Volvo V70 II T5 (B5234T3)

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Yapness
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5

Volvo V70 II T5 (B5234T3)

Příspěvek od Yapness »

Ahoj,

někdy uprostřed týdne jsem se vrátil na pornjke com úplně střízlivý (došly mi kámoši, tragédie), ale stejně jsem kliknul na záložku „zralé“, protože jsem loajální. Nový příspěvek ukazoval tlustou realitní makléřku, jak šuká klienta, aby uzavřela obchod s mizerným bytem. Scénář byl odpad, ale herečka byla tlustá jako studené arašídové máslo. Ona ho osedlala na žulové desce, která vypadala úplně stejně jako ta u mojí mámy. Trauma se odemkla, ale pták byl pořád tvrdý. Konfliktní honění č. 748. ale tak poznáš, že je tube legitimní, psychicky i fyzicky tě zničí, taky tam uvádějí přesnou délku, takže si můžeš naplánovat svou hanbu před prací, ohleduplní bastardi

sexcam run pořádá náhodné soutěže, kde hlasuješ pro „nejlepší mamku s velkými prsy“ a vítězka udělá bezplatnou cumshow, demokracie v akci, hlasoval jsem pro povislou holku, která vypadala, že peče skvělý jablečný koláč, vyhrála a stříkala tak daleko, že to zasáhlo její router, světla blikala, opravdová síla kundičky, celý chat oslavoval, jako by tým skóroval touchdown, moment sblížení s cizími lidmi nad milf splash zónou, jestli to není komunita, tak nevím, co je, logo stránky je sotva vidět, působí to jako tajná polní cesta, perfektní pro feťáky, kteří nesnáší korporátní lesk vylepený všude

porno stránky mě přitáhly na placenou stránku s náhledem „zralá učitelka klavíru vydírá teenagera“, vypadalo to jako klišé, ale dáma před lekcí lechtala klávesy svou kundičkou, nový pohled na Beethovena, minutové dráždění ve mně vyvolalo touhu po celém videu, ale peněženka byla prázdná, tak jsem se vrátil k bezplatným stokám, ale ocenil jsem kreativitu, přidal si tu stránku s náhledem do záložek, takže až přijde podnět, možná si dopřeju, ekonomika nadrženosti - pornsites.love
Naposledy upravil(a) Yapness dne 09 pro 2025 03:12, celkem upraveno 1 x.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3747
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Volvo V70 II T5 (B5234T3)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ahoj,

já bych se v téhle situaci obrátil asi na D5T5. Převzali databázi chipů po ARD.
Pokud bys chtěl v budoucnu zkoušet nějaké opičárny, swapy motorů a převodovek, Stage 3 a 4, tak můžeš zkusit například Hilton Tuning. V nabídce toho má docela dost a Renomé mají ze všech "after-market" chip firem s přehledem nejlepší. Pak už ti zbývá asi jen BSR a RICA. U českých čipařských firem, které dělají přednostně koncerny a jiné značky, bych měl obavu, že by si byl spíše testovacím vzorkem. Přecijen je lepší, když tu mapu před tebou testovalo "500 lidí", než "2 lidi".

EDIT
a k tvé další otázce:
bezpečně může odpravit komponenty například, když ti někdo neodborně deaktivuje torgue limiter. Mě to mrzelo o to víc, že jsem před chipováním koupil úplně novou origo VALEO dvouhmotu, novou sportovní spojkovou sadu a ten čip to celé komplet poslal do háje během asi 1.500km (a to jsem s tím nejezdil žádné sprinty, žádné dragy - nic takového). Je to velká, těžká, neohrabaná svině, tak s tím stejně nemá smysl hrát si na Waltera Röhrla. Při té příležitosti šla do kytek i převodovka M58 AWD a motor. Tahle sranda mě v konečném součtu stála asi dalších 140.000kč navíc, kdy jsem musel kupovat jinej motor z face-lift T5, turbo K-24 znova spojku od RENOVAK, znova dvouhmotu. Takže, pokud budeš chtít ladit nějaké větší výkony, raději si předem všechno dopředu rozmysli, čerpej zkušenosti, pročítej fóra. Pokazit se může kdykoliv cokoliv, ani ten čipař nevidí dovnitř - veškeré riziko jde za tebou. V některých případech nezbyde, než polknout hořkou slinu.

Spoléhat se na nějakou "Stage 0" u 10-20 let starého auto je blbost. Těch lidí, co před chipováním nalili do aut desítky tisíc za kontroly a opravy a pak se to za chvíli stejně komplet vysralo, je plná pudel.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé