Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 220
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
Ahoj panove, vyskytla se mi zavada na moji 850 T5 . Prijel jsem z dovolene a auto v garazi melo uplne mrtvou baterku. Chtel jsem ji nabit a pri pripojeni k dobijecce se mi auto zamklo. Diky bohu za otevrene stresni okno klicek byl vevnitr. Dnes jsem baterii sundal z dobijecky a auto nastartoval. Zustalo mi svitit spousta kontrolek jako dobijeni, brzdy, rucka, malo vody v nadrzkach. Auto prebiji, dava ted 16V coz nedelalo. Neporadi nekdo?
-
Offline
- Příspěvky: 691
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Zavada
Snad nebudeš následující případ:
Baterka v hájí, připojení nepříliš sofistikovaného nabíječe přímo na autě. Napětí v autě jde vysoko nad mez "udržitelnosti" a elektronika šílí, případně odchází.
Ta baterka může být jen hodně hluboce vybitá a než se vzpamatuje má vysoký odpor. V kombinaci s nabíječkou staršího typu co nabíjí jen metodou CC (konstantní proud), napětí jde nahoru. Po nabití auto v pohodě může nastartovat, ale elektronika dostala na frak a podle toho se chová. Při troše štěstí může pomoci reset.
Baterka v hájí, připojení nepříliš sofistikovaného nabíječe přímo na autě. Napětí v autě jde vysoko nad mez "udržitelnosti" a elektronika šílí, případně odchází.
Ta baterka může být jen hodně hluboce vybitá a než se vzpamatuje má vysoký odpor. V kombinaci s nabíječkou staršího typu co nabíjí jen metodou CC (konstantní proud), napětí jde nahoru. Po nabití auto v pohodě může nastartovat, ale elektronika dostala na frak a podle toho se chová. Při troše štěstí může pomoci reset.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 154
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
To bude jenom špatná baterka. Pokud máš možnost, tak zkus nějakou v dobrém stavu.
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
Nemocná baterka ti neudělá 16V na altíku Jendo!
Tipuju, že dlouho cestou s přebíjejícím altíkem se baterka upekla a bude třeba nový regulátor a baterka. Otázka, jak smažení přežil kroužek (komutátor).
Zkouknul bych okolí baterie, protože jak vařila, tak to tam může být poblitý sejrovkou, tzn. opláchl bych to důkladně jedlou sodou.
Tipuju, že dlouho cestou s přebíjejícím altíkem se baterka upekla a bude třeba nový regulátor a baterka. Otázka, jak smažení přežil kroužek (komutátor).
Zkouknul bych okolí baterie, protože jak vařila, tak to tam může být poblitý sejrovkou, tzn. opláchl bych to důkladně jedlou sodou.
-
Offline
- Příspěvky: 220
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
Baterka, byla ok, behem me dovolene co bylo auto v garazi se vybila, jezdil jsem s nim denne. Auto startuje , zkusim odpojit alternator . Proc mi ale sviti ty kontrolky na pristrojovce a proc se auto samovolne vybilo... Je nejaka ridici jednotka na ty cidla? Ja jestli to uz nekdo nezazil. Auto je rok 1996. Predpokladam ze tech jednotek tam zase tolik neni...
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
Jo tys nebyl na dovolený zmíněným autem... tak to pak nevim. Asi bych to "jen" zresetoval. Ono 16V už je na hraně a mohla odejít i nějaká elektronika. 

-
Offline
- Příspěvky: 220
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
A jak to mam zresetovat? Baterii jsem uz odpojil ale jenom kratce... Problem pretrvava...
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
No hlavně pořeš nejdřív ten altík, protože pokud je tam přepětí, tak se jednotky nebudou chovat vychovaně.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 154
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
A kdyby byl špatnej altik, tak to snad auto vi, ne? Když mi zemřel altik, tak na mě auto hned řvalo. Ale jakmile je špatná baterka tak mi jak Cčko, tak Rko dělá přesně to co popisuje. Tedy kromě těch 16V
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3738
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Zavada baterie, dobíjení na 850 T5
Ona ta baterka muze bejt po smrti a nebujde vyhlazoat napeti altiku. takze tam muzou byt jen spicky a jde o oto co zmeni multimetr.
Dal bych na test jinou baterku a pak az resil altik.
Dal bych na test jinou baterku a pak az resil altik.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé