Rada co s tím je

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Pito
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo s60 2.4 D

Rada co s tím je

Příspěvek od Pito »

Mám takový problém, vlastním staré Volvo s60 D5 z roku 2002
Začalo trochu zlobit při nižších otáčkách i při plném plynu přidávalo tak z lehká a bez zvuku turba. Začalo hodně kouřit černý dým. Od cca 2500 tisíc otáček se auto chytlo normálně. Děla to jen občas a v servisu klasicky nikdy. Kontroloval sem kapaliny a chladicí byla na minimu( možná lehce pod) dolil sem ji a tedka to vypadá ze se problém relativně opravil jen díky tomu. V servisu nic nezjistili a ze se závada zatim po doliti neprojevila muže být jen klidné obdoby než znova začne. Můj dotaz zni, muže jen nedostatek chladicí kapaliny způsobit takovou obrovskou ztrátu výkonu a černý dým při akceleraci ? Děkuji všem za odpověď :)

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2568
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008
Participant x 1

Rada co s tím je

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Ne.
_________________
V70 2,5T 2008 - B5254T6, MT Stage2
V70 2,5FT 2009 - B5254T8, AT
EX:V50 2.4i, V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14798
Registrován: 16 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Rada co s tím je

Příspěvek od raolsa »

Jak máš starý palivový filtr?
Dělal někdo tlakový test sání?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Pito
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo s60 2.4 D

Rada co s tím je

Příspěvek od Pito »

Palivovy filtr je skoro nový, a sání mechanik nezminoval. Zkusím navrhnout a dam. dekuju :jaj:

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13318
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Rada co s tím je

Příspěvek od Urvanej »

Když to moc hulí, tak má auto víc paliva, než si myslí. No a nebo taky polyká olej, ale to je uplně jiná barva kouře.
Zkontroloval bych díru v sání a vyměnil hadici, nebo IC.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Pito
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo s60 2.4 D

Rada co s tím je

Příspěvek od Pito »

Kouř je cernej, a olej vůbec nemizí. Zapomel jsem zmínit ze ma nepravidelny volnoběh. IC mi mechanik říkal ze bude za chvíli na výměnu. Jen mi přijde divný ze by to způsobilo ten obrovskej výpadek výkonu. Nicméně dneska vyskočila kontrolka motoru tak s trochou štěstí se něco ukáže na diagnostice

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé