V70 II D5244T5 D5 120kw euro 4 rv 2006 kouří vada regulace turba

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Martin Indrák
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 1 měsíc
Bydliště: Lobodice
Vůz: Volvo V70 2.5 TDI

V70 II D5244T5 D5 120kw euro 4 rv 2006 kouří vada regulace turba

Příspěvek od Martin Indrák »

Ahoj, jak je napsáno ve strašně dlouhém nadpise, mám dotaz nebo spíše prosbu. Mám možnost koupit auto, hezké, slušně vybavené, celkem za dobré peníze. Vada je za hlásí chyby ecm1507 a ecm2BAA. Dle projevu netáhne ve vyšších otáčkách, takže turbo, respektive regulace, to mi nevadí i kdybych měl dát turbo nové za ty peníze. Co mi ale trošku vadí je, že hulí, má DPF, to by mělo kouř pobrat, pokud není KO nebo kuchnute. Je to tak, nebo v případě vady turba si DPF neporadí? Vstřiky tam jsou repasované. Děkuji za jakoukoliv radu.

Giew
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 705
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW

V70 II D5244T5 D5 120kw euro 4 rv 2006 kouří vada regulace turba

Příspěvek od Giew »

Myslím, že to dpf pobere, ale bude velmi rychle ko nebo alespoň hodně ucpaný, když se tak bude jezdit. Takže asi jde o to, jak dlouho se se špatnou regulací jezdilo. Já bych si tipl to, co říkáš, ko regulace, ko nebo totálně ucpaný dpf.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007

Martin Indrák
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 1 měsíc
Bydliště: Lobodice
Vůz: Volvo V70 2.5 TDI

V70 II D5244T5 D5 120kw euro 4 rv 2006 kouří vada regulace turba

Příspěvek od Martin Indrák »

Děkuji, byl sem se na auto podívat a bohužel... Jako výbava náádherná, interier fakt krásný, čistý, zachovalí, vše fukční. Motor už bohužel horší, odpojené táhlo ovládání klapek, zdvihátka rachot (ne cvakání ale klepání) olej teče kolem ovládání klapek, vakuovou pumpou, teče jeden vstřik kolem přepadu (jen o-kroužek) povolenej horní držák motoru, motor hodně vibruje. DPF KO, na palubce hlásí vysoké emise. Což o to, motor bych stejně jednou dělal tak jako tak, čas se neptá. Problém je ale koroze, lemy ještě pochopím, kamínky poškodí barvu a už to jede. Ale přední uložení tlumičů, miska zhnilá, kdybych tam bodl šroubovák, zajede mi tam ruka až po loket... Plus dovoz Belgie a historie žádná....

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé