s80 automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
no automat sem nikdy nevlastnil.ale stejně se mě něco nezdá naněm. popíšu co nejstručnějš asi by chtěl viladit. když dam D tak to cukne ale asi tim že převodovka neni ohřáta když nastartuju nevim jestli to dělá automat normalně když dam R tak v pohodě jemně to zařadí. někdy když jedu od 1 2 3 tak auto nebo převodovka divně jako by zavrže jako by místo 1 tam byla 3 ka a motor hučel. jako když nepodřadíte a jedete na ten samej kvalt. tak někdy davam 3 4 město do kopce... nevíte jsetly je to OK nebo je něco s převodovkou vše se děje tak nějak za studena když poprví nastartuju ale když to da 1 tak to cukne jinak za jízdy to necuka při řazení .TAK NEVIM. poradte díky. :pij:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 8
s80 automatická převodovka
Kolik to ma najeto?
Kdy byl naposledy nemen olej v prevodovce?
Zkontroloval bych barvu oleje v prevodovce a jestli v nem neni neco, co tam nepatri...
Kdy byl naposledy nemen olej v prevodovce?
Zkontroloval bych barvu oleje v prevodovce a jestli v nem neni neco, co tam nepatri...
_________________
Bylo: V40 T4, B4204T5, 2001
Je: S40 T5 BSR, B5254T, 2007
Bylo: V40 T4, B4204T5, 2001
Je: S40 T5 BSR, B5254T, 2007
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
auto má podle tachu 40 000 mil to je 60 000km...ale oleje tam je dost to sem koukal do převodovky.asi se tam něco posralo :prace: tak nevim .ale jak se to ohřeje tak mě příde že je po hučení i převodovka dá jedna bez cukance.tak nevim jestly to mám díl nechat ohřát.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
no nevim kdy byl měněnej olej v převodovce ale asi bych to měl udělat co? nevíš dyžtak to co tam mám nalej za olej a kolika litrova ta převodovka je u volva s 80 rok 2000.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
s80 automatická převodovka
Nemáš to tak daleko, zajeď si do Prahy do T6R, ať se Ti na to podívají. Z toho, co jsem já laik slyšel, jsou automatické převodovky na osmdesátkách problematické. Výměny oleje nejsou předepsány, ale jestliže se neprovádějí, převodovky odcházejí.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
a nevíš co se tam ma lejt za olej do tý automatický převodovky?díky :pij:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5252T 00´
s80 automatická převodovka
Ahoj, muzou to byt opotrebovany lamely vlivem prave spatneho nebo nespravneho oleje. Muze byt vadny hydrodynamicky menic. I kdyz se mi nezda, ma to najety vcelku malo, ale ja ho menil kazdy rok. Neni to zrovna nejlevnesi zalezitost, ale vyplati se nez menit prevodovku.
_________________
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
a nevíš prosimtě jakej ten olej tam mám nalejt kamoš mi taky řikal že mužou bzučet lamely se radši nebudu ptat kolik stojí.no mí volvo rok stalo a pak šlo díky mě do provozu tak jestly ten zkurvenej olej stim něco udělal nevim :ryma:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5252T 00´
s80 automatická převodovka
Hmm pokud automat dlouho stoji, tak je to spatny, necistoty se usadi, a pak muzou nadelat paseku. Ten olej ti zjistim, ja lil do scorpa ATFII Dextron ale to byla klasicka stara americka prevodovka, nevim jakou tam mas jestli uz mas TipTronic, nebo je tam jeste elektricky rizena hydraulicka prevodovka... Ale spis by ti poradila firma KAPS v Kojetine u Zlina, tam jsou borci jen na automaty a fakt to umej. najed si na http://www.kaps.cz a uvidis, ja ti zjistim ten olej... jo a interval vymeny oleje je u novyho auta 80.000km, u ojetyho 40-60.000km a u hodne zatezovane prevodovky 30.000km pokud vyrobce neuvadi jinak.
_________________
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
s80 automatická převodovka
2tomas - nevim jak u tebe, ale klasickej automat kterej ma kontrolni tycku (jak na motorovy olej, jen na automat) lze doplnit prave pres tenhle vyvod tycky - ale bacha na spravne mnostvi - co tam nalijes uz tezko vytahnes ven.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5252T 00´
s80 automatická převodovka
Wickey ma pravdu, leje se pouze pro doplneni, ale velice opatrne, jak to prelijes, tak se ti to napeni a snazi se dostat ven pres ozvdusnovaky. Musis to mit zahraty na provozni teplotu ( zhruba po 20 km), pak zastavis na rovine, proradis vsechny rychlostni stupne, a pak das paku do polohy "P"... a muzes dolivat.
_________________
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
s80 automatická převodovka
Jo, ale ještě při tom měření hladiny měrkou nechat běžet motor... Jinak to nemá smysl. Navíc některá Volva mají na měrce dvě rysky - teplá/studená. takže nemusí bejt ohřátý. ale jinak to sedí.Huron--WOLF-- píše:Wickey ma pravdu, leje se pouze pro doplneni, ale velice opatrne, jak to prelijes, tak se ti to napeni a snazi se dostat ven pres ozvdusnovaky. Musis to mit zahraty na provozni teplotu ( zhruba po 20 km), pak zastavis na rovine, proradis vsechny rychlostni stupne, a pak das paku do polohy "P"... a muzes dolivat.
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5252T 00´
s80 automatická převodovka
Jarda S40 píše:Jo, ale ještě při tom měření hladiny měrkou nechat běžet motor... Jinak to nemá smysl. Navíc některá Volva mají na měrce dvě rysky - teplá/studená. takže nemusí bejt ohřátý. ale jinak to sedí.Huron--WOLF-- píše:Wickey ma pravdu, leje se pouze pro doplneni, ale velice opatrne, jak to prelijes, tak se ti to napeni a snazi se dostat ven pres ozvdusnovaky. Musis to mit zahraty na provozni teplotu ( zhruba po 20 km), pak zastavis na rovine, proradis vsechny rychlostni stupne, a pak das paku do polohy "P"... a muzes dolivat.
Oki, mel jsem prave Scorpio v automatu, tam byla klasicka amerika, takze takovy detaily uz moc u Volva nevim. Ani nevim jaky je tam typ prevodovky, jestli jeste hydrodynamicka s elektronickym ovladanim typ tusim 4L3E, nebo novejsi plne elektronicky rizene typ TipTronic, nebo variatorova typ Multitronic :?: Ale myslim ze princip toho postupu bude velice podobny, ne-li stejny...
_________________
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
s80 automatická převodovka
Jjj, máš naprosto pravdu až na ty dvě doplnění. Jinak vše souhlasí. Na té měrce by mělo být pole značené "Cold" a při 20°C by minimální výška oleje měla dosahovat na spodní okraj toho pole. Při 40°C by měla být uprostřed, po zahřátí se potom měří na horním poli měrky, značeném "Hot". Při 80°C by měl olej dosahovat na spodní rysku teplého pole (minimální množství). Maximální množství je stejné, ale na horním okraji těch polí. CVT převodovku měla snad jenom 3xx/4xx.
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
s80 automatická převodovka
jestli me pamet neklame, olej se v automatu spravne meri - projet, zahrat,z astavit na rovine a pri zarazenem stupni N ne P...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
čauves do převodovky sem čuměl na olej zrovna po jízdě několika km koukal sem natu tyčku a oleje tam je dost v převodovce docela ičistej .ale jak řikam to volvo rok stalo takže ten olej tam moch nadělat paseku jak sem tady četl ty usazeniny atd...nu ja si tetka pojedu pro totalku s80 a budu dělat přestavbu volantu :pij: tak snad to vijde to auto je manual tak přemejšlym že automat vihodim a dam tam ten manual a bude po prdely ale díly eště nemám tak musim čekat nu.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
s80 automatická převodovka
To jsem se chtěl zrovna zeptat, ty to máš přihlášený s volantem vpravo?
Pak se doufám podělíš se zkušenostma s přestavbou, vim v anglii taky o pár pěkných kouscích, ale z toho volantu mám strach, i když by to mělo být přestavitelný, teoreticky by měla stačit palubka a přední světla :?:
Pak se doufám podělíš se zkušenostma s přestavbou, vim v anglii taky o pár pěkných kouscích, ale z toho volantu mám strach, i když by to mělo být přestavitelný, teoreticky by měla stačit palubka a přední světla :?:
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
s80 automatická převodovka
2 Kenya: Nevím jak u S80, nicméně třeba u 40 bys musel vyměnit celou motorovou příčku - není symetrická a tak se pravostraná verze liší od levostrané. Plus jako bonus - komplet elektriku, celou palubní desku včetně topení, konzoli volantu, řízení, světla, stěrače atd. atd
ps. Zlatá dvojka, tam by případná přestavba byla podstatně jednodušší(ale stejně by to byl opruz)
ps. Zlatá dvojka, tam by případná přestavba byla podstatně jednodušší(ale stejně by to byl opruz)
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
s80 automatická převodovka
Dík za info, proto jsem se ptal. Kdysi kamarád předělával starýho Jaguára a skoro všechno tam bylo univerzální, dokonce i dřevo na palubce bylo lakované z obou stran a stačilo otočit
Možná by stálo za to udělat extra topic na tohle téma :?:
Možná by stálo za to udělat extra topic na tohle téma :?:
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
s80 automatická převodovka
U MGB a jiných anglických vozů je ta přastavba taky dost jednoduchá, ale byly to právě anglické vozy s velkým podílem vývozu do USA. U volv bych na to nespoléhal.
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
no až se bude dělat ta přestavba tak vam povim co šlo nahovno a co je dobrý atd horší je to s dílama já měl tetka štěstí že sem na internetu sehnal docela v poho volvo po bouračce bez papíru tak za 15tisíc si vemu všechny díly co potřebuju tak uvidíme nu. co potřebuju to bude na 100% palubka řízení .na světla a zrdcatka kašlu hlavně že bude volant na levo. vemu si hadice od brzdovího systemu.plast naty stěrače a komplet elektriku .skusim toho vzít co nejvíc. a pak bude horší sehnat peníze na přestavbu. doufam že to všechno vijde... jo volvo přihlašený neni ale mám udělanou pojistku i se značkama.koncem tejdne budu volat znamímu kvuli technický a pak auto pudu přihlasit jestly všechno klapne tak jak by mělo. no volvu zdar. každej řika že sem blazen ale co chytrej se nikdo nenarodil.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
s80 automatická převodovka
Znovu jsem přečetl tvůj dotaz, mám to chápat tak, že ti to cuká jenom když zařazuješ D? Za jízdy už potom ne? Jo a když zařadíš třeba 2 nebo3, tak tam nemáš 2 nebo 3, ale automat normálně rozjíždí na 1 a potom řadí 2 a 3. Akorát že tím voličem omezuješ nejvyšší stupeň, kterej zařadí. Čili na 3 automat řadí v pohodě 1, 2 a pak 3. Nebo zase dolu, podle púotřeby. jenom nezařadí 4. Na 2 je to obdobné, ale nezařadí 3 a 4. Kdyžtak si na netu pohledej něco o užívání automatickejch převodovek, nebo sem hoď ještě dotazy. Doporučuji výměnu oleje, ale asi origo Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
s80 automatická převodovka
nu za studena když dam D tak cukne .a třeba když jedu tak divně vrže vidava takoví zvuky jako kdyby převodovka špatně řadila jako by se trapyla na viššý kvalt .třeba místo aby si to zrovna podřadilo tak se to trapý na viššý.tak já nevim ale ty zvuky mě někdy děsí :?
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
s80 automatická převodovka
Obecně by převodovka vrzat neměla, nejsou spíše ty zvuky z něčeho jiného? Jinak na dálku těžko soudit, chtělo by to slyšet. Z Hořovic to do Prahy nemáš tak daleko jako ze Staré Ĺubovny (fór pro zasvěcené), tak bych zkusil navštívit T6R nebo přímo Marru, ať se ti na to koukne. http://www.marra.wz.cz
Nebo pokud bys jel přes H. Počernice, tak se ozvi! Abys neřešil převodovku a nebyl problém jinde.
Nebo pokud bys jel přes H. Počernice, tak se ozvi! Abys neřešil převodovku a nebyl problém jinde.
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu
s80 automatická převodovka
hm, tak tohodle se asi dloooouuuhoo nezbavím ....Jarda S40 píše:... Z Hořovic to do Prahy nemáš tak daleko jako ze Staré Ĺubovny (fór pro zasvěcené)
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé