Ahoj,
řešil jsem to cca 1/2 roku zpět v auto Cardion a řekli mi, že optimalizace na S60 D3 (D4024T9) neprovádí. Nechápu proč, zkoušel jsem i na stránkách Volvo a tam můj motor také není na výběr. Takže momentálně přemýšlím, kde to nechat optimalizovat. První varianta je D5T5 nebo BSR. Předchozí majitel mi řekl, že vozidlo měl od chiplé od BSR ze 110 kW na 140 kW, nevím krouťák. na 118 xxx km to v Cardionu vymazali při výkupu, já poté koupil, a teď mám s autem 150 xxx km. Nehledám ani tak výkon jako lepší odezvu, řazení a prostě celkově plynulejší chod vozu. Moje otázka zní, zvolit D5T5 nebo máte doporučení na někoho v okolí Brna/Třebíče? Neřeším cenu, jde mi hlavně o kvalitu provedení a jestli to vůbec mám dělat, když ani Volvo oficiálně tuto optimalizaci nenabízí (jestli to není z určitého důvodu).
A když už píšu, mám ještě otázku, chystám se měnit zadní brzdy. Koukal jsem na YouTube jak parkovačku demontovat a sundat celou brzdu aniž bych použil diagnostiku, ale moc se mi tomu nechce věřit. Nerad bych způsobil zblbnul systém auta a poté brzda nefungovala, a nebo se musela přes diagnostiku obnovit.
Moc díky za rady.
Optimalizace Polestar
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S60 D3 110kW 2017
-
Offline
- Příspěvky: 1268
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Optimalizace Polestar
Za me pokud chces kvalitu tak D5T5 bude dobra volba. Delaji jen Volvo a rozumi tomu.
-
Offline
- Příspěvky: 3601
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Optimalizace Polestar
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Optimalizace Polestar
Zabrzdi auto elektricky, vypni klíček a pak vem kabely a přes baterku odjeď s třmenem do zadní polohy. Demontuj třmen, zatlač váleček, vyměň kotouč a destičky. Pak třmen zase namontuj a přes kabely ho zabrzdi.frantaklika píše: 18 lis 2024 19:22A když už píšu, mám ještě otázku, chystám se měnit zadní brzdy. Koukal jsem na YouTube jak parkovačku demontovat a sundat celou brzdu aniž bych použil diagnostiku, ale moc se mi tomu nechce věřit. Nerad bych způsobil zblbnul systém auta a poté brzda nefungovala, a nebo se musela přes diagnostiku obnovit.
Moc díky za rady.
Opakuj to samé na druhé straně a voila zadní brzdy jsou hotové. Pak můžeš přes auto odbrzdit a zkontrolovat jestli se kola volně (relativně) točí.
Sundávat motorky z třmenů nedoporučuju, často se ulomí upevňovací očka.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé