Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10940
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od raolsa »

zceyee píše:Vím o tomhle problému u tohoto vozu dlouho .. taky jsem brzdil za silného deště ze 110 na 60 asi 200m. Noha na brzdě, kola zablokovány a auto prostě jede dál.
Myslím, že to není problém auta, ale aquaplaningu (bo jak se to píše).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zeb
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Zeb »

zceyee píše:Hmm ... nějaké video kde V70 na mokru brzdí? Rád bych se přesvědčil o tom že je to jen vada u mě. Někdo s dashcam schopný vyrobit video kde na mokru ze 130kmh začne brzdit na 110? A potom ze 110 na 40kmh ... zajímá mě vzdálenost. :)
Já to zhruba před měsícem také na mokru málem nedobrzdil do auta před sebou, ale tady vím, že jsem byl cca o 30 km rychlejší a nakonec chlapík když viděl, jak se za nim vlním, tak mu došlo co se děje a najel si víc do křižovatky, čímž si zachránil nárazník a mně předek...
Stabilizace ti při intenzivním brzdění nijak nepomůže - brzdy makají na 100% a víc už nemůžou, takže jakákoliv stabilizace už nemá možnost přibrzdit žádné kolo a odblokovávat ho z tohoto důvodu rozhodně nebude. U auta s ABS se vyhýbací manévr s intenzivním brzděním dělá pod plnýma brzdama. Akorát se tím prodlužuje brzdná dráha, než s kolama natočenýma rovně ve směru jízdy.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2796
Registrován: 23 črc 2009 21:40
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od karelvolvo »

Asi si nikdy nejel třeba starou škodou 120
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 358tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 670tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 207tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 185tkm

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2796
Registrován: 23 črc 2009 21:40
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od karelvolvo »

zceyee píše:
karelvolvo píše:Asi si nikdy nejel třeba starou škodou 120
Ne, nejel.
tam se totiž musel používat i mozek !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 358tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 670tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 207tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 185tkm

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 401
Registrován: 01 črc 2013 22:13
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od yebat »

Evidentně jsi nedodržel bezpečnou vzdálenost a házíš vinu na všechno kolem...

:wink:

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 760
Registrován: 04 pro 2007 09:03
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

zceyee píše: Také bych se nechtěl potkat. :) Jsem arogantní, agresivní a ještě jsem zavinil DN. :) A ještě s PČR moc nekomunikoval. :)
Tak ale hlavni je, ze si se sebou spokojenej 8) a z tech bodu se urcite nejak vykroutis :roll:
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 401
Registrován: 01 črc 2013 22:13
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od yebat »

zceyee píše:
...evidentně nemáš žádné podklady pro dané tvrzení ...


Kolik je bodů za nedodržení bezpečné vzdálenosti? Víme?
:lol:

http://lmgtfy.com/?q=Kolik+je+bod%C5%AF ... lenosti%3F
Naposledy upravil(a) yebat dne 08 led 2016 06:29, celkem upraveno 1 x.

michalnavratil
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 146
Registrován: 09 lis 2013 19:42
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od michalnavratil »

zceyee píše:
karelvolvo píše:Vždy se to na něco svede jednou jsou to pneu jednou stabilizace ....to musí být radost někoho takovyho potkat !!!
Také bych se nechtěl potkat. :) Jsem arogantní, agresivní a ještě jsem zavinil DN. :) A ještě s PČR moc nekomunikoval. :)

Edit: napsal jsem to špatně - myslím že žádná stará v70 na mokru nebrzdí, řekl bych že je to konstrukční vlsatnost díky rozložení váhy vozu. Úhybný manévr mi nevyšel díky stabilizaci, tak jsem to chtěl napsat.
Tak já ti schválně ráno natočím video jak stará V70 na mokru nebrzdí... :P Napiš si z kolika. Samozřejmě že to neni nový auto, ale pokud máš dobrej technickej stav, dobrý gumy a mozek v hlavě, tak zabrzdíš vždycky...
_________________
1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
1997 VW Multivan Allstar
2018 BMW F20 - Daily Driver

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW

michalnavratil
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 146
Registrován: 09 lis 2013 19:42
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od michalnavratil »

zceyee píše:
michalnavratil píše:Tak já ti schválně ráno natočím video jak stará V70 na mokru nebrzdí... :P Napiš si z kolika. Samozřejmě že to neni nový auto, ale pokud máš dobrej technickej stav, dobrý gumy a mozek v hlavě, tak zabrzdíš vždycky...
Ani náhodou. Ten mozek vezmu kde?

Budu rád. Zkus takovej "safety break", tzn. co nejrychleji zabrzdit (dupnout na brzdu). Takže nejprve ze 130, pak ze 110, poté z 80kmh, poté ze 60kmh ... a poté ze 40kmh ... vždy do 0kmph. Né do kopce ani z kopce - bude postačovat rovný úsek (jelikož brzdíme jen "testovně" - nebavím se o povolení brzdy a úhybném manévru (jelikož stihneš pouze v reálné situaci zpomalit a né dobrzdit.

Myslím si, že budeš nemile překvapen vlastnostmi svého vozu. Máš dashcam s GPS? Pro tento účel mohu poskytnout. Já Ti pak pošlu na oplátku jak jsem brzdil já a jako bonus crash test. :D
Zkoušel jsem nedávno :) Ještě na letních, někdy v listopadu. 160, 130, 90, 50 na nulu. Mezi vším cca 20 minut pauza na kafíčko na benzince. Jo a na suchu.

160-0 Velký špatný. Auto brzdí skvěle cca. 160-90 pak komplet zvadne. Mam origo 280mm brzdy
130-0 Docela dost dobrý. Až na fading na konci, kdy cca od 40 auto nebrzdí. Ale nejhorší rychlost zvládne-
90-0 Skoro hned.
50-0 Uplně hned. Na plný sešlápnutí skoro žádnej čas a vzdálenost,

Netvrdim že to je super auto se super brzdama (fakt neni). Ale neni špatný a stabilita docela ujde. Na mokru je to trochu jinak, ale výkon brdz se neměni... Jen pneu tolik nedávají :) Fakt to jdu někam zkusit natočit a postnu :)
_________________
1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
1997 VW Multivan Allstar
2018 BMW F20 - Daily Driver

2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW; 1999 V70 I. 2.4i 103kW; 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo 147kW; 1998 C70 2.5T 142kW

GDPR_user

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od GDPR_user »

No to je zase výživný topic.Volvo a nebrzdí???Limitním faktorem je vždy adheze pneumatiky.U vozidel s ABS se brzdná dráha prodlužuje,ale auto je ovladatelné.Osobně na zimu kompletní ABS odpojuji.
Jen je prostě potřeba si uvědomit,že fyzika platí pro všechny stejně.Většina problémů bývá v samotném řidiči,ne ve Volvu.

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 760
Registrován: 04 pro 2007 09:03
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

zceyee píše:Ano, evidentně nemáš žádné podklady pro dané tvrzení a navíc neumíš číst - psal jsem že vina je 100% na mé straně. :)
Tak nevím, asi taky neumím číst. Mě totiž připadá, že podle tebe je vina 100% na straně auta.
zceyee píše:Kolik je bodů za nedodržení bezpečné vzdálenosti? Víme?
Za samotné nedodržení? Zřejmě nula. Za způsobení nehody? Co já vím, ty si psal že ti jde o body tak nás pouč.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

SuGi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 692
Registrován: 07 lis 2011 09:43
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od SuGi »

Ale no tak klucí. Jsme komunita, ne? Nemá důvod si tu kazit den a rýt do sebe.
zceyee vinu přiznal, dokonce to sem ani nemusel psát a určitě nečekal záplavu negativních komentářů. Každému se může něco takového stát...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997 - Drobek

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 1971
Registrován: 21 srp 2014 02:21
Bydliště: Brno-střed
Vůz: C70, XC70, C70XC cabrio

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Chase »

SuGi píše:Ale no tak klucí. Jsme komunita, ne? Nemá důvod si tu kazit den a rýt do sebe.
zceyee vinu přiznal, dokonce to sem ani nemusel psát a určitě nečekal záplavu negativních komentářů. Každému se může něco takového stát...
Přesně. Věřím tomu, že to do něho nenašil naschvál a holt každej z nás očas udělá chybu. Prostě se stane. Vím, že to naštve obě strany, ale důležitý je se k tomu postavit čelem, což udělal...

zceyee: buď v klidu, loni v létě se mi stalo něco podobnýho ve služebním Rapidu a dokonce na suchu... :)
_________________
C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue
XC70 D5 AWD '04 automat, D5244T, VolvoTune.nl Stage 2, 147kW 470Nm, Scarab Green Metallic
C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 416
Registrován: 01 čer 2012 19:38
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od quaero »

Prostě si nepřizpůsobil jízdu stavu vozovky. Přestaň se prosím tě vymlouvat na to jaká je V70 strašná sračka. Ale bejt tebou bych se ničeho nebál, podle toho co jsi předvedl v tomhle vlákně viewtopic.php?f=44&t=53038&start=25 se z toho určitě nějak vykroutíš. :%) :bad:

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3768
Registrován: 10 pro 2011 09:02
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ekky »

Sleduju to a o tom ze volvo je sracka tu nebyla z jeho strany zadna zminka.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

ms231
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 917
Registrován: 01 zář 2006 12:58
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od ms231 »

Mně brzdilo na ho*no a to dost. Větší brzdy, nový hadicky, repase brzdicu, pravidelně měnit brzdovku, dobrý gumy. Pak brzdilo jako kráva - při kritickým brzdění mě nelimituje auto, ale můj pocit, že tomu prostě nenalozim, co bych mohl. Od té doby to zase trochu povadlo, ale to už mužů mít na svědomí vakuovka.

Jinak bych rad viděl fotky. Od toho tu ten topic je. Abychom viděli reálné crashe. Abychom věděli, jak to vypadá při nárazu v nějaké rychlosti, co to udělá s pasažéry. Prostě je to vzácná zkušenost, která by se myslím měla sdílet.
_________________
V60 MY18 112kW man, bylo tu není tu.. V70I 1999 2.5TDI 103kW man

SuGi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 692
Registrován: 07 lis 2011 09:43
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od SuGi »

Ty fotky by mě taky upřímně zajímaly, vidět jak to reálně v takové situaci vypadá.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997 - Drobek

beatle
Offline
Příspěvky: 153
Registrován: 16 črc 2013 13:26
Vůz: V70 MY2000 D5252T, V70 MY2004 D5244T

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od beatle »

Zdar,

chlapi, poucte mne jestli je zasadni rozdil mezi V70 I a v70 II co se brzd tyce.
V70 mam tri roky, a letos v lete se mi poprve stalo, ze jsem nedaval pozor a najednou auto predemnou.
Zadupl jsem to a hledal unikovoou cestu - nejakou prikopu - ale najednou mi neco popotahlo za brzdovy pedal (asistent?) a auto stalo na fleku.

Nikdy bych necekal, ze ta krabice takhle dobre brzdi!

Pravda bylo to asi z kilka ... ale proc by to bylo jine ze 160?

B.

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 760
Registrován: 04 pro 2007 09:03
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

zceyee píše:Tak tu prosím neházej závěry když nejsi schopný si přezkoumat ani vstupní informace. Že nevíš za co je kolik bodů je tvoje mínus, ale to že si schopný někoho urážet a přitom prakticky nevíš která bije, to je pro mě naprosto k nepochopení. AFK to bude asi jinak viď? :) Za způsobení nehody body? Nevím, asi si nerozumíme a nebo si úplně mimo. :)
No to asi nerozumíme, já jen reagoval na tvoji větu cituji: "Vinu uznávám (pojišťovna zaplatí plnění 100%) - mě jde jen o body." Za nedodržení bezpečného vzdálenosti tedy body nejsou, tak o které body ti jde? Nerozumím. A ani jsem si nevšiml, že bych tě tady urážel. :%)
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 802
Registrován: 12 led 2012 19:07
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od vityjan »

zceyee: jaké máš na autě prosím Tebe pneumatiky? Výrobce, typ, stáří, hloubka dezénu? A Jaké máš brzdové komponenty? Kotouče, destičky, kdy se naposledy měnila kapalina? Neptám se proto, abych Tě odsuzoval, protože každému z nás se může stát něco podobného, ale zajímá mě to pro představu co, co si kdo myslí o dobrém a špatném brzdění na konkrétním materiálu. ď
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 760
Registrován: 04 pro 2007 09:03
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od L4W »

Nemám, leda tak měsíce za bezškodný průběh.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2796
Registrován: 23 črc 2009 21:40
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od karelvolvo »

beatle píše:Zdar,

chlapi, poucte mne jestli je zasadni rozdil mezi V70 I a v70 II co se brzd tyce.
V70 mam tri roky, a letos v lete se mi poprve stalo, ze jsem nedaval pozor a najednou auto predemnou.
Zadupl jsem to a hledal unikovoou cestu - nejakou prikopu - ale najednou mi neco popotahlo za brzdovy pedal (asistent?) a auto stalo na fleku.

Nikdy bych necekal, ze ta krabice takhle dobre brzdi!

Pravda bylo to asi z kilka ... ale proc by to bylo jine ze 160?

B.
To se mi taky párkrát stalo na V70 II kdyby někdo v autě nebyl uvázanej tak vyletí předním oknem, žádny zvuky ABS nic prostě najednou stojíš na fleku. Musel jsem pak zastavit a děckám pohledat všecky hračky a pastelky !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 358tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 670tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 207tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 185tkm

GDPR_user

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od GDPR_user »

Také by mne zajímalo co na autě byly za gumy.Třebas nějaké superpremiovky,co jsou podle ADAC nejlepší? :lol:

tomik T5
Offline
Příspěvky: 396
Registrován: 16 čer 2009 14:16
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tomik T5 »

limit jsou gumy,pokud na suchu dobrý,na mokru na hovno,tak jinde problém nehledej...spíš mě zajímá,jak u V70 I odpojit ABS,zkusil jsem loni vyndat pojistku(už nevim,která to byla) ale chcípnul zároveň tachometr,a nedalo se jet plynule-po ubrání plynu otáčky padaly strašně rychle,vůbec to nemělo setrvačnost,blbě se řadilo-prostě jsem tam vrazil pojistku zpátky a už to neřešil...na většině bývalých aut jsem na zimu taky ABS vypínal,jelikož mě sralo. nedalo by se to třeba spojit do jednoho s vypnutím protiprokluzu?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

beatle
Offline
Příspěvky: 153
Registrován: 16 črc 2013 13:26
Vůz: V70 MY2000 D5252T, V70 MY2004 D5244T

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od beatle »

zceyee: proto jsem se ptal jaky je v tom rozdil, protoze V70 I moc neznam.
Na ciste autickarskem foru bych cekal odpoved .. rozdil je v podvozku, brzdach atd ....,
abych pochopil kde je ten fyzikalni rozdil. Ne diskuzi vhodnou do blesku.

Podle odpovedi bych ovsem doporucil dale pouzivat trikolku za slunicka,
v aute radeji s tatinkem za volantem.

Zpět na „o všem možném:-)“