Mé volvo je z roku 2016 vloni přesáhlo hranici 300K km. Kromě výměny turb a běžného servisu vše ok. Auto dostávalo nadstandartní péči. Nedávno mi auto přestalo topit, zkusil jsem tedy zapnout bufík, ten také nahlásil chybu. Hned druhý den auto začalo hlásit málo chladící kapaliny, ale když zastavím a pootevřu víčko, vzduch vysičí a hladina se vrátí na max a není nic potřeba dolívat.
Jezdí absolutně normálně, jen občas vyskočí hláška k nízké hladině chladíci kapaliny a netopí.
Volal jsem do Prahy a tam mi po telefonu diagnostikovali prasklou vložku a oprava za nemalé peníze.

Je to opravdu tak jasné? Můžu zkusit nechat vyměnit těsnění pod hlavou, ale nato mi bylo řečeno, že zaplatím 30K a pravděpodobně to bude k ničemu.
Auto má hodnotu cca 300K a oprava za 300K mi přijde jako nesmysl. Vůbec nevím co stím. Máte stím někdo ňáké zkušenosti? Za každý komentář budu rád, začínám být zoufalý.
