Ahoj,
prodám svoji P2 V70 D5 (MY zřejmě 2003 – viz info níže dle pravidel), 120 kw bez DPF s manuální 5 st. převodovkou M56, EURO 3, takže ekodaň se neplatí. STK je do 11/26. VIN YV1SW793232328417. Koupil jsem si ji loni po prázdninách pro sebe “přes zimu”, protože jsem svoji S80 delší dobu neměl - půjčil jsem tchánovi (nějaká nehoda, komplikace…). A taky jsem teda po P2 V70 s tímhle motorem toužil a hrozně jsem ji potřeboval mít. Každopádně teď mi V70 víceméně splnila, co jsem od ní chtěl, užil a prožil jsem si, co jsem potřeboval (v positivním slova smyslu), takže ji chci prodat. Aut mám 6 a potřebuju to nějak redukovat… i když jsem se teda přistihl, jak pokukuju po P3 XC70… Nabízím jen na fóru, jinde se mi to dávat nechce, to až kdyžtak později. Snažil jsem se k autu sepsat vše, co vím, jak jsem ho za půl roku ježdění a cca 5 tis. km poznal, snad jsem na nic nezapomněl. Ale klidně pište nebo volejte a ptejte se, třeba si vzpomenu i na něco dalšího.
Zatím díky za prostor.
Standa
Popis dle pravidel:
a) typ – SW7932A0
b) motorizace – D5244T
c) výkon 120 kW
d) rok výroby – první registrace 23. 12. 2003 (v IT), dle protokolu CEBIA (klidně pošlu ten, co jsem si při koupi dělal já) vyrobeno 19. 2. 2003
e) najeté km – na tachometru necelých 441.000 km, zdá se mi, že odpovídá, ale mám jen necelý rok a najel jsem cca 5.000 km a při porovnání se svojí dřívejší P2 S60, která měla najeto věrohodných cca 220, mi to přijde odpovídající.
f) výbava vozidla – barva dark blue pearl (nautic), označení stupně výbavy nevím, světlé polokožené sedačky – zřejmě oak/ arena (sedadlo řidiče jsem nechával u čalouníka opravovat a zašívat), světlý interiér, 2-zónová klimatizace, tempomat, ovládání rádia na volantu, rádio HU-603, okna v el., el. sklápění zrcátek, palubní počítač – nahrána ČJ, manuální sedadla, NEMÁ isofix, mříž mezi kufrem a zadníma sedadlama, zadní parkovací senzory, víc asi není co popisovat… taková průměrná výbava. Vše je funkční, klima klimuje, okýnkastahujou, tempomat tempomatuje, rádio hraje velmi hezky, CD to pouští (kazety jsem nezkoušel).
g) servisní knížka – ano z IT, ale vedená pouze do cca 300.000, za mě (poslední rok) servis doložitelný, ověřitelný.
h) historie vozu – podle mě (podle stavu jak vypadá) nebylo bourané – usuzuji podle stavu nárazníků, laku, blatníků, kufru pod deklem, motorového prostoru, žádné koroze atd. Servisováno bylo v nějakých servisech v IT dle servisní knížky a pak za mě u dvou servismanů zde z fóra, kteří asi v případě zájmu budou moct okomentovat stav a co se na autě dělalo. Jak jsem párkrát zmínil výše, auto původem z IT (takže nemá vyhřívaný přední sedadla), kde byli 4 majitelé (mám kopii IT techničáku a jsou tam i potvrzení o TK) a pak já registroval na podzim 2024 v ČR jako 1. majitel. Do ČR bylo auto dovezeno nějakým bazarem počátkem 2019, což odhaduji dle historie inzerce z CEBIA protokolu, v inzerci se objevovalo ještě počátkem 2020, pak stáhnuto a uskladněno v garáži do léta 2024, kdy jsem koupil já.
Provedené opravy:
Jak jsem psal výše, před koupí byla asi 5 let odstavená v garáži, takže abych ji mohl začít používat a jezdit i třeba celkem dálky (Alpy, Tatry), musel jsem ji nechat dát docela dost dokupy – výpis ze servisu z podzimu 2024 a stavu km cca 436.500:
Nový brzdy
Nový vzpěry kapoty
Měněnej motorek zadního stěrače (za použitej)
Nový přední a zadní stěrače
Repas přístrojovky u p. Žídka
Nový tyčky stabilizátoru přední
Nový uložení zadních stabilizátorů
Rozvody
Volnoběžka alternátoru
Řemen+napínak+kladka
Silentbloky motoru (přední, zadní, horní, pravý)
Táhlo převodovky
Vakuová pumpa
Silentbloky předních a zadních ramen
Nové uložení tlumičů
Nová ložiska tlumičů
Dorazy
Motorovej olej + filtr
Vzduchový a kabinový filtr
Palivový filtr
Simerink vačky
Chladicí kapalina
Nova baterka
A teď je nový čelní okno ve Volvo Vysočany kvůli kamínku.
i) současný stav a předpokládané investice:
Z auta nikde nic neteče, žádnej únik žádný kapaliny, motor, turbo, všechno kolem čistý.
Měl jsem problém s vybíjením (nebo nenabíjením baterky), přes výpis mých příspěvků by asi něco málo k tomu šlo dohledat, co jsem zkoušel a pátral. Nedávno bylo asi 3 týdny u jednoho místního servismana z fóra, kterej to různě měřil, čistil různý kontakty, spínače atd., protože žádnej zjevnej důvod (např. něco dodatečně namontovanýho) to nemělo. Neprojevilo se mu to, ale mně se to pak zas vybilo. Nejpravděpodobnější příčina po tom všem a podle situace, kdy se vyskytne problém, je špatnej vnitřní větrák nebo jeho ovladač.
Neduha, na kterou jsem si teď při psaní inzerátu vzpomněl, ale která mě za dobu mýho používání nijak netrápila a zapomínám na ni, takže ji i zapomínám řešit, je, že zevnitř nejdou otevřít zadní dveře za spolujezdcem – předpokládám, že je to vypadnutý nějaký táhlo, protože zvenku fungují normálně, centrál to otevírá atd.
A pak má i turbo najeto nějaký km, nevím, jak moc, jestli je původní nebo ne. Je cítit vetší turbo-díra, než u novýho turba. Ale teď jsem to kvůli tomu nechával kontrolovat, všechny hadičky, podtlaky, nástup atd je bez zjevnýho problému, takže je proste jen starší, ale mělo by ještě vydržet.
j) pneu – zimní se slušným vzorkem, rozměr 205/55/16. V TP jsou zapsány i další standardní rozměry.
3 - foto – viz níže, ale mám jich mnohem víc, klidně pošlu mailem nebo přes whatsapp nebo tak něčím.
4 – cena – 75.000 Kč (ale diskuzi u auta se nebráním)
5 - auto je k vidění – Praha 9, ale klidně se můžeme někde potkat. Teď do konce týdne jsem na dovolené, pak ok.
6 – ekodaň – EURO 3 – netýká se
7- kontakt – buď zde ve vlákně, SZ nebo na 774 042 042.
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Pravidla fóra
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 61
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II T6 AWD (B6304T2)
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13055
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Krásnej inzerát 
Hele ty zadní dveře, koukal si na dětskou pojistku? Taková páčka ve dveřích u zámku. Už u mě na "opravě" byly asi 2 lidi a jedna uplně náhodná pani jedoucí okolo viděla volva, zastavila, popsala problém, přecvakli sme pojistku a byla spoko

Hele ty zadní dveře, koukal si na dětskou pojistku? Taková páčka ve dveřích u zámku. Už u mě na "opravě" byly asi 2 lidi a jedna uplně náhodná pani jedoucí okolo viděla volva, zastavila, popsala problém, přecvakli sme pojistku a byla spoko

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 61
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II T6 AWD (B6304T2)
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Dik
jj, to jsem zkousel jako prvni, kdyz kamoska nemohla vystoupit… nezafungovalo.

_________________
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Doporučuji provést kontrolu - výměnu relátek, které jsou v kufru na levé straně pod tapecírunkem.
Tam bych hledal chybu.
Tam bych hledal chybu.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13055
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Počkej, dveře odemykají, ale neotvírají, a to je čistě mechanický problém, tam nic elektrickýho neni.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 61
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II T6 AWD (B6304T2)
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Luboši díky z tip, ale taky to vidím spíš na něco mechanickýho, jak píše Urvanej. Centrál funguje na všechny dveře, kolíky vyjedou všude, dveře zamykají i odemykají, deadlock taky odpojí vše, zvenku otevřít jdou... takže spíš to táhlo nebo něco jinýho mechanickýho pouze na vnitřní klice nebo propojení s otevíracím mechanismem. Vnitřní klika jako taková se hýbe normálně a normálně se vrací i do "klidové polohy".
Edit: u te “spatne” kliky samozrejme nepoznam, jestli funguje deadlock… jsem se nejak unahlil v tom premysleni
Edit: u te “spatne” kliky samozrejme nepoznam, jestli funguje deadlock… jsem se nejak unahlil v tom premysleni

_________________
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
S80 II T6 AWD (B6304T2), MY2008, MOMENTUM
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
asi jsem při čtení byl moc rychlejUrvanej píše: 23 črc 2025 12:19 Počkej, dveře odemykají, ale neotvírají, a to je čistě mechanický problém, tam nic elektrickýho neni.


nám doma nefungoval na V70 II zámek, museli jsme otevřít zadní dveře z kabiny. Zamykat zamykaly na DO.
Chyba byla v relátkách a já měnil zbytečně zámky, až Ykka mě dal tip na relátka
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13055
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Pro: P2 V70, D5, 120 kW, manuál, 2004, 75 000 Kč
Jo, to má logiku, protože zamčení vnitřní klikou přepereš.
stabur: Ještě se umí ulomit část kliky, ale to bys cejtil, že to jde extra lehce mačkat (tahat). Tam je ale výměna otázka okamžiku a auto je zase v cajku
stabur: Ještě se umí ulomit část kliky, ale to bys cejtil, že to jde extra lehce mačkat (tahat). Tam je ale výměna otázka okamžiku a auto je zase v cajku

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé