S60 my02 vyžere baterku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo s60 2.4 D
S60 my02 vyžere baterku
Zdravím, potřeboval bych poradit. Mám Volvo s60 D5 r.v 2002 nedávno jsem přistihl auto se zapnutou klimou, což by nebylo tak divny kdybych ji určitě nevypnul ještě před vypnutim motoru a auto nebylo zamčené bez klicku v zapalovani když se zapla. Ale normálně nastartovalo a neopakovalo se to tak jsem tomu nedaval velkou váhu, je dost staré tak mu hodně věci odpouštím. Nicméně před dvěma dny jsem došel k autu znova a byla vybita baterie, taky už je starší tak jsem objednal novou auto nakopnul kabelama a jel jsem ho z Brna do Olomouce projet ať se nabije. V Olomouci jsem se šel projít a po cca 30 minutách se vrátím a klima opět jede a auto logicky nenastartovalo. Opět kabely a cesta domu do Brna. Po příjezdu jsem vypojil baterku ať se neopakuje stejný scénář. A ani druhy den přes vypojenou baterku jsem nenastartoval. Tipuju ze nějaká chyba rozbila baterku, takže novou zatím nedávám. Nemáte někdo zkušenosti s něčím podobným popřípadě nejake tipy co by to mohlo způsobovat (samovolně zapnutí Klímy když ze auto vyple a zamknute. Děkuji za odpověď
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Prosím o radu
Auto samo cca za hodinu prokoukne aby se tam netvořily plísně. Cca 5-10 minut.... Myslím že to je někde i v návodu
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo s60 2.4 D
Prosím o radu
Tohle samozřejmě vím, nicméně by to nemělo vymlátit baterku ne? Nebo to není nastaveny tak aby ji to nevybilo ? Napadl me alternátor ale to bych nedojel z Olomouce do Brna. Jediný co mě napadá pokud teda systém není nastavenej tak aby baterku nevymlatil ze byla špatná už predtim a tohle ji dodelalo. Navíc na diagnostice( od známého takže nic moc kvalita) ukazovala chybu řidiči jednotka)
-
Online
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Prosím o radu
ja jsem vysledoval za tech 20 let provozovani s60, ze kdyz zhasinam a zamykam auto s vypnutou klimou, tak se vetrak nepousti
kdyz zhasinam a zamykam s klimou zaplou, vetrak se v hicu pusti
rozdil jsem v chovani klimy zaznamenal i u scenare, kdyz jsem ji vypinal za behu motoru a nebo po zhasnuti motoru...
kdyz jsem ji vypnul po zhasnuti motoru, chovala se tak, jako kdyby nebyla vypnuta
snad jsem to napsal alespon trochu srozumitelne
nicmene, nikdy mi foukani vetraku u zamknuteho auta nevymlatilo baterku
kdyz zhasinam a zamykam s klimou zaplou, vetrak se v hicu pusti
rozdil jsem v chovani klimy zaznamenal i u scenare, kdyz jsem ji vypinal za behu motoru a nebo po zhasnuti motoru...
kdyz jsem ji vypnul po zhasnuti motoru, chovala se tak, jako kdyby nebyla vypnuta
snad jsem to napsal alespon trochu srozumitelne

nicmene, nikdy mi foukani vetraku u zamknuteho auta nevymlatilo baterku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14412
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Prosím o radu
Baterie bude asi KO.
Jinak ten vnitřní větrák se spouští 50 minut od vypnutí motoru a běží 7 minut, to zdravou baterku určitě nevymlátí. Určitě to nemá běžet 30 minut po vypnutí.
Takže baterku na zátěžový měřák a změřit dobíjení.
Pokud bude vše ok, tak ti mohl odejít panel klimatizace.
Jinak ten vnitřní větrák se spouští 50 minut od vypnutí motoru a běží 7 minut, to zdravou baterku určitě nevymlátí. Určitě to nemá běžet 30 minut po vypnutí.
Takže baterku na zátěžový měřák a změřit dobíjení.
Pokud bude vše ok, tak ti mohl odejít panel klimatizace.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo s60 2.4 D
Prosím o radu
Baterii jsem měřil, měla 11 voltů což je málo, bohužel se to nezvedlo ani po nastartování což ukazuje na alternátor, ale kdyby byl špatný nedojel bych přes 100 km. Nevím ještě se vybila protože nedobijí alternátor což si myslím že logicky musí a tedka už je poškozena, tomu nasvědčuje těch 11 voltů, ale vyvrací to ta dlouhá jizda. Nebo je špatná baterka a to foukani ji dodelalo. Do servisu jsem objednány až skoro za dva týdny, teď jsem dělal intercooler tak nechci kupovat ještě baterku kdyby byl špatný alternátor.
-
Online
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Prosím o radu
baterku, pokud je nova, bych nabil a nebal bych se o ni zase tolik...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14412
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Prosím o radu
Po nastartování musí být na baterii 14 voltů, takže ti to nedobíjí.
Takže dobít baterku a vyměnit alternátor.
Takže dobít baterku a vyměnit alternátor.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 919
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Prosím o radu
To samovolné spouštění ventilátoru může dělat špatný regulátor na něm (takový ten ježek), taky jsem to řešil, popravilo mi to baterku.
Altík je evidentně KO, ale taky tam může být špatně ještě něco dalšího. Je teda divný, že se ti nerozsvítila kontrolka dobíjení.
Altík je evidentně KO, ale taky tam může být špatně ještě něco dalšího. Je teda divný, že se ti nerozsvítila kontrolka dobíjení.
-
Offline
- Příspěvky: 1937
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Prosím o radu
Mrkni i na kostru, jestli nemáš někde zoxidovaný nějaký spojení (třeba zalisování v oku). Nedávno jsem to řešil u souseda (ne na Volvu) něco podobného 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé