motory jsou stejne jako ve VW LT a starem Audi 100 (kody motoru CP, DV, DW, ACL, ACT, 1G, 1S). Pro volvo mely jen jinak nastavene cerpadlo s jinou hlavou cerpadla - vysledkem byl o neco malo vyssi vykon. Motor je neznicitelny, ale pouze tehdy, kdyz se o nej majitel radne stara a motor dostava predepsany servis a je s nim zachazeno odpovidajicicm zpsuobem. Sam mam nalitano uz temel pul milionu a krom cvakajici vyvevy je vse OK.fettis píše:-inzerát je stále aktuální
-Nejedná se o šlic na sedačce,je to sluníčko - sedačky jsou naprosto OK - možnost zaslat jiné fotky
-tento motor(výrobce koncern - VW/Audi) - má kolega ve vozidle VW LT - odtahový speciál - najeto 1 200 000Km = obtížně zničitelný)
Re: odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
odpověď
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
2 travex :
diky za info. jojo taky psal ze je to dobrej motor, jen s nim nesmi clovek delat psi kusy za studena.
Muzes mi prosim napsat co obnasi to co ma motor pravidelne dostavat? Naftaka jsem jeste nikdy nemel tak si to nedokazu uplne predstavit.
Diky Clive
diky za info. jojo taky psal ze je to dobrej motor, jen s nim nesmi clovek delat psi kusy za studena.
Muzes mi prosim napsat co obnasi to co ma motor pravidelne dostavat? Naftaka jsem jeste nikdy nemel tak si to nedokazu uplne predstavit.
Diky Clive
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
kazdych:clive píše:2 travex :
diky za info. jojo taky psal ze je to dobrej motor, jen s nim nesmi clovek delat psi kusy za studena.
Muzes mi prosim napsat co obnasi to co ma motor pravidelne dostavat? Naftaka jsem jeste nikdy nemel tak si to nedokazu uplne predstavit.
Diky Clive
1000 km kontrola hladiny oleje a chladici kapaliny
7500 km olej a filtr
15 tkm odvodneni filtru, jednou do roka (na podzim) vymena
30 tkm vzduchovy filtr
45 tkm serizeni ventilove vule, serizeni motoru (predvstrik, davka paliva)
90 tkm rozvody (oba remeny, kladky, vodni pumpa)
120 tkm vstrikovaci trysky
k tomu:
- zhavici svicky se meni dle potreby, vydrzi vyrazne pres 100 tkm, kontroluju je jednou za ctvrt roku
- zarizeni pro studeny start, menim vzdycky na pozdim, nikdy neprezije (bohuzel)
- pravidelne dvakrat rocne kontrolovat palivove vedeni
- jednou za dva roky novou nemrznouci smes
k zasadam patri, nevytacet zastudena, jezdit delsi trasy, kratke poskoky po meste nema tenhle typ motoru v lasce - nestihne se ani prohrat. Po jizde ve vyssich otackach nechat pred vypnutim zchladnout motor. Netrapit zbytecne motor dlouho ve vysokych otackach (stejne to nema smysl). Jezdit na solidni naftu (nelejt tam zadny pochybny zbytky z buldozeru

PS: predpokladam ze s naftakem chces jezdit a proto neuvadim zadne intervaly casove, pouze kilometrove, protoze ty pri prumernem vyzuziti naftaku nastavaji vyrazne driv.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
2travex:
diky budu se snazit toho drzet.
Teda jestli se rozhodnu a to auto koupim.
Jezdit s tim autem budu. kdyz se mi podari s tim jesdit +- za tech 7 tak s tim budu ficet do prace.. najezdim tak cca 1200-1500km mesicne.
Ale hlavne bych to chtel jako svoji lasku a hodne by toho odjezdilo Saxo..
Prosim ted mi nepiste ze v tom pripade se mi nafta nevyplati..
Nechtel bych ten motor nejak nicit tak kdyby byl problem ze nebude treba denne v tahu tak mi to prosim reknete.
Diky
Jestli mi ho nekdo vyfoukne nez budu mit cas se na nej podivat tak ho rztrhnu, budu nenavidet a budu ho chodit strasit az z toho umru..
diky budu se snazit toho drzet.
Teda jestli se rozhodnu a to auto koupim.
Jezdit s tim autem budu. kdyz se mi podari s tim jesdit +- za tech 7 tak s tim budu ficet do prace.. najezdim tak cca 1200-1500km mesicne.
Ale hlavne bych to chtel jako svoji lasku a hodne by toho odjezdilo Saxo..
Prosim ted mi nepiste ze v tom pripade se mi nafta nevyplati..

Nechtel bych ten motor nejak nicit tak kdyby byl problem ze nebude treba denne v tahu tak mi to prosim reknete.
Diky
Jestli mi ho nekdo vyfoukne nez budu mit cas se na nej podivat tak ho rztrhnu, budu nenavidet a budu ho chodit strasit az z toho umru..

_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 3833
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
radsi nejakou peknou B230F a vetsina vyse popsanych veci ti odpada jako starost 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Tak uz jsi videl tu cernou 850 kombi se znackou BA-0000 ?wickey píše:radsi nejakou peknou B230F a vetsina vyse popsanych veci ti odpada jako starost
A 850 kanarkove zluta s komplet vnitrkem z T5R?
Ja jsem si rikal ze bych mohl zkusit naftak a ze by to mohlo byt uz o malinko uspornejsi.
B230F jsem mel, ale musel jsem tam mit sportovni vacku abych se dostal pod deset na sto.. 740 s tim samym motorem Nore jezdila za 11..
Nevim za kolik bych pak jezdil ja.. a s tim co najedu me temer vsechno ze seznamu ceka tak jednou za rok... doufam

_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 3833
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
BA-OOOOO jsem uz videl, zlutou este ne 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Denne v tahu byt nemusi, ale aspon jednou tydne ji to neuskodi.... naftak je na pravidelne jezdeni a spise strednich a delsich tras nez jen mestskych poskoku, kdyz jsem lital 100 km za den (do prace a zpet) tak si motor chrochtal blahem...clive píše:2travex:
diky budu se snazit toho drzet.
Teda jestli se rozhodnu a to auto koupim.
Jezdit s tim autem budu. kdyz se mi podari s tim jesdit +- za tech 7 tak s tim budu ficet do prace.. najezdim tak cca 1200-1500km mesicne.
Ale hlavne bych to chtel jako svoji lasku a hodne by toho odjezdilo Saxo..
Prosim ted mi nepiste ze v tom pripade se mi nafta nevyplati..![]()
Nechtel bych ten motor nejak nicit tak kdyby byl problem ze nebude treba denne v tahu tak mi to prosim reknete.
Diky
Jestli mi ho nekdo vyfoukne nez budu mit cas se na nej podivat tak ho rztrhnu, budu nenavidet a budu ho chodit strasit az z toho umru..
smele do ni, benzina vlastnim taky a popravde receno nemuzu souhlasit s nazorem, ze benzinak je bezproblemovy... oproti naftaku, kde jsem resil jedinou fatalku (odeslo mi 5 zhavicich svicek naraz pred vice jak 190 tkm) od te doby kolem motoru krom predepsane udrzby jen drobnosti: pretesneni cerpadla, vymena palivovych hadic, termostat - celkem najeto 280 tkm
u trilitru: potize se zapalovacimi civkami, termostat, cidlo polohy vackoveho hridele, cidlo teploty (a to vsechno za 2500 km)
u 234ky: zatim jen cidlo teploty motoru, zapalovaci kabely, vycisteni volnobezneho ventilu a klapky, kontrola vahy vzduchu (ale nalital jsem zatim asi 500 km....)
naftak mi s automatem jezdi za 8, kdyz skacu v kolonach ve meste tak si nikdy nevezme vic jak 10 (se zapnutou klimou). dlouhodoby prumer 8,9
trilitr zral od 9 (hooodne dlouhe trasy) az po 18 ve meste, dlouhodoby prumer 15,3
dvatrojka zatim sezrala prvni nadrz a spotreba byla na 11,5 (mesto)
zaverem: naftaka bych bral zas a znova, je to spolehlivy delnik a polykac kilometru. benzina mam vyhradne na provoz, ktery naftaku vadi: jizdy na nakup, na trenink a pod, ktere jsou vesmes kratsi nez 5 km.....
bohuzel naftak neni sportak, takze se nehodi pro ty kdo radi cestuji rychleji jak 130-140, nebo chteji byt mistry ve sprintu.... tohle ropajznik vazne neumi,....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
2 travex : teda tys mi udelal radost
Ja to mam autem na coste do prace 30 tam a 30 zpet a to by mu nemuselo vadit a kdyz jedu nakupovat tak je to do HP a to mam 10km
Ale jak jsem psal nekupuju to proto zebych jezdil miliony km ale chci neco trochu min zizniveho a mam rad klidnou silu.
Ja bych mohl zalozit klub pratel praveho pruhu..

Ja to mam autem na coste do prace 30 tam a 30 zpet a to by mu nemuselo vadit a kdyz jedu nakupovat tak je to do HP a to mam 10km
Ale jak jsem psal nekupuju to proto zebych jezdil miliony km ale chci neco trochu min zizniveho a mam rad klidnou silu.
Ja bych mohl zalozit klub pratel praveho pruhu..

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
30 tam a 30 zpatky: idealni pohoda..... kup to a vubec o tom nepremejslej... teda pbacha aby to nebyl vrak a vem s sebou pro sichr nekoho kdo rozumi naftakum.....clive píše:2 travex : teda tys mi udelal radost![]()
Ja to mam autem na coste do prace 30 tam a 30 zpet a to by mu nemuselo vadit a kdyz jedu nakupovat tak je to do HP a to mam 10km
Ale jak jsem psal nekupuju to proto zebych jezdil miliony km ale chci neco trochu min zizniveho a mam rad klidnou silu.
Ja bych mohl zalozit klub pratel praveho pruhu..
jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Krasa nesmirna...travex píše: 30 tam a 30 zpatky: idealni pohoda..... kup to a vubec o tom nepremejslej... teda pbacha aby to nebyl vrak a vem s sebou pro sichr nekoho kdo rozumi naftakum.....
jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:

Ta 960 3,0 mela peknou paru...


_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Krasa nesmirna...clive píše:
jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:

Ta 960 3,0 mela peknou paru...


zas takovej divoch to neni, jenom B234F - 156 koni a jeste s automatem neni zadny zazrak, ale nepozoruju vyznamny rozdil mezi timhle a trilitrem, jezdej nastejno....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2484
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 30 poděkování
zas takovej divoch to neni, jenom B234F - 156 koni a jeste s automatem neni zadny zazrak, ale nepozoruju vyznamny rozdil mezi timhle a trilitrem, jezdej nastejno....[/quote]travex píše:Krasa nesmirna...clive píše:
jinak ja aktualne vlastnim krom jinych i tohle:myslim si ze zavist je na miste... Za im platem na vejce v masce bude peknej divoch...
Ta 960 3,0 mela peknou paru...a to mela slusnackej grill vepredu...
Jestli myslíš toho nedokonale poskládaného 3 litra co jsi měl, tak ten byl rád že jede, když jsem ho rozdělal, tak to vypadalo že to jede navzdory všem fyzikálním zákonům. Pro travexe - vzhledem k tomu že čekám na výplatu, tak pokračování v GO asi až příští měsíc. Hlava druhá je už po GO a původní měla prasklinu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
no myslim i bidakova trilitra, kterej je poskladanej ponekud lepe, ale zase ma prasklej blokjarek.krizan píše:
Jestli myslíš toho nedokonale poskládaného 3 litra co jsi měl, tak ten byl rád že jede, když jsem ho rozdělal, tak to vypadalo že to jede navzdory všem fyzikálním zákonům. Pro travexe - vzhledem k tomu že čekám na výplatu, tak pokračování v GO asi až příští měsíc. Hlava druhá je už po GO a původní měla prasklinu.

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Chlapi nedeste me, nebo si koupim kolo a budu vas stvat jizdou u prave krajnice...travex píše:no myslim i bidakova trilitra, kterej je poskladanej ponekud lepe, ale zase ma prasklej blokjarek.krizan píše:
Jestli myslíš toho nedokonale poskládaného 3 litra co jsi měl, tak ten byl rád že jede, když jsem ho rozdělal, tak to vypadalo že to jede navzdory všem fyzikálním zákonům. Pro travexe - vzhledem k tomu že čekám na výplatu, tak pokračování v GO asi až příští měsíc. Hlava druhá je už po GO a původní měla prasklinu.

_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
[quote="clive"][/quote]
mluvime o nestastnych trilitrech ne o naftaku....
u nej bloky nepraskaj, ale taky jde napadnout kutilem... 
a to je presne to co se stalo u toho trlitru co jsem mel - bohuzel jsem se v motoru nikdy poradne nehrabal (nemel jsem duvod) takze jsem to neodhalil.....
mluvime o nestastnych trilitrech ne o naftaku....


a to je presne to co se stalo u toho trlitru co jsem mel - bohuzel jsem se v motoru nikdy poradne nehrabal (nemel jsem duvod) takze jsem to neodhalil.....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 3833
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
bloky ne, ale hlavy.. Nedovolim si oponovat dieslovemu guru travexovitravex píše:mluvime o nestastnych trilitrech ne o naftaku....u nej bloky nepraskaj, ale taky jde napadnout kutilem...


_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
slysel jsi spravne, ale pokud se k motoru nechavas necitilive (viz vyse) tak ti hlava fatalnim zpusobem nepraskne. Nepocitam praskliny mezi ventilovymi sedly, ktere jsou normalni ana funkci nemaji prazadny vliv.... (jetou hlavu z naftaku, ktera by toto poskozeni nemela jsem nevidel a verim tomu, ze driv udivim na vlastni oci zivyho vodnika, hejkala a cervenou karkulku)wickey píše:
bloky ne, ale hlavy.. Nedovolim si oponovat dieslovemu guru travexovi, ale co vim, tak hlinikove hlavy a litinove bloky se nemeli docela radi - dlouhej 6valec v rade, tepelna roztaznost odlisna a podobne... (tak jsem slysel)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Můžeš vysvětlit?clive píše: B230F jsem mel, ale musel jsem tam mit sportovni vacku abych se dostal pod deset na sto.. 740 s tim samym motorem Nore jezdila za 11..
Nevim za kolik bych pak jezdil ja.. a s tim co najedu me temer vsechno ze seznamu ceka tak jednou za rok... doufam
Dík!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 402
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
Kdyby Ti no nahodou nekdo vyfouknul tak pamatuj na mne, s prodejem nespecham, jezdim s nim rad ale mam pro Tebe 740 GLE zaloze.clive píše:2travex:
diky budu se snazit toho drzet.
Teda jestli se rozhodnu a to auto koupim.
Jezdit s tim autem budu. kdyz se mi podari s tim jesdit +- za tech 7 tak s tim budu ficet do prace.. najezdim tak cca 1200-1500km mesicne.
Ale hlavne bych to chtel jako svoji lasku a hodne by toho odjezdilo Saxo..
Prosim ted mi nepiste ze v tom pripade se mi nafta nevyplati..![]()
Nechtel bych ten motor nejak nicit tak kdyby byl problem ze nebude treba denne v tahu tak mi to prosim reknete.
Diky
Jestli mi ho nekdo vyfoukne nez budu mit cas se na nej podivat tak ho rztrhnu, budu nenavidet a budu ho chodit strasit az z toho umru..
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=8122
lookens
Travexova slova budiz vytesana !!!
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Re:
No osvetlit.. Ta moje puvodni 240 s motorem B230F (ted Chlumak) je puvodem od mechanika z Volvo Eisner Wien.tompo píše:Můžeš vysvětlit?clive píše: B230F jsem mel, ale musel jsem tam mit sportovni vacku abych se dostal pod deset na sto.. 740 s tim samym motorem Nore jezdila za 11..
Nevim za kolik bych pak jezdil ja.. a s tim co najedu me temer vsechno ze seznamu ceka tak jednou za rok... doufam
Dík!
Ten si objednal sportovni vacku do toho motoru. Usmevne je, ze si nezkotroloval cisla.. A tak kdyz to prej poprve nahodil bylo vsem jasny co se deje... Omylem mu prisla vacka zavodni... a to se prej nedalo..

S tou vackou jsem nikde nebyl a tak mi nezbejva nez verit ze tam je. Mozna ze se to muze poznat podle toho ze jsem ve 190km/h mel cca 4200 otacek. Asi nekdo kdo ma 240 s B230F by mohl vedet kolik ma ve 190 otacek..
Staci?

_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Motory v 700/900 (hlavne Diesel)
4Clive - a to si opravdu myslíš, že vačka má vliv na to, kolik otáček má motor ve 190 km/h??? 

-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Motory v 700/900 (hlavne Diesel)
Nevim vubec tomu nerozumim a rad se necham poucit. Jen jsem to zkusil a nevyslo to..Jarda S40 píše:4Clive - a to si opravdu myslíš, že vačka má vliv na to, kolik otáček má motor ve 190 km/h???


Kazdopadne diky za upozorneni. :neutral:
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Motory v 700/900 (hlavne Diesel)
Jak řekl Jarda s těma točkama si trochu přestřelil, ale s tou vačkou je to zajímací. Škoda, že nemáš přesnější info třeba i k tý ŘJ
Zdá se, že tam máš asi i rychlej difer, což mě překvapuje vzhledem k té spotřebě ve městě
Jinak já se ptal z toho důvodu, že mi doma v garáži visí B230FB, který má papírově o 11kW víc než B230F a jedinej rozdíl je, zdá se, ve vačce(větší zdvih) a rozvoďáku. Což mi připomíná, že tý sportóvní vačce by asi taky slušel lepší řemen
No a jak zmínil Standa, nespoléhat na nepotkatelnost B230F
V každym případě doufám, že nárůst výkonu bude mít na spotřebu příznivý vliv a ne naopak 


Jinak já se ptal z toho důvodu, že mi doma v garáži visí B230FB, který má papírově o 11kW víc než B230F a jedinej rozdíl je, zdá se, ve vačce(větší zdvih) a rozvoďáku. Což mi připomíná, že tý sportóvní vačce by asi taky slušel lepší řemen



_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
Motory v 700/900 (hlavne Diesel)
hmmm, sem myslel, ze FB je neco jako FG, nizkotlake turbo
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé