
Moje milovaná C70 má poněkud zvláštní řízení a už si nevím rady...
Nejprve:
Na autě jsou nižší pružiny od Eibach. Ale jen vpředu, protože zadní i když byly v sadě, posadily zadek niž než předek a bylo to nepřirozený. Po pátrání a dlouhém dohadování s Eibach se přišlo na to, že je to dimenzované na T5 vč. verze s automatem. Já mám 2,4i manuál, čili předek lehčí a nesedl si tolik.
Mám tam i nové tlumiče. Ovšem nechtěl jsem tvrdé, takže standardní. Posléze taky zjištěno že Eibach doporučuje sportovnější b6.
Zároveň jsou na autě nová ramena, nové čepy a táhla řízení.
Komplet předek prostě nový.
Geometrie samozřejmě taktéž.
Problém:
Řízení je kolem středové polohy zvláštně rozlítané, jakoby na vahadle, přecitlivělé. Čím víc zatáčka a zatížení do zatáčky, tím je normálnější.
Jako by byl větší odklon kol pocitově, ale jen tak tak 45 stupňů otočení volantem.
Vůle v něm není. Kapalina drží (po výměně i před). Za volant to netahá v zatáčce aby to špatně posilovalo.
Řešení?
Jak se chová špatné řízení u P1? Může to být tím?
Může to být těmi tlumiči? Ač nové tak nevhodné pro tuhle změnu?
Nebo je to dané prostě tím snížením?
Když to bylo všechno nové udělané, tenhle pocit nebyl.
V době se to zhoršuje. Ale nejezdím s tím tolik a vždycky po zimě do toho sednu a je to výraznější.
Díky.