Jeden silentblok je z mýho patnáct let starýho kombíka, najeto 220 tisíc, dle stavu vnitřku se tam vozil jen řidič a jeho kufřík a druhej silentblok je z třicet let starý kraksny rozebraný na díly. Oba nesou hrdý nápis VOLVO a s velkou pravděpodobností byly na autech od výroby.
Jsou jenom dvě možnosti, takže vlevo 30 let a vpravo 15 let?
_________________ Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Původní záměr byl takový, že si na uskladněné staré nápravě jen natrenuju vylisování silentbloku. Když jsem ho však zbavil nánosu špíny a uviděl tu krásu, tak jsem si řekl, že ho dám na kombika - schválně, kterej vydrží dýl, na jedné straně nápravy je ten třicetiletý silentblok, na druhé straně původní z výroby.
Dále hlásím, že silentblok lze pohodlně vyměnit i bez demontáže ramena a pružiny, jak se píše v hajnesovi . Stačí zvednout zadek auta tak, aby se vyvěsila zadní náprava a sundat kolo...
Btw sundat kolo - na rozdíl od JardyS40 mě to trvalo dvacet minut...nemoh´sem v autě najít protikus k bezpečnostní matici
standa píše:Btw sundat kolo - na rozdíl od JardyS40 mě to trvalo dvacet minut...nemoh´sem v autě najít protikus k bezpečnostní matici
Tak to mě jednou trvalo sundat 4 kola u kamaráda týden! Dotáhli mu je v servisu utahovačkou a když je po zimě chtěli zase povolit, tak strhli ten bezpečnostní oříšek. Ten potom ztratili, když mu slíbili podle něj sehnat jinej. Takže jsem si musel udělat otisk, potom jsem odvrtal a dopiloval repliku, tu vevařil do trubky, aby se zesílila a šla vzít trhákem z goly. Potom jsem šrouby zkoušel odrazit, nakonec je nahříval autogenem a jeden po druhým povoloval. Fakt miluju magory, co bez přemejšlení na všchno berou hrubou sílu (nebo pneumatickej utahovák) a při tom zku.věj na co přijdou