Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Hakinom
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 měsíce
Bydliště: Březová-Oleško
Vůz: Volvo V60 2.0 2018 110 kW nafta 4-valec

Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Příspěvek od Hakinom »

Dobry den,

Poprosim o nazor, ci kupit Volvo V60, 2.0, 2018, 110 kW, nafta, 4-valec 160t km, so zistenymi zavadami, viz dole.

Vysledky zisteni zavad technikom, (nespecializuje sa na Volvo) uvadzam dole. Poprosim aj o priblizny odhad ceny opravy zanesení komponent karbonom, a dekarbonizacie.
Dakujem.

Vysvětlení chyb technikom:

1. P0471 - Exhaust Pressure Sensor “A” Circuit Range/Performance
Příčiny:
- Vadný senzor tlaku výfukových plynů.
- Poškozené nebo zkorodované kabely vedoucí k senzoru.
- Netěsnosti v systému EGR nebo sacím systému.
- Chybný řídicí modul (PCM).

Řešení:
- Zkontrolujte kabeláž a konektory senzoru na poškození nebo korozi, případně je opravte nebo vyměňte.
- Otestujte funkčnost senzoru tlaku výfukových plynů pomocí diagnostického nástroje. Pokud hodnoty neodpovídají specifikacím, vyměňte senzor.
- Zkontrolujte PCM na případné chyby. Pokud je vadný, bude nutné jeho nahrazení.

2. P200A - Intake Manifold Runner Performance (Bank 1)
Příčiny:
- Mechanické poškození IMRC (Intake Manifold Runner Control) systému, jako jsou vadné klapky nebo spojení.
- Znečištění klapek sáním nebo karbonové usazeniny.
- Elektrické problémy, například zkrat nebo slabé spojení v obvodu IMRC.

Řešení:
- Opravte nebo vyměňte poškozené komponenty IMRC systému (např. klapky, spojení).
- Vyčistěte karbonové usazeniny na IMRC klapkách.
- Zkontrolujte kabeláž a elektrické spojení, opravte případné zkraty nebo slabé spoje.

3. P2009 - Intake Manifold Runner Control Circuit Low (Bank 1)
Příčiny:
- Vadný IMRC aktuátor.
- Poškozené kabely nebo konektory.
- Únik vakuové hadičky nebo nízký tlak.
- Karbonové usazeniny na IMRC komponentách.

Řešení:
- Zkontrolujte aktuátor IMRC na mechanické poškození, případně jej vyměňte.
- Opravte poškozenou kabeláž nebo konektory.
- Zkontrolujte vakuový systém na netěsnosti a zajistěte správný tlak

4. P2290 - Injector Control Pressure Too Low
Příčiny:
- Nízký tlak oleje nebo nedostatek oleje.
- Vadný vysokotlaký olejový čerpadlo.
- Kontaminace olejem v systému ICP (Injector Control Pressure).
- Poškozený PCM/ECM.

Řešení:
- Zkontrolujte hladinu motorového oleje a jeho kvalitu; případně doplňte nebo vyměňte olej a filtr.
- Otestujte vysokotlaké olejové čerpadlo a opravte případné závady.
- Vyčistěte systém ICP od kontaminace olejem.
- Pokud je PCM/ECM vadný, bude nutná jeho výměna a přeprogramování.

Tučně jsem vyznačil tu nejhorší možnou variantu. Já osobně si myslím a doufám že je hlavní příčinou zanesení komponent karbonem, a dekarbonizace by měla vyřešit 90% všeho.

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2412
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Příspěvek od jirka87 »

Myslim,ze je tezke radit a odpoovedet na dotaz, kdy clovek nevi kolik to ma stat a jaky je jinak stav toho auta. Davas s prominutim uplne blbe informace a jeste chces, aby ti nekdo nacenil opravu auta, ktere svet nevidel. To zkus pochopit,ze to nejde.

Osobne jsem vzdy radeji predposrany, jedu na jistotu, na hrdinstvi nemam cas a o takove auto bych osobne nemel zadny zajem. Ale mnoho lidi, mnoho chuti.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Příspěvek od Urvanej »

Asitak, za 100tkč to může být dobrá koupě... ale třeba se někdo, kdo se takovými závadami setkává, ozve a nacení to, nikdy nevíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Hakinom
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 měsíce
Bydliště: Březová-Oleško
Vůz: Volvo V60 2.0 2018 110 kW nafta 4-valec

Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Příspěvek od Hakinom »

Dakujem za nazor.

Jasper
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Příspěvek od Jasper »

Urcite koupit. Vse je opravitelne. Vas autoservis😂 No ne,vazne. 2018 v dieslu se 160 tis.km...Takovych jsou plny inzerce. Asi bych se podival po jinem voze,ptz jestli je rizdil v kupni cene trebas 100 tis.,tak je tam taky muze brzy vyklopit a tim to nemusi skoncit. Hledal bych dal👍
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej

jergus.balaz
Online
Příspěvky: 298
Registrován: 2 roky 1 měsíc
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: V40CC 2013 D3

Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Příspěvek od jergus.balaz »

Nekupovať.

Trochu OT na porovnanie:
Minulý týždeň doviezli kamarátovi do servisu Passat 2017, 2.0 diesel, biturbo 180kw, 230tkm - trochu žerie olej a trochu žerie aj vodu 😁
Nakoľko prístup k motoru 0, motor von. Podfuknuta hlava a obidve turba, chytene vstreky, mŕtve obidve spojky + ešte pôvodne rozvody. Plus drobnosti tam netesnosť oleja, zakarbonovane sanie, vytahany remeň a pod. Predbežná cena servisu 10t, nákupná cena auta 14t.

Hakinom
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 2 měsíce
Bydliště: Březová-Oleško
Vůz: Volvo V60 2.0 2018 110 kW nafta 4-valec

Kupit ci nekupit v60 so zistenymi zavadami?

Příspěvek od Hakinom »

Vdaka za nazory 👌
Auto nekupujem.

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé