Volvo 740 sedan Regina- palivové čerpadlo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 925
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo 740 sedan Regina- palivové čerpadlo
Zdravím, mám takový problém. Mamka měla havarku se sedmičku před pár lety, ale auto bylo ještě pojízdné, nechali jej odtahnout do garáže. Po letech ale nejde nastartovat a prý asi palivové čerpadlo. Auto uz nekolik let stálo bez nastartování a podle me se čerpadlo zalepilo bordelem... Chtel bych totiž sehnat přívěs a dopravit ho směr Zlín k sobě do zahrady na díly. Potřebuji vyklidit garáž. Bohužel když nejde nastartovat, tak s ním nejde najet ani na vozík. Mě napadlo jedině řešení a to koupit druhé palivové čerpadlo, jet do Plzně a tam se pokusit ho vyměnit. Myslím, ze u Reginy je jen čerpadlo v nádrži. Akorát je to hrozná drbacka. Napadá někoho jednodušší řešení, jak by se dal napojit přívod paliva, aniž bych musel složitě do nádrže? Jde mi jen o najetí na přívěs a pak složení a propojeti auta do zahrady.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3738
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Volvo 740 sedan Regina- palivové čerpadlo
co to cerpadlo hodit jen do nejaky nadoby s benzinem?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 925
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo 740 sedan Regina- palivové čerpadlo
Také me něco podobného napadlo,ale potřebuje to tlak 3 bary a je tam jeste zpětne vedeni paliva do nadrze. Není to moc jednoduché.
-
Offline
- Příspěvky: 780
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Volvo 740 sedan Regina- palivové čerpadlo
Pokud budeš auto uschopňovat, tak koupit čerpadlo a na to najetí ho dát do 5l soudku se širokým hrdlem a připojenou vracečkou.
Pokud ho uschopňovat nebudeš, obstarej co nejlevnější čerpadlo které dává 3 BAR (Suzuki Swift I a II-devadesátky, Felda taky pokud si správně pamatuju) a udělej totéž.
Pokud na to je prostor, tak se na čerpadlo a popojíždění vykašli, strč vozík před garáž a kladkostroj je tvůj přítel...
Pokud ho uschopňovat nebudeš, obstarej co nejlevnější čerpadlo které dává 3 BAR (Suzuki Swift I a II-devadesátky, Felda taky pokud si správně pamatuju) a udělej totéž.
Pokud na to je prostor, tak se na čerpadlo a popojíždění vykašli, strč vozík před garáž a kladkostroj je tvůj přítel...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1162
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Volvo 740 sedan Regina- palivové čerpadlo
Pokud na to je prostor, tak se na čerpadlo a popojíždění vykašli, strč vozík před garáž a kladkostroj je tvůj přítel...
Asi tak. Buď auto natáhnout navijákem co ho má skoro každý podvalník pro přepravu aut. Nebo zaháknout za oj přívěsu gránik a natáhnout auto jím. A pokud nelze jinak, jde auto dostat (ve více lidech) na přívěs i žirafou. Nakládali jsme tak u imriji prázdný vrak na přívěs bez nájezdů, ale s trochou snahy by tak mělo jít naložit i auto. Nejdřív dostat nahoru předek vraku se žirafou na přívěsu, zajistit přední kola vraku aby nesjel dolů z přívěsu, poté jsme dali žirafu na zem, zvedli zadek vraku a přívěsem pod kastli zacouvali.
Asi tak. Buď auto natáhnout navijákem co ho má skoro každý podvalník pro přepravu aut. Nebo zaháknout za oj přívěsu gránik a natáhnout auto jím. A pokud nelze jinak, jde auto dostat (ve více lidech) na přívěs i žirafou. Nakládali jsme tak u imriji prázdný vrak na přívěs bez nájezdů, ale s trochou snahy by tak mělo jít naložit i auto. Nejdřív dostat nahoru předek vraku se žirafou na přívěsu, zajistit přední kola vraku aby nesjel dolů z přívěsu, poté jsme dali žirafu na zem, zvedli zadek vraku a přívěsem pod kastli zacouvali.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: JendaSL, peter cz, yoby