Re: odpověď

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 12 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: odpověď

Příspěvek od travex »

fettis píše:-inzerát je stále aktuální
-Nejedná se o šlic na sedačce,je to sluníčko - sedačky jsou naprosto OK - možnost zaslat jiné fotky
-tento motor(výrobce koncern - VW/Audi) - má kolega ve vozidle VW LT - odtahový speciál - najeto 1 200 000Km = obtížně zničitelný :-))
motory jsou stejne jako ve VW LT a starem Audi 100 (kody motoru CP, DV, DW, ACL, ACT, 1G, 1S). Pro volvo mely jen jinak nastavene cerpadlo s jinou hlavou cerpadla - vysledkem byl o neco malo vyssi vykon. Motor je neznicitelny, ale pouze tehdy, kdyz se o nej majitel radne stara a motor dostava predepsany servis a je s nim zachazeno odpovidajicicm zpsuobem. Sam mam nalitano uz temel pul milionu a krom cvakajici vyvevy je vse OK.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

2 travex :
diky za info. jojo taky psal ze je to dobrej motor, jen s nim nesmi clovek delat psi kusy za studena.
Muzes mi prosim napsat co obnasi to co ma motor pravidelne dostavat? Naftaka jsem jeste nikdy nemel tak si to nedokazu uplne predstavit.
Diky Clive
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

clive píše:2 travex :
diky za info. jojo taky psal ze je to dobrej motor, jen s nim nesmi clovek delat psi kusy za studena.
Muzes mi prosim napsat co obnasi to co ma motor pravidelne dostavat? Naftaka jsem jeste nikdy nemel tak si to nedokazu uplne predstavit.
Diky Clive
kazdych:
1000 km kontrola hladiny oleje a chladici kapaliny
7500 km olej a filtr
15 tkm odvodneni filtru, jednou do roka (na podzim) vymena
30 tkm vzduchovy filtr
45 tkm serizeni ventilove vule, serizeni motoru (predvstrik, davka paliva)
90 tkm rozvody (oba remeny, kladky, vodni pumpa)
120 tkm vstrikovaci trysky


k tomu:
- zhavici svicky se meni dle potreby, vydrzi vyrazne pres 100 tkm, kontroluju je jednou za ctvrt roku
- zarizeni pro studeny start, menim vzdycky na pozdim, nikdy neprezije (bohuzel)
- pravidelne dvakrat rocne kontrolovat palivove vedeni
- jednou za dva roky novou nemrznouci smes

k zasadam patri, nevytacet zastudena, jezdit delsi trasy, kratke poskoky po meste nema tenhle typ motoru v lasce - nestihne se ani prohrat. Po jizde ve vyssich otackach nechat pred vypnutim zchladnout motor. Netrapit zbytecne motor dlouho ve vysokych otackach (stejne to nema smysl). Jezdit na solidni naftu (nelejt tam zadny pochybny zbytky z buldozeru :-) ) a vyvarovat se pokusu s bionaftou nebo rostlinnymi oleji.

PS: predpokladam ze s naftakem chces jezdit a proto neuvadim zadne intervaly casove, pouze kilometrove, protoze ty pri prumernem vyzuziti naftaku nastavaji vyrazne driv.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

2travex:
diky budu se snazit toho drzet.
Teda jestli se rozhodnu a to auto koupim.
Jezdit s tim autem budu. kdyz se mi podari s tim jesdit +- za tech 7 tak s tim budu ficet do prace.. najezdim tak cca 1200-1500km mesicne.
Ale hlavne bych to chtel jako svoji lasku a hodne by toho odjezdilo Saxo..
Prosim ted mi nepiste ze v tom pripade se mi nafta nevyplati.. :cry:
Nechtel bych ten motor nejak nicit tak kdyby byl problem ze nebude treba denne v tahu tak mi to prosim reknete.
Diky

Jestli mi ho nekdo vyfoukne nez budu mit cas se na nej podivat tak ho rztrhnu, budu nenavidet a budu ho chodit strasit az z toho umru.. :evil:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

radsi nejakou peknou B230F a vetsina vyse popsanych veci ti odpada jako starost ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

wickey píše:radsi nejakou peknou B230F a vetsina vyse popsanych veci ti odpada jako starost ;)
Tak uz jsi videl tu cernou 850 kombi se znackou BA-0000 ?
A 850 kanarkove zluta s komplet vnitrkem z T5R?
Ja jsem si rikal ze bych mohl zkusit naftak a ze by to mohlo byt uz o malinko uspornejsi.
B230F jsem mel, ale musel jsem tam mit sportovni vacku abych se dostal pod deset na sto.. 740 s tim samym motorem Nore jezdila za 11..
Nevim za kolik bych pak jezdil ja.. a s tim co najedu me temer vsechno ze seznamu ceka tak jednou za rok... doufam :lol:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

BA-OOOOO jsem uz videl, zlutou este ne :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

clive píše:2travex:
diky budu se snazit toho drzet.
Teda jestli se rozhodnu a to auto koupim.
Jezdit s tim autem budu. kdyz se mi podari s tim jesdit +- za tech 7 tak s tim budu ficet do prace.. najezdim tak cca 1200-1500km mesicne.
Ale hlavne bych to chtel jako svoji lasku a hodne by toho odjezdilo Saxo..
Prosim ted mi nepiste ze v tom pripade se mi nafta nevyplati.. :cry:
Nechtel bych ten motor nejak nicit tak kdyby byl problem ze nebude treba denne v tahu tak mi to prosim reknete.
Diky

Jestli mi ho nekdo vyfoukne nez budu mit cas se na nej podivat tak ho rztrhnu, budu nenavidet a budu ho chodit strasit az z toho umru.. :evil:
Denne v tahu byt nemusi, ale aspon jednou tydne ji to neuskodi.... naftak je na pravidelne jezdeni a spise strednich a delsich tras nez jen mestskych poskoku, kdyz jsem lital 100 km za den (do prace a zpet) tak si motor chrochtal blahem...

smele do ni, benzina vlastnim taky a popravde receno nemuzu souhlasit s nazorem, ze benzinak je bezproblemovy... oproti naftaku, kde jsem resil jedinou fatalku (odeslo mi 5 zhavicich svicek naraz pred vice jak 190 tkm) od te doby kolem motoru krom predepsane udrzby jen drobnosti: pretesneni cerpadla, vymena palivovych hadic, termostat - celkem najeto 280 tkm

u trilitru: potize se zapalovacimi civkami, termostat, cidlo polohy vackoveho hridele, cidlo teploty (a to vsechno za 2500 km)

u 234ky: zatim jen cidlo teploty motoru, zapalovaci kabely, vycisteni volnobezneho ventilu a klapky, kontrola vahy vzduchu (ale nalital jsem zatim asi 500 km....)

naftak mi s automatem jezdi za 8, kdyz skacu v kolonach ve meste tak si nikdy nevezme vic jak 10 (se zapnutou klimou). dlouhodoby prumer 8,9
trilitr zral od 9 (hooodne dlouhe trasy) az po 18 ve meste, dlouhodoby prumer 15,3
dvatrojka zatim sezrala prvni nadrz a spotreba byla na 11,5 (mesto)

zaverem: naftaka bych bral zas a znova, je to spolehlivy delnik a polykac kilometru. benzina mam vyhradne na provoz, ktery naftaku vadi: jizdy na nakup, na trenink a pod, ktere jsou vesmes kratsi nez 5 km.....
bohuzel naftak neni sportak, takze se nehodi pro ty kdo radi cestuji rychleji jak 130-140, nebo chteji byt mistry ve sprintu.... tohle ropajznik vazne neumi,....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

2 travex : teda tys mi udelal radost :lol:
Ja to mam autem na coste do prace 30 tam a 30 zpet a to by mu nemuselo vadit a kdyz jedu nakupovat tak je to do HP a to mam 10km
Ale jak jsem psal nekupuju to proto zebych jezdil miliony km ale chci neco trochu min zizniveho a mam rad klidnou silu.
Ja bych mohl zalozit klub pratel praveho pruhu.. 8)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

clive píše:2 travex : teda tys mi udelal radost :lol:
Ja to mam autem na coste do prace 30 tam a 30 zpet a to by mu nemuselo vadit a kdyz jedu nakupovat tak je to do HP a to mam 10km
Ale jak jsem psal nekupuju to proto zebych jezdil miliony km ale chci neco trochu min zizniveho a mam rad klidnou silu.
Ja bych mohl zalozit klub pratel praveho pruhu.. 8)
30 tam a 30 zpatky: idealni pohoda..... kup to a vubec o tom nepremejslej... teda pbacha aby to nebyl vrak a vem s sebou pro sichr nekoho kdo rozumi naftakum.....

jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

travex píše: 30 tam a 30 zpatky: idealni pohoda..... kup to a vubec o tom nepremejslej... teda pbacha aby to nebyl vrak a vem s sebou pro sichr nekoho kdo rozumi naftakum.....

jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:
Krasa nesmirna... :lol: myslim si ze zavist je na miste... Za im platem na vejce v masce bude peknej divoch...
Ta 960 3,0 mela peknou paru... 8) a to mela slusnackej grill vepredu... :wink:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

clive píše:
jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:
Krasa nesmirna... :lol: myslim si ze zavist je na miste... Za im platem na vejce v masce bude peknej divoch...
Ta 960 3,0 mela peknou paru... 8) a to mela slusnackej grill vepredu... :wink:[/quote]

zas takovej divoch to neni, jenom B234F - 156 koni a jeste s automatem neni zadny zazrak, ale nepozoruju vyznamny rozdil mezi timhle a trilitrem, jezdej nastejno....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

travex píše:
clive píše:
jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:
Krasa nesmirna... :lol: myslim si ze zavist je na miste... Za im platem na vejce v masce bude peknej divoch...
Ta 960 3,0 mela peknou paru... 8) a to mela slusnackej grill vepredu... :wink:
zas takovej divoch to neni, jenom B234F - 156 koni a jeste s automatem neni zadny zazrak, ale nepozoruju vyznamny rozdil mezi timhle a trilitrem, jezdej nastejno....[/quote]

Jestli myslíš toho nedokonale poskládaného 3 litra co jsi měl, tak ten byl rád že jede, když jsem ho rozdělal, tak to vypadalo že to jede navzdory všem fyzikálním zákonům. Pro travexe - vzhledem k tomu že čekám na výplatu, tak pokračování v GO asi až příští měsíc. Hlava druhá je už po GO a původní měla prasklinu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

jarek.krizan píše:
Jestli myslíš toho nedokonale poskládaného 3 litra co jsi měl, tak ten byl rád že jede, když jsem ho rozdělal, tak to vypadalo že to jede navzdory všem fyzikálním zákonům. Pro travexe - vzhledem k tomu že čekám na výplatu, tak pokračování v GO asi až příští měsíc. Hlava druhá je už po GO a původní měla prasklinu.
no myslim i bidakova trilitra, kterej je poskladanej ponekud lepe, ale zase ma prasklej blok :-(
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

travex píše:
jarek.krizan píše:
Jestli myslíš toho nedokonale poskládaného 3 litra co jsi měl, tak ten byl rád že jede, když jsem ho rozdělal, tak to vypadalo že to jede navzdory všem fyzikálním zákonům. Pro travexe - vzhledem k tomu že čekám na výplatu, tak pokračování v GO asi až příští měsíc. Hlava druhá je už po GO a původní měla prasklinu.
no myslim i bidakova trilitra, kterej je poskladanej ponekud lepe, ale zase ma prasklej blok :-(
Chlapi nedeste me, nebo si koupim kolo a budu vas stvat jizdou u prave krajnice... :twisted:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

[quote="clive"][/quote]

mluvime o nestastnych trilitrech ne o naftaku.... :-) u nej bloky nepraskaj, ale taky jde napadnout kutilem... :-(

a to je presne to co se stalo u toho trlitru co jsem mel - bohuzel jsem se v motoru nikdy poradne nehrabal (nemel jsem duvod) takze jsem to neodhalil.....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

travex píše:mluvime o nestastnych trilitrech ne o naftaku.... :-) u nej bloky nepraskaj, ale taky jde napadnout kutilem... :-(
bloky ne, ale hlavy.. Nedovolim si oponovat dieslovemu guru travexovi ;) , ale co vim, tak hlinikove hlavy a litinove bloky se nemeli docela radi - dlouhej 6valec v rade, tepelna roztaznost odlisna a podobne... (tak jsem slysel) 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

wickey píše:
bloky ne, ale hlavy.. Nedovolim si oponovat dieslovemu guru travexovi ;) , ale co vim, tak hlinikove hlavy a litinove bloky se nemeli docela radi - dlouhej 6valec v rade, tepelna roztaznost odlisna a podobne... (tak jsem slysel) 8)
slysel jsi spravne, ale pokud se k motoru nechavas necitilive (viz vyse) tak ti hlava fatalnim zpusobem nepraskne. Nepocitam praskliny mezi ventilovymi sedly, ktere jsou normalni ana funkci nemaji prazadny vliv.... (jetou hlavu z naftaku, ktera by toto poskozeni nemela jsem nevidel a verim tomu, ze driv udivim na vlastni oci zivyho vodnika, hejkala a cervenou karkulku)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

clive píše: B230F jsem mel, ale musel jsem tam mit sportovni vacku abych se dostal pod deset na sto.. 740 s tim samym motorem Nore jezdila za 11..
Nevim za kolik bych pak jezdil ja.. a s tim co najedu me temer vsechno ze seznamu ceka tak jednou za rok... doufam :lol:
Můžeš vysvětlit?
Dík!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 09 kvě 2007 10:05
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Příspěvek od lookens »

clive píše:2travex:
diky budu se snazit toho drzet.
Teda jestli se rozhodnu a to auto koupim.
Jezdit s tim autem budu. kdyz se mi podari s tim jesdit +- za tech 7 tak s tim budu ficet do prace.. najezdim tak cca 1200-1500km mesicne.
Ale hlavne bych to chtel jako svoji lasku a hodne by toho odjezdilo Saxo..
Prosim ted mi nepiste ze v tom pripade se mi nafta nevyplati.. :cry:
Nechtel bych ten motor nejak nicit tak kdyby byl problem ze nebude treba denne v tahu tak mi to prosim reknete.
Diky

Jestli mi ho nekdo vyfoukne nez budu mit cas se na nej podivat tak ho rztrhnu, budu nenavidet a budu ho chodit strasit az z toho umru.. :evil:
Kdyby Ti no nahodou nekdo vyfouknul tak pamatuj na mne, s prodejem nespecham, jezdim s nim rad ale mam pro Tebe 740 GLE zaloze.
viewtopic.php?t=8122

lookens
Travexova slova budiz vytesana !!!
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Re:

Příspěvek od clive »

tompo píše:
clive píše: B230F jsem mel, ale musel jsem tam mit sportovni vacku abych se dostal pod deset na sto.. 740 s tim samym motorem Nore jezdila za 11..
Nevim za kolik bych pak jezdil ja.. a s tim co najedu me temer vsechno ze seznamu ceka tak jednou za rok... doufam :lol:
Můžeš vysvětlit?
Dík!
No osvetlit.. Ta moje puvodni 240 s motorem B230F (ted Chlumak) je puvodem od mechanika z Volvo Eisner Wien.
Ten si objednal sportovni vacku do toho motoru. Usmevne je, ze si nezkotroloval cisla.. A tak kdyz to prej poprve nahodil bylo vsem jasny co se deje... Omylem mu prisla vacka zavodni... a to se prej nedalo.. :lol: tak to vyndal a pak mu poslali uz snad spravnou sportovni vacku. No a to spolecne s nabrousenejsi ridici jednotkou zpusobovalo, ze jsem se vesel hrave pod deset a kdyz jsem jezdil stylem klobouk (coz je muj oblibenejj styl.. asi si poridim klobouk.. ) jsem se potuloval nekde kolem 8-8,5 litru. To bylo paradni. Nefungoval mi sice ukazatel paliva, ale pocital jsem deset na sto a byl velmi prijeme prekvapen kdyz jsem za pomerne kratky casovy usek zjistil ze mam plnou nadrz... Na trase Praha-Bratislava s zpet pri rychloszi v prumeru 160-180 v letnim vedru jsem propocital spotrebu 12litriku. Bal jsem se to bude vic... A to me jeste chytili cajti ve 130ti na 80... :?
S tou vackou jsem nikde nebyl a tak mi nezbejva nez verit ze tam je. Mozna ze se to muze poznat podle toho ze jsem ve 190km/h mel cca 4200 otacek. Asi nekdo kdo ma 240 s B230F by mohl vedet kolik ma ve 190 otacek..

Staci? :lol:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Motory v 700/900 (hlavne Diesel)

Příspěvek od Jarda S40 »

4Clive - a to si opravdu myslíš, že vačka má vliv na to, kolik otáček má motor ve 190 km/h??? ;-)

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 159
Registrován: 08 říj 2003 06:52
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Re: Motory v 700/900 (hlavne Diesel)

Příspěvek od clive »

Jarda S40 píše:4Clive - a to si opravdu myslíš, že vačka má vliv na to, kolik otáček má motor ve 190 km/h??? ;-)
Nevim vubec tomu nerozumim a rad se necham poucit. Jen jsem to zkusil a nevyslo to.. :roll: :lol:
Kazdopadne diky za upozorneni. :neutral:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Re: Motory v 700/900 (hlavne Diesel)

Příspěvek od tompo »

Jak řekl Jarda s těma točkama si trochu přestřelil, ale s tou vačkou je to zajímací. Škoda, že nemáš přesnější info třeba i k tý ŘJ :cry: Zdá se, že tam máš asi i rychlej difer, což mě překvapuje vzhledem k té spotřebě ve městě :shock:
Jinak já se ptal z toho důvodu, že mi doma v garáži visí B230FB, který má papírově o 11kW víc než B230F a jedinej rozdíl je, zdá se, ve vačce(větší zdvih) a rozvoďáku. Což mi připomíná, že tý sportóvní vačce by asi taky slušel lepší řemen ;-) No a jak zmínil Standa, nespoléhat na nepotkatelnost B230F :evil: V každym případě doufám, že nárůst výkonu bude mít na spotřebu příznivý vliv a ne naopak 8)
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Re: Motory v 700/900 (hlavne Diesel)

Příspěvek od bidak »

hmmm, sem myslel, ze FB je neco jako FG, nizkotlake turbo
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
This topic is 12 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“