Ahoj,
zrovna dělám na jedné D5 (D5244t4). V olejovém filtru mám kovové špony, auto jede krásně! má ale vysokou spotřebu oleje, takže úplně nevím kam sáhnout =D Stalo se to z ničeho nic na motoru skoro žádný olej není, proto se chci sundat vanu jestli nenarazím na něco zvláštního. (třeba část turba =D) Bohužel jsem téměř celý dnešek bojoval se sundání tý plastový hadice z turba... Tady konkrétně na s60 p2 automat mi brání uchycení z rámu na plastový kryt motoru, nechci trubku nijak zničit. Je tam nějaký "fígl" =D? nebo musím sundat vanu a s ní teprve tu trubku? To mi ale přijde jako nesmysl. Motor jsem si zkusil nadzvednout, silenbloky sundal, ale bohužel jsem se nedostal dál.
Díky!
Olejová vana D5
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: s60_d5_136kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé