Ahoj,
S V70kou mám pocit že jedu v parníku s forsáží, zatímco S60 působí sportovněji, je pocitově prostě rychlejší a přesnější. Nevím čím to je. Možná je S60 prostě podvozkově jiná, může za to B5244T5 s VVT na obou vačkových hřídelích narozdíl od B5234T3, které to má jen na jedné a možná je za tím i trošku víc objemu (2.4 vs 2.3). A když vidím, jak borci na YT z B5234T3 tahají 300+, někteří i 500 koní, tak si tu svojí taky chci přifouknout.
Zvažuji zda jít do ARD ST 1 nebo zda rovnou pořídit ST 2. Trochu se bojím o HW stránku věci. Nerad bych tomu při prvním nájezdu šlápl na krk a na dalším setrvačností sjížděl, protože motor se rozhodl jít do dílny nebo převodovka do Modřan. Přece jen má najeto 270t km. Auto bez úprav, jen chladič na převodovce a mazivo Mobil1 5W50. Takže otázky zní:
ST1 nebo ST2?
Co může zvýšení výkonu popravit?
Jde ST2 prostě nalejt, nebo vyžaduje nějaké HW úpravy?
Volvo V70 II T5 (B5234T3)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo V70 II T5 (B5234T3)
Ahoj,
já bych se v téhle situaci obrátil asi na D5T5. Převzali databázi chipů po ARD.
Pokud bys chtěl v budoucnu zkoušet nějaké opičárny, swapy motorů a převodovek, Stage 3 a 4, tak můžeš zkusit například Hilton Tuning. V nabídce toho má docela dost a Renomé mají ze všech "after-market" chip firem s přehledem nejlepší. Pak už ti zbývá asi jen BSR a RICA. U českých čipařských firem, které dělají přednostně koncerny a jiné značky, bych měl obavu, že by si byl spíše testovacím vzorkem. Přecijen je lepší, když tu mapu před tebou testovalo "500 lidí", než "2 lidi".
EDIT
a k tvé další otázce:
bezpečně může odpravit komponenty například, když ti někdo neodborně deaktivuje torgue limiter. Mě to mrzelo o to víc, že jsem před chipováním koupil úplně novou origo VALEO dvouhmotu, novou sportovní spojkovou sadu a ten čip to celé komplet poslal do háje během asi 1.500km (a to jsem s tím nejezdil žádné sprinty, žádné dragy - nic takového). Je to velká, těžká, neohrabaná svině, tak s tím stejně nemá smysl hrát si na Waltera Röhrla. Při té příležitosti šla do kytek i převodovka M58 AWD a motor. Tahle sranda mě v konečném součtu stála asi dalších 140.000kč navíc, kdy jsem musel kupovat jinej motor z face-lift T5, turbo K-24 znova spojku od RENOVAK, znova dvouhmotu. Takže, pokud budeš chtít ladit nějaké větší výkony, raději si předem všechno dopředu rozmysli, čerpej zkušenosti, pročítej fóra. Pokazit se může kdykoliv cokoliv, ani ten čipař nevidí dovnitř - veškeré riziko jde za tebou. V některých případech nezbyde, než polknout hořkou slinu.
Spoléhat se na nějakou "Stage 0" u 10-20 let starého auto je blbost. Těch lidí, co před chipováním nalili do aut desítky tisíc za kontroly a opravy a pak se to za chvíli stejně komplet vysralo, je plná pudel.
já bych se v téhle situaci obrátil asi na D5T5. Převzali databázi chipů po ARD.
Pokud bys chtěl v budoucnu zkoušet nějaké opičárny, swapy motorů a převodovek, Stage 3 a 4, tak můžeš zkusit například Hilton Tuning. V nabídce toho má docela dost a Renomé mají ze všech "after-market" chip firem s přehledem nejlepší. Pak už ti zbývá asi jen BSR a RICA. U českých čipařských firem, které dělají přednostně koncerny a jiné značky, bych měl obavu, že by si byl spíše testovacím vzorkem. Přecijen je lepší, když tu mapu před tebou testovalo "500 lidí", než "2 lidi".
EDIT
a k tvé další otázce:
bezpečně může odpravit komponenty například, když ti někdo neodborně deaktivuje torgue limiter. Mě to mrzelo o to víc, že jsem před chipováním koupil úplně novou origo VALEO dvouhmotu, novou sportovní spojkovou sadu a ten čip to celé komplet poslal do háje během asi 1.500km (a to jsem s tím nejezdil žádné sprinty, žádné dragy - nic takového). Je to velká, těžká, neohrabaná svině, tak s tím stejně nemá smysl hrát si na Waltera Röhrla. Při té příležitosti šla do kytek i převodovka M58 AWD a motor. Tahle sranda mě v konečném součtu stála asi dalších 140.000kč navíc, kdy jsem musel kupovat jinej motor z face-lift T5, turbo K-24 znova spojku od RENOVAK, znova dvouhmotu. Takže, pokud budeš chtít ladit nějaké větší výkony, raději si předem všechno dopředu rozmysli, čerpej zkušenosti, pročítej fóra. Pokazit se může kdykoliv cokoliv, ani ten čipař nevidí dovnitř - veškeré riziko jde za tebou. V některých případech nezbyde, než polknout hořkou slinu.
Spoléhat se na nějakou "Stage 0" u 10-20 let starého auto je blbost. Těch lidí, co před chipováním nalili do aut desítky tisíc za kontroly a opravy a pak se to za chvíli stejně komplet vysralo, je plná pudel.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé