Zdravím a jdu si sem pro rady a zkušenosti dlouhodobějších Volvistů. Začala mi zlobit převodovka (nájezd 205000 km), olej měněn před 40000.
Za studena řadila normálně, bez cukání, ale při zahřátí měla občas (1× do měsíce cca, tak jsem to neřešil) problém s podkopnutím při dobržďování z 5 --> 4, kdy začala "chrochtat", dokud jsem ji ručně nepodřadil na 3, pak divnozvuky zmizely a zase řadila normálně. Včera ale na 4 zůstala a nebyla ochotná zařadit jiný stupeň, až při extrémním zpomalení, jsem byl schopen ručně podřadit, ale skočila tam rovnou ze 4 na 2. Trojka vůbec zařadit nejde - nouzový režim? Naskočila chybová hláška na displeji "Getriebe Wartung Dringend", takže už to po servise převodovky volá.
Můj dotaz je, zda jste se s tím setkali a máte představu, čím by to nejspíš mohlo být?
Bude stačit průplach, novej olej a filtr? Je šance, že by to pak přestalo?
Nebo něco většího jako třeba vadnej solenoid, případně komplet generálka/repas bude nutná?
V50 D5244T8 - automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 1
- Registrován: 2 dny
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2006 D5244T8
V50 D5244T8 - automatická převodovka
_________________
Volvo V50 2006 D5244T8
Volvo V50 2006 D5244T8
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
V50 D5244T8 - automatická převodovka
Vypadá to na totální smrt převodovky AW55-51. Bohužel to bude i smrt celého auta. Převodovku ti dnes nikdo neopraví a použité v dobrém stavu nejsou.
Přeji hodně štěstí.
Proplachy apod. nepomáhají a je to jen ztráta peněz. Vydírá se obal převodovky, náhradní díly už se nevyrábí.
Bohužel není cesta ani "nová" fabricky repasovaná převodovka z Volva. Jejich polské repasy kde jsou očesané planetové soukolí kdy pak převodovky znějí jak tramvaj, kopají, atd. , jsou bohužel k ničemu. David Patočka by mohl vyprávět.
Přeji hodně štěstí.
Proplachy apod. nepomáhají a je to jen ztráta peněz. Vydírá se obal převodovky, náhradní díly už se nevyrábí.
Bohužel není cesta ani "nová" fabricky repasovaná převodovka z Volva. Jejich polské repasy kde jsou očesané planetové soukolí kdy pak převodovky znějí jak tramvaj, kopají, atd. , jsou bohužel k ničemu. David Patočka by mohl vyprávět.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé