Misfire ? V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 dnů
- Bydliště: Pce
- Vůz: XC 90 V8
Misfire ? V8
Viz foto Volvo XC90 V8.
Děkuji moc....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13124
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Misfire ? V8
Všechny cívky naráz neodejdou...
Nějaký přisávání falešného vzduchu, nebo jiná neplecha se stechiometrií směsi bych si tipnul.
Nějaký přisávání falešného vzduchu, nebo jiná neplecha se stechiometrií směsi bych si tipnul.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 dnů
- Bydliště: Pce
- Vůz: XC 90 V8
Misfire ? V8
Ještě dotaz, je možné že se posunul nějak pomocný rozvodový řetěz?
Mechanik co se to snažil opravit povídal že byl na jedné hlavě nefunkční napínák, tak jestli to mohlo nějak skočit?
Jinak jsem koukal na live data a ukazuje mi to vysoké hodnoty výfukových vaček a problém s misfire právě na té hlavě kde nenapinal ten řetěz.
Děkuji
Mechanik co se to snažil opravit povídal že byl na jedné hlavě nefunkční napínák, tak jestli to mohlo nějak skočit?
Jinak jsem koukal na live data a ukazuje mi to vysoké hodnoty výfukových vaček a problém s misfire právě na té hlavě kde nenapinal ten řetěz.
Děkuji
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13124
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Misfire ? V8
Hele to by klidně mohlo být, protože pokud je výfuk posunutý, tak nevyfoukne co by měl, případně vyfoukne i to co už nasál a když se palivo nadávkuje podle "průměru", tak to má rozhozený poměr palivo/vzduch.
Ale teda divim se, že neřval na lambdy, který by bývaly musely lítat na všechny strany...
Ale teda divim se, že neřval na lambdy, který by bývaly musely lítat na všechny strany...
-
Offline
- Příspěvky: 3386
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Misfire ? V8
Odbočím, kolik a na jaký olej to má najeto, ten mazut na vačkách je mazec.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 dnů
- Bydliště: Pce
- Vůz: XC 90 V8
Misfire ? V8
Má to najeto, 250000, já měnil olej po roce a vždy pruplach, mám ho 5 let, a vždy olej Mobil 1.
Taky jsem na to koukal kdo tam co dával předtím, když to bylo dole
Přidáno za 1 minuta 24 sekund:
Taky jsem na to koukal kdo tam co dával předtím, když to bylo dole
Přidáno za 1 minuta 24 sekund:
Otázka zní, to musí asi dolů komplet všechno viď. To zvrchu asi neudělám co?Urvanej píše: 23 črc 2025 11:17 Hele to by klidně mohlo být, protože pokud je výfuk posunutý, tak nevyfoukne co by měl, případně vyfoukne i to co už nasál a když se palivo nadávkuje podle "průměru", tak to má rozhozený poměr palivo/vzduch.
Ale teda divim se, že neřval na lambdy, který by bývaly musely lítat na všechny strany...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13124
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Misfire ? V8
Mazut na mostech je nejspíš historie dávná a je to fakt masakr, že i po 5ti letech toho tam je tolik... chudáček auto, to tam někdo musel olej neměnit několik let 
To bych asi automaticky sundaval vanu a koukal na sítko.

To bych asi automaticky sundaval vanu a koukal na sítko.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 dnů
- Bydliště: Pce
- Vůz: XC 90 V8
Misfire ? V8
Je to tak, no nechápu jak někdo mohl šetřit na oleji kor u tohohle motoru 
Ty pomocný rozvody asi nenastavím jen z vrchu co? To musí komplet dolů asi ze strany ?
Přidáno za 2 hodiny 14 minut 18 sekund:
Ty pomocný rozvody asi nenastavím jen z vrchu co? To musí komplet dolů asi ze strany ?
Přidáno za 2 hodiny 14 minut 18 sekund:
Ale je zajímavé že to hlásí zase obě vačky jak na jedné tak i na druhé hlavěUrvanej píše: 23 črc 2025 11:17 Hele to by klidně mohlo být, protože pokud je výfuk posunutý, tak nevyfoukne co by měl, případně vyfoukne i to co už nasál a když se palivo nadávkuje podle "průměru", tak to má rozhozený poměr palivo/vzduch.
Ale teda divim se, že neřval na lambdy, který by bývaly musely lítat na všechny strany...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13124
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Misfire ? V8
Hele volnej napínák/řetěz je peklo, to může dělat hroznou neplechu.
Já rozvody nedělal, tak nevím, ale v T6r na jejich výměnu požadovali motor ven.
Já rozvody nedělal, tak nevím, ale v T6r na jejich výměnu požadovali motor ven.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Misfire ? V8
Ty retezy maji podle Volva 500k km kontrolu a 1M vymenu.
Tim nerikam, ze pri “kvalitni” udrzbe, nemuze neco zarvat vyrazne drive. Kazdopadne nahore bych se spis podival na to, co dela VVT.
Jinak svyho casu byla na ten retez mezi vacky cekacka rok a na aute to za me neudelas. Navic pokud se to bude delat, tak bacha na zpetnou montaz, predni vacka velmi rada praska v prvni ulozeni (mazaci kanal nema radius, ale ostre uhly).
Pokud je fakt natahlej retez, pak budou mit svoje vsechny a chtelo by to motor ven, prsa dolu a udelat to komplet.

Tim nerikam, ze pri “kvalitni” udrzbe, nemuze neco zarvat vyrazne drive. Kazdopadne nahore bych se spis podival na to, co dela VVT.
Jinak svyho casu byla na ten retez mezi vacky cekacka rok a na aute to za me neudelas. Navic pokud se to bude delat, tak bacha na zpetnou montaz, predni vacka velmi rada praska v prvni ulozeni (mazaci kanal nema radius, ale ostre uhly).
Pokud je fakt natahlej retez, pak budou mit svoje vsechny a chtelo by to motor ven, prsa dolu a udelat to komplet.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 dnů
- Bydliště: Pce
- Vůz: XC 90 V8
Misfire ? V8
Ahoj Mrkni na tohle, asi to bude tímhle podle mě.Urvanej píše: 23 črc 2025 14:53 Hele volnej napínák/řetěz je peklo, to může dělat hroznou neplechu.
Já rozvody nedělal, tak nevím, ale v T6r na jejich výměnu požadovali motor ven.
Rozvody sedí všechny. Akorát ten napínák teda neopravil mechanik jak povídal.
A ta vačka dělá neplechu podle mě, na volnoběh misfire a nepravidelný chod, ale když se jedou vyšší otáčky tak si to sedne asi a je to v pohodě. To není znát že by něco blblo.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 dnů
- Bydliště: Pce
- Vůz: XC 90 V8
Misfire ? V8
Nebo jestli je tak vytahanej řetěz?
Napínák vlastně napíná na hlavě u kabiny směrem dolů. A to když jsem ho povolil na šroubech napínák tak normálně funguje
On se pak ten pomocný řetěz jakoby zase napne, po pár otočení kliky
Napínák vlastně napíná na hlavě u kabiny směrem dolů. A to když jsem ho povolil na šroubech napínák tak normálně funguje
On se pak ten pomocný řetěz jakoby zase napne, po pár otočení kliky
-
Offline
- Příspěvky: 396
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Misfire ? V8
jako mazut tam je slušnej no...on první majitel na tom nešetřil jen na to sral. chtělo se mi napsat, že pokud tam je nějaký hustý olej tak než napínák "dopne" mohlo to o zub dva skočit, ale jestli ne... a svíčky máš jak dlouho? mě to kdysi dělalo bordel na bmw V8 když jsem nedal NGK ale nějaký jiný dvoujiskrový a mrkni jestli nejsou zteřelý kabely, když jsou odhřátý časem začnou probíjet a dělá to bordel taky
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 dnů
- Bydliště: Pce
- Vůz: XC 90 V8
Misfire ? V8
Sral na to asi pěkně no,
Jinak skočený to není, značky na řetězu mi sedí na značkách
Jinak asi jak píše Chase, tak tam prostě nejde asi tolik oleje co by mělo jít, jestli ucpal karbon někde kanálky netuším no.
Každopádně 2x pruplach bg109 nepomohl, asi se není čemu divit jestli je to nějaký malý průměr
Jinak svíčky origo, nové sotva najeté 3 kilometry
Cívky jsou prohozené za funkční z jiného auta a nic.
Nejhorší že se mi to nechce komplet rozebírat
Ještě dotaz ohledně teploty, jaká pravděpodobnost je že by vzduchová bublina v chlazení způsobila že by se motor přehříval sání a víka ventilů horká, to samé chladič horký, hadice nahoře i dole taky. Ukazatel teploty ukazuje normálku.
Sahara točí jen chvilku pak se vypne, topení normálně topí
Jinak skočený to není, značky na řetězu mi sedí na značkách
Jinak asi jak píše Chase, tak tam prostě nejde asi tolik oleje co by mělo jít, jestli ucpal karbon někde kanálky netuším no.
Každopádně 2x pruplach bg109 nepomohl, asi se není čemu divit jestli je to nějaký malý průměr
Nejhorší že se mi to nechce komplet rozebírat
Ještě dotaz ohledně teploty, jaká pravděpodobnost je že by vzduchová bublina v chlazení způsobila že by se motor přehříval sání a víka ventilů horká, to samé chladič horký, hadice nahoře i dole taky. Ukazatel teploty ukazuje normálku.
Sahara točí jen chvilku pak se vypne, topení normálně topí
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé