Oprava servočerpadla V40
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
Oprava servočerpadla V40
Ahoj. Zkoušel někdo měnit gufero v čerpadle posilovače na benzinové V40, S40, V70 atd? Má řemenice P nebo L závit? Jde se nějak dostat na gufero? Servo funguje, ale kolem gufera prolíná olej a řemenice to rozprašuje všude kolem... Díky za rady.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Oprava servočerpadla V40
Když rozebereš čerpadlo, tak vytáhneš řemenici i s hřídelí. Aspoň na naftě to tak bylo, ale to by mohlo být stejné. Spíš bude možná zajímavější jak objednat samostatně gufero. Už si nevzpomínám jak jsem ho nakonec sehnal. Je tam kluzné ložisko, nejdřív zkus jakou má vůli, jinak to žádné gufero neřeší.
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
Oprava servočerpadla V40
Nafta a benzin nejsou stejné. Po (částečném) rozpitvání mi to spíš připadá na vytažení směrem dovnitř, ale to musí jít dolů řemenice. Gufero zjistím, až to rozkuchám, jestli má normální rozměry nebo je to něco "neobjednatelného". Vůli na hřídeli nemá, takže je to jenom to gufero.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
Oprava servočerpadla V40
Ano, jak píše Ykka, je to celkem snadno rozpitvatelné. Jediná drbačka je se segerkou na hřídeli, je potřeba si vyrobit něco na roztažení, normální segerkleště jsou velké. Ale potom fakt jen vysunout hřídel i s řemenicí. Kluzné ložisko bylo OK, takže jen gufero. Je tam guma/kov, 15x28x6.3. Normálně v provedení s kovovým venkovním kroužkem nesehnatelné, ale identické mají na klikovce motorové pily Stihl, cena cca 40,- Kč.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé