Ahoj všem
Mám na prodej zeleného sedana. Jedná se o 264 ve výbavě gle. r.v. 1979, motor 2,7 109kw B27E, převodovka M46 - 4+od, najeto 227000 km,
Nové pneu, kola po renovaci, nová palivová pumpa, přečalouněno sedadlo řidiče potahem u jiného vozu. Motor jede, jsou slyšet ventily, převodovka řadí, spojka zabírá jak má, karoserie je kompletní, podvozek není shnilý, vnitřek vozu taky ne. Koroze je vidět na klasických místech jako kapsy za zadními koly, rohy dveří, zadní okno…
Auto je z Německa. Má odhlášený německý techničák. Koupil jsem ho po důchodci - 85 let, stálo 22 let ve vojenském hangáru spolu s jeho dalšími vozy. Tedy provoz minimálně o skoro čtvrtstoletí menší.
Představa o ceně je cca 160000
Tel 777869871, zodpovím všechny dotazy
Auto je k vidění v Brně
Na podval si vyjede samo, mohu po zaplacení kupní ceny a dopravy i dovézt k novému majiteli
Pište si klidně o další fotky, pokud vás zajímá stav…
PRO: Volvo 264GLE 1979
Pravidla fóra
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
PRO: Volvo 264GLE 1979
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 07 lis 2025 22:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
PRO: Volvo 264GLE 1979
Foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
PRO: Volvo 264GLE 1979
Ještě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
PRO: Volvo 264GLE 1979
PRV s manuální převodovkou, to se zas tak často nevidí. Přeji dobrý prodej do dobrých rukou, auto vypadá dobře. 
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 146
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
PRO: Volvo 264GLE 1979
Neshani něco podobného @veetec ?
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
PRO: Volvo 264GLE 1979
Zeptám se ho…
Tak nechce…. Kdo dál?
Tak nechce…. Kdo dál?
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
PRO: Volvo 264GLE 1979
Pěkné auto, no vidím to na dosti karosařké práce a lakování min. půlky auta. Ale je takové distingované a důstojné.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
PRO: Volvo 264GLE 1979
Tvl ten, kdo běhal kolem toho auta se sprejem, by zasloužil pumpičkou přes koule. 
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8429
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
PRO: Volvo 264GLE 1979
No, minimálně brýle a maskovací pásku...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
PRO: Volvo 264GLE 1979
Kluci, nebuďte zbytečně citliví. Ten pravý zadní blatník není shnilý, jen do dědy v Německu asi něco najelo a on, kutil domácí si to vyspravil doma kladivem. Pak to stálo přes 20 let a samozřejmě to vypadalo fuj. Tedy jsem to ošetřil, natřel základem jako je na podvozku, aby se to nešířilo a pak aby to splynulo jsem to zastříknul sprejem (s originálním odstínem). To co jsem se netrefil ještě očistím ředidlem, ale je to lepší, než to bylo a z pár metrů není ani nic poznat.
Tedy ke spreji se přiznávám, ale je to jen dočasné řešení
Přidáno za 1 minuta 53 sekund:
Takto to vypadalo když jsem to dovezl
Přidáno za 1 minuta 32 sekund:
Auto má hotové brzdy a vyměněn olej v motoru
Tedy ke spreji se přiznávám, ale je to jen dočasné řešení
Přidáno za 1 minuta 53 sekund:
Takto to vypadalo když jsem to dovezl
Přidáno za 1 minuta 32 sekund:
Auto má hotové brzdy a vyměněn olej v motoru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
PRO: Volvo 264GLE 1979
Mě se to auto líbí, ale při současném stavu 5ti volv před domem si na další musím nechat zajít chuť. Shodou okolností již jednu dvojku od Pekelníka mám, tehdy multikolor, dnes modrá 240GL, což je proti tomuto samozřejmě obyčený konzumní kus. Když to ale vezmu nekritickým okem a s ohledem na zkušenosti, které jsem nabral při léčení dvojky. Potom mi to vychází asi takhle:
Všechny dveře jsou ve spodním pertlu chycené, to přelakování na oko to jenom zhorší. Karosář lem vymění, ale levněji vyjdou 4 zdravé dveře, přelakovat, přestrojit.
Přední kapota - stejný příběh, opět shnilá v lemu.
PZ blatník je vysadit a dát jiný vč. vaničky dole. LZ blatník bude asi v reálu to samé, ale tam by snad pomohl nový lem + vanička.
Lakování - pro perfekcionistu celolak, pro patinkáře lakovat třeba po lišty. Motor - velká neznámá.
Bude to chtít srdcaře s vlastní dílnou co nemá hluboko do kapsy.
Všechny dveře jsou ve spodním pertlu chycené, to přelakování na oko to jenom zhorší. Karosář lem vymění, ale levněji vyjdou 4 zdravé dveře, přelakovat, přestrojit.
Přední kapota - stejný příběh, opět shnilá v lemu.
PZ blatník je vysadit a dát jiný vč. vaničky dole. LZ blatník bude asi v reálu to samé, ale tam by snad pomohl nový lem + vanička.
Lakování - pro perfekcionistu celolak, pro patinkáře lakovat třeba po lišty. Motor - velká neznámá.
Bude to chtít srdcaře s vlastní dílnou co nemá hluboko do kapsy.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
PRO: Volvo 264GLE 1979
Up. O ceně se dá samozřejmě jednat
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
PRO: Volvo 264GLE 1979
Nové fotky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé