

pokud si dobre pamatuji tak treba u zemana mnenili prevodovku.a myslim ze jeste dnes na aute mas jeho podlozky pod spz ktere dava na kazde auto ktere u nej je na opravu

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Ta převodovka je pravda, pokud někdo vymění novej díl o několik mnoho peněz levnějš - tak proč ne. A podložky, ty jsou mi dost jedno. Navíc v soukromých servisech mají většinou snahu problémy řešit. Nenabízejí mi třeba výměnu dílu za 30 tisíc, když stačí vyměnit ložisko za 700.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

lukas píše:pokud si dobre jeste vzpominam tak ti jeste delali rozvody a ty se pak cele u nas predelavali protoze odesla napinaci kladka a zacala tect vodni pumpa.a jak se prodrela ta trubka k rizeni naces zacali vsechny problemy okolo rizeni tak za to bohuzel ma vinu zeman protoze kdyz delali tu skrin tak ty trubky nezacvakli do drzaku.takze rozvody jsi platil 2krat a nevim jestli zrovna zeman ma snhu neco resit.ten tak z nekoho dostat co nejvice penez.
hele co jste si se zemanem provedli, kdyz podle tebe delal zeman i servisni prace, ktery v realu nikdy nedelal?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

To jsou zajímavý informace, ale zase si asi pleteš auta. Ty rozvody dělali v autorizovaným servisu v Praze.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

Rád bych bral tohle jako pokus o smír. Chtěl bych mít tvýho pamatováka, abych takhle vysypal z rukávu typ čehokoliv co se na autě měnilo před více než 2 lety. Na Zemana jsem si nikdy nemohl stěžovat, a teď s tím nezačnu. Když mi cestou z Německa v noci prasknul klíňák, tak mi ho přijel v půl 3 ráno na Rozvadov vyměnit (dále bez komentáře). Naopak po opravě řízení, který jsem udělal cestou z Chorvatska letos v létě a měnil mi ho značkovej servis, mi v něm bouchá a ani po 4 návštěvách v servisu se nic nezlepšilo (dále taky bez komentáře). Takže všechno má svoje pro a proti. Proto asi fungujou i značkový servisy i takoví "Zemanové".
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
This topic is 15 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“