Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
- It’s my birthday
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Citace z audifóra:
A joint effort between Audi and Porsche would produce the Audi RS2, which was a limited edition high performance station wagon. The RS2 was only sold from 1994 until 1995, making a truly limited edition. The RS2 was based on Audi's 80 station wagon and was built in Germany. Audi and Porsche teamed up and powered the RS2 with a modified Audi 2.2 liter 20-valve turbocharged five-cylinder engine. The engine produced 315 PS at 6500 rotations per minute. While this small engine was used, many modifications were made to get a lot of power from it. Porsche changed out the stock turbocharger for a larger one, added a redesigned crankshaft, a heavy-duty intercooler, large fuel injectors, a low-pressure exhaust system, an upgraded induction system, as well as a Bosch engine management software for engine timing. Though the RS2 had a small engine at first glance, it could go from 0-62 miles per hour in just 4.8 seconds and had a maximum speed of 163 miles per hour. These times and speeds were remarkable for a car that weighed over 3,000 pounds!
Audi equipped the RS2 with its Quattro all wheel drive system to be sure that a car with this much power was controllable. Porsche ensured that the RS2 would handle well, upgrading its brakes and suspension so that it was more in line with a high-end sports car.
The RS2 would be tested for acceleration from 0-30 and would come in at just 1.5 seconds, which is faster than the McLaren F1 road car as well as Jacque Villeneuve's Formula 1 car of the same period. These are remarkable speeds, despite being a somewhat heavy high performance vehicle. Just 2200 RS2 units were produced during the 1994 to 1995 availability, making this powerful little car quite rare.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) dali dne 20 čer 2007 23:14, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4703
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Znáte?
Příště vylepši jméno topicu :?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
- It’s my birthday
Znáte?
Kdybych tam dal že to sou kruhy, nikdo by to ani neotevřel.Ondra. píše:Příště vylepši jméno topicu :?

-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
Znáte?
mno, to auto je uplne super! to byl muj nedostizny sen v jiste dobe .... ja mel jen socku - viz podpis 

_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 181
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Dal poděkování: 1 poděkování
Znáte?
Jj, tohle jsme měli... akorát tohle je nějaký votuněný, to naše bylo "social edition"...
Vydrželo jen několik měsíců, pak zase hezky zpět k Volvu...
Vydrželo jen několik měsíců, pak zase hezky zpět k Volvu...

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 560
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Znáte?
Ale tak zas musíme uznat že dostali z podobného objemu vo něco (dost) koní navrch. Audi je sice tuctová koncernovka, ale tohle nemuselo IMHO bejt tak špatný....
Třeba bylo i bezpečný
Třeba bylo i bezpečný

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
- It’s my birthday
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Zajímalo by mě ale kolik takhle našponovanej motor vydržel
Jinak understatement factor jak cyp. Ideální na trestání zbohatlíků s x krát dražší károu.
Jak asi musí koukat frikulín (totiž labužník
) v M3 když ho voprasí stará 80ka v kombu 




-
Offline
- Příspěvky: 339
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Strakonice
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Jojo, tohle auto má charakter. Myslím, že T5R na něj ani náhodou nemá. Tohle je trakcí a naladěním podvozku někde jinde. Dá se řící skorookruhové auto v karoserii kombi. Ale na druhou stranu bych ho nechtěl, protože s AUDI 80 to nemá společného snad nic. Je to naprostý speciál a každý náhradní díl je na to X krát draží než na obyč Audi, takže pokud člověk nemá money na servis, tak ho to pravděpodobně zruinuje. To T5R je proti tomu seriová 850. Ale jak říkáte fakt dost dobrý auto a výkonově ve své době a ve své třídě na to nic nemělo.



_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4703
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Audina nebyla jediným konkurentem T5R...
Co tohle? C46 AMG- 4,6 litru, V8, 306 koní a co BMW?
Co tohle? C46 AMG- 4,6 litru, V8, 306 koní a co BMW?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 339
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Strakonice
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Co vím, tak BMW M3 v kombíku nebylo. Ale 330i asi jo a to by mohl být přímý konkurent T5R. Výše uvedený Mergl je sice výkonově konkurence T5R a bude i asi výkonnější. Ale z Mercedesu je mi na blití
. Takže to vlastně žádná konkurence není






_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 1915
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Jo a navic je nesrovnatelne tezsi...takze nez se ten mastodont rozjede, tak napr. V70R bude uz pryc...Bobika píše:Co vím, tak BMW M3 v kombíku nebylo. Ale 330i asi jo a to by mohl být přímý konkurent T5R. Výše uvedený Mergl je sice výkonově konkurence T5R a bude i asi výkonnější. Ale z Mercedesu je mi na blití![]()
![]()
. Takže to vlastně žádná konkurence není
![]()
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
- It’s my birthday
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
V té době se dělala akorát 328i 142 kW, což je čaj
Jinak něco, co dává stejnej výkon z dvojnásobnýho objemu prostřednictvím motoru pučenýho z auta o 2 třídy vejš za konkurenci opravdu nepovažuju
. To mluvím o tom tupým c-čku, kdyby to chodská frakce nepobírala 



-
Offline
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
2Ondra: toz T5R je seriovka, coz se o tomhle AMG rozhodne rict neda
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Se vrátim k těm konkurentům, co třeba takový Safrane BiTurbo 4x4?
Tomu se řiká zuřivá pičička asi nejnadrbanější co se seriově vyráběla
taky jediná která by me mohla domů
V6 asi 12v? BiTurbo s výkonem 191-3Kw a 363Nm, vyhřejvané a elektricky ovládané sesle s pametí, dřevo, dvouzónová klima atd.
Ve vrcholnych výbavách byly i zadní sesle ovládány elektricky, vyhřejvané přední sklo, elektricky stavitelný podvozek.
Vyráběl se od 94 do 96(97) takže v letech jako T5R a také sériově vyrobeno údajně něco kolem 1700kusů (někde píší že jen cca 800)
V čechách sem na vlastní oči viděl asi 3 kusy, mimo jíné byl jeden nebo dokonce dva na prodej v tom bazaru na Zbraslavi (v tom cípu před lomem)
Jinak když jsme se na Seči bavili s Márou, tak na moji otázku odkud pochází základ motoru B5234xx? (T5) Bylo odpovězeno že snad blok je od Renaultu
Mě nasral
no a dnes když si tak pročítám info o safranu tak jsem narazil na toto: Přichází nový dvoulitrový motor nahrazující celé kvarteto benzínových čtyřválců, mezeru mezi ním a stávajícím atmosferickým šestiválcem vyplnil řadový pětiválec ze spolupráce s Volvem (hlavu válců dodal Renault)
Ale nám to jezdí lépe
oni z něho maj 2.5(2435ccm) 121Kw a 211Nm no ale bez turba mno.

Tomu se řiká zuřivá pičička asi nejnadrbanější co se seriově vyráběla


V6 asi 12v? BiTurbo s výkonem 191-3Kw a 363Nm, vyhřejvané a elektricky ovládané sesle s pametí, dřevo, dvouzónová klima atd.
Ve vrcholnych výbavách byly i zadní sesle ovládány elektricky, vyhřejvané přední sklo, elektricky stavitelný podvozek.
Vyráběl se od 94 do 96(97) takže v letech jako T5R a také sériově vyrobeno údajně něco kolem 1700kusů (někde píší že jen cca 800)
V čechách sem na vlastní oči viděl asi 3 kusy, mimo jíné byl jeden nebo dokonce dva na prodej v tom bazaru na Zbraslavi (v tom cípu před lomem)
Jinak když jsme se na Seči bavili s Márou, tak na moji otázku odkud pochází základ motoru B5234xx? (T5) Bylo odpovězeno že snad blok je od Renaultu

Mě nasral

Ale nám to jezdí lépe

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 560
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
To mi připomnělo že jsem měl dnes noční můru. Řídil jsem renault. 

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 3130
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
v té době ještě úřadoval nejrychlejší sedan světa - Lotus Omega.
První kus byl vyrobenej v roce 1989.
Má motůrek 3,6L TwinTurbo, 377kobyl, 570Nm. Z 0-100km/h za 5s, Vmax 290km/h
To Sibr ... kousek od Chomutova někdo roztřelil tohodle Safrana BiTurbo - škoda ho :ryma:
První kus byl vyrobenej v roce 1989.
Má motůrek 3,6L TwinTurbo, 377kobyl, 570Nm. Z 0-100km/h za 5s, Vmax 290km/h
To Sibr ... kousek od Chomutova někdo roztřelil tohodle Safrana BiTurbo - škoda ho :ryma:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Dostal poděkování: 4 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
modusdrewid píše:To mi připomnělo že jsem měl dnes noční můru. Řídil jsem renault.
-
Offline
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
- It’s my birthday
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Tak řekněte někdo, že to neni pravda!Sibr píše: Jinak když jsme se na Seči bavili s Márou, tak na moji otázku odkud pochází základ motoru B5234xx? (T5) Bylo odpovězeno že snad blok je od Renaultu![]()

-
Offline
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Jj taky znám ale zapoměl jsem na něj to je taky úžasná záležitost, jenže to už je moc velkej poklad i když seriovejeLzyx píše:v té době ještě úřadoval nejrychlejší sedan světa - Lotus Omega.
První kus byl vyrobenej v roce 1989.
Má motůrek 3,6L TwinTurbo, 377kobyl, 570Nm. Z 0-100km/h za 5s, Vmax 290km/h

eLzyx píše:To Sibr ... kousek od Chomutova někdo roztřelil tohodle Safrana BiTurbo - škoda ho :ryma:

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
- It’s my birthday
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
jj akorat jsem to chtel napsat - Lotus (Carlton) Omega je proste na vystrik..eLzyx píše:v té době ještě úřadoval nejrychlejší sedan světa - Lotus Omega.
První kus byl vyrobenej v roce 1989.
Má motůrek 3,6L TwinTurbo, 377kobyl, 570Nm. Z 0-100km/h za 5s, Vmax 290km/h
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 339
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Strakonice
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Ten Safrane Bi-turbo vypadá hezky, ALE..... Tchán shodou okolností vlastní Safrane r.v. 2000 3.0 V6 24V LPG. Vypadá to sice hezky, soupis výbavy je delší než bible, ale každou chvíli nejde nějaké čidlo, tím pádem ten motor nejde třeba nastartovat
apod. A to si myslím, že tý eletroniky bude v Bi-turbu ještě mnohem více. Podle mého je to taková časovaná elektronická bomba. Žabožrouti elektroniku prostě neumí.


_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 3130
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
jj cca 2 roky. Myslím, že to bylo tak, že s tím safranem předjížděl a nějakej německej blbeček mu tam bez blinkru vjel. Pro řidiče Safranu smůla, že už předjížděl na plný. Pokud si dobře vzpomínám, tak se nehoda nikdy nedovyšetřila (odvolání a uplynutí lhůt) a nejsem si jistej jestli mu pojišťovna toho safrana zaplatila. Byla to totálka (zlomenej A sloupek). Každopádně vím, že už má druhýho Safrana Biturbo.Sibr píše:A nejsou uz to tak 2 roky? Nádhernej mazel (snad černej) někdo to do něj napálil takže to nebyla vina řidiče Safranu?
btw ... já v tom úseku měl tu samou nehodu, předjížděl jsem (160-170km/h


_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
Se nediv - pokud jedes na okrsce rychlosti jak uplnej hnup (z prominutim - slusnej clovek takhle nejezdi), tak je to jednoznacne Tvoje chyba a ne toho, kdo jede rychlosti predepsanou a odpovidajici - v takovy rychlosti jsem si jistej, ze i ten blinkr lehce prehlidnes ... takovyhle hrdinsky reci me nadzvedavaji ze zidle 

_________________
Zatim si sve prvni Volvo hledam
Zatim si sve prvni Volvo hledam

-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
To One: Ono by se taky ale ten hňup co jede předepsanou rychlostí a chystá se tam vjet musel občas kouknout do zrcátka. Takže viděl bych to na takovou symbiózu rychlejších a pomalejší řidičů na silnici a ne že Ty, jakožto všemocný a všudypřítomný dodržovač předpisů, nahážeš všechny rychle jedoucí do pytle s h*****a. A nakonec ruku na srdce, nikdy v životě jsi rychleji nejel? Doufám, že nezačneš s pohádkama jakože na prázdné silnici sis to zkusil ale to je max.
A mimochodem, podle zkušeností třeba mezi Prahou a Č.B. okolo 1 hodiny ranní bys byl ve 120km/h jedno z nejpomalejších osobních aut. A že tam těch bouraček v noci bejvá co? Už dlouho jsem tam žádnou nepotkal...
Tak a teď do mě
A mimochodem, podle zkušeností třeba mezi Prahou a Č.B. okolo 1 hodiny ranní bys byl ve 120km/h jedno z nejpomalejších osobních aut. A že tam těch bouraček v noci bejvá co? Už dlouho jsem tam žádnou nepotkal...
Tak a teď do mě

_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvky: 3130
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
Znáte? Ve své době jediný konkurent T5R
ber to tak, že rychlost 160-170km/h byla v té chvíli bezpečnější než 90km/h. Nejet tak rychle, tak tu kolonu jedoucí okolo 70-80km/h nepředjedu ani kdybych se rozkrájel. Všichni jeli s rozestupem cca 2-4m - celkem 23 aut. Chvíli jsem nechápal, proč nikdo nezačne předjíždět, dlouhá celkem přehledná rovinka, v protisměru nic ... až když jsem dojel "safety car" jsem si to uvědomil. Oním safety carem byla policie ČR.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé