Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Ake mate skusenosti s roznymi drazkovanymi , dierovanymi brzdovymi kotucmi ? V com je rozdiel medzi nimi a hladkymi ? Neznizuje sa dierovanim ich pevnost ?
Napada me ze dierovane sa lepsie chladia, drazkovane by mohli byt odolnejsie proti pokruteniu...
Napada me ze dierovane sa lepsie chladia, drazkovane by mohli byt odolnejsie proti pokruteniu...
- Přílohy
-
- powerstop-xdrilled.jpg (7.63 KiB) Zobrazeno 3090 x
-
- Discs.jpg (48.49 KiB) Zobrazeno 3096 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#2 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
děrování i drážkování má za účel zlepšit chlazení a odvod nečistot, zase na druhou stranu je tam mení plocha tak o něco hůře brzdí , což zase doženou ,při návrhu, větším průměrem , činnou plochou
obecně platí že ty děrované prostě líp brzdí a líp odvádí teplo
nicméně u aut jsou vnitřně chlazené kotouče a tím vnitřním chlazením odvádí většinu tepla i s děrováním
nejvíce záleží na materiálu kotouče a brzdových desek
pokud nejsi závodník nekupuj žádný nesmysly , nemá to cenu , vím o jedené bouračce s keramickejma deskama (extrém), dokud jel rychle brzdilo to , zajel do města a na třetím semaforu rozbil auto o toho co zastavil na červenou
na motorce mám zkušenost, měl jsem cestovní brzdový desky, od jednoho známýho jsem dostal avizo jak naučit monstera 600 brzdit - SBS street excel (metalické synterované desky určené pro ocelové kotouče a normální požití) a jak jsem vzal zlehka za brzdu, věděl jsem že budou brzdit líp , tak zadníkolo putovalo do luftu a já se po.... no skoro teda , pak jsem si na to zvyk a je to paráda (jiní výrobci dělaj něco takovýho taky, nicméně SBS se svou cenou nemá chybu)
tak zkus najít něco podobnýho pro auta , tam se tolik neorientuju (důležitý je aby to mělo hodně mědi ) a bacha , lepší brzdový sesky sice líp brzdí ale energie je neúprosná , snáz se vyhřejou kotouče , taky mě jednou zfialověěl , než jsem se naučil dávkovat a nepřehánět , ale ja fakt že jeden kotouč a z rychlosti 160 na 20 několikrát za sebou a hodně rychle není to pravé ořechové čísílka na displeji nevěděli co zobrazit a na jedničku mě zhasl dispay úplně (ta cesta byla prázná nikde nikdo jen já a SBS
edit: ty druhý kotouče se mě nelíbí , jsou vůbec ocelový , litinový ,karbonový atd nejsou na silnici (nejen homologace ale i vlastnosti , pak budeš nadávat že jsi vyhodil několi desítek tisíc kč za něco co funguje pouze za teplot na který se nedostaneš)
obecně platí že ty děrované prostě líp brzdí a líp odvádí teplo
nicméně u aut jsou vnitřně chlazené kotouče a tím vnitřním chlazením odvádí většinu tepla i s děrováním
nejvíce záleží na materiálu kotouče a brzdových desek
pokud nejsi závodník nekupuj žádný nesmysly , nemá to cenu , vím o jedené bouračce s keramickejma deskama (extrém), dokud jel rychle brzdilo to , zajel do města a na třetím semaforu rozbil auto o toho co zastavil na červenou
na motorce mám zkušenost, měl jsem cestovní brzdový desky, od jednoho známýho jsem dostal avizo jak naučit monstera 600 brzdit - SBS street excel (metalické synterované desky určené pro ocelové kotouče a normální požití) a jak jsem vzal zlehka za brzdu, věděl jsem že budou brzdit líp , tak zadníkolo putovalo do luftu a já se po.... no skoro teda , pak jsem si na to zvyk a je to paráda (jiní výrobci dělaj něco takovýho taky, nicméně SBS se svou cenou nemá chybu)
tak zkus najít něco podobnýho pro auta , tam se tolik neorientuju (důležitý je aby to mělo hodně mědi ) a bacha , lepší brzdový sesky sice líp brzdí ale energie je neúprosná , snáz se vyhřejou kotouče , taky mě jednou zfialověěl , než jsem se naučil dávkovat a nepřehánět , ale ja fakt že jeden kotouč a z rychlosti 160 na 20 několikrát za sebou a hodně rychle není to pravé ořechové čísílka na displeji nevěděli co zobrazit a na jedničku mě zhasl dispay úplně (ta cesta byla prázná nikde nikdo jen já a SBS
edit: ty druhý kotouče se mě nelíbí , jsou vůbec ocelový , litinový ,karbonový atd nejsou na silnici (nejen homologace ale i vlastnosti , pak budeš nadávat že jsi vyhodil několi desítek tisíc kč za něco co funguje pouze za teplot na který se nedostaneš)
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Tie cierne nemienim kupovat jeden stoji nieco cez 5k SKK. Su to nejake Black Diamond
http://www.elkparts.com/volvo/product_i ... cts_id/310 dal som ich sem len na ukazku.
Tie so zlatym chromatom su lacnejsie 1k8 SKK, ale asi tam dam nejake obyc. popripade ATE power discs (nevie niekto co stoja a ktore sa hodia na 760-ku ? V ich katalogu maju len pre novsie volva S70 a pod). Predtym ale musim zrepasovat/vymenit vakuovu pumpu a rozbocovac trubiek
Kazdopadne dakujem za rady
http://www.elkparts.com/volvo/product_i ... cts_id/310 dal som ich sem len na ukazku.
Tie so zlatym chromatom su lacnejsie 1k8 SKK, ale asi tam dam nejake obyc. popripade ATE power discs (nevie niekto co stoja a ktore sa hodia na 760-ku ? V ich katalogu maju len pre novsie volva S70 a pod). Predtym ale musim zrepasovat/vymenit vakuovu pumpu a rozbocovac trubiek
Kazdopadne dakujem za rady
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#4 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
u vrtanych si dej pozor na to aby diry v plose kotouce nebyly vsechny na stejnych soustrednych kruznicich.... tim si koledujes jen o nepravidelne opotrebeni (zvlneni plochy)...Sergej píše:Tie cierne nemienim kupovat jeden stoji nieco cez 5k SKK. Su to nejake Black Diamond
http://www.elkparts.com/volvo/product_i ... cts_id/310 dal som ich sem len na ukazku.
Tie so zlatym chromatom su lacnejsie 1k8 SKK, ale asi tam dam nejake obyc. popripade ATE power discs (nevie niekto co stoja a ktore sa hodia na 760-ku ? V ich katalogu maju len pre novsie volva S70 a pod). Predtym ale musim zrepasovat/vymenit vakuovu pumpu a rozbocovac trubiek
Kazdopadne dakujem za rady
osobne nevidim duvod k tomu montovat na 7xx a jeste v nafte neco podobneho... brzdy jsou vyrazne silnejsi nez motor uz v sriovem provedeni. Pokud mas dojem, ze ti to spatne brzdi tak radeji venuj prostredky oprave za pouziti seriovych dilu nez podobnym vychytavkam.....(sam mam ropnou 7xx s dvoupistama girling a seriovejme kotoucema a nemam dojem, ze by mi auto brzdilo nejak spatne....)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Ved ja nic, len sa pytam. Brzdy su v pr...li takze pojde asi vsetko zrepasovat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#6 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
...jj... tohle jsem presne ocekavalSergej píše:Ved ja nic, len sa pytam. Brzdy su v pr...li takze pojde asi vsetko zrepasovat.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#7 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Jak David zminoval SBS tak od nich jsem kupoval ten třmen na 480tku a cena opravdu bezkonkurenční.
A právě dnes mi přišel balík pro Cčko takže tady přihazuji Fota předního kotouče od Zimmermanna.
Kotouče od nich už mám na zadku 480tky a spokojenost.
A právě dnes mi přišel balík pro Cčko takže tady přihazuji Fota předního kotouče od Zimmermanna.
Kotouče od nich už mám na zadku 480tky a spokojenost.
- Přílohy
-
- DSC03187.JPG (72.15 KiB) Zobrazeno 2847 x
-
- DSC03186.JPG (61.23 KiB) Zobrazeno 2853 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#8 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
to sou aspoň kotouče , když pomyslím na ty moje žiletky
kotouč vrtanej v soustředbých kružnicích jsem ještě neviděl a ani by mě nenapadlo že to někdo dokáže vytvořit a ještě k tomu prodat
kotouč vrtanej v soustředbých kružnicích jsem ještě neviděl a ani by mě nenapadlo že to někdo dokáže vytvořit a ještě k tomu prodat
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
#9 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
David.j píše:to sou aspoň kotouče , když pomyslím na ty moje žiletky
kotouč vrtanej v soustředbých kružnicích jsem ještě neviděl a ani by mě nenapadlo že to někdo dokáže vytvořit a ještě k tomu prodat
ja se snim uz potkal a prave od Zimermanna..... ale mozna to tak fabiatici presne chteji....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
tie zimmermann ani nie su drahe - o par stoviek drahsie ako hladke.. ( teda par parov stoviek 1k8 - 2k5 SKK za kus)Sibr píše:Jak David zminoval SBS tak od nich jsem kupoval ten třmen na 480tku a cena opravdu bezkonkurenční.
A právě dnes mi přišel balík pro Cčko takže tady přihazuji Fota předního kotouče od Zimmermanna.
Kotouče od nich už mám na zadku 480tky a spokojenost.
Inak dotaz prvy: do prednych brzd mi idu dve hadice, teda jedna sa o dvojpiestovy system, ako zistim vyrobcu, pripadne dalsie informacie ? je to tam niekde napisane ? Brzdova nadobka je ATE a priemer kotucov 285 (merala mama po telefone takze asi sa jedna o 287) neviem ci to je smerodatne...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#11 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Sergej píše:tie zimmermann ani nie su drahe - o par stoviek drahsie ako hladke.. ( teda par parov stoviek 1k8 - 2k5 SKK za kus)Sibr píše:Jak David zminoval SBS tak od nich jsem kupoval ten třmen na 480tku a cena opravdu bezkonkurenční.
A právě dnes mi přišel balík pro Cčko takže tady přihazuji Fota předního kotouče od Zimmermanna.
Kotouče od nich už mám na zadku 480tky a spokojenost.
Inak dotaz prvy: do prednych brzd mi idu dve hadice, teda jedna sa o dvojpiestovy system, ako zistim vyrobcu, pripadne dalsie informacie ? je to tam niekde napisane ? Brzdova nadobka je ATE a priemer kotucov 285 (merala mama po telefone takze asi sa jedna o 287) neviem ci to je smerodatne...
je to brzdic Girling
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#12 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Když se na to podíváte, tak vždycky vychází jen jedna díra na jednu komoru.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#13 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Udajne z dobreho matrosu delaji i AP Racing...jejich modely se pouzivaji i na zavodni auta...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#14 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
A skoumal si cenu? A jestly vůbec dělají náhražky za original...Roger píše:Udajne z dobreho matrosu delaji i AP Racing...jejich modely se pouzivaji i na zavodni auta...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#15 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
ja tam dal ATE cena 5000 za oba a jsem spokojenej, nekolikrat uz jsem musel ostre brzdit a zadnej problem..
https://www.mjauto.cz/powerdisk.htm
je tam dost informací jake disky a jak pracují a co snima...
https://www.mjauto.cz/powerdisk.htm
je tam dost informací jake disky a jak pracují a co snima...
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Dik za odkaz, uz som im napisal. Natiska sa dalsia otazka ATE alebo Zimmermann ? Niezeby som bol zavodnik a niekedy plne vyuzil prednosti oboch typov kotucov, len ma to proste zaujima, uz len preto ze vzhladom na ceny v SR je rozdiel medzi tymito a hladkymi kotucmi zanedbatelny (ako pre koho...)
Ako som tak pozeral tak dosticky pre system Girling nemaju, len pre Lucas... Na stranke s brzdovyxmi strmenmi som nasiel strmen zadny s vylisovanym napisom Girling a k nemu nejaku sadu drobnosti v sacku s napisom Lucas - nebude system Girling/Lucas to iste ? (aspon pre obchodnikov)
Mali niektore 740/760-ky dosticky so signalizaciou opiotrebenia ?
Ako som tak pozeral tak dosticky pre system Girling nemaju, len pre Lucas... Na stranke s brzdovyxmi strmenmi som nasiel strmen zadny s vylisovanym napisom Girling a k nemu nejaku sadu drobnosti v sacku s napisom Lucas - nebude system Girling/Lucas to iste ? (aspon pre obchodnikov)
Mali niektore 740/760-ky dosticky so signalizaciou opiotrebenia ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#17 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
girling byl koupen na zacatku osmdesatych let Lucasem a Lucas byl na zacatku let devadesatych pohlcen TRW.....Sergej píše:Dik za odkaz, uz som im napisal. Natiska sa dalsia otazka ATE alebo Zimmermann ? Niezeby som bol zavodnik a niekedy plne vyuzil prednosti oboch typov kotucov, len ma to proste zaujima, uz len preto ze vzhladom na ceny v SR je rozdiel medzi tymito a hladkymi kotucmi zanedbatelny (ako pre koho...)
Ako som tak pozeral tak dosticky pre system Girling nemaju, len pre Lucas... Na stranke s brzdovyxmi strmenmi som nasiel strmen zadny s vylisovanym napisom Girling a k nemu nejaku sadu drobnosti v sacku s napisom Lucas - nebude system Girling/Lucas to iste ? (aspon pre obchodnikov)
Mali niektore 740/760-ky dosticky so signalizaciou opiotrebenia ?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Tak moje zkusenosti jsou takove.
Na 40ku ATE Powerdisky nedela,tak jsem sahnul po Zimmermanech.
Dorazi za tyden,tak dam vedet.
Jinak obecne plati,vrtane,nebo drazkovane lepe brzdi a snesou i vetsi zatez (diky lepsimu chlazeni).
Ale muze se u techto tipu kotoucu vyskytnout nepatrne huceni za jizdy.
Pokud nekdo chce spicku v brzdach,tak treba AP Racing,TarOx,Brembo,D2 atd...
(Ale mezi nama-to uz nikdo nepoplati).... :ryma:
Na 40ku ATE Powerdisky nedela,tak jsem sahnul po Zimmermanech.
Dorazi za tyden,tak dam vedet.
Jinak obecne plati,vrtane,nebo drazkovane lepe brzdi a snesou i vetsi zatez (diky lepsimu chlazeni).
Ale muze se u techto tipu kotoucu vyskytnout nepatrne huceni za jizdy.
Pokud nekdo chce spicku v brzdach,tak treba AP Racing,TarOx,Brembo,D2 atd...
(Ale mezi nama-to uz nikdo nepoplati).... :ryma:
- Přílohy
-
- D2.jpg (42.09 KiB) Zobrazeno 2456 x
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#19 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Ale poplati...zalezi jaky model chcesMarek píše:Tak moje zkusenosti jsou takove.
Na 40ku ATE Powerdisky nedela,tak jsem sahnul po Zimmermanech.
Dorazi za tyden,tak dam vedet.
Jinak obecne plati,vrtane,nebo drazkovane lepe brzdi a snesou i vetsi zatez (diky lepsimu chlazeni).
Ale muze se u techto tipu kotoucu vyskytnout nepatrne huceni za jizdy.
Pokud nekdo chce spicku v brzdach,tak treba AP Racing,TarOx,Brembo,D2 atd...
(Ale mezi nama-to uz nikdo nepoplati).... :ryma:
Brembo hladke se daji sehnat do 4000,- za oba predni...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
No jo,hladke.... Ty koupis treba od ATEcka taky za rozum.
Ale kdo by chtel hladke,ze jo??
Ja myslel cely brzdovy sady-viz predesle foto.
Ale kdo by chtel hladke,ze jo??
Ja myslel cely brzdovy sady-viz predesle foto.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
#21 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
no jsou tam brzdove sady cca tak za 60 Tis.... jinak ja tam mam hladke a nevidim duvod ( krome toho ze jsou hezci) davat vrtane nebo s drazkou....nejsem zavodnik a pri normalnim provozu a obcasnem extremu jsou brzdy dost vysoce nadimenzovane a prumer 302 mm je postacujici
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Vie niekto nieco o dostickach so signalizaciou opotrebenia pre V7xx ?
Ja som ich ako nahradny diel nenasiel...
Ja som ich ako nahradny diel nenasiel...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#23 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Sergej píše:Vie niekto nieco o dostickach so signalizaciou opotrebenia pre V7xx ?
Ja som ich ako nahradny diel nenasiel...
jestli to nebude tim, ze 7xx nema a ni draty k takovym destickam. signalizace opotrebeni je resena plovakem v nadobce brzdove kapaliny, pokud mas spravne a sjedes desticky tak hladina v nadobce pkklesne a kontrolka se rozviti... (ale ne vsechny 7xx maji plovak ve vicku nabodbky brzdovky)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Aha tak plavak nemam...travex píše:Sergej píše:Vie niekto nieco o dostickach so signalizaciou opotrebenia pre V7xx ?
Ja som ich ako nahradny diel nenasiel...
jestli to nebude tim, ze 7xx nema a ni draty k takovym destickam. signalizace opotrebeni je resena plovakem v nadobce brzdove kapaliny, pokud mas spravne a sjedes desticky tak hladina v nadobce pkklesne a kontrolka se rozviti... (ale ne vsechny 7xx maji plovak ve vicku nabodbky brzdovky)
Droty a elektronika by bol najmensi problem, ale kedze to v originali robili na inom principe tak sa nebude dat zohnat to najhlavnejsie - dosticky.
No nic idem sa zabavat s niecim inym.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#25 Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Takze ako vzdy je vsetko o peniazoch, od Iggiho som kupil Jjirkove hladke kotuce aj s brzdicmi, dostickami a vzperami za celkom rozumnu cenu. Brzdice sice nepouzijem, (su jednoprivodove, asi kvoli ABS) ale ostatne je v pohode. Ako som tak pozeral na kotuc tak najvyssi cas, ked zoderiem aj tieto tak potom budem znova vymyslat...
Inak brzdy su Bendix.
Tymto dakujem vsetkym zucastnenym za rady a pripomienky
Inak brzdy su Bendix.
Tymto dakujem vsetkym zucastnenym za rady a pripomienky
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 272 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od _Iggy_
-
- 13 Odpovědi
- 916 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka