KAROSERIE: centrální zamykání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
KAROSERIE: centrální zamykání
Dobrý den,
mám problémy se zamykáním a odemykáním přes dálkové ovládání (DO), projevuje se to jen, když odemykám auto odzadu. Neví někdo, kde se nachází senzory - přijímače signálu z DO? Možná bude jenom jeden z nich mít špatný kontakt. A když jsme u špatných kontaktů: jedna „veselá“ příhoda. Moje V40 má funkci zamykání, kterou osobně považuju za dementní – pokud po odemčení DO neotevřete dveře, po cca 2 minutách se zase zamkne. Nevím jaký to má význam, ale je to tak. No a tak si takhle jednou dělám něco na předním podběhu, (jediné) klíčky v zapalování, abych si mohl natáčet kola a když sem v nejlepším, ozve se „cvak“ … Příčina byl kontakt spínače dveří. Nechat si jistit poměrně klíčovou funkci tím, že to svěřím obyčejnému koncáku, který se časem zaoxiduje, nepovažuji za šťastný nápad. Výrazy, které jsem použil nebudu publikovat. Ale je fakt, že podobnou debilitu má třeba i Fabie. Ale abychom neodběhli od tématu: Neví někdo, kde se nachází senzory - přijímače signálu z DO?
mám problémy se zamykáním a odemykáním přes dálkové ovládání (DO), projevuje se to jen, když odemykám auto odzadu. Neví někdo, kde se nachází senzory - přijímače signálu z DO? Možná bude jenom jeden z nich mít špatný kontakt. A když jsme u špatných kontaktů: jedna „veselá“ příhoda. Moje V40 má funkci zamykání, kterou osobně považuju za dementní – pokud po odemčení DO neotevřete dveře, po cca 2 minutách se zase zamkne. Nevím jaký to má význam, ale je to tak. No a tak si takhle jednou dělám něco na předním podběhu, (jediné) klíčky v zapalování, abych si mohl natáčet kola a když sem v nejlepším, ozve se „cvak“ … Příčina byl kontakt spínače dveří. Nechat si jistit poměrně klíčovou funkci tím, že to svěřím obyčejnému koncáku, který se časem zaoxiduje, nepovažuji za šťastný nápad. Výrazy, které jsem použil nebudu publikovat. Ale je fakt, že podobnou debilitu má třeba i Fabie. Ale abychom neodběhli od tématu: Neví někdo, kde se nachází senzory - přijímače signálu z DO?
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Kde jsou senzory nevím, ale funkce aut. zamykání slouží (podle mě) z důvodu náhodné sepnutí dálkového ovladače. Tj. když ho omylem zmáčkneš aby auto nezůstalo po celou dobu odemčené. Tuto vlastnost mají už snad všechny autoalarmy.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
No, to že to mají dnes skoro všechny auta, nijak nemění můj názor. Pokud jsem debil ,který si hraje s dálkovým ovládáním, tak si nezasloužím nic jiného, než aby to auto zůstalo odemčený. To, že se výrobce snaží dělat z uživatele pitomce a instaluje funkce, které rozhodují za něj, rozhodně nepovažuju za správné. Nejvíc markantní je to v oblasti počítačů, ale jak se počítačová technika implementuje do ostatních výrobků, tak to prorůstá i jinam. Nejen že se tím všechno komplikuje a prodražuje, ale hlavně to omezuje toho, kdo není nesvéprávný a dokáže mít věci pod kontrolu (alespoň ty elementární - vědět, že jsem zamkl, že jsem tenhleten šroub utáhl, že jsem si stáhl kalhoty, než jsem vykonal potřebu...) A díky tomu, že tyhlety p..iny existujou a téhle polovirtuální realitě dnes lidi přikládají větší význam, než realitě skutečné, se spousta lidí dobře živí. Na mobilu dnes už nikoho nezajímá, jestli umí telefonovat, ale jestli má "nejnovější vychytávky", o kterých neví ani co znamenají; každý musí mít nejnovější software, i když z něj dokáže reálně využít 20% (možná) apod. Štve mě to, ikdyž mi právě tohle umožňuje, místo toho abych pracoval, psát tenhle příspěvek. No, to jsem ale odbočil, pro mě je teď důležité to místo na V40, kde jsou senzory. Díky za odpovědi.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
2Honza - o senzorech nevím, ale myslím že bude jen jeden. Jinak jsi se rozpovídal dobře, ale opomněl jsi jeden fakt. To samozamknutí by mělo proběhnot jen pokud odemkneš přes DO a neotevřeš dveře! Potom by se mělo autí znova samo zamknou asi po 2 minutách. Je to proto, že pokud jdeš jen do kufru a ten zabouchneš, můžeš zapomenout zamknout. pokud by nějakým náhodným rušivým signálem došlo k aktivaci DO a odemknutí v době kdy u auta kejseš, opět to samo zamkne. No a pokud nechceš, aby autí myslelo za tebe, nech si raději příště ještě stažené okénko či pootevřené dveře Většina řidičů to tak dělá, pokud má klíče v zapalování a je mimo auto.
P.S. A mě se občas taky stane, že DO nezafunguje. Normálně jde snad až na 40m, ale občas třeba na 10m nezabere.
P.S. A mě se občas taky stane, že DO nezafunguje. Normálně jde snad až na 40m, ale občas třeba na 10m nezabere.
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 15 čer 2007 10:12, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3649
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Nejsem si jistej, ale myslim že senzor je na palubovce u pravého A sloupku u reproduktoru
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
2Jarda S40: To je právě to, o čem píšu. Mě taky napadají důvody, proč to tam je, jako třeba že jdeš do kufru a můžeš zapomenout zamknout. Ale pak stačí jeden vadnej spínač a je vymalováno. A nechávat si pootevřený okýnko? Na 99% to tak vždycky dělám, ale Murphyho zákony prostě fungujou. Věděl jsem, že ten spínač má občas problémy, předtím jsem ho prostřík Kontaktolem, ale zlobil někdy i potom. Snad jsem měl i nějakou předtuchu, ale zrovna ten den jsem prostě příliš optimisticky věřil technice (a to mám technické vzdělání). Takže si za to svým způsobem můžu sám.Jarda S40 píše:2Honza - o senzorech nevím, ale myslím že bude jen jeden. Jinak jsi se rozpovídal dobře, ale opomněl jsi jeden fakt. To samozamknutí by mělo proběhnot jen pokud odemkneš přes DO a neotevřeš dveře! Potom by se mělo autí znova samo zamknou asi po 2 minutách. Je to proto, že pokud jdeš jen do kufru a ten zabouchneš, můžeš zapomenout zamknout. pokud by nějakým náhodným rušivým signálem došlo k aktivaci DO a odemknutí v době kdy u auta kejseš, opět to samo zamkne. No a pokud nechceš, aby autí myslelo za tebe, nech si raději příště ještě stažené okénko či pootevřené dveře Většina řidičů to tak dělá, pokud má klíče v zapalování a je mimo auto.
P.S. A mě se občas taky stane, že DO nezafunguje. Normálně jde snad až na 40m, ale občas třeba na 10m nezabere.
Kdyby tam ale tahle funkce nebyla a auto dělalo jenom to, co po něm chci, tak nemusím myslet na to, že mám nechávat stažené okýnko. Za chvíli to může být třeba tak, že se auto nerozjede, když nebude mít zavřený všechny dveře (i 5., který nechám otevřený, protože povezu něco dlouhýho). Nebo nepojede, protože budu muset dýchnout do senzoru na alkohol a přitom chci popojet jen 1 poobědním pivu na vlastní zahradě 3 metry do stínu. Všechno to jsou věci, které třeba zvýší bezpečnost, ale bude to vyhodnocovat automat!
A dál už s tím tématem končím. Kdyby někdo měl nápad, kde je ten senzor, dejte prosím vědět. Ten čudl na palubovce u spolujezdce o kterém psal YOBY zkusím zakrýt alobalem a snad uvidím, jestli je to opravdu on. Jinak těch 10 m Ti závidím, mně občas nefunguje ani na 1m.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
2Honza - a nemáš slabé baterky v DO? Když říkáš, že ani na 1m. Jinak samozřejmě máš pravdu - kus železa je kus železa a elektronika není všemocná (viz problémy Amíků s AK47 nebo RPG).
P.S. Napadlo mě ještě, máš dvě DO? A druhé funguje stejně/lépe??? Aby nebyla chyba spíš v tom DO, je přece jen všelijak nošené, otřásané, ve vlhku a podobně.
P.S. Napadlo mě ještě, máš dvě DO? A druhé funguje stejně/lépe??? Aby nebyla chyba spíš v tom DO, je přece jen všelijak nošené, otřásané, ve vlhku a podobně.
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
DO a klíčky mám jen jedny, baterie jsou nové, DO jsem rozebral a očistil kontakty. Ale opravdu jsou problémy jen při zamykání zezadu, pokud odemykám a stojím před autem, tak je to naprosto v pohodě. Takže když jdu k autu zboku nebo zezadu, tak musím popojít až na úroveň předních dveří (což je obtěžující hlavně když jdu jenom do kufru). To mě vedlo k myšlence, že jsou tam 2 senzory - jeden vředu, druhý vzadu, i když je možné, pokud to bude na té přístrojovce, že nějak mírně stíní fólie, co mám nalepenou na zadních sklech. To je ale spíš hypotetická možnost.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Příspěvky: 1657
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Fólie vadit nemůže, mě jde odemknout i skrz zavřený dřevěný garážový vrata. Ale je fakt, že někdy se mi taky zdá že dálkáč nejde a když jsem blíž tak odemkne.
Mám doma celou kabeláž ze zbořenýho auta a myslím, že jediný místo pro to čidlo je opravdu v tom repráku, žádný další kromě airbagů jsme při demontáži asi nesundavali. Má tam být i něco ve vztahu k imobilizéru.
Mám doma celou kabeláž ze zbořenýho auta a myslím, že jediný místo pro to čidlo je opravdu v tom repráku, žádný další kromě airbagů jsme při demontáži asi nesundavali. Má tam být i něco ve vztahu k imobilizéru.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Pokud by byla ta folie pokovená, dávalo by to smysl. Zklus při otevřených zadních dveřích. Budeš je muset otevřít a sepnout zámek a kontakt, kterej je u něj.Honza 360 píše:DO a klíčky mám jen jedny, baterie jsou nové, DO jsem rozebral a očistil kontakty. Ale opravdu jsou problémy jen při zamykání zezadu, pokud odemykám a stojím před autem, tak je to naprosto v pohodě. Takže když jdu k autu zboku nebo zezadu, tak musím popojít až na úroveň předních dveří (což je obtěžující hlavně když jdu jenom do kufru). To mě vedlo k myšlence, že jsou tam 2 senzory - jeden vředu, druhý vzadu, i když je možné, pokud to bude na té přístrojovce, že nějak mírně stíní fólie, co mám nalepenou na zadních sklech. To je ale spíš hypotetická možnost.
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Nechápu, jak může mít Honza360 technické vzdělání a přitom věřit technice
Prosím prozraďte mně konečně, jestli je to DO infra nebo VF - z vašich příspěvků to vypadá, že je to obojí :? Harry píše, že to funguje i krz vrata a současně hovoří o čidle na repráku - když by to bylo VF, tak by tam nebylo čidlo, ale anténa(obvykle drát cca 35 cm), když by byl ovladač infra, tak by tam bylo čidlo(infrapřijímač za temně červeným krytem), ale nefungovalo by to krz vrata
Prosím prozraďte mně konečně, jestli je to DO infra nebo VF - z vašich příspěvků to vypadá, že je to obojí :? Harry píše, že to funguje i krz vrata a současně hovoří o čidle na repráku - když by to bylo VF, tak by tam nebylo čidlo, ale anténa(obvykle drát cca 35 cm), když by byl ovladač infra, tak by tam bylo čidlo(infrapřijímač za temně červeným krytem), ale nefungovalo by to krz vrata
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Vycházím z faktu, že mi to funguje i z kapsy kalhot, takže elmag. VF signál. Proto mluvím o té pokovené folii. O čidle nic nevím, anténka může být kdekoliv pod tapecírunkem. Ale jenom typuji.standa píše:Nechápu, jak může mít Honza360 technické vzdělání a přitom věřit technice
Prosím prozraďte mně konečně, jestli je to DO infra nebo VF - z vašich příspěvků to vypadá, že je to obojí :? Harry píše, že to funguje i krz vrata a současně hovoří o čidle na repráku - když by to bylo VF, tak by tam nebylo čidlo, ale anténa(obvykle drát cca 35 cm), když by byl ovladač infra, tak by tam bylo čidlo(infrapřijímač za temně červeným krytem), ale nefungovalo by to krz vrata
-
Offline
- Příspěvky: 374
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Mě to jde i přes zavřený plechový vrata - na krátkou vzádlenost tak 1m, víc jsem nezkoušel.Harry píše:Fólie vadit nemůže, mě jde odemknout i skrz zavřený dřevěný garážový vrata. Ale je fakt, že někdy se mi taky zdá že dálkáč nejde a když jsem blíž tak odemkne.
Mám doma celou kabeláž ze zbořenýho auta a myslím, že jediný místo pro to čidlo je opravdu v tom repráku, žádný další kromě airbagů jsme při demontáži asi nesundavali. Má tam být i něco ve vztahu k imobilizéru.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Jasně, že je to RC signál.
To Honza 360: mě se naopak aut. zamykání velmi líbí. Neumím si pořádné auto bez této funkce ani představit.
Centrál (případně i alarm) dálkového ovladače je radiový signál s plovoucím kódem (rozuměj kódováním) . V autě je řídící jednotka která signál přijímá, dekóduje a provede patřičné akce. V 70 má tuto jednotku nad zrcátkem, V40 vepředu. Ta signálka na vnějším teplotním čidle, co blíká nemá s centrálem jako takovým nic společného, i když ji centrál potom zpštně obsluhuje. Signalizuje v podstatě funkci imobiliseru. Frekvence DO je přeladitelná se šifrováním RSCFB. S tímto souvisí i šíření a rušení RC signálu (navíc o velmi malém výkonu). Takže fše, co tu kluci psali je pravda, někdy je to i 40m a někdy a někde nejde a nejde...Jestli máš ale větší problémy spíše to vypadá na vadu DO.
To Honza 360: mě se naopak aut. zamykání velmi líbí. Neumím si pořádné auto bez této funkce ani představit.
Centrál (případně i alarm) dálkového ovladače je radiový signál s plovoucím kódem (rozuměj kódováním) . V autě je řídící jednotka která signál přijímá, dekóduje a provede patřičné akce. V 70 má tuto jednotku nad zrcátkem, V40 vepředu. Ta signálka na vnějším teplotním čidle, co blíká nemá s centrálem jako takovým nic společného, i když ji centrál potom zpštně obsluhuje. Signalizuje v podstatě funkci imobiliseru. Frekvence DO je přeladitelná se šifrováním RSCFB. S tímto souvisí i šíření a rušení RC signálu (navíc o velmi malém výkonu). Takže fše, co tu kluci psali je pravda, někdy je to i 40m a někdy a někde nejde a nejde...Jestli máš ale větší problémy spíše to vypadá na vadu DO.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Podle mých zkušeností je přenos klasicky rádiově u všech novějších aut a tak pro něj platí klasické rušení rádiových vln - pokovené fólie, skla atd. Stejně tak nefunguje, pokud ř.j. zjistí signál, který vyhodnotí jako "nepatřičný" zkreslený apod. Systémů použilo Volvo několik a rozhodně není dobré je veřejně sdělovat, jsouli vám vaše vozy milé. Dávat návody zlodějům není moudré. Já vím o 3 místech pro snímače, ale vždy se použil jen jeden z nich.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%A9na
mohli bychom prosím zůstat u tradiční terminologie? :? Pokud se u Jarka říká:"ňákej gauner mi zlomil snímač na autě" nebo "nezapomeň před vjezdem do myčky odmontovat z auta všechny snímače", tak sděluji, že se jedná o krajovou anomálii . Dále s Jarkem nesdílím jeho optimismus, se kterým předpokládá, že zloději čekají na to, až jim tady někdo nepředloženě(!) popíše, jak mají ukrást auto
Pokud má Honza 360 jen jeden klíč a ovladač (jen tak, Honzo, mezi náma - to není dobrej nápad ), tak nemáme možnost porovnat vysílací výkon s jiným ovladačem. Takže chyba může být jak ve vysílači, tak i příjimači - anténa, svod, vf část příjimače. Prvním krokem nápravy je pochopitelně výše uvedené ve tvém autě nalézt.
(V dřevních dobách dálkových ovladačů se dal kmitočet vysílače nastavit kapacitním trimříčkem - to ale asi nebude tento případ)
mohli bychom prosím zůstat u tradiční terminologie? :? Pokud se u Jarka říká:"ňákej gauner mi zlomil snímač na autě" nebo "nezapomeň před vjezdem do myčky odmontovat z auta všechny snímače", tak sděluji, že se jedná o krajovou anomálii . Dále s Jarkem nesdílím jeho optimismus, se kterým předpokládá, že zloději čekají na to, až jim tady někdo nepředloženě(!) popíše, jak mají ukrást auto
Pokud má Honza 360 jen jeden klíč a ovladač (jen tak, Honzo, mezi náma - to není dobrej nápad ), tak nemáme možnost porovnat vysílací výkon s jiným ovladačem. Takže chyba může být jak ve vysílači, tak i příjimači - anténa, svod, vf část příjimače. Prvním krokem nápravy je pochopitelně výše uvedené ve tvém autě nalézt.
(V dřevních dobách dálkových ovladačů se dal kmitočet vysílače nastavit kapacitním trimříčkem - to ale asi nebude tento případ)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Stando, jen tak mezi náma, aut který mají jen jeden klíč a ovladač jsou celé mraky, zvlášť, když ve většině případů ti auto jen s jedním klíčem prodají. A ať už jsem měl u auta klíče dva nebo jen jeden, nikdy jsem (až na výše popsanou "humornou příhodu" nepotřeboval víc než ten jeden. Po zjištění, že inovace slouží k tomu, aby člověku neušetřila problémy, ale aby mu je přidělala, jsem uvažoval o tom, přidělat si další klíč, ale nový s naprogramováním čipu imobilizéru za 1000,- Kč (u Volva vykládali něco o 2,5 tis. a 3 dnech) a kdo by mi udělal DO jsem nezjistil (a cena by asi nebyla nejnižší).standa píše:http://cs.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%A9na
mohli bychom prosím zůstat u tradiční terminologie? :? Pokud se u Jarka říká:"ňákej gauner mi zlomil snímač na autě" nebo "nezapomeň před vjezdem do myčky odmontovat z auta všechny snímače", tak sděluji, že se jedná o krajovou anomálii . Dále s Jarkem nesdílím jeho optimismus, se kterým předpokládá, že zloději čekají na to, až jim tady někdo nepředloženě(!) popíše, jak mají ukrást auto
Pokud má Honza 360 jen jeden klíč a ovladač (jen tak, Honzo, mezi náma - to není dobrej nápad ), tak nemáme možnost porovnat vysílací výkon s jiným ovladačem. Takže chyba může být jak ve vysílači, tak i příjimači - anténa, svod, vf část příjimače. Prvním krokem nápravy je pochopitelně výše uvedené ve tvém autě nalézt.
(V dřevních dobách dálkových ovladačů se dal kmitočet vysílače nastavit kapacitním trimříčkem - to ale asi nebude tento případ)
Ale v každém případě (a to mám ověřeno), problémy jsou vždy jen při odemykání zezadu. Svůj vliv na to má fólie, o které psal Jarda S40 a může to být všechno, co jsi vyjmenoval, co způsobí nižší výkon DO popř. nižší citlivost snímače. Přesto ale pořád nikdo explicitně nenapsal jednu věc - senzor, nebo anténa nebo přijímač signálu z DO, nazvěme to jak chcete, je jen 1 nebo 2 (předek & zadek)???
A ještě když už jsem tuhle polemiku rozpoutal. Vysvětlete mi někdo, k čemu je podle vás automatické zamykání dobré. Můj názor na věc to asi nezmění, ale rád bych poznal příčiny jiného názoru na tenhle problém. Někdo tady psal, že když jde jen do kufru, tak odemkne a pak se mu to zamkne samo - nevím, proč nemůže zase zamknout a musí spoléhat na automatiku, co když selže? Druhý důvod (náhodné odemčení) mi taky nepřijde relevantní - pokud si to náhodou sám odemknu, tak je to moje chyba, pokud mi to odemkne nějaký cizí zdroj, tak je to chyba výrobce a nemusí se zabývat nějakými plovoucími kódy. A nebo se tahle funkce dá využít ještě úplně nějak jinak a já si rozšířím obzory. Ale v současnosti se stále domnívám, že to za komplikace s výrobou a možností podělání v praxi nestojí.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Tak tohle jsem nějak nepochopilstanda píše:http://cs.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%A9na
mohli bychom prosím zůstat u tradiční terminologie? :? Pokud se u Jarka říká:"ňákej gauner mi zlomil snímač na autě" nebo "nezapomeň před vjezdem do myčky odmontovat z auta všechny snímače", tak sděluji, že se jedná o krajovou anomálii . Dále s Jarkem nesdílím jeho optimismus, se kterým předpokládá, že zloději čekají na to, až jim tady někdo nepředloženě(!) popíše, jak mají ukrást auto
Nepíšu o autoanténě ale o přijímací anténě alarmu, centrálu, immobilizéru apod.
Když to vezmu globálně antény u různých systémů a aut jsou různě umístěné. Příklady : napařené na oknech, zatavené v okně, pod tapecem dveří, palubky apod., pod střechovicí, ve stropním světle - tak nechápu tu narážku na myčku
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
2Honza 360 - Zkus se třeba podívat semka viewtopic.php?f=28&t=8370 jak je časté to otevření nedopatřením. Jinak pokud budeš uvažovat jako uvažuješ, prodej 40-ku a kup si dvojku. Pak nemáš co řešit. Žádná zbytečná elektronika. Proč od toho výrobci odešli, je asi věc na dlouhou debatu a již se to tu také nejméně 100x řešilo. Ale myslím, že výrobci to tam cpou jen proto, že to zákaznící chtěj. Lidi jako ty tvoří jen zanedbatelné procento kupců nových vozů a nejsou jako cílová skupina pro výrobce/prodejce zajímaví.
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 16 čer 2007 21:27, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Honzo 360 použit je jeden přijímač.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Snímač.....
Ve V/S 40 je místo příjemu signálu z DO jen jedno. Je to v podstatě kus drátu, využitý jako anténa.
Mě se ale ta fce aut. zamykání skutečně líbí, hodí se mi, připadá mi bezpečná, nikdy jsem s ní neměl problém a navíc ji má spousta aut.
Aut. se ti nezamkne pokud máš klíče v zapalování, nebo pokud neotevřeš dveře... V čem máš problém? Stačí si zažít prostě strčit klíče po vysednutí do kapsy - a to podle mě není žádný problém. Funkci autom. zamknutí využiju několikrát za měsíc a naprosto v poho. Např. když mluvím s Jarem a chystám se odjet, odemknu a protože rozhovory s Jarkem jsou většinou nesmírně dlouhé, kecáme, kecáme, třeba i poodejdeme a... auto se mi zase zamkne, naprosto v pořádku, věci v něm mám v "bezpečí" a auto taky... Nebo zazvoní mobil, nebo, nebo. Perfektní věcička aut. zamknutí, a dnes naprosto běžná.
Ve V/S 40 je místo příjemu signálu z DO jen jedno. Je to v podstatě kus drátu, využitý jako anténa.
Mě se ale ta fce aut. zamykání skutečně líbí, hodí se mi, připadá mi bezpečná, nikdy jsem s ní neměl problém a navíc ji má spousta aut.
Aut. se ti nezamkne pokud máš klíče v zapalování, nebo pokud neotevřeš dveře... V čem máš problém? Stačí si zažít prostě strčit klíče po vysednutí do kapsy - a to podle mě není žádný problém. Funkci autom. zamknutí využiju několikrát za měsíc a naprosto v poho. Např. když mluvím s Jarem a chystám se odjet, odemknu a protože rozhovory s Jarkem jsou většinou nesmírně dlouhé, kecáme, kecáme, třeba i poodejdeme a... auto se mi zase zamkne, naprosto v pořádku, věci v něm mám v "bezpečí" a auto taky... Nebo zazvoní mobil, nebo, nebo. Perfektní věcička aut. zamknutí, a dnes naprosto běžná.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Děkuju.jarek.krizan píše:Honzo 360 použit je jeden přijímač.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Ten problém jsem už popisoval, právě že se zamkne a to i když jsou klíčky v zapalování na 1. poloze. Stačí, aby byl zaoxidovaný dveřní spínač a i když otevřu a zase zavřu dveře, auto si myslí, že jsem dveře neotevřel a někde kecám a poodešel jsem. A tak se pro jistotu zamkne. A věř mi, klíčky po vysednutí do kapsy opravdu dávám, na krk jsem si je dával do svých 8mi let. No pořád tu výhodu nevidím, asi jsem blbej.Pavel-K píše:Snímač.....
Ve V/S 40 je místo příjemu signálu z DO jen jedno. Je to v podstatě kus drátu, využitý jako anténa.
Mě se ale ta fce aut. zamykání skutečně líbí, hodí se mi, připadá mi bezpečná, nikdy jsem s ní neměl problém a navíc ji má spousta aut.
Aut. se ti nezamkne pokud máš klíče v zapalování, nebo pokud neotevřeš dveře... V čem máš problém? Stačí si zažít prostě strčit klíče po vysednutí do kapsy - a to podle mě není žádný problém. Funkci autom. zamknutí využiju několikrát za měsíc a naprosto v poho. Např. když mluvím s Jarem a chystám se odjet, odemknu a protože rozhovory s Jarkem jsou většinou nesmírně dlouhé, kecáme, kecáme, třeba i poodejdeme a... auto se mi zase zamkne, naprosto v pořádku, věci v něm mám v "bezpečí" a auto taky... Nebo zazvoní mobil, nebo, nebo. Perfektní věcička aut. zamknutí, a dnes naprosto běžná.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
tak to máš víc problémů, než jen zaoxidovaný koncák. Já mám 100% vyzkoušeno, že když mám klíče v zapalování (v jakékoliv poloze) tak se auto nezamkne a nezamkne.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
umístění senzorů-přijímačů signálu z dálk. ovládání
Pokud to tak je, tak se soudruhům ze Švédska omlouvám. Ale jen kontrolní otázka: Jak to máš 100% vyzkoušeno? Zkusil jsi to tak, že třeba stáhneš okénko, přes DO zamkneš, přes DO odemkneš, strčíš klíčky do zapalování přes otevřené okénko a počkáš ty 2 minuty, jestli se to nezamkne automaticky? Čili simulace toho vadného dveřního spínače, za předpokladu, že nemáš alarm.
Naposledy upravil(a) Honza 360 dne 17 čer 2007 10:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé