(Motor nejde vytočit na 2500tisic otáček). Ale furt jede a ani nekouří když jede v nouzaku. Vypnu motor a pak motor jenom točí a nechytne musím ho nechat tak 5 min odpočnout. Měl bych takové podezření že můžou být podtlaky nebo nějaká hadice napraskla. Fakt už si nevim rady ma někdo s tímhle zkušenost? Předem děkuju za rady
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Přítluky
- Vůz: S80 2.4 D5
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Ahoj, před nedávnem jsem koupil s80 s motorem 2.4 D5 rok 2002 automat. A ted mi začal dělat problémy, když jedu v pohodě nešlapu tomu a jezdim nějak tak na spotřebu tak to jede vpohode. Jak mile stojím na plynu třeba vic jak 20-30 sekund tak mi to zpadne do “nouzaku”
(Motor nejde vytočit na 2500tisic otáček). Ale furt jede a ani nekouří když jede v nouzaku. Vypnu motor a pak motor jenom točí a nechytne musím ho nechat tak 5 min odpočnout. Měl bych takové podezření že můžou být podtlaky nebo nějaká hadice napraskla. Fakt už si nevim rady ma někdo s tímhle zkušenost? Předem děkuju za rady
(Motor nejde vytočit na 2500tisic otáček). Ale furt jede a ani nekouří když jede v nouzaku. Vypnu motor a pak motor jenom točí a nechytne musím ho nechat tak 5 min odpočnout. Měl bych takové podezření že můžou být podtlaky nebo nějaká hadice napraskla. Fakt už si nevim rady ma někdo s tímhle zkušenost? Předem děkuju za rady
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nouzák S80 2.4 D5 2002
A palivový filtr jsi měnil kdy?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Přítluky
- Vůz: S80 2.4 D5
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Hele před 20 tisicama byly dělané rozvody, vyměněny čidlo na railu, čidlo otáček motoru, a filtry oleje jsem dělal před asi cca 5tisicama.
-
Offline
- Příspěvky: 6002
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Filtry oleje znamená, že si dělal filtry a oleje nebo filtr oleje?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Diagnostika píše co?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13320
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Tohle smrdí totiž vyloženě palivovým filtrem. Když po něm chceš výkon, tak nemá kde brát...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3682
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Nouzák S80 2.4 D5 2002
nebo taky palivové čerpadlo? mám pocit, že při požadavku na max výkon to tlačí i čerpadlem v nádrži, zas ale některá auta fungují i bez funkčního čerpadla, nevím
ale filtrem bych samozřejmě začal
ale filtrem bych samozřejmě začal
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13320
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Tlačit nebo tahat může co chce kam chce, ale když narazí na zarostlej filtr, tak je vymalováno. Je divný, že už při těchto teplotách... nejvíc se filtry projeví, když už je pořádně zima.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Přítluky
- Vůz: S80 2.4 D5
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Hele vyměnil sem palivový filtr i přes to že jsem ho dělal asi před 5000km a stále to stejné. Asi druhé podezření mám na sací čerpadlo. Dá se kdyztak nějak otestovat jeho funkčnost?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Čerpadlo běží jenom někdy. Při zapnutí klíčku a pak když hladina v nádrži klesne pod určitou hodnotu.
Chtělo by to tu diagnostiku a sledovat hodnoty. Možná je v háji vysokotlaké čerpadlo, nebo některý vstřik protéká tolik, že čerpadlo už nestíhá.
Chtělo by to tu diagnostiku a sledovat hodnoty. Možná je v háji vysokotlaké čerpadlo, nebo některý vstřik protéká tolik, že čerpadlo už nestíhá.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13320
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Tekoucí vstřik by ale minimálně dělal brikety za autem...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Myslel jsem vstřik protékající do přepadu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Nouzák S80 2.4 D5 2002
Kdyby protékal do přepadu tak by to blbě startovalo , dlouho točilo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nouzák S80 2.4 D5 2002
To je pravda, ale chtělo by to prostě sledovat ty hodnoty za jízdy.
Taky udělat skleničkový test, leak test, kouknout na stav vstřiků přes diag, atd......
Taky udělat skleničkový test, leak test, kouknout na stav vstřiků přes diag, atd......
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
