Začalo trochu zlobit při nižších otáčkách i při plném plynu přidávalo tak z lehká a bez zvuku turba. Začalo hodně kouřit černý dým. Od cca 2500 tisíc otáček se auto chytlo normálně. Děla to jen občas a v servisu klasicky nikdy. Kontroloval sem kapaliny a chladicí byla na minimu( možná lehce pod) dolil sem ji a tedka to vypadá ze se problém relativně opravil jen díky tomu. V servisu nic nezjistili a ze se závada zatim po doliti neprojevila muže být jen klidné obdoby než znova začne. Můj dotaz zni, muže jen nedostatek chladicí kapaliny způsobit takovou obrovskou ztrátu výkonu a černý dým při akceleraci ? Děkuji všem za odpověď
Rada co s tím je
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo s60 2.4 D
Rada co s tím je
Mám takový problém, vlastním staré Volvo s60 D5 z roku 2002
Začalo trochu zlobit při nižších otáčkách i při plném plynu přidávalo tak z lehká a bez zvuku turba. Začalo hodně kouřit černý dým. Od cca 2500 tisíc otáček se auto chytlo normálně. Děla to jen občas a v servisu klasicky nikdy. Kontroloval sem kapaliny a chladicí byla na minimu( možná lehce pod) dolil sem ji a tedka to vypadá ze se problém relativně opravil jen díky tomu. V servisu nic nezjistili a ze se závada zatim po doliti neprojevila muže být jen klidné obdoby než znova začne. Můj dotaz zni, muže jen nedostatek chladicí kapaliny způsobit takovou obrovskou ztrátu výkonu a černý dým při akceleraci ? Děkuji všem za odpověď
Začalo trochu zlobit při nižších otáčkách i při plném plynu přidávalo tak z lehká a bez zvuku turba. Začalo hodně kouřit černý dým. Od cca 2500 tisíc otáček se auto chytlo normálně. Děla to jen občas a v servisu klasicky nikdy. Kontroloval sem kapaliny a chladicí byla na minimu( možná lehce pod) dolil sem ji a tedka to vypadá ze se problém relativně opravil jen díky tomu. V servisu nic nezjistili a ze se závada zatim po doliti neprojevila muže být jen klidné obdoby než znova začne. Můj dotaz zni, muže jen nedostatek chladicí kapaliny způsobit takovou obrovskou ztrátu výkonu a černý dým při akceleraci ? Děkuji všem za odpověď
-
Offline
- Příspěvky: 2557
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Rada co s tím je
Ne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rada co s tím je
Jak máš starý palivový filtr?
Dělal někdo tlakový test sání?
Dělal někdo tlakový test sání?
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo s60 2.4 D
Rada co s tím je
Palivovy filtr je skoro nový, a sání mechanik nezminoval. Zkusím navrhnout a dam. dekuju 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13251
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Rada co s tím je
Když to moc hulí, tak má auto víc paliva, než si myslí. No a nebo taky polyká olej, ale to je uplně jiná barva kouře.
Zkontroloval bych díru v sání a vyměnil hadici, nebo IC.
Zkontroloval bych díru v sání a vyměnil hadici, nebo IC.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo s60 2.4 D
Rada co s tím je
Kouř je cernej, a olej vůbec nemizí. Zapomel jsem zmínit ze ma nepravidelny volnoběh. IC mi mechanik říkal ze bude za chvíli na výměnu. Jen mi přijde divný ze by to způsobilo ten obrovskej výpadek výkonu. Nicméně dneska vyskočila kontrolka motoru tak s trochou štěstí se něco ukáže na diagnostice
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé