Ahojte,
žiaľ stala sa mi taká vec, že sa mi za jazdy pravdepodobne rozpadla napínacia kladka a následne si viete predstaviť čo sa stalo. Pomocný remeň zamotaný do rozvodového, oba potrhané. Určite sa to tu už riešilo, ale ja by som chcel len vedieť, na čo všetko sa mám pripraviť a aký môže byť cenový strop opráv. O rozsahu škody nemám predstavu, videl som len prasknuté remene, hned ako som započul divný zvuk, vypol som motor, hláška ,,engine service required,, alebo niečo podobné. Jedná sa o D5244T 120kw. Predpokladám, že piesty sa stretli s ventilmi a celá hlava valcov bude KO.
Ďakujem za všetky rady.
V70 D5 - prasknuty remen
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Bratislava
- Vůz: Volvo
V70 D5 - prasknuty remen
_________________
.
.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13137
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70 D5 - prasknuty remen
No jestli si stihl motor vypnout sám, tak by to nemuselo být tak katastrofický. Záleží, jak moc tě paměť klame.
Takže rozpočet opravy je od 5tkč za nový pomocný řemen a kladky (u mě nedavno něco podobnýho za 2tKč) až po 120 za komplet servis hlavy a všeho kolem.
Takže rozpočet opravy je od 5tkč za nový pomocný řemen a kladky (u mě nedavno něco podobnýho za 2tKč) až po 120 za komplet servis hlavy a všeho kolem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 101
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
V70 D5 - prasknuty remen
Zdar
Aby si videl rozsah škôd musíš dať hlavu dole a skontrolovať či nie sú krivé vačky,popraskané púzdra čo ich držia,môžu byť krivé ventily alebo vylámane hydrosteli.
Podľa toho sa odvíja cena opravy.
Aby si videl rozsah škôd musíš dať hlavu dole a skontrolovať či nie sú krivé vačky,popraskané púzdra čo ich držia,môžu byť krivé ventily alebo vylámane hydrosteli.
Podľa toho sa odvíja cena opravy.
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 - prasknuty remen
Já bych zkusil nasadit novou rozvodovou sadu a zatočit s motorem.
Pokud se bude tvářit normálně, tak ho zkusit nastartovat. No a pak by se vidělo.
Pokud se bude tvářit normálně, tak ho zkusit nastartovat. No a pak by se vidělo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé