Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nene, tohel byl jinej Alešek...
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
dali píše:Jenom dement si z ML63 dělá dvoubarevnej kolotočLukášM píše:No to už by musel být úplný dement, aby zase něco předvedl...

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 856
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
toto je hodně drsný...borec v navaře dělal kraviny, zapoměl připojit přední náhon nebo co se stalo, nicméně pro něj mělo opravdu fatální důsledek....ufffff, fakt síla...nejsou tam žádný drastický krvavý záběry, ale myslím, že takto to doopravdy stačí...
https://www.youtube.com/watch?v=3TeZJ5EqOd0&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=3TeZJ5EqOd0&feature=related
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 stranky zpatky se to tady resilo.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
jako to rusko nic moc, ale uvedomme si, jaka tam je hustota dopravy, kolik pruhu a casto krizovatky bez semaforu atd.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5089
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Děláš, jako kdyby tohle v "západní" €vropě nebylo... 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Údajně je Navara dost přetáčivá i při sepnutí pohonu 4x4, pokud je zadek nezatížený, tak je to hned. Mám tohle info od majitele Pathfindera, což je skoro stejné auto.dali píše:To ta Navarra ale taky, dokud nepřiřadíš předek, pokud se nemýlím.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5089
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Lukáši a je vůbec Navara dělaná na takovouhle permanentní silniční jízdu s 4x4, nebo je to pouze primárně zadokolka a možností připnutí předku např. na vyproštění, nebo na jízdu v terénu a pod?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ve spojeni s ruskou mentalitou a stavem vozoveho parku? nemyslim.Lachtan píše:Děláš, jako kdyby tohle v "západní" €vropě nebylo...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 207
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Roudnice n/L
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Navaru jsem asi týden měl z práce na testování a můžu potvrdit, že nezatížená náprava vzadu si dělá vpodstatě co chce..stačila jen kombinace lehounce po dešti/kostky a auto šlo i ve 30km/h nečekaně bokem, protože se nevyrovnalo se změnou sklonu silnice..docela hodně mně překvapila..a nebyl to pracant bez výbavy ale vpodstatě max výbava včetně všech bezpečnostních fičur..
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dneska už by to nešlo, aby to byl čistokrevný offroad...Navara má pomalou 4LO do terénu, silniční 4H a 2WD. Pathfinder má ještě režim AUTO, to myslím Navara nemá, nebo možná jen nějaká nová, ale fakt nevím. A ještě jsou vybaveni uzávěrkou diferenciálu.
Já mám pro taková auta slabost, ale jejich bezpečnost stála za prd (nevím jak teď, ale ani Pathfinder nebyl žádný zázrak). Moc se mi líbí Honda Ridgeline http://automobiles.honda.com/ridgeline/exterior-photos.aspx , už se nechá koupit i dovoz z USA s namontovaným LPG za celkem přijatelnou cenu.
Já mám pro taková auta slabost, ale jejich bezpečnost stála za prd (nevím jak teď, ale ani Pathfinder nebyl žádný zázrak). Moc se mi líbí Honda Ridgeline http://automobiles.honda.com/ridgeline/exterior-photos.aspx , už se nechá koupit i dovoz z USA s namontovaným LPG za celkem přijatelnou cenu.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 856
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
já měl přes rok Patrola Y61, kde je standardně poháněný zadek a řidič přiřazuje předek, ale pozor, jen na nezpevněným povrchu a do rychlosti max 60 km/h. Takže sice dobrý auto, velký, bezpečný - pokud nezapršelo nebo nenasněžilo..Na dálnici o hubu, žralo min 11/100, ve městě problém zaparkovat, při přiřazeným předku člověk nemohl naplno zatáčet..Pro normálního smrtelníka, co jezdí po městě nebo po dálnici to je auto naprd.. Nejvíc z offů jsem byl spokojený s Pajerem (ikdyž už je to oplastovaný a spíš to hraničí s SUV), kde to bylo možný přiřadit předek při rychlosti do 90km/hod, po dálnici člověk svištěl 140, spotřeba do 9l.. jen zas kámen úrazu servis - komplet podvozek 60 tis.. takže zlatý volvo
s tím jsem teď nejspokojenější ze všech aut, co jsem kdy měl. Max by se mi líbilo XC70, ta čtyřkolka má cosi do sebe a občas se to hodí.
pravdou je, že jak se jednou rozhodí zadek, což se mi jednou taky stalo u toho slavnýho patrola, tak s tím člověk neudělá vůbec nic.. zavrtěla se mi prdel a naštěstí jsem se srovnal o radlici pluhu co jel vedle mě, jinak bych byl ve škarpě. Tehdy to odneslo jen zadní světlo a promáčklej plech . Brácha dostal taky šmíra taky v Patrolu v 80km/h dostal hodiny v zatáčce a zastavil se až čelně o mostek, auto téměř v pohodě, jen se hnul rám a pak nenajel do myčky , páč mu zadní náprava předbíhala přední

pravdou je, že jak se jednou rozhodí zadek, což se mi jednou taky stalo u toho slavnýho patrola, tak s tím člověk neudělá vůbec nic.. zavrtěla se mi prdel a naštěstí jsem se srovnal o radlici pluhu co jel vedle mě, jinak bych byl ve škarpě. Tehdy to odneslo jen zadní světlo a promáčklej plech . Brácha dostal taky šmíra taky v Patrolu v 80km/h dostal hodiny v zatáčce a zastavil se až čelně o mostek, auto téměř v pohodě, jen se hnul rám a pak nenajel do myčky , páč mu zadní náprava předbíhala přední

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 1809
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
udajne nej auta mimo silnice jsou LandCruiser, MB Gcko, Wrangler, Defender...SUV na silnice to bude jina kapitola
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
... jeden klip z bezednych ruskych zasob.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jeden z důvodů proč jezdit XC90, vlastně asi jediný důvod 

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1809
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to je jak "3 v tanku a pes..."N.-I. píše:údajně 50 km/h...výsledek zlomená lampa a tranzit na díly..

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 336
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: V40 B4184S 1,8 1996
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo CITROEN BX 1,6 TRI
Bylo CITROEN ZX 1,6 AURA
Bylo VOLVO V40 1,8 16v B4148S r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 535 VIRAGO r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 750 VIRAGO r.v. 1993
Byla KAWASAKI VN 800 CLASIC r.v. 2003
Je KAWASAKI VULKAN S 650 r.v. 2016
Bylo CITROEN BX 1,6 TRI
Bylo CITROEN ZX 1,6 AURA
Bylo VOLVO V40 1,8 16v B4148S r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 535 VIRAGO r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 750 VIRAGO r.v. 1993
Byla KAWASAKI VN 800 CLASIC r.v. 2003
Je KAWASAKI VULKAN S 650 r.v. 2016
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to néhobous píše:Že by lachtan nedobrzdil ??
![]()



_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Na starých ABS (typicky 850) mi vadí vpodstatě jen mju-split, kterej když máš pod jednou strana auta hrubej povrch a pod druhou stranou led, tak to nebrzdí, ale ani trochu... Je to tam proto, aby to lamy v takové situaci neroztočily... ale ta frustrace, že vím, že stačí dorovnávat volantem a brzdilo by to... a ono to nebrzdí... Nový auta už to maj pořešený.zoid píše:Asi budu za podivína, ale jsem zapřísáhlí odpůrce abs. Toto je klasický příklad kdy abs vadí - ve smyku je prostě auto s abs neříditelný, prostě vás to někam odnese a není šance cokoliv korigovat. Nebýt abs tak to zašlápne a víceméně doklouže původním směrem.
Jinak dobře nastavený ABS i ESP jsou velkej přínos, akorát na to člověk nesmí spoléhat nečinně jako na spásu... je to jako s jakýmkoliv jiným systémem v autě - člověk musí vědět a mít vyzkoušeno, jak se to chová a používat to ve svůj prospěch... Astra je první auto, které mám trvale a má ESP a chová se to prostě skvěle... Astra je stejně jako 850 při ubrání plynu přirozeně přetáčivá, takže se toho ESP dá bezvadně použít na lehký kontrolovaný drift... stačí potlačit instinkt ke kontrování a respektovat to, že ESP směruje auto tam, kam míří volant, ať už je to kamkoli... Až mě překvapilo, jak to hraje "se mnou" a ne "proti mě"...
A ještě jedna klasická hláška: Když umíš zmáčknout brzdu 50x za sekundu, nepotřebuješ ABS

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
http://praha.idnes.cz/opily-lobbista-roman-janousek-srazil-v-porsche-ridicku-volva-pu0-/praha-zpravy.aspx?c=A120323_120749_praha-zpravy_wlk
nebyl to někdo odsud? Ne ten debil v Poče Kujón... ta paní v S80 myslím...
nebyl to někdo odsud? Ne ten debil v Poče Kujón... ta paní v S80 myslím...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1809
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dalsi zm.d v SUV, ktery si mysli ze je nedoknutelny, nesmrtelny a nic se mu nemuze stat, prasetnemec píše:http://praha.idnes.cz/opily-lobbista-roman-janousek-srazil-v-porsche-ridicku-volva-pu0-/praha-zpravy.aspx?c=A120323_120749_praha-zpravy_wlk
nebyl to někdo odsud? Ne ten debil v Poče Kujón... ta paní v S80 myslím...

Zavrit a nechat zaplatit skody na majetku, zdravi je k nezaplaceni...divim se, ze mu jeste pritel/manzel te zeny nenaklepal - asi az jej policie zase po nejake obalkove kauci pusti...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1585
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
je tam pisane, ze cizinka, takze ked to nebola slovenka, tak asi nikto odtialto. inak v takejto situacii mu dufam prisiju pokus o vrazdu, lebo toto uz nie je hit & run.tnemec píše:http://praha.idnes.cz/opily-lobbista-roman-janousek-srazil-v-porsche-ridicku-volva-pu0-/praha-zpravy.aspx?c=A120323_120749_praha-zpravy_wlk
nebyl to někdo odsud? Ne ten debil v Poče Kujón... ta paní v S80 myslím...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 93
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
50x za sekundu?Není to nějak moc?Řekl bych že to nebude víc jak 10x-15x.tnemec píše:Na starých ABS (typicky 850) mi vadí vpodstatě jen mju-split, kterej když máš pod jednou strana auta hrubej povrch a pod druhou stranou led, tak to nebrzdí, ale ani trochu... Je to tam proto, aby to lamy v takové situaci neroztočily... ale ta frustrace, že vím, že stačí dorovnávat volantem a brzdilo by to... a ono to nebrzdí... Nový auta už to maj pořešený.zoid píše:Asi budu za podivína, ale jsem zapřísáhlí odpůrce abs. Toto je klasický příklad kdy abs vadí - ve smyku je prostě auto s abs neříditelný, prostě vás to někam odnese a není šance cokoliv korigovat. Nebýt abs tak to zašlápne a víceméně doklouže původním směrem.
Jinak dobře nastavený ABS i ESP jsou velkej přínos, akorát na to člověk nesmí spoléhat nečinně jako na spásu... je to jako s jakýmkoliv jiným systémem v autě - člověk musí vědět a mít vyzkoušeno, jak se to chová a používat to ve svůj prospěch... Astra je první auto, které mám trvale a má ESP a chová se to prostě skvěle... Astra je stejně jako 850 při ubrání plynu přirozeně přetáčivá, takže se toho ESP dá bezvadně použít na lehký kontrolovaný drift... stačí potlačit instinkt ke kontrování a respektovat to, že ESP směruje auto tam, kam míří volant, ať už je to kamkoli... Až mě překvapilo, jak to hraje "se mnou" a ne "proti mě"...
A ještě jedna klasická hláška: Když umíš zmáčknout brzdu 50x za sekundu, nepotřebuješ ABS
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
50x za sekundu bude odpovidat, klepe to opravdu hodnekrat.
Veskere tyto stabilizacni systemy jsou prinosem, ono zkuste si na polygonu brzdit do zatacky, jasne s Feldou jsme to odslapali take, ale s ABSkem je to mnohem lepsi a zastavis driv, pac jen brzdis a kroutis volantem, nemas tam ty nebrzdene chvilky kdyz povolujes brzdu aby se ti auto zase chytlo.
Ale jako vsechno, tak s kazdym systemem se chce naucit a hlavne vedet kde ma auto kola a jak jsou na tom. Coz je u nekterych radoby zavodniku tezke a nekterym se tohle "tajemstvi" nikdy nepodari rozlustit. A pak maji oblicej v dlanich ... a nekdo jiny je nestastny.
Veskere tyto stabilizacni systemy jsou prinosem, ono zkuste si na polygonu brzdit do zatacky, jasne s Feldou jsme to odslapali take, ale s ABSkem je to mnohem lepsi a zastavis driv, pac jen brzdis a kroutis volantem, nemas tam ty nebrzdene chvilky kdyz povolujes brzdu aby se ti auto zase chytlo.
Ale jako vsechno, tak s kazdym systemem se chce naucit a hlavne vedet kde ma auto kola a jak jsou na tom. Coz je u nekterych radoby zavodniku tezke a nekterym se tohle "tajemstvi" nikdy nepodari rozlustit. A pak maji oblicej v dlanich ... a nekdo jiny je nestastny.
Naposledy upravil(a) ttoommaasseekk dne 10 dub 2012 18:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé