Jakej máte názor?

Různé Volvo-odkazy...
  • Autor
  • Zpráva
Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 19 roků
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Jakej máte názor?

Příspěvek od Jarda S40 »

Narazil jsem na zajímavé odkazy. http://www.autohificlub.cz/index.php?bo ... ted=199796 a pokračování http://www.autohificlub.cz/index.php?bo ... ted=256978 Zajímaly by mě vaše názory, eventuelně zkušenosti a zda byste to také zkusili.

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5089
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: PRG

Jakej máte názor?

Příspěvek od Lachtan »

Tak to je teda hustýýýýýýýý :shock:

Noo nevím............. :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3749
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Jakej máte názor?

Příspěvek od wickey »

tak ja teda ne.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Strakonice

Jakej máte názor?

Příspěvek od Bobika »

Jsem z toho na rozpacích. Rozhodně to v Pampelišce zkoušet nebudu. Možná to má logiku, ale moc tomu nevěřím. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by se to dělalo už před mnoha lety, kdy u nás žádné chemie na trhu nebyly. :?: :?:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

honzAK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 170
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: byla v70 a 740gle
Bydliště: Budejice

Jakej máte názor?

Příspěvek od honzAK »

No je fakt ze ve facku kdyz sem mel ko tesneni pod hlavou a zralo to vodu ( jezdil jsem s tim 2 dny a protek tam asi kbelik vody ), tak pak kdyz se sundala hlava tak to bylo cisty a i to litalo jak drak celych 50kW. Ale ve volvu bych to nezkousel ani nahodou, neco se tam podela a je to za ranec.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Jakej máte názor?

Příspěvek od Deshi »

hmm, tak do toho bych taky asi nešel :?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Jakej máte názor?

Příspěvek od Conan »

A hele JardaS40 zavítal na Autohificlub.cz :mrgreen:

Jo je to už starší věc, já bych tomu i věřil, proč ne.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1843
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Jakej máte názor?

Příspěvek od Roger »

Autohificlub taky obcasek navstivim...
K te dekarbonizaci u turbo motoru ale bacha, kam ta voda pujde a kolik ji tam pujde...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3095
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Jakej máte názor?

Příspěvek od eLzyx »

Na tohle se už delší dobu chystám, zatím jsem nesehnal ten rozprašovač, resp. jsem ho zatím nenašel po příbuzenstvu(kupovat ho jen kvůli tomu je blbost). Uvidíme co to udělá s motorem co má namotáno přes 200 000km.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 19 roků
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Jakej máte názor?

Příspěvek od Jarda S40 »

Chtělo by to vyzkoušet. Sice je pravda, že na volvu je to škoda, jak kdosi poznamenal. Ale zase na druhé straně, kterej jinej motor než Volvo by to měl vydržet???
4Elzyx - rozprašovač ti půjčím
4Conan - na to autohifi jsem zavítal z jiného fóra odkazem, ale překvapilo mě to tam. čekal bych jinou tématickou náplň ;-)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5089
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: PRG

Jakej máte názor?

Příspěvek od Lachtan »

No, stále mi to vrtá hlavou a stále nevím co si o tom mám myslet.
Pod pojmem dekarbonizace motoru si představuji trochu něco jiného.
Tohle (možná) vyčistí spalovací prostor a část výfuku, ale co si od toho mám slibovat, čemu a jak moc to pomůže ???
Nebude potom motor "žrát" víc oleje ???
Není to jenom takové tuzingářské placebo ???

čím víc nad tím přemýšlím, tak tím víc :?: :?: :?: se mi rojí v hlavě :neutral:

P.S. pokud by to někdo chtěl zkoušet, tak by jsem mu doporučoval ihned poté vyměnit i olej a filtr. :idea:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 19 roků
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Jakej máte názor?

Příspěvek od Jarda S40 »

4Lachtan - ano, jde tam jen o dekarbonizaci spalovacího prostoru. Ale na druhé straně, pokud je ten prostor zakarbonovanej, motor asi žere olej. Jinak by tam ten karbon nebyl. Takže netřeba se bát, že by potom začal žrát olej, ten už asi žere. Pokud ne, nemá cenu to dělat. Výměn aoleje a filtru - bez diskuse máš pravdu. Čemu by to pomohlo? Pokud tam ten karbon ve větším množství je a potom ho odstraníš, určitě se zlepší chod motoru. Na rozžhaveném karbonu se vzněcuje palivo, motor má snahu klepat. Jelikož má řízení spalování se senzorem klepání, bude mu řídící jednotka ubírat předstih, aby neklepal. Takže asi by se zvedl i výkon a snížila spotřeba. Ale chtělo by to prohlídnout nejdřív spalovací prostor endoskopem a teprve podel potřeby čistit.Mě se spíš honí hlavou otázky - zda to funguje (zda to skutečně čistí) a zda takovéto množství vody motoru neuškodí. I když je fakt, že za jízdy v mlze či mrholení ten motor sežere vody víc než dost.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 3676
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Jakej máte názor?

Příspěvek od yoby »

4 Jarda Takže vlastně jízdou v silnějším dešti ustálenými 3 tis. ot. dekarbonizujeme taky :) a to třeba docela pravidelně :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Jakej máte názor?

Příspěvek od Deshi »

A není lepší zkusit natankovat palivo, které má v sobě jako příměs látky na vyčištění??

Nevím jak u benzínu, ale nafta Shell V-Power by to podle výrobce měla obsahovat :?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 19 roků
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Jakej máte názor?

Příspěvek od Jarda S40 »

4Deshi - podle mě opravdu ten V-power něco obsahuje, je lepší než normální benzín a taky trochu čistí. Ale mě šlo opravdu jen o tuto metodu, zda to třeba někdo nezná, nepoužil a podobně. Protože je to trochu šokující.

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Jakej máte názor?

Příspěvek od Conan »

Ty lidi v těch odkazech to použili / udělali a doteď jim ty auta jezdí ;-)
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Jakej máte názor?

Příspěvek od selap »

Pokud se to udělá rozumně tak by to fungovat mohlo,pokud se to nelije kýblem,tak voda motorem jen proletí,(déšť,mlha).Viděl jsem motory co sežraly 100+ l vody a nic se jim nestalo(až do chvíle,než se stoply a natekla tam voda).Ovšem někdy jsme to odhalili dřív než došlo k vodnímu rázu a olej se taky měnit nemusel,podle lab.v oleji voda nebyla.Takže záleží na odvaze toho kterého soudruha... :twisted:
Jo,a vodu v oleji máme stejně všichni,jen záleží kolik,dycky tam něco nakondenzuje.Je o tom i ve volvo příručce,konkrétně jsem to četk v knížce k V40.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Jakej máte názor?

Příspěvek od jarek.krizan »

Je pravda že vodní pára dokáže krásně vyčistit spalovací prostor, taky je pravda, že způsobuje zanášení sedel ventilů a svíček vodním kamenem a o korozi vstřikovačů nemluvě. Vtřikování vody se jeden čas používalo i u F1 ale pro tyto vedlejší účinky ( údajně ) se toho opět zanechalo. Proto je jednodušší použít aditivado nebo v benzínu a ty zároveň čistí ty sedla ventilů a svíčky. Ještě jsem zapoměl , čištění vodou má ještě jeden nepříznivý efekt, pokud je toho karbonu moc začne zacpávat katalyzátor nebo lapač popílku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kenya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

Jakej máte názor?

Příspěvek od kenya »

Deshi píše:nafta Shell V-Power by to podle výrobce měla obsahovat :?
Tak to můžu potvrdit, aspoň U Shell V-Power Diesel. Jezdíme do NL na střídání osobákem, vždycky to tam natankuju a motor má znatelně kultivovanější chod a lít táhne. A při výměně těsnění pod hlavou shodou okolností po návratu z NL a cca 1000 km na V-Power byl krásně čistej bez stop karbonu.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Jakej máte názor?

Příspěvek od maxwell »

Já to skusil :oops:

Zatím pozoruji nárust výkonu asi tak o 15 - 20 %. Najel jsem 500 km a nepozoruji žádné problémy. každý den koukám pod víčko jestli tam není voda. Není. U benzínu je to dost znát, líp to tlačí, spotřeba zatím stejná, tedy u lpg. Prováděl jsem to samozřejmě s benzínem, a přesně jak to popisují. Teplý motor. 3000 toček a 2l destilky. Vždyť to taky je dvoulitr. Jeďiný problém snad byl že mi zustala trocha vody v trubce u sání. tu jsem tedy vylil.Motor ze začátku nedělal nic, po asi 1/2 l se začal zpomalovat. Při provádění jsem ale býlý dým z výfuku nepozoroval. Trochu divněji to smrdělo ale jinak nic. Nakonec jsem snížil otáčky přepl na LPG a nechal to pro jistotu ještě 5 minut brblat.
Doporučuji ale koupit si ten ruzprašovač jak mají oni. Já měl normální a málem mi upadly prsty.

Pro skeptiky, todle není kec, opravdu jsem to zkusil.
Doufám jen že to nevyvolá žádné nežádoucí potíže, takže držte palce, a až najedu tisíc km tak dám vědět.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Jakej máte názor?

Příspěvek od selap »

Konečně se našel odvážný Volvista,no nic by se tomu stát nemělo a sám píšeš,že pozoruješ zlepšení,příště ale zkus zahradní postřikovač,ať ti neupadne prst :palec:
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1843
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Jakej máte názor?

Příspěvek od Roger »

To by me zajimalo jestli by to tu provedl nekdo s turbo benzinem, tam je to osemetnejsi...co na to zdejsi mechanici?
Taky by me zajimalo jestli se tim i da procistit pripadne nezadouci usazeniny v katalyzatoru :?:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Jakej máte názor?

Příspěvek od Conan »

Roger píše:To by me zajimalo jestli by to tu provedl nekdo s turbo benzinem, tam je to osemetnejsi...co na to zdejsi mechanici?
Taky by me zajimalo jestli se tim i da procistit pripadne nezadouci usazeniny v katalyzatoru :?:
Do katu se ti ta voda nedostane, takže asi ne.
Jedině že bys nechal zahřát katalyzátor a pak před ním přivedl přípojku na vodu :D
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Jakej máte názor?

Příspěvek od Deshi »

A co ropáci?? mohlo by to jít nebo ne?? :shock:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Jakej máte názor?

Příspěvek od selap »

Conan píše:
Roger píše:To by me zajimalo jestli by to tu provedl nekdo s turbo benzinem, tam je to osemetnejsi...co na to zdejsi mechanici?
Taky by me zajimalo jestli se tim i da procistit pripadne nezadouci usazeniny v katalyzatoru :?:
Do katu se ti ta voda nedostane, takže asi ne.
Jedině že bys nechal zahřát katalyzátor a pak před ním přivedl přípojku na vodu :D
Ale proč ne,čistí ta pára a ta se do katu dostane,u ropaka to funguje taky a u turb vodu stříkat až za turbem.
Ale to je všechno popsáno v odkazu.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Zpět na „Zajímavé odkazy na internetu“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé