Mám vakuometr. Jsou nějaké hodnoty, při kterých se má táhlo začít natáčet a hodnoty podtlaku v jeho max. poloze?
Hlavní turbo vypadá, že není ovládáno podtlakem, ale přetlakem. Tam se to dá odzkoušet jak?
Hadičky jsem prošel, ty jsou v pořádku. Chybu to hodí jen jednou za čas (desítky až stovky km, nouzák se nekoná), tak vyloženě na chybu měniče tlaku to nevypadá. Leda (dával jsem dotaz jinde bez odpovědi), že by alespoň ten podtlakový trpěl na ucpávání vstupu atm. tlaku - nějaké sítko nebo filtřík. Ale nevím, zda ho dvouturbo vůbec má. Nechci vyhodit litr (nebo dva a půl podle toho který) a přitom by stačilo zadarmo jen vyfoukat sítko. Nebo naopak - když už bych starý vyndal, tak abych tam zrovna při jednom vrazil hned nový, pokud žádné sítko nemá. Na netu je toho plno, ale vždy to bylo jen pro měnič tlaku u jednoturba, co je vpředu u EGR ventilu. Vypadá jinak, než ty u dvouturba. Proto se ptám.
