Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3838
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
- It’s my birthday
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
V40 je najlepsie auto vo vesmire a blizkom okoli!!! - spokojny?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9736
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
EURONCAP je celý podplacený podnik
musíš ozkoušet na vlastní kůži

musíš ozkoušet na vlastní kůži
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: Volvo V70 - 1999 - black
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
hayney píše:EURONCAP je celý podplacený podnik![]()
musíš ozkoušet na vlastní kůži


-
Offline
- Příspěvky: 4270
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
- It’s my birthday
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podle mě RenaultPeťo píše:V70 vs V40hádajte čo má viač bodov v EuroNCAP

-
Offline
- Příspěvky: 1974
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Veď máš aj lepšie vlastné nedávno overené fotky.. prečo ich nenahodíš??Peťo píše:V70 vs V40hádajte čo má viač bodov v EuroNCAP

-
Offline
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
totyota prius.Peťo píše:V70 vs V40hádajte čo má viač bodov v EuroNCAP
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 366
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
- Zabanován: Trvale
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Andrejko trochu si teraz trápny. Ak chceš spochybňovat testy EuroNCAP ok. Navyše obrázok hore si mi skopíroval z jedného staršieho príspevkust_Andy píše:Veď máš aj lepšie vlastné nedávno overené fotky.. prečo ich nenahodíš??Peťo píše:V70 vs V40hádajte čo má viač bodov v EuroNCAP
Koľko hviezdičiek si videl?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 366
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
- Zabanován: Trvale
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
otázka znela čo má viac bodov V70 vs V40? Nevieš čítať asi. Ja viem že to S/V70tkárov bolí, že polovolvo je pri čelnom náraze o stupeň bezpečnejšie ale fakty nepustialucki píše:totyota prius.Peťo píše:V70 vs V40hádajte čo má viač bodov v EuroNCAP
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 939
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
protože 40ka má větší pytel ve volantu 

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to máte jako s iq testama. IQ testy taky měří spíše než inteligenci schopnost odpovídat na otázky v IQ testu
EuroNCAP testy měří schopnost nabořit v řízeném prostředí auto tak, aby bylo zasaženo co nejmíň čidel
.
dovoluji si pastnout z wikipedie....
Jaké testy Euro NCAP provádí
* Čelní přesazený náraz vozidla v rychlosti 64 km/h do deformovatelné bariéry. Vůz naráží do deformovatelné překážky (šířka 100 cm, tloušťka 54 cm) celkem 40% své přídě.
* Boční náraz do boku vozidla vozíkem rozjetým na rychlost 50 km/h. V přední části vozíku je deformovatelný materiál o rozměrech 150*50 cm.
* Boční náraz vozu na sloupek (tzv. pole test) v rychlosti 29km/h. Tento druh nárazu simuluje boční náraz do stromu (lampy) a slouží především k ověření správné funkce hlavových airbagů. Ocelový sloupek má průměr 254 mm.
Z těchto 3 testů vyjde konečné hodnocení, které rozhodne o tom, kolik hvězdiček za bezpečnost vůz dostane. Dále Euro NCAP provádí další 2 testy, které se ale hodnotí zvlášť a nejsou již zahrnuty do předchozího hodnocení.
* Test ohleduplnosti vůči chodcům- simulace střetu s chodcem v rychlosti 40km/h.
* Bezpečnost dětí, které jsou v dětských sedačkách (vozy se testují s dětskými sedačkami přímo od výrobce, případně se sedačkami, které výrobce doporučuje).
a teď to zkuste napodobit
V poslední době se shodou okolností v mém okolí nabořilo hned několik lidí a ani jednomu se to nepodařilo. Obrázky sem nedám, protože jsem dotyčné nežádala o svolení.. ale: Ohoblování bezmála 100 metrů svodidel 5 let starým mercedesem třídy E ve 150 km/h .. pravá třetina mercedesu anihilována, rozbitá huba od airbagu, spolujezdec tam naštěstí neseděl, jinak by byl rozvěšenej po celé délce kolize. Peugeot 106 čelně v 65 km/h do hromady dříví.. motor slisován na placku, bag nebouch, řidič jen trochu potlučen. Rok starý superblb ve smyku ve stovce řidičem a motorem do stromu (typickej smrťák) .. zlomená ruka, superblb na odpis. Subaru legacy ve 130 zapasovaný pod kamión a zezadu nabořený oktávkou.. , ze subaru hromádka šrotu, řidič odešel po svých s otřesem mozku. Historky, jak se kdo zabil neznám.. ono se o tom nechce nikomu moc vyprávět a obrázky šrotu s kusama příbuzných mi taky nikdo emajlem neposílá... Jo a vrchol.. loni v létě se kamarád skutálel z náspu u silnice v zánovní astře, v níž vezl svého otce z hospody (asi 50 metrů, auto se s ním otočilo prý snad pětkrát).. řidič si rozbil hlavu, spolujezdec se pozvracel, astra dojela do servisu po svých. Rozhodně z toho nedovozuji, že opel astra je bezpečnější vůz než mercedes E.
Nicméně podle mého názoru je bezpečné auto to, jehož jízdní vlastnosti významně snižují pravděpodobnost, že se nabourám. Proto nemám SUV ale sedan a až dojde na mne, budu doufat především v to, že se nade mnou někdo nahoře smiluje a ne v hvězdičky od Eurotentononců...


dovoluji si pastnout z wikipedie....
Jaké testy Euro NCAP provádí
* Čelní přesazený náraz vozidla v rychlosti 64 km/h do deformovatelné bariéry. Vůz naráží do deformovatelné překážky (šířka 100 cm, tloušťka 54 cm) celkem 40% své přídě.
* Boční náraz do boku vozidla vozíkem rozjetým na rychlost 50 km/h. V přední části vozíku je deformovatelný materiál o rozměrech 150*50 cm.
* Boční náraz vozu na sloupek (tzv. pole test) v rychlosti 29km/h. Tento druh nárazu simuluje boční náraz do stromu (lampy) a slouží především k ověření správné funkce hlavových airbagů. Ocelový sloupek má průměr 254 mm.
Z těchto 3 testů vyjde konečné hodnocení, které rozhodne o tom, kolik hvězdiček za bezpečnost vůz dostane. Dále Euro NCAP provádí další 2 testy, které se ale hodnotí zvlášť a nejsou již zahrnuty do předchozího hodnocení.
* Test ohleduplnosti vůči chodcům- simulace střetu s chodcem v rychlosti 40km/h.
* Bezpečnost dětí, které jsou v dětských sedačkách (vozy se testují s dětskými sedačkami přímo od výrobce, případně se sedačkami, které výrobce doporučuje).
a teď to zkuste napodobit

Nicméně podle mého názoru je bezpečné auto to, jehož jízdní vlastnosti významně snižují pravděpodobnost, že se nabourám. Proto nemám SUV ale sedan a až dojde na mne, budu doufat především v to, že se nade mnou někdo nahoře smiluje a ne v hvězdičky od Eurotentononců...
_________________
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2499
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Proboha kde bydlíš, abych tudy náhodou nejel 

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
v praze.. nic z toho v praze nebylo.. příhody během půl roku (většina v zimě) od středočeského kraje po Holandsko na severu (to slisované subaru) a Izrael na východě (ohoblovanej mercedes). Pokud se chceš vyhnout mně a mé škodlivě fatalistické životní filosofii, taky se nemusíš moc bát, v dohledné době se z Prahy nedostanu a na cestě domov-škola-práce-škola-domov-nákup-domov se dají ohrožovat leda plechy a přizabít jen nedostatečně oplechovaní chodci a cyklisté.
_________________
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
S40 2.0 T r.v. 2003, automat
-
Offline
- Příspěvky: 1974
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ja vobec nic nespochybnujem, ja som s V40 z dialnice nezletel a mne nezachranila kejhak..Peťo píše:Andrejko trochu si teraz trápny. Ak chceš spochybňovat testy EuroNCAP ok. Navyše obrázok hore si mi skopíroval z jedného staršieho príspevku


Amenkwak píše:Nicméně podle mého názoru je bezpečné auto to, jehož jízdní vlastnosti významně snižují pravděpodobnost, že se nabourám a až dojde na mne, budu doufat především v to, že se nade mnou někdo nahoře smiluje a ne v hvězdičky od Eurotentononců...

-
Offline
- Příspěvky: 4270
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
- It’s my birthday
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Většina 70tkářů nemá mindrák ze svýho auta a proto neřeší takový ***oviny, jako jestli jejich auto je o 5 cm delší nebo kratší, nebo má o 3 body míň nebo víc v nějakým pofidérním testu jemuž se dneska staví auta na míru.Peťo píše:Ja viem že to S/V70tkárov bolí, že polovolvo je pri čelnom náraze o stupeň bezpečnejšie ale fakty nepustia
-
Offline
- Příspěvky: 2198
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak tak když jsem se poohlížel po svém třetím volvu tak jsem chtěl po 460-ce V40 pak jsem zakopl o V70II D5 a jsem rád že jsem tu 40-ku nevzal V70 to je uplně jiná liga !!dali píše:Většina 70tkářů nemá mindrák ze svýho auta a proto neřeší takový ***oviny, jako jestli jejich auto je o 5 cm delší nebo kratší, nebo má o 3 body míň nebo víc v nějakým pofidérním testu jemuž se dneska staví auta na míru.Peťo píše:Ja viem že to S/V70tkárov bolí, že polovolvo je pri čelnom náraze o stupeň bezpečnejšie ale fakty nepustia
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 399tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 748tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 232tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 257tkm
V70 D5 2002 stříbrná 399tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 748tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 232tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 257tkm
-
Offline
- Příspěvky: 366
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
- Zabanován: Trvale
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
karelvolvo píše:Tak tak když jsem se poohlížel po svém třetím volvu tak jsem chtěl po 460-ce V40 pak jsem zakopl o V70II D5 a jsem rád že jsem tu 40-ku nevzal V70 to je uplně jiná liga !!dali píše: Většina 70tkářů nemá mindrák ze svýho auta a proto neřeší takový ***oviny, jako jestli jejich auto je o 5 cm delší nebo kratší, nebo má o 3 body míň nebo víc v nějakým pofidérním testu jemuž se dneska staví auta na míru.



_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4704
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Výzva:
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 366
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
- Zabanován: Trvale
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hmm úprimnú sústrasťOndra. píše:Výzva:
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 554
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslim ze budem hovorit za vsetkych ked poviem uprimnu sustrast. Len dufam ze ten vinnik dostane to co si zasluzi.Ondra. píše:Výzva:
Prosím bez zbytečných diskuzí.
Minulý týden poslal jeden takovej závodník jednoho člena mojí rodiny k pánu bohu. Strejda neměl při bočním nárazu šanci, vinník ho prostě smetl ze silnice.
Nechci aby to tu někdo rozebíral, chci jen aby jste se zamysleli...
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 936
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Taky sem něco přidam par fotek z mojí bouračky na motorce kvalita je hrozna je to foceny z videa.. Bourak sem v roce 2004
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 876
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak to je super, že bylo Tvé očekávání naplněnoPeťo píše: ja som porovnal V70 I. a V40I. a presne som očakával takúto debatu.![]()

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 554
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
fuha to vyzera drsne. ako sa to skoncilo...Stalin píše:Taky sem něco přidam par fotek z mojí bouračky na motorce kvalita je hrozna je to foceny z videa.. Bourak sem v roce 2004
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 936
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Naštěstí dobře nikoho jsem nezranil v Peugeotu byli tři lidi a z toho jen jedna paní v šoku a pro mě hodně hodně bolestivě byl sem dobitej ze všech stran ale doktoři dělají zazraky a dnes nic mi nechybí ani nepřebejvá a vše funguje jak má.. Měl sem rozrdcenou česku v koleně na druhý noze potrhaný křižový vazy zlomený levý předlokti obě kosti a otevřeny zlomeniny pravá ruka jen hodně naraženy zapěstí a taky pořadně naraženy koule od nadrže.. Bouračka moje vina byl jsem v protismeru moje rychlost v ty zatačce podle brzdny drahy 57km a ten Peugeot rychlost kolem 60km. Před najezdem do ty zatačky jsem přez vysokou travu přehlidnul auto a taky mě trošku oslnilo slunce ale stejně sem to řiznul protisměrem a takhle to dopadlo a přitom to byla tak krasna sobota.. Lečení asi tři dny JIP tři čtyři pet tydnu v nemocnici 10 měsicu tahem neschopenka serie operaci rehabilitací a pak ještě v prubehu pul roku operace kolena a pak znovu ruky špatně mi srostly kosti pak zase vyndaní železa..... Na te same motorce jezdím dal ale mnohem opatrněji. 

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 366
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
- Zabanován: Trvale
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Stalin píše:Naštěstí dobře nikoho jsem nezranil v Peugeotu byli tři lidi a z toho jen jedna paní v šoku a pro mě hodně hodně bolestivě byl sem dobitej ze všech stran ale doktoři dělají zazraky a dnes nic mi nechybí ani nepřebejvá a vše funguje jak má.. Měl sem rozrdcenou česku v koleně na druhý noze potrhaný křižový vazy zlomený levý předlokti obě kosti a otevřeny zlomeniny pravá ruka jen hodně naraženy zapěstí a taky pořadně naraženy koule od nadrže.. Bouračka moje vina byl jsem v protismeru moje rychlost v ty zatačce podle brzdny drahy 57km a ten Peugeot rychlost kolem 60km. Před najezdem do ty zatačky jsem přez vysokou travu přehlidnul auto a taky mě trošku oslnilo slunce ale stejně sem to řiznul protisměrem a takhle to dopadlo a přitom to byla tak krasna sobota.. Lečení asi tři dny JIP tři čtyři pet tydnu v nemocnici 10 měsicu tahem neschopenka serie operaci rehabilitací a pak ještě v prubehu pul roku operace kolena a pak znovu ruky špatně mi srostly kosti pak zase vyndaní železa..... Na te same motorce jezdím dal ale mnohem opatrněji.

_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ahoj všichni, tak se taky podělím o svůj zážitek od nás z firmy. Ráno usedli za ochcávku tři frajeři od nás z firmy a v domění že se řádně předvedou a na zpátečku fofrem vycouvou a s kvílejícími koly zmiznou v dáli. Nuže opravdu se frajersky předvedli a namísto zpátečky tam frajer hodil za jedna a plnej kotel....... bohužel ukázal jen zoufalej pokus o parking v zasedací místnosti- naštěstí prázdné
omlouvám se za svoji škodolibost ale musím říct že jsme se po vzpamatování a kontrole jestli je posádka ok váleli po zemi všichni smíchem. teda až na řidiče kterej vyleznul z auta zabouchl dveře a zdrhal z místa činu jak zajíc
asi ho čeká tučná odměna

omlouvám se za svoji škodolibost ale musím říct že jsme se po vzpamatování a kontrole jestli je posádka ok váleli po zemi všichni smíchem. teda až na řidiče kterej vyleznul z auta zabouchl dveře a zdrhal z místa činu jak zajíc

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: hombredavid, selap